заняття з малювання для дітей

Про матеріал
конспект заняття з малювання для середньої групи. Робота з фарбами та пензликами.
Перегляд файлу

Конспект заняття з нетрадиційного малювання

технікою «сухий пензлик»

 

Тема: «Кошеня»

 

  Мета: Допомогти дітям засвоїти новий спосіб зображення, жорстким сухим пензлем, який дає змогу найбільш яскраво передати зображення об’єкту, характерну фактуру його зовнішнього вигляду (об’єм, пухнатість). Закріпити назви свійських тварин, як вони говорять.

Розвивати креативні здібності дітей, уяву, образне мислення; збагачувати руховий досвід кожної дитини, орієнтуючись на її індивідуальні особливості; розвивати дрібні м’язи кисті рук.

Виховувати в дітей гуманні почуття, елементарні уявлення про доброту, чуйність, уважність.

Корекція: уваги, пам'яті, зв'язного мовлення, дрібної моторики рук.

Обладнання: альбомний аркуш паперу з намальованим контуром кошеняти, жорсткий пензель (щетина), пензлик для малювання (білочка), склянки з водою, гуашева фарба, серветки, зразок малюнка, іграшка-кошеняти; малюнки свійських тварин.

 

 

Хід заняття

 

I. Підготовча частина.

1. Психологічна підготовка.

 

Заспокоїти дітей, посадити їх за столи та попросити посміхнутися. Повідомити тему заняття.

 

2. Логопедична хвилинка.

 

Виконування статичних і динамічних вправ: "Лоша", "Гойдалка", "Щітка".

 

II. Основна частина

1. Вступна бесіда.

 

-          Діти, коли я йшла до дитячого садка, то знаєте кого я зустріла? Спробуйте вгадати.

   Зараз я загадаю загадку і ви дізнаєтесь, хто зустрівся мені.

   Хто з хвостиком і вушками,

  В кого лапки з подушками!

  Як ступа – ніхто не чує,

  Тихо крадучись полює.

   І маленькі сірі мишки

   Утікають геть від …(кішки)

   Так хто це? Вірно, Кицька. Так от, а на зустріч мені маленьке кошенятко (хтось стукає у двері). Піду подивлюся, хто це до нас в двері стукає?

   Вихователь бере в руки іграшку-котика.

-  Діти погляньте, хто до нас прийшов в гості. Та це ж те саме кошенятко, якого я зустрічала.

   Почекайте, воно щось хоче мені сказати на вушко (ніби слухає кошеня).

-  Діти, кошенятко сказало мені, що його звати Васько.

-  Діти, у кого вдома живуть кошенята?

-  А які вони у вас розкажіть?

-  А якого кольору бувають котики?

- А як говорять котики?

- Діти, а яких ви ще знаєте свійських тварин? Розгляньмо малюнки.

- Хто це? Собака. Як вона подає голос?

- А це хто? Корова. Як вона подає голос?

- А ось? Коза. Вона подає голос … (розглянути також свиню, та коня).

- Діти, всі ці тварини живуть з людьми і потребують турботи.

- Погляньте, чому наш Васька такий сумний? У нього зовсім немає друзів. Що ж ми будемо робити?

- Придумала, а давайте намалюємо котику багато друзів, ось таких (показує зразок).

Але спочатку розімнемо пальчики.

 

2. Пальчикова гімнастика.

 

«Мяу-мур» - співав коток

Точив гострий когіток

М'якесенькі лапки –

Гостренькі царапки.

( Положити обидві долоні на стіл, при прочитанні всього вірша проговорювати «мяу – мур, то виправляємо долоні, то підгинаємо пальці, не згинаючи в кулачок. Спочатку робимо двома руками,  а потім по черзі: одна долонь випрямлена, друга підігнута  і навпаки.) А зараз будемо готуватися малювати друзів для Васьки.

 

3. Пояснювання етапів виконання роботи.

 

Продемонструвати зразок. Показати етапи виконування завдання.

Погляньте, я приготувала для вас папір, фарбу, щіточки. Але малювати ми з вами будемо незвичайно. Ми перетворимося на чарівників і зможемо малювати без води. Щіточки у нас непрості. Доторкніться, які вони цупкі. А на папері вже є зображення кошеняток, але вони не схожі на нашого Ваську. Він пухнастий, має м’яку шерстку. І хоче щоб ми теж намалювали котиків схожих на нього – пухнатих.

А ми з вами вміємо малювати пухнастих кошенят?

А хочете щоб я вас навчила?

Тож давайте розглянемо ваших кошенят. Обведемо пальчиком контур котика і будемо називати в голос його   частини тіла: голова, вуха…

 А тепер так зробимо пензликом, але без фарби. Тепер діти покладіть пензлики і погляньте на дошку.

Набираю щіточкою фарбу коричневого кольору і «тичком» торкаюся до паперу, але без води. Так я заповнюю весь контур малюнка. Звертаю увагу, що щіточку потрібно тримати вертикально (рівно). Тоді наше кошенятко буде пухнате. Потім я візьму звичайну щіточку і намалюю для кошенятка клубочок, щоб йому було чим бавитися.

 

4. Самостійна робота дітей та за допомогою вихователя.

 

А тепер спробуйте намалювати. Не забудьте, що щіточку потрібно тримати вертикально. (Діти заповнюють контур малюнка).

 

5. Фізхвилинка.

 

- Ой, діти, Васька хоче щоб ми з вами стали маленькими кошенятками і зробили вправи, які роблять кошенятка. 

   Кицька з кошенятами весело гуляла

   Кицька кошеняток усьому навчала

   Тихенько ступати,

   Мишок шукати,

   На зеленій травиці

   Весело стрибати.

III. Заключна частина.

1. Аналіз та підсумок заняття

 

Давайте з Ваською розглянемо ваших кошенят. Які вони милі, пухнаті. А як їх у вас звати? Нехай познайомляться нові друзі.

 

2. Виставка дитячих робіт.

docx
Додано
5 червня 2020
Переглядів
5085
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку