Настільна гра "Жанри образотворчого мистецтва"

Про матеріал
Настільна гра «Жанри образотворчого мистецтва» пропонується вчителям для організації уроку узагальнення знань у 6-му класі або проведення позаурочного заняття. Представлений електронний варіант ігор дає змогу вчителю змінити мистецькі світлини та запропоновані завдання на власний розсуд.
Перегляд файлу

Розробка настільної гри «Жанри образотворчого мистецтва» (6 клас)   

 

Завданнями цієї дидактичної настільної  гри є:

 -  систематизувати  навчальні знання учнів 6-го класу з курсу       

     «Жанри образотворчого мистецтва» та узагаль­нити вивчений матеріал;

-  розвивати розумові здібності, ак­тивізувати пам’ять учнів;

-  розвивати швидкість розумових дій, ініціативи у прийнятті рішень;

- формувати навички гри в команді;

-   виховувати інтерес до мистецтва;

 Що входить до  настільної гри 

 «Жанри образотворчого мистецтва»?

Гра складається з 96 карток, з них  48 карток -запитань та 48 карток –відповідей.

Картки поділені на 4 тематичних кола:

  1. Коло А – «Теоретик»
  2. Коло В – «Так! Чи Ні»
  3. Коло С – «Мозіїка жанрів»
  4. Коло D – «Галерея світлин»

Кожне коло складається з 12 карток –питань

 

та 12 карток відповідей (для вчителя, щоб перевірити вірність переходу)

 

     

«Концепт документ»

Інформаційний матеріал для ведучого (вчителя)

  1. Починається гра з пояснення мети, правил гри та розподілу учнів на 4-ри команди.
  2. Об’єднання учнів у  команди вчитель здійснює зручним для нього способом.
  3. Кожна команда у І турі отримує набір Карток-запитань певного кола (перша команда – коло А, друга  - коло В і т.д.)
  4.  Картки –відповіді вчитель залишає у себе.
  5. Далі команда кладе Картку-завдання 1 на стіл – та відповідає на питання. Кожен варіант відповіді вказує гравцям, до якої наступної Картки потрібно перейти (Наприклад, обрана відповідь Б здійснює   перехід до картки 3)

  1. Учні складають картки по колу згідно вибраних відповідей.
  2. Гра продовжується доки всі картки (12 шт) не будуть викладені на стіл в коло за часовою стрілкою. (умова–коло починається з Картки 1, а закінчується Карткою, в якій відповідь  вказує на перехід до картки 1. В середині кола Картки йтимуть у вільній послідовності, а закінчуються Карткою 12)

Вчитель зверта увагу на те, що картки можуть бути  розкладені неправильно:

  • картки не будуть об’єднані в коло з 12 штук:
  • картка- відповідь  вказує на номер картки, яка вже лежить на столі;
  • коло замкнулось, а картки ще залишились;

Помилку можна знайти за допомогою карток-відповідей. Перевіряючи кожен крок – вчитель вказує на якій картці-завданні  зроблено помилку.

Увага! Учні можуть неправильно скласти картки навмисне, починаючи з першої і закінчуючи 12-ю карткою. Тому, вчителю потрібно перевірити у колі  кожну відповідь команди.

  1. Коли команди пройдуть перше коло здійснюється обмін комплектами карток між командами, поки кожна з команд не пройде всі 4-ри тематичних кола.

9. Команда, яка швидко справилась з складанням кола завдань може отримати додатковий бал, виконавши додаткове завдання. (Додаток №8)

10. Після гри вчитель підводить підсумки, вказує на прогалини в знаннях, якщо такі              виявлено.
  Використання дидактичних настільних ігор дає учителю можливість: активізувати мислення учнів; мотивувати та стимулювати їх діяльність; залучити всіх учнів до творчої, продуктивної діяльності; активізувати пізнавальний процес; розвивати здібності; формувати вміння логічно та аргументовано відповідати; розвивати навички спілкування, почуття взаємодопомоги, взаємопідтримку; формувати ключові компетентності учнів.

  

 

docx
Додано
7 лютого 2020
Переглядів
1087
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку