Розробка настільної гри «Жанри образотворчого мистецтва» (6 клас)
Завданнями цієї дидактичної настільної гри є:
- систематизувати навчальні знання учнів 6-го класу з курсу
«Жанри образотворчого мистецтва» та узагальнити вивчений матеріал;
- розвивати розумові здібності, активізувати пам’ять учнів;
- розвивати швидкість розумових дій, ініціативи у прийнятті рішень;
- формувати навички гри в команді;
- виховувати інтерес до мистецтва;
Що входить до настільної гри
«Жанри образотворчого мистецтва»?
Гра складається з 96 карток, з них 48 карток -запитань та 48 карток –відповідей.
Картки поділені на 4 тематичних кола:
Кожне коло складається з 12 карток –питань
та 12 карток відповідей (для вчителя, щоб перевірити вірність переходу)
«Концепт – документ»
Інформаційний матеріал для ведучого (вчителя)
Вчитель зверта увагу на те, що картки можуть бути розкладені неправильно:
Помилку можна знайти за допомогою карток-відповідей. Перевіряючи кожен крок – вчитель вказує на якій картці-завданні зроблено помилку.
Увага! Учні можуть неправильно скласти картки навмисне, починаючи з першої і закінчуючи 12-ю карткою. Тому, вчителю потрібно перевірити у колі кожну відповідь команди.
9. Команда, яка швидко справилась з складанням кола завдань може отримати додатковий бал, виконавши додаткове завдання. (Додаток №8)
10. Після гри вчитель підводить підсумки, вказує на прогалини в знаннях, якщо такі виявлено.
Використання дидактичних настільних ігор дає учителю можливість: активізувати мислення учнів; мотивувати та стимулювати їх діяльність; залучити всіх учнів до творчої, продуктивної діяльності; активізувати пізнавальний процес; розвивати здібності; формувати вміння логічно та аргументовано відповідати; розвивати навички спілкування, почуття взаємодопомоги, взаємопідтримку; формувати ключові компетентності учнів.