1. ІСТОРИЧНА ПАРОЧКА1. Розгадайте ребуси — визначте назви наук-помічниць історії. Уявно утворіть пари — з’єднайте зображення ребусів і текстові поля, що позначають предмет їх вивчення.
Номер слайду 3
2. ЛОГІЧНІ ПАРИ
Номер слайду 4
Установіть відповідність (знайдіть пари) між видами історичних джерел і їхніми прикладами.
Номер слайду 5
Встанови логічні пари
Номер слайду 6
Перевір!
Номер слайду 7
3. ДОСЛІДНИЦЬКА ЛАБОРАТОРІЯ Пам’ятка для дослідження історичного джерела1. Уважно розгляньте джерело історичної інформації і встановіть, до якого виду історичних джерел воно належить.2. Визначте, яку інформацію про минуле повідомляє дане історичне джерело.3. Уявіть, що вам потрібно дослідити запропоноване джерело детальніше:а) поміркуйте й запропонуйте запитання, які варто поставити для більш ґрунтовного дослідження джерела;б) висловте припущення, як і де можна довідатися інформацію про джерело за запропонованими вами запитаннями.4. Результати своєї роботи представте в класі.
Номер слайду 8
Оберіть пам’ятку для дослідження. Дослідіть історичні джерела за допомогою пам’ятки Картина Тараса Шевченка «Селянська родина» (1843 р.)Прикраси часів Русі-України (11-12 (ХІ—ХІІ) ст.)