Тема. Друга світова війна
Мета: розповісти учням про Україну у Другій світовій війні, ознайомити з найважливішими подіями та найвідомішими історичними діячами Другої світової війни; розвивати увагу, пам'ять, мислення, навички роботи з історичною картою, вміння аналізувати та робити висновки; виховувати патріотичні почуття та почуття гордості за співвітчизників, які захищали свою Батьківщину.
Мета: розповісти учням про Україну у Другій світовій війні, ознайомити з найважливішими подіями та найвідомішими історичними діячами Другої світової війни; розвивати увагу, пам'ять, мислення, навички роботи з історичною картою, вміння аналізувати та робити висновки; виховувати патріотичні почуття та почуття гордості за співвітчизників, які захищали свою Батьківщину.
Розшифруйте слова: УНР – ___________________________________________УРСР – __________________________________________СРСР – __________________________________________Дніпрогес – ____________________________________Дніпровська гідроелектростанція. Українська народна республіка. Українська Радянська Соціалістична Республіка. Союз Радянських Соціалістичних Республік
Виберіть із переліку ті слова, що стосуються історії України 20-30-х років 20 ст. Усно витлумачте їх. Генеральний Секретаріат; Гетьманат П. Скоропадського; Голодомор; «Запоріжсталь», «Азовсталь»,«Криворіжсталь»; індустріалізація; Колгосп; розкуркулення; Українська Народна Республіка; Центральна рада.
Мій перший вірш написаний в окопі,На тій сипкій од вибухів стіні,Коли згубило зорі в гороскопіМоє дитинство, вбите на війні. Лилась пожежі вулканічна лава. Горіла хата. Ніч здавалась днем.І захлиналась наша переправа. Через Дніпро – водою і вогнем.… а я писала мало не осколкомвеликі букви, щойно з букваря, -той перший віршик, притулившись скраю,щоб присвітила поночі війна. Який він був, я вже не пам’ятаю. Снаряд упав – осипалась стіна.