Навчальна програма для дистанційного навчання учнів 4-х класів з 12.05.2020 по 15.05.2020

Про матеріал
Навчальна програма для дистанційного навчання учнів 4-х класів з 12.05.2020 по 15.05.2020 з основних предметів.
Перегляд файлу

 

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

 ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

 УЧНІВ 4-Х КЛАСІВ

   з 12.05.2020 по 15.05.2020

 

Українська мова

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Урок розвитку писемного мовлення

№ 17.

Складання письмового висловлювання (розповіді) з елементами опису.

             С. 185

 

1. Прочитай вірш Анатолія Костецького «Канікули» (с.185 підручника).                                            2. Зроби змістовий аналіз тексту. Як автор вірша дає відповідь на питання «що таке канікули?». Чому у вірші літні дні називають барвистими? Як описано відпочинок дітей улітку? Як ти плануєш відпочивати влітку?     3. Цікава інформація.                       Якщо перекласти слово канікули з латинської мови, то воно означає «собачка», «щеня». «Канікули» — назва Сіріуса — найяскравішої зірки в сузір’ї Великого Пса. У найспекотніші дні (із середини липня до кінця серпня) сонце проходило через це сузір’я. Тоді робили перерву в заняттях, яку назвали — канікули.                                                  4. Сьогодні ти  будеш складати текст-розповідь з елементами опису про те, як би ти хотів провести літні канікули.                Перевір написане.                        Відправ учителю для перевірки.

 

2

Повторення. Частини мови. Прикметник.

 

https://www.youtube.com/watch?v=iyffFiQYkQ8

 

 

впр. №1 – усно, до кожного іменника добери по три прикметники.

Космос, море, книжка.

впр. №2 – письмово, прочитай слова.                                               Добери до іменників прикметники, узгоджуючи їх у роді й числі. Склади і запиши речення з двома складеними словосполученнями.

Дні, струмок, місцевість, прикраси, гілка, птах.

Перелітні, гористий, сонячний, ялинові, дзвінкі, ялинкова.

впр. №3 – письмово. Прочитай прислівя. Спиши. Підкресли прикметники-антоніми.

         Біля сухого дерева й сире горить. У лиху годину впізнаєш вірну людину. Де радість панує, там і горе танцює. Кожух краще новий, а приятель – старий. Ситий голодному не товариш.

впр. №4 – письмово і усно.

Прочитай словосполучення прикметників з іменниками.

Сусідній сад (Н.в., чол. рід., одн.); сусідньому саду ( ______);

сусідніх садів (________); довгої ночі (_________); довгими ночами (________); щирі розмови (________); щирих розмов (_________).

Познач відмінок, рід, число за зразком першого словосполучення. Доведи, що прикметник уживається в тому самому відмінку, роді та числі, що й іменник.

 

3

Повторення. Частини мови. Числівник.

 

https://www.youtube.com/watch?v=9tkGfSurcUs

 

впр. № 1 – усно. Перевір свої знання. Дай усно відповіді на тестові завдання.

1.Числівник — частина мови, що:

а) означає предмет;

б) вказує на кількість предметів або їхній порядок при лічбі;

в) відповідає на запитання який?.

2.Числівники в мовленні використовують:

а) щоб позначати числа на письмі;

б) щоб мова наша була насиченою і цікавою;

в) щоб передавати кількість і порядок предметів при усному і писемному мовленні.

3. На які питання відповідають числівники?

а) Який? яке? де?;

б) скільки? котрий? який?;

в) яка? котрий? що?.

4. Визначте числівники у реченні.

Як черешневий цвіт, злітали один за другим два білих метелики.

а) Два;

б) два, один за другим;

в) один за другим.

5. Визначте групу числівників, що відповідають на запитання котрий?.

а) П’ятьом, десятьом;

б) п’ятий, десятий;

в) п’ятьма, десятьма

6. Оберіть правильно записаний числівник 600:

а) шіссот;

б) шістсот;

в) шістьсот.

7. Оберіть правильно записаний числівник 60:

а) шістдесят;

б) шісдесят;

в) шістдисят.

8. Оберіть правильно записаний числівник 500:

а) п’ятьсот;

б) п’ятссот;

в) п’ятсот.

впр. №2 – письмово. Спиши текст. Числівники запиши словами.

 Підраховано, що за 50 днів людина з'їдає стільки їжі, скільки важить сама. За життя людина з'їдає 15 тонн хліба. У нашій країні людина фізичної праці з'їдає 600 грамів хліба на добу. Для службовців, учнів  денна норма - 400 грамів.

Впр. № 3 – усно і письмово. Поясни значення фразеологізмів, заміни їх синонімами. Запиши.

Наговорити сім мішків гречаної вовни — ...

Почуватися на сьомому небі— ...

Знати, як свої п’ять пальців — ...

Десятою дорогою обходити — ...

Сім п’ятниць на тиждень — ...

Довідка:

часто змінювати рішення;

уникати зустрічі;

наговорити дурниць;

радіти; дуже добре знати.

 

 

            Літературне читання

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Космічні пригоди.

Марія Чумарна

«Казка про друга».

Літературне читання,                  с.166-168

https://www.youtube.com/watch?v=GRehMSPofGY

 

Прочитай. Розкажи,  про що ти прочитав. Хто є головними персонажами цього твору? Познач незрозумілі слова. Спробуй пояснити їх значення зі змісту речень. Навчися  виразно читати. Дай розгорнуті відповіді на запитання:

Куди потрапив хлопчик? Як виглядала планета Тайн? Над чим замислився герой? Що його тривожило?             

2

Космічні пригоди.

Марія Чумарна

«Казка про друга» (продовження).

Літературне читання,                     с.168-170

 

Прочитай. Розкажи,  про що ти прочитав. Чим тебе зацікавило продовження твору? Познач незрозумілі слова. Спробуй  їх пояснити. Використовуй для цього зміст речення.

Які пригоди описано в другій частині? Знайди та прочитай роздуми хлопчика. Які слова в його міркуваннях тебе вразили? Що звучить як порада-застереження?

Підготуйся переказати казку так, ніби ти став учасником подій.

Поміркуй! Скільки дійових осіб у творі? Яким ти уявляєш оповідача? Як він повернувся на Землю? Як ти вважаєш, що в казці фантастичне, а що – реальне? Хто був справжнім другом хлопчика? Доведи свою думку.

3

Всеволод Нестайко

«Із сміхом треба бути обережним».

Галина Малик «Мавпині іменини».

Літературне читання,                  с. 171-172

 https://www.youtube.com/watch?v=_9hBxlFVGTY

 

Прочитай текст Всеволода Нестайка. Розкажи,  про що ти прочитав. Як ти зрозумів слова «із сміхом треба бути обережним»?

Опрацюй віршований твір Галини Малик «Мавпині іменини».

Дай відповіді на запитання:

Хто прийшов привітати Мавпу з Днем народження? З яким настроєм гості прийшли, а з яким - пішли  з іменин?

Пригадай, якими словами можна подякувати за подарунок? Розіграй сценку за цим віршем так, щоб Мавпа і гості були задоволені.

Навчися  виразно читати. Який висновок ти зробив для себе?         

 

Російська мова

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Чтение. Выявление характеров действующих лиц, героев литературных произведений.

с.150-152

 

впр. 379 – усно; прочитай текст. Чому він так називається?

Запамятай правопис слів:

кожаный, съедобный, корзинка, телефон .

Дай відповіді на запитання на с.152

впр. 380 – письмово; вибери з даних слів ті, які найкраще характеризують головного героя оповідання «Друг дитинства».

Склади і запиши речення, у яких відміть основні риси характеру хлопчика. Скористайся можливим початком речення.

впр. 382 – усно і письмово; прочитай текст. Підготуйся до його читання вголос. Письмово вислови свою думку про характер пінгвінчика. Запиши 4-5 речень.

 

 

Математика

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Письмове ділення і множення на двоцифрове число.

Дії з іменованими величинами. Розвязування задач.

 

   

 

 

 

 

Переглянь завдання. Яке завдання тобі виконати складно? Проконсультуйся з учителем. Підготуйся до контрольної роботи.

1. Розв’яжи задачу.

Із 24 га зібрали 720 ц пшениці, а з 12 га – 540 ц пшениці. Знайди середню врожайність пшениці на двох ділянках.

Скористайся планом розвязування задачі:

1) Яка площа двох ділянок поля?

2) Скільки всього центнерів пшениці зібрали з двох ділянок?

3) Яка середня врожайність пшениці на двох ділянках?

Запиши відповідь.                                      2. Знайди значення виразу.

(24822 : 7 + 219) ∙ 37 

3. Порівняй і постав знаки

 >, <, =.

195 хв ... 3 год 15 хв

4. Розв’яжи рівняння.                        30 ∙ х = 15180

5. Виконай завдання.

Знайди ширину прямокутника, коли відомо, що його площа –    35 см2 , а довжина –7  см.

Побудуй цей прямокутник.

 

2

Підсумкова контрольна робота з математики за 4 клас.

 

          

 

Уважно ознайомся зі змітом завдань контрольної роботи. Визнач, у якій послідовності ти будеш їх виконувати. Пригадай необхідні правила та алгоритми. Виконай роботу на чорновику. Перевір написане. Візьми подвійний листок. Підпиши його. Старанно перепиши роботу. Відправ роботу вчителю для перевірки.

3

Ділення іменованих чисел на двоцифрові. Порядок виконання дій у виразах. Розвязування складених задач.

 

c. 166

 

№ 1067письмово; знайди частку й остачу.

№ 1068 – письмово. Виконай дії з іменованими величинами.

№ 1069письмово; Знайди значення виразів.

№ 1071 – письмово;

розв’яжи задачу з поясненням. Скористайся планом розв’язування задачі:

1) Скільки центнерів гречки зібрали з 1 га? (Це і буде врожайність гречки).

2) Яка врожайність рису з 1 га?

3) Скільки центнерів рису зібрали з 18 га?

Запиши відповідь.

№ 1073 – усно. Знайди значення змінної.

 

Природознавство

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Кримські гори.

с.151-160,

зошит с. 62-63

 

https://www.youtube.com/watch?v=W1ZVOVpvxQc&t=6s

 

 

Прочитай текст у підручнику. Що нового ти сьогодні дізнався? 

Знайди на карті України Кримські гори. Де вони розташовані? З якою природною зоною межують?                           Перечитай ще раз текст підручника. Перевір себе. Дай відповіді на запитання на

с. 154.                                                Використовуючи різні джерела інформації, підготуй повідомлення про цікавий об’єкт Кримських гір.                                                             Виконай завдання у зошиті.

2

Підсумкова контрольна робота з природознавства за

4 клас.

    

Підпиши свою роботу. Уважно прочитай запитання і завдання. Пригадай вивчений матеріал. Обдумай відповіді. Запиши. Перевір написане.

Відправ учителю для перевірки.

 

 

 

Я у світі

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Навчальний проєкт «Подорожуємо країнами світу».

 

 

Прочитай уважно матеріал, розміщений у додатку. Що нового ти сьогодні дізнався? Які нові слова тобі зустрілися? Спробуй пояснити їх значення. Скористайся пошуковою системою у мережі Інтернет.

Користуючись зразками у додатку, підготуй розповідь про країну, у якій ти вже побував чи, можливо, мрієш побувати. Оформи свою роботу у вигляді проєкту.  

Відправ учителю для перевірки.

 

 

Основи здоров’я

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Розвиток творчих здібностей.

Практична робота «Відомі параолімпійці».

с. 154-157,

використовуємо Підручник UA

  https://www.youtube.com/watch?v=4ow-8dSvESw

 

 

Прочитай уважно текст підручника. Що нового ти сьогодні дізнався? Які визначення ти запам’ятав?

- Говорячи про здібності людини, мають на увазі її можливості в тій чи іншій діяльності. При інших рівних умовах (підготовленість, знання, навички, вміння) здібна людина отримує кращі результати порівняно з менш здібною. Кожна діяльність висуває до людини складні вимоги. Тому для її успішного виконання людина повинна володіти певною системою властивостей.

Здібності необхідно розвивати. Важливе значення для розвитку здібностей має:

1) наполегливість;

2) працелюбність: люди, які довели унікальність своїх здібностей, багато і наполегливо працювали;

3) позитивне ставлення до сфери виявлення здібностей; часто в цій сфері людина вбачає смисл свого життя (Станіславський: «Моє життя — в мистецтві»); у такому випадку діяльність носить по-справжньому творчий характер, здійснюється із захопленням та приносить задоволення;

4) працездатність і вимогливість; людина не народжується з готовим набором позитивних чи негативних якостей, здібностей, їх набуття залежить від оточення: рідних і близьких, друзів, однокласників, вчителів, занять за інтересами, телебачення й багато чого іншого; але слід запам’ятати головне: людина сама є володарем своєї долі, потрібно постійно працювати над собою, саморозвиватися й самовдосконалюватися, розвивати чесноти і боротися з недоліками.

Запам’ятай!                                  Творчі здібності – можливості створювати щось нове.                                                  

Практична робота. Прочитай у додатку про відомих параолімпійців. Що тебе вразило найбільше?               

 

 

Програму склала вчителька початкових класів Соловйова У.Є.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                  Додаток

Основи здоровя

Практична робота: «Відомі параолімпійці»

Сьогодні на ми поговоримо про людей, яким потрібна увага, допомога. Це люди з особливими потребами,  а також  дізнаємося  чи можна досягти великих успіхів у житті, якщо ти не такий як усі.

Діти, які мають фізичні та інші недоліки, мають право на особливу увагу та піклування дорослих і держави. Про це записано у Конвенції про  права дитини ( ст. 23)

Є спеціальні школи для дітей з фізичними недоліками . Держава робить так, щоб ці люди не відчували себе самотніми - дають їм роботу, яку вони можуть виконати, сплачують  пенсії. Дуже часто люди, з фізичними недоліками стають відомими.

Наприклад,

  • Німецький композитор і піаніст Людвіг ван Бетховен був практично глухий.
  • Леся Українка - відома українська письменниця. Важко захворіла  на туберкульоз.
  • Маресьєв Олексій Петрович – легендарний льотчик, який літав без обох ніг.
  • Естер Вергеер – голандська тенісистка. Вважається однією з найкращих тенісисток колясочниць. Прикута до ліжка з 9 років.
  • Хелен Келлер – американська письменниця, викладач і громадський діяч. У півтора року стала сліпоглухоніма. Опанувала знакову мову, навчилася говорити.

Сьогодні ми поговоримо про людей, які втративши здоров’я,  знайшли в собі сили і досягли високих результатів у спорті. Це параолімпійці.

Продовжуємо нашу роботу з ознайомленням  із значенням  нових слів.

  • Параолімпійські ігри - міжнародні спортивні змагання для людей із обмеженими фізичними можливостями
  • Параолімпійці – учасники параолімпійських ігор
  • Чемпіон – переможець змагань
  • Біатлон – сучасне зимове двоєборство, лижна гонка зі стрільбою з рушниці.
  • Гайди -  спортсмени, які супроводжують параолімпійців.
  • Пхенчхан – місто у Південній Кореї.

Скажіть, будь ласка, чи знаєте ви що означає словосполучення «олімпійські ігри»? / спортивні змагання, бувають зимові, літні ,  проходять раз у 4 роки/

Олімпійські ігри зародилися у Стародавній Греції у VІІІ ст.  і пов’язані з  іменем   легендарного грецького героя Геракла. Ігри проводилися кожні 4 роки у поселенні Олімпія. Під час ігор заборонялися будь-які військові конфлікти.

Як виникли параолімпійські ігри

Параолімпійські ігри — міжнародні спортивні змагання для людей з інвалідністю. Традиційно проводяться після Олімпійських ігор, а починаючи з 1992 — на тих же аренах, що й Олімпійські ігри.  Літні Параолімпійські ігри проводяться з 1960 року, а зимові Параолімпійські ігри — з 1976 року.

Виникнення видів спорту, в яких можуть брати участь люди з інвалідністю, пов'язують з ім'ям англійського нейрохірурга Людвіга Гутмана, який, увів спорт у процес реабілітації пацієнтів з ушкодженнями спинного мозку. Він на практиці довів, що спорт для людей з інвалідністю створює умови для успішної життєдіяльності.

Параолімпійський рух в Україні почав розвиватись 1989 року, коли в країні створено перші фізкультурно-спортивні та оздоровчі клуби для людей з інвалідністю. Пізніше на їх основі сформувались 4 національні федерації спорту людей із порушеннями опорно-рухового апарату, порушеннями зору, слуху та інтелекту.

Вперше українські параолімпійці взяли участь у Параолімпіаді в Атланті, США, виборовши 1 золоту, 4 срібні та 2 бронзові медалі. На Параолімпіаді у Пекіні, Китай, українські спортсмени здобули 74 медалі: 24 золоті, 18 срібних та 32 бронзових. На зимових Параолімпійських іграх у Ванкувері українці вибороли 5 золотих, 8 срібних та 6 бронзових медалей, посівши у загальному медальному заліку 4 місце.

Збірна України успішно виступила на Параолімпіаді 2018 і увійшла до десятки кращих медального заліку. Наші спортсмени заробили 22 нагороди

(7 золотих, 7 срібних, 8 бронзових), зайняли 6 місце в загальному рейтингу Ігор і 4 місце за загальною кількістю медалей. Цей результат є найкращим для української збірної за останні 10 років.  

 

      Пропонуємо вам репортаж про Зимові параолімпійські ігри 2018, які відбулися у Пхьончхані –Південна Корея.

Символом ігор є олімпійський вогонь, який запалюють в місті проведення ігор під час відкриття і він горить до їх завершення.

Олімпійські кільця символізують дружбу між усіма, хто бере участь у іграх з усіх п’яти континентів нашої планети: Європи – синє кільце, Африки- чорне, Америки – червоне, Азії – жовте, Австралії – зелене.

З   9  по 25 лютого 2018 року  на 35-тисячному стадіоні південнокорейського міста Пхьончхан проходила  урочиста церемонія відкриття XXIII зимових Олімпійських ігор.

Справжнім захисником і охоронцем 2500 атлетів з 92-х країн було  біле тигреня на ім'я Сухоран , ім'я якого тісно пов'язане з корейською міфологією і культурою.

Для корейців тигр з давніх давен був символом довіри, сили, захисту. Зокрема, у міфології, білий тигр у народі завжди вважався опікуном, який допомагав захистити країну і її народ. Колір талісмана Ігор-2018 також ототожнюється із снігом, льодом, зимовими видами спорту взагалі.

Другим талісманом  Ігор оргкомітет обрав чорного ведмедя Бандабі. Він дуже поширений на корейському півострові. Ця тварина символізує сильну волю та мужність. Його назву також сформовано з двох корейських слів: bandal та bi: перше означає «півмісяць» і є посиланням до білого півмісяця на грудях азіатського чорного ведмедя, а друге - святкування Ігор.

У Пхьончхан вирушили 20 українських паралімпійців та 10 спортсменів-гайдів. Вони змагалися у 3 видах спорту – сноубординг, лижні перегони, біатлон.

Єдиним спортсменом із сноубордингу був Іван Ошаров – місто Київ.

Діагноз  - саркома Юінга (рак кісток) . У 12 років йому ампутували нижню кінцівку.

          Максим Володимирович Яровий – український біатлоніст, лижник. Майстер спорту України. Народився у селі Ковалівка Миколаївської області. Інвалідність отримав у 15 років – упав з містка та насипу з 8 метрової висоти, пошкодив хребет.

           Ігор Рептюх – український лижник, біатлоніст. Майстер спорту України міжнародного класу. Народився у селі Гурбинці Чернігівської області. У результаті побутової травми втратив усі пальці лівої руки у віці 5 років.

           Анатолій Олександрович Ковалевський – український біатлоніст, лижник, майстер спорту України міжнародного класу. Народився у Києві, має вроджені вади зору.

           Григорій Васильович Вовчинський – український лижник , біатлоніст. Майстер спорту України. Народився у селі Білоусівка Черкаської області. Під час народження отримав ураження руки.

           Олександр Вікторович Казік – український лижник, біатлоніст з Вінничини. Спортсмен з вадами зору.

            Найбільшу кількість нагород завоювала Оксана Шишкова в тандемі з гайдом Віталієм Козаковим. На їхньому рахунку 2 золотих медалі, 3 срібних і 1 бронзова.

Шишкова Оксана Валеріївна— українська лижниця, біатлоністка. Майстер спорту України міжнародного класу. Народилася 10 червня 1991 року в місті Харків. З трьох років займалася у секції акробатичної гімнастики. У сім років почала займатися китайським кунг фу. У десятирічному віці у неї почав погіршуватися зір і вона отримала інвалідність з дитинства по зору.

З тринадцяти років почала займатися параолімпійською легкою атлетикою (100 м і 200 м), отримала звання «Майстра спорту України».

У 2003 році взяла участь у Чемпіонаті України з легкої атлетики.

А вже із 2004 року, навчаючись у школі-інтернаті № 12 для дітей з ослабленим зором, почала займатися лижними гонками та біатлоном. На зимових Паралімпійських іграх у Сочі Оксана, разом з двома іншими українськими параолімпійцями: Віталієм Лук'яненко та Юлією Батенковою-Бауман, здобула найбільшу кількість нагород серед параолімпійської команди України - по 4 медалі. При цьому усі її нагороди - бронзові.

На зимових Параолімпійських іграх 2018 Оксана стала найбільш титулованою спортсменкою параолімпійської збірної України .

На тій Параолімпіаді вона здобула 6 нагород, тобто майже четверту частину від усієї суми медалей команди України (всього 22 нагороди).

          ЇЇ талісманом є  іграшка-ведмедик, який подорожує з Оксаною на всі змагання із 2010 року.

 

 

 

                                                                  Я у світі

                                                     Подорож країнами сіту

 

Вам відомо, що подорожувати дуже цікаво, можна побачити найпрекрасніші куточки нашої планети, познайомитися з іншою культурою.  Подорожуючи, ми постійно активно спілкуємося з різними людьми. Спілкування відіграє величезну роль у соціальному житті людини, в її кар'єрі. Під час подорожей люди часто стикаються з різними проблемами, подорожі допомагають людині вийти із зони комфорту і подивитися на життя під іншим кутом. Якщо ви опиняєтеся в складній ситуації в незнайомій країні, скажімо, втратили паспорт і не знаєте місцевої мови, у вас не буде часу істерити і плакати, вам потрібно буде заспокоїтися і продумати подальші дії. Так подорожі вчать людину боротися зі стресом і долати його. Якщо ви організовані люди, які звикли заздалегідь планувати свій час, вмієте убезпечити себе від безлічі неприємних ситуацій і хочете у подорож по світу, то зможете знайти цікаву інформацію про любу країну і презентувати її для своїх однокласників.

         Інформація, яку можна використати при складанні власної презентації

                                                   Німеччина

Країна, де здороваються люди один з одним «гутен так», де колір прапора чорно-червоно-жовтий, де столицею є місто Берлін. Ви, мабуть, здогадались як називається ця країна?  Так, ми вирушаємо у віртуальну подорож по Німеччині! Грошова одиниця -  євро . Офіційні мови: німецька (державна), датська, французька, сербська. Національною стравою є ковбаски. Берлін — столиця та найбільше місто Німеччини. Розташований на сході країни. Населення міста близько 3 млн. осіб. Одне з найкрасивіших міст Німеччини і Європи.

                                                      Італія

На світі є країн багато,                                                                                                             Та хочемо ми розказати                                                                                                                     Вам про Італію – країну,                                                                                                                 Лише у цій країні, в Римі,                                                                                                                   Є папа для усіх народів.                                                                                                            Тут проживають сеньйорити і сеньйори.                                                                        Південний чобіток Європи,                                                                                                          Там Аппенінські гори, Середземне, Іонічне море .                                                                     Сардинія, Сицилія – острови,                                                                                                   Річки там – Тибр, Арно і По – чудової краси.                                                                          При красі такій природи                                                                                                           Живе чудовий там народ.                                                                                                   Красивий, сильний і співучий,                                                                                                          Талановитий незвичайно.                                                                                                          Великі Страдіварі і Гварнері –                                                                                                       Їх скрипки виконані у дивній манері.                                                                                            Відомі всім Джордано Бруно,                                                                                               Лоретті голос золотий…                                                                                                                                               І суд над Галілео Галілеєм,                                                                                                                   І досліди із тиском Торрічеллі,                                                                                            Дивують світ картини Рафаеля, Ботічеллі.                                                                 Мікеланджело, Да Вінчі, Амматі і Челіні,                                                                                    Гра Софі Лорен і фільми Федеріко Феліні.                                                                          Здається, це земля впливає                                                                                                              Так благодатно на людей.                                                                                                                          У Пізі – падаюча башта,                                                                                                                   У Римі – Пантеон.                                                                                                                         Усе в Італії прекрасно,                                                                                                                            Вона – країна - чемпіон!

                                                         Англія

Країна, де радо зустріне вас королева Єлизавета ІІ зі словами «хелоу», де традиційною стравою є фарширована індичка та пудинг, де національною валютою є фунт стерлінг. Одне з найкрасивіших міст Туманного Альбіону і всієї Європи – місто Лондон. 20 мільйонів туристів – саме стільки приймає столиця Об’єднаного Королівства кожен рік. Щоб не помилитися з часом візиту, радимо  вирушати до Лондона або навесні, коли все місто починає зеленіти і цвісти, або в пік сезону – з травня по липень, і тоді ви знайдете в британській столиці численні театральні вистави, а також різного роду виставки. Поет Семюель Джонсон став автором відомого вислову, що чи не найкраще характеризує Лондон: “Якщо ви втомились від Лондону – це значить, що ви втомилися жити”. Кожен, хто відвідав це місто, особисто переконувався у правоті Джонсона.

                                                         Чехія

 Столиця Чехії – Прага. Прага - це місто сотень шпилів і стількох же легенд, у давнину – столиця алхіміків та астрологів. Місцеві жителі впевнені, що місто будували за законами магії. Романтичне і  надзвичайне місто.

                                                       Польща

Країна – сусідка Чехії, де люди вітаються «джень добрий», де національною валютою є  злотий, а національною стравою є «журик» (супчик). Столицею Польщі є місто Варшава. Але найдавніше місто, яке розташоване на півдні Польщі і є перлиною національної культурної спадщини, місто якому  присвоєно звання Європейського і яке найохочіше відвідують туристи – це  Краків. У 36 краківських музеях знаходиться понад 2 млн. експонатів, тобто більшість ресурсів всіх музеїв в країні. Ресторани і кав’ярні Кракова випереджають один одного оригінальним оздобленням, досконалим меню та розважальними програмами.

                                                                 Греція

Країна, у якій «є все». Країна з багатою історичною спадщиною, з виключно природною красою. Столиця цієї держави названа на честь грецької богині Афіни. Спробуйте разом з нами пожити по-грецьки: багато спати, їсти, пити каву, милуючись морем. Відвідайте наші історичні пам’ятки.

                                                    

                                                      Франція

Країна, де люди вітаються словами «бонжур», де національною стравою є круасани , країна закоханих - Франція. Найелегантніша і найромантичніша столиця – Париж. Париж - одне з найкрасивіших міст світу і найбільший у світі центр туризму.  Париж - головне місто історичної області Іль-де-Франс розташоване на річці Сена, яка тече через місто зі сходу на захід з населенням більше 9,5 млн. чоловік.  Побачити Париж і померти. Стільки разів ми повторювали цей вираз в надії хоч краєчком ока побачити це прекрасне місто - столицю мистецтва та архітектури, пам'ятників історії і старовини, моди і витонченого стилю. Париж притягує до себе людей різного віку, зачаровує, завдяки неповторній атмосфері старих вулиць Латинського кварталу, Набережних з букіністами, неквапливому течією життя на алеях Люксембурзького саду, спрямовуються вгору сходах Монмартра.                                                                 Собор Паризької Богоматері (1163-1257) –Нотр Дам де Парі – перебуває у серці Парижа, на острові Сите. На площі перед собором перебуває бронзова дошка 0 км, від якої розраховані всі основні дорожні відстані Франції.                                                   Ейфелева Вежа є сучасним символом Парижа, її видно із багатьох куточків південно-західній частині міста.                                                                              Єлисейські Поля - головний проспект французької столиці - закінчуються Тріумфальної аркою, іншим символом Парижа, з’єднаним  з Площею Злагоди.

Ми з вами ще багато будемо мандрувати по світу, дбати про добробут своєї Батьківщини. Україна має всі передумови, щоб стати в один ряд із цими державами, бо : «Ми не є сусідами, ми є центром». Наша Україна знаходиться в епіцентрі змін, доводячи своє прагнення називатися Європейською державою. Тому кожен із нас може з гордістю сказати: «Я – європеєць!».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
11 травня 2020
Переглядів
943
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку