Навчальна програма для дистанційного навчання учнів 4-х класів з 27.04.2020 по 30.04.2020

Про матеріал
Навчальна програма для дистанційного навчання учнів 4-х класів з 27.04.2020 по 30.04.2020 з основних предметів.
Перегляд файлу

 

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

 ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

 УЧНІВ 4-Х КЛАСІВ

з 27.04.2020 по 30.04.2020

 

Українська мова

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Урок розвитку писемного мовлення №16.

Привітання до Дня матері.

с. 176

 

1. Прочитай вірш Олени Гаєцької. Мамо найдорожча,                    Мамочко єдина,                              Щирі побажання –                              Від доні, від сина.                        Квіточок пахучих                    Принесли багато                                      В цей травневий ранок,                           У велике свято!

2. Зроби змістовий аналіз тексту.

Коли ми святкуємо День матері? Які слова вказують на те, що авторка любить свою маму? Від кого отримує вітання матуся? Які побажання дарують матусі?

3. Збери «розсипані» слова у вірші О.Роговенко так, щоб не порушувалася рима.

          Мама втомилась                              Мама, лягла, втомилась, відпочити,                                       Маю, в, я, тихо, сидіти, кімнаті. Сонечка, хотів, промінь, пострибати,                                         Я, його, попросила, зачекати.           Я, маму, і, люблю, свою, жалію, Бо, і, доросла, вже, все, розумію.                                        

4. Прочитай слова й сполучення слів, які можна використати, складаючи вітання для матусі, бабусі до свята.                             Чудові й теплі слова, єдина, турботлива, ніжна, красива, працьовита, щиро побажати, наше сонечко, цінуємо, любимо, турбуємося, радості безмежної, здоров’я міцного, великого щастя, хай ладиться на роботі, удома, багато квітів, тепла й любові, пробачте, будемо тішити тебе, обіцяємо, цілуємо, даруємо, весняні квіти, чистого неба.

5. Розглянь малюнки на с.176 підручника.

6. Склади і запиши власне привітання до маминого свята, використовуючи запропоновані слова й сполучення слів. Прикрась свою листівку малюнком.

 Перечитай записаний текст, оформи роботу малюнком, сфотографуй та відправ учителю для перевірки.

2

Підсумковий урок за темою «Прислівник». Вибір із поданих прислівників тих, які найбільше відповідають меті та типу висловлювання. Вживання прислівників під час побудови текстів.

с.178-179

https://www.youtube.com/watch?v=idkiikZ-WLE

 

 

впр. 408 усно і письмово;  прочитай текст.

Випиши із тексту словосполучення прислівників і дієслів, від яких вони залежать.

впр. 409 – письмово; добери до дієслів прислівники, які найбільше підходять за змістом. Склади і запиши з двома прислівниками речення.

впр. 410 – усно і письмово; прочитай текст. Перекажи.

Склади на основі прочитаного тексту інструкцію «Як спілкуватися по телефону». Використай словосполучення прислівників і дієслів із тексту.

 

            Літературне читання

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Науково-художні твори для дітей. Юлія Смаль «Хімія і їжа».

Хрестоматія,

с. 179-181

 

Прочитай. Розкажи,  про що ти прочитав. Що нового ти дізнався? Познач незрозумілі слова. Переглянь тлумачний словничок до цього твору. Спробуй пояснити значення інших незрозумілих слів. Використовуй для цього зміст речення. Навчися  виразно читати. Чи можна приготування їжі назвати справжнім хімічним процесом? Чому? Що ти запамятав із цього твору?

Розкажи.              

2

Науково-художні твори для дітей. Юлія Смаль «Кольорова хімія. Таємниці хіміка-криміналіста»

Хрестоматія,

 с. 181-185

 

Прочитай. Розкажи,  про що ти прочитав. Чим тебе зацікавив цей твір? Познач незрозумілі слова. Переглянь тлумачення незрозумілих слів на сторінках хрестоматії. Спробуй пояснити інші незрозумілі слова. Використовуй для цього зміст речення. Яка інформація із цього тексту тебе зацікавила. Чим саме? Навчися виразно читати. Поділися з близькими тією інформацією, яку ти раніше не знав.

3

Головна думка.

Василь Сухомлинський «Не загубив, а знайшов».

 

Літературне читання,                  с.159-160

 

 

Прочитай оповідання. Що доручив батько сину? Чи легко йому було копати ділянку? У яких реченнях висловлено головну думку оповідання?

Поміркуй, з якою метою батько дав синові таке нелегке завдання? Чи сподобалася тобі ця історія? Перекажи оповідання.         

 

Російська мова

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Обобщение и систематизация знаний по теме «Правописание».

с.141-143

https://www.youtube.com/watch?v=8hUqnJvahx4

 

впр. 361 – усно і письмово; прочитай оповідання. Визнач його тему і основну думку. Підбери заголовок. Склади усно запитання до тексту. Дай відповіді на них (усно).

Спиши друге речення тексту. Підкресли головні члени речення і зроби висновок: чи є в тексті однорідні члени? Чи є залежні слова при однорідних членах?

Запамятай правопис слів:

луг, медленно, растительность.

впр. 362 – усно; підбери для таблиці слова-приклади до кожного правила. Використовуй текст вправи 361.

впр. 363 – письмово; випиши з тексту вправи 361 виділені слова. Розділи їх для переносу вертикальними лініями. При необхідності записуй одне і те ж слово кілька разів. 

впр. 365 – письмово. Спиши слова, розкриваючи дужки і вставляючи пропущені букви.

2

Диагностическая контрольная работа. Работа с литературным произведением. Т.Майданович «Калина цветёт поздно».

Дивись додаток

до програми

Прочитай уважно літературний твір. Дай відповіді на запитання. Запиши.

Відправ учителю для перевірки.

 

 

Математика

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Письмове множення і ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Розвязування задач на знаходження середнього арифметичного.   

 

с. 159-160

https://www.youtube.com/watch?v=sZedSUI_rlc

 

 

№ 1013усно; виконай обчислення.

№ 1014письмово; знайди середнє арифметичне чисел.  

№ 1015– усно; розглянь малюнок і дай відповіді на запитання.

№ 1016письмово; прочитай задачу. Запиши її розв’язання та пояснення. Скористайся планом розвязування.

1. Скільки пшениці зібрали з першої частини ділянки?

2. Скільки пшениці зібрали з другої частини ділянки?

3. Скільки пшениці зібрали з усієї ділянки?

4. Яку площу займає вся ділянка?

5. Яка середня врожайність пшениці на цій ділянці?

№ 1019 – письмово. Склади та розвяжи вираз.

2

Письмове ділення на двоцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів.

 

c. 160-161

 

№ 1020усно; обчисли зручним способом.

№ 1021 – письмово. Знайди значення виразів.

№ 1022усно; прочитай пояснення про письмове ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка.

№ 1023 – письмово; виконай письмове ділення.

1025 – письмово; розвяжи задачу з поясненням. Скористайся планом розвязування задачі № 1016.

3

Письмове ділення на двоцифрове число. Випадки ділення, коли в записі частки є нулі.

 

c. 161-162

https://www.youtube.com/watch?v=3EMkiEVps5E&t=405s

 

№ 1028письмово; знайди частки та перевір дією множення.

№ 1029усно; розглянь запис усного ділення. Зверни увагу: у частці дістали нуль десятків. 

№ 1030 -  усно; розглянь ділення, коли частка містить нуль.

№ 1031 – письмово; виконай обчислення.

№ 1032 – письмово; розвяжи задачу з поясненням. Скористайся планом розвязування:

1) Скільки разом файлів у двох папках?

2) Який розмір одного файла?

3) Який розмір першої папки?

4) Який розмір другої папки?

Запиши відповідь.

 

 

 

Природознавство

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Мішані ліси.

с.134-138,

зошит с. 56-58

 

https://www.youtube.com/watch?v=symuVeVLEHM

 

 

 

Прочитай текст у підручнику. Що нового ти сьогодні дізнався? 

Знайди на карті природних зон України зону мішаних лісів. Які форми земної поверхні в зоні мішаних лісів? Які водойми є на території? Перечитай ще раз текст підручника. Перевір себе. Дай відповіді на запитання на

с. 137. Підготуй повідомлення про будь-яку тварину мішаних лісів. Виконай завдання у зошиті.

2

Лісостеп.

с.139-142,

зошит с. 58-59

    

https://www.youtube.com/watch?v=9H4bUpDLMic

 

Прочитай текст у підручнику. Що нового ти сьогодні дізнався? Знайди на карті природних зон України лісостеп. Які великі річки перетинають лісостеп? Перечитай ще раз текст. Перевір себе! Дай відповіді на запитання на с.141-142. Склади кілька ланцюгів живлення, що сформувалися в лісостеповій зоні. Використовуючи різні джерела інформації, підготуй повідомлення про будь-яку рослину чи тварину зони лісостепу.

Виконай завдання у зошиті.

 

 

 

Я у світі

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Ти і світ.                       Практична робота. Складання листа до ровесника-іноземця про свою країну. Європейський Союз – співтовариство народів Європи.

 

с. 139- 145

https://www.youtube.com/watch?v=rHQORHX2MJk

 

Прочитай уважно текст підручника. Що нового ти сьогодні дізнався? Які нові слова тобі сьогодні зустрілися у тексті підручника? Спробуй пояснити їх значення. Скористайся пошуковою системою у мережі Інтернет.

Перечитай ще раз уважно матеріал у підручнику. Дай відповіді на запитання. Познайомся з інформацією про Європейський Союз. Знайди в мережі Інтернет інформацію про одну з країн, які до нього входять.

  • Європейський Союз — це сім'я 28 демократичних країн, що спільно працюють задля миру і процвітання.
  • 9 травня 1950 року — день народження того, чим є зараз ЄС — відзначається щорічно як День Європи, який також святкується в Україні.
  • Війна між країнами ЄС є немислимою завдяки єдності, якої вони досягли за останні 60 років.
  • 28 комісарів, по одному з кожної країни ЄС, працюють над конкретними завданнями, такими як зовнішні відносини, енергетика, торгівля, культура та національні надбання.
  • Хтось знає хто такі комісари? Так ось, комісари – це посадова особа, наділена урядом особливими повноваженнями, представники своєї країни.
  • ЄС — дійсно унікальне явище, адже кожен народ із 28 країн унікальний по-своєму, своїми традиціями, звичаями, мовою, кухнею, а не тільки географією, кліматом та релігією.
  • Щоб рухатись уперед, потрібно не лише любити Батьківщину, а й знати та поважати своїх сусідів. А ще означає —вивчати їхні звичаї і традиції, їхню національну культуру, етнос.

Склади і запиши листа до ровесника - іноземця про свою країну. Відправ листа вчителю для перевірки.

 

 

Основи здоров’я

 

Зміст програмового матеріалу

Матеріал за підручником,

Інтернет-ресурси

Завдання для опрацювання

1

Бажання, можливості, обовязки. Воля і здоровя людини.

с. 143-144,

використовуємо Підручник UA

 

https://www.youtube.com/watch?v=gKhogmOAELI

 

https://www.youtube.com/watch?v=LGRPtXiKQis

 

Прочитай уважно текст підручника. Що нового ти сьогодні дізнався? Які визначення ти запам’ятав?

- Сьогодні на уроці ти з’ясуєш, як навчитись узгоджувати у собі свої бажання, обирати серед «хочу», «можу», «мушу».                    Усі  хочуть бути успішними у житті, здобути хорошу професію, створити щасливу сім’ю. Що, на твою думку, необхідно для здійснення всіх цих бажань?     Робота з прислів’ями.                       - Як ти розумієш значення поданих прислів’їв? Без чого неможливе здійснення наших бажань?                                                  • Людина — коваль свого щастя. • Без труда нема плода.                         • Терпінням і працею всього здобудеш.                                   Притча «Ціна бажання».                В одному місті був маленький магазинчик, у якому господар торгував... бажаннями. Тут можна було купити все: будинки, заміжжя, дітей, улюблену роботу, здоров’я, машину і багато-багато чого іншого.       Ціни були незвичними. Наприклад, улюблена робота коштувала відмови від можливості планувати своє життя, віри у власні сили. Одруження можна було отримати практично задарма, а от щасливе життя коштувало дорого: відповідальність за власне щастя; знання своїх бажань; уміння цінувати те, що є; ризик втратити деяких друзів. Коли у господаря запитували, чи не боїться він розоритися через такі ціни на бажання, він хитав головою і відповідав, що завжди є сміливці, які готові змінювати своє життя, відмовлятися від звичного, здатні повірити в себе, ті, хто мають сили заробити необхідну суму, щоб оплатити виконання своїх бажань. А на дверях магазину вже добру сотню років висіло оголошення: «Якщо твоє бажання не виконується — воно ще не оплачене».                                       - Як ти думаєш, чому в магазині бажань були такі незвичні ціни?      - Що означають слова, які були написані на дверях магазину? Здійснення наших бажань — запорука успіху.                         Але бажання і наміри людина має аналізувати з урахуванням обставин, можливостей для їх реалізації, інтересів інших людей.                                            Для самовдосконалення велике значення має сила волі. Її треба виховувати в собі постійно: не відступати, коли не розв’язується задача. Не вдається відразу — відпочинь і знову берися. Не зумів розібратися сьогодні — розберешся завтра. Не знаєш — запитуй, не вмієш — вчися. Роби не тільки те, що хочеться, а перш за все те, що треба.            Володіти собою — це значить бути дисциплінованим, вміти організовувати себе, відповідати за свої вчинки.                         Зроби висновки:                              - Що потрібно для здійснення наших бажань?                               - Як навчитись вибирати між «можу», «хочу», «мушу»?             -Як розвивати силу волі? Запам’ятай!                                                    Воля – це свідоме керування людиною своєю діяльністю та поведінкою, що виявляється в прийнятті рішення, подоланні труднощів і перешкод на шляху досягнення мети, виконання поставлених завдань.

 

 

Програму склала вчителька початкових класів Соловйова У.Є.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                        Диагностическая контрольная работа по русскому языку.

Работа с литературным произведением.

4 класс

Прочитай внимательно.

КАЛИНА ЦВЕТЁТ ПОЗДНО

Жила девочка Маша. На эту осень уже в четвёртый класс перешла. После уроков бежит на огород, а потом в сад. Здесь Маша нарвёт травки для кроликов, опавшие яблоки соберёт, вычистит тыквы, а их семена положит сушиться на подоконник.

Как-то позвала ее соседка бабушка Марина.

- Слышь, внучка! Я на своей калине уже гроздья обломала. Время и тебе обламывать, потому что вскоре дожди начнутся!

Обломала девочка гроздья калины и взялась пучки вязать. Когда это заходит во двор тётя Ольга. Маша быстренько принесла стул:

- Садитесь, тётя!

- Да некогда мне. Еду в город к дочери. Она просит, чтобы на всю зиму оставалась. Что-то я болею часто. Вот вам пирожков принесла. Будь здорова!

Провела Маша гостью и села пирожки есть. Как же вкусно! И вдруг девочке стало стыдно-стыдно. Вспомнила, что тётя Оля все покашливала, а она, Маша, не дала ей ни горстки калины. Калина от простуды лучшее лекарство.

Быстро прошла зима. Вот и весна пришла с тёплыми дождями. Облетели из вишен белые лепестки, отцвели яблони. Только калина  до сих пор чернеет. Ни листочка на кусте. А когда же она будет цвести?

Бабушка говорит:

           - Видишь, внучка, недаром калина всегда цветёт поздно. Как прислушивается, колеблется. Все деревья и травы очень чувствительны к злу и добру, к человеческому слову. А калина - особенно! Тебе виднее, за что она может на тебя гневаться. Что-то, видимо, произошло, что в этом году цвести не хочет.

- Я начинаю догадываться ... Вот если бы тетя Ольга домой вернулась! Я для неё три пучка ягод приберегла. А прошлой осенью, когда она заходила к нам, то не догадалась с ней поделиться, - оправдывается девочка.

- Видели Ольгу в городе, весной она снова расхворалась. Ты её не дождешься. А когда надумаешь сама ехать к ней, то у меня адрес есть - вот, возьми.

Ходила Маша задумчивая целый день, а потом решила вместе с мамой поехать в Киев, чтобы найти там тётю Олю.

             - Я перед ней так провинилась! - говорит девочка маме. - И перед калиной виновата тоже,  из-за меня она сохнет.

Через несколько недель приехали мать с дочкой в ​​город, пошли к тёте Ольге. Обрадовалась она гостям, поздравила, посадила в гостиной и стала расспрашивать, которые в селе новости. Маша скорее и говорит:

- Да всё хорошо, всё как было, только моя калина после зимы почему-то не оживает. Помните, я вам не отмеряла ягод осенью? Так вот привезла. Возьмите, пожалуйста!

Тётя Ольга улыбнулась:

- Да что ты! Такие мелочи! И мне неудобно было просить ... Всё в порядке, не мучайся тем. Садимся чай пить!

На следующий день вечером шли Маша с мамой по родной улице. Когда к дому подходили, прислушивались - а в их саду соловей щебечет. Забежала девочка во двор, глянула - калина за одну ночку и зазеленела, и обильным цветом покрылась.

И с тех пор Машенькина калина цветёт каждый год. Знает уже девочка, как за ней ухаживать. Половину ягод она людям раздаёт. А как узнает, что кто-то заболел, то и последней поделится.                                                                   Татьяна Майданович

 

                                                     Диагностическая контрольная работа.

 Работа с литературным произведением. Т.Майданович «Калина цветёт поздно». 

 

Фамилия, имя ___________________________________________________________

 

Выполни задания.

  1. Определи жанр произведения.

А   легенда

Б   сказка

В   рассказ

 

  1. Рассказ – это …

    А  поэтическое произведение, разделенное на строки, которые рифмуются.

                 Б небольшое по размеру повествовательное художественное произведение про одно или несколько событий в жизни людей или животных.

      В   народное или литературное произведение о  вымышленных, часто фантастических событиях.

 

  1. Какая пословица точно выражает основную мысль произведения?

А  Настоящее добро всегда простое.

Б   Добро не умрет, а зло исчезнет.

В    Когда люди к тебе добрые, будь к ним еще добрее.

 

  1. Почему не оживала после зимы калина?

А  Пропала от мороза.

      Б  Калину поломал ветер.

      В  Девочка не поделилась ягодами с больной соседкой.

 

  1. Установи соответствие между персонажами произведения и их высказываниями.

      Маша                                                     «Видишь, недаром калина всегда цветёт поздно»

      бабушка Марина                                  «Вот вам пирожков с яблоками и сливами принесла»

      тётя Оля                                                «…только моя калина после зимы почему-то не оживает»

 

  1. Расположи пункты плана произведения в правильной последовательности.

___     Маше стало стыдно.

___     Маша - хозяйка в огороде и в саду.

___     Маша и мама приехали к тёте Оле.

___     Калина весной не расцвела.

      ___     Тётя Ольга зашла во двор к Маше.

      ___     Калина зазеленела, обильным цветом покрылась

  1. Продолжи предложение. Все деревья и травы очень чувствительны ____________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Предложи собственное заглавие к тексту. Объясни свой выбор.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

1

 

docx
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
1151
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку