Навчальна програма для учнів 6 класів "Алгоритми в нашому житті"

Про матеріал

Одним з основних завдань курсу інформатики є формування у школярів алгоритмічного, логічного і критичного мислення.

На мій погляд змістова лінія алгоритми і виконавці є провідною в курсі інформатики, тому що алгоритми дуже часто зустрічаються нам в повсякденному житті. У зв'язку з цим вміння правильно спланувати свої дії допоможе в подальшому уникнути помилок і отримати очікуваний результат.


Зміст слайдів
Номер слайду 1

“МАШИНА ПОВИННА ПРАЦЮВАТИ, А ЛЮДИНА ДУМАТИ” ( ПРИНЦИП IBM )

Номер слайду 2

Номер слайду 3

*

Номер слайду 4

* В ПОДОРОЖ! Діти! Давайте знайомитися. Я – пес Шарик з мультфільму “Троє з Простоквашино”. Запрошую вас у подорож країною Алгоритмів.

Номер слайду 5

* Якщо ти стоять втомився За дверима кабінету, Бий у двері і штовхайся, Залітай у клас хутчіш. На столах усе розкидай, Натискай мерщій на кнопки. Шанс лови, бо, може, завтра Кабінету вже не буде. А коли забіг до класу, Хай учитель щось волає, Перевір усі роз’єми, Доторкнись до монітора, Покрути клавіатуру І поклацай, бо не можна Працювать без перевірки.

Номер слайду 6

* Поклади на стіл свій зошит, Ручку, книжку і … портфеля. Ну, чого йому стояти Так самотньо на підлозі… А дістанеш пиріжечка – Їж спокійно, не ховайся Крихти всі в клавіатуру Потихесеньку запхни. Пощастить, і ти побачиш Безкоштовний фейєрверк. Якщо друг твій на перерві Благородним був піратом, Замочив одежу й руки, Ти його не зупиняй. Хай сідає за комп’ютер, Якщо вдарить його струмом – Смійся голосно і дзвінко, Хай не думає бідаха, Що тебе він засмутив.

Номер слайду 7

* Якщо ти прийшов до класу, Де комп’ютерів багато, То дивись не розгубися – Носом зразу в монітор, І дивись у нього пильно, Поки очі повилазять, Щоб учитель знав напевно, Що старанний учень ти. Якщо раптом щось зламалось, Не гукай на допомогу. Ти – людина самостійна, Можеш впоратись і сам… Бий добряче по всім кнопках, Встань, під стіл залізь, шукай! Тепер нас чекає країна Алгоритмів

Номер слайду 8

* ВИХІД КУДИ ПІТИ? Станція ПРОСТОКВАШИНО Лінійний алгоритм Неповне розгалуження Повне розгалуження Станція прислів’їв Станція завдань

Номер слайду 9

* початок Дати замітку в газету Хтось бачив ? Отримає винагороду Так Ні кінець Повідомить Знайдеться сам

Номер слайду 10

* початок Шукати скарби Є гроші? Купити корову Є скарби? Так Ні Ні Так кінець

Номер слайду 11

* початок Переодягнутися Взяти фоторушницю Є звір? Так Ні кінець Шукати звіра Піти на полювання Фотографувати На карту

Номер слайду 12

* начало конец Не давать прохода Ставить подножки Пугать из-за угла Они поймут – до них дела нет Девчонок надо никогда Нигде не замечать. И не давать прохода им Нигде и никогда. Им надо ножки подставлять, Пугать из-за угла, Чтоб сразу поняли они: До них вам дела нет. Девчонку встретил – быстро ей Показывай язык. Пускай не думает она, Что ты в неё влюблён. Ты в неё не влюблён Девчонок не замечать Любой алгоритм начинается с блока начала Переходим к последовательности действий мальчика: Девчонок не замечать Не давать прохода Ставить подножки Пугать из-за угла Они поймут – до них дела нет Ты в неё не влюблён Любой алгоритм заканчивается блоком конца На карту

Номер слайду 13

* начало конец Если всей семьёй купаться Вы отправились к реке, Не мешайте папе с мамой Загорать на берегу. Не устраивайте крика, Дайте взрослым отдохнуть. Ни к кому не приставая, Постарайтесь утонуть. Любой алгоритм начинается с блока начала Если оно истинно, то переходим к последовательности действий мальчика: Не мешайте родителям загорать Не кричите Дайте отдохнуть Вы тонете Любой алгоритм заканчивается блоком конца Поставим условие: Вы на реке? ДА НЕТ На карту

Номер слайду 14

* начало конец Кто не прыгал из окошка Вместе с маминым зонтом, Тот лихим парашютистом Не считается пока, Не лететь ему, как птице, Над взволнованной толпой, Не лежать ему в больнице С забинтованной ногой. Любой алгоритм начинается с блока начала Переходим к последовательности действий мальчика: Поставим условие: Прыгнул с зонтом? Если условие истинно, то Лежать в больнице Лихой парашютист Любой алгоритм заканчивается блоком конца ДА НЕТ Лететь, словно птица Иначе На карту

Номер слайду 15

* Кабы не было зимы В городах и селах, Никогда б не знали мы Этих дней веселых! Не кружила б малышня Возле снежной бабы, Не петляла бы лыжня, Кабы, кабы, кабы… Составьте блок-схему к этой песенке ПРОСТОКВАШИНО

Номер слайду 16

* Первый блок – это всегда НАЧАЛО НАЧАЛО Стрелки показывают направление перехода Города, села ДА Есть зима? НЕТ Города и села – это исходные данные! Проверяем - там есть зима ? Если ДА, то: НЕ знать нам веселья! В любом случае – КОНЕЦ! - мы знаем веселые дни (это результат!), - малышня кружит возле снежной бабы, - лыжня петляет; иначе (стрелка НЕТ)… - малышня НЕ кружит возле снежной бабы, - лыжня НЕ петляет; КОНЕЦ

Номер слайду 17

* ЯКЩО ЗДОРОВ’Я Є? ТО ВСЕ ЗДОБУДЕШ ВСЕ ПОКИ НЕ ПІЗНО ЦИКЛ ВЧИСЬ ВСЕ СТАНЦІЯ ПРИСЛІВ’ЇВ

Номер слайду 18

* ЯКЩО СКАЖЕШ ТО НЕ ВЕРНЕШ ІНАКШЕ НЕ ЗІТРЕШ ВСЕ ЦИКЛ ВЧИСЬ ДО КІНЦЯ СТОЛІТТЯ ВСЕ На карту СТАНЦІЯ ПРИСЛІВ’ЇВ

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Жовтий, зелений, синій, червоний, зелений, білий, поморанчевий, чорний, жовтий, червоний, блакитний, коричневий, синій, жовтий, червоний, жовтий, зелений, поморанчевий, білий, чорний, жовтий.

Номер слайду 24

Загибаємо по черзі кожний палець 1 2 3 4 5 І розгибаємо одночасно всі пальці

Номер слайду 25

* *** Кто ходит в гости по утрам, Тот поступает мудро. Известно всем, тарам-тарам, На то оно и утро. На то оно и утро. *** Скучна вечерняя пора, Хозяева зевают. Но если гость пришёл с утра, Такого не бывает. Такого не бывает. *** Да, если гость пришёл с утра, Ему спешить не надо. Кричат хозяева «Ура!». Они ужасно рады. Они ужасно рады. ЗАВДАННЯ 1. На карту

Номер слайду 26

* «Як Віні-Пуху вилізти із нори?» «Як Віні-Пуху дістати меду?» «День народження віслюка Іа» ЗАВДАННЯ 2. На карту

Номер слайду 27

* ЗАВДАННЯ 3. життя Попелюшки разом з мачухою; як Попелюшці потрапити до балу; як хрещена фея допомогла попелюшці; як королю оженити царевича; Попелюшка на балу в царському палаці; пошуки власниці кришталевої черевички; допомога мишей Попелюшці. На карту

Номер слайду 28

* Не знаєш броду — не лізь у воду. Швидкої роботи ніхто не хвалить. І риби наловить, і ніг не замочить. Коли маєм — не шануєм, а згубивши — плачем. Якщо влітку час марнуєте, то взимку голодуєте. Той горя не знатиме, хто вік працюватиме. Як не вмієш, то навчишся, а як не схочеш, то наплачешся. Куй залізо, поки воно гаряче. Не кажи «гоп», поки не перестрибнеш. ЗАВДАННЯ 4. На карту

Номер слайду 29

* ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ На карту

Номер слайду 30

*

ppt
Додано
30 червня 2018
Переглядів
985
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку