Презентація до уроку з інформатики у 6 класі "Компютерні мережі:пошук в Інтернет". На уроці учні повинні засвоїти поняття «ключові слова», «пошукова система», правила безпечного користування Інтернетом, навчитися користуватися пошуковими системами;
«Комп’ютерні мережі: пошук в Інтернеті»Підготувала Строкань А. В.
Номер слайду 2
Гра «Мікрофон»:1. Сукупність пов’язаних між собою електронних документів, що містяться на комп’ютерах, розташованих у всьому світі – це…2. Фрагмент документа (текст, заголовок, зображення, примітка), що посилається на інший об’єкт в самому документі або на інший об’єкт, який розміщено на окремому комп’ютері чи в комп’ютерній мережі – це…3. Документ в Інтернеті, який може містити текст, зображення, звук, відео тощо – це…4. Об’єднані за темою або призначення веб-сторінки називаються … 5. Служба Інтернету, що призначена для передавання листів з електронної поштової скриньки відправника до поштової скриньки отримувача називається…6. Програма, що призначена для перегляду веб-сторінок і розміщених на них текстових, графічних та мультимедійних даних – це…7. Гіперпосилання для швидкого доступу до веб-сторінок сайту із списку обраних сайтів – це…
Номер слайду 3
У навчальних цілях, у повсякденному житті часто доводиться здійснювати пошук інформації, наприклад для підготовки реферату. Потрібна інформація може міститися на різних Інтернет-сайтах. Як правильно організувати і здійснити пошук інформації в мережі Інтернет і як з великої кількості знайденого матеріалу можна виокремити необхідний? Про це ви зможете дізнатися сьогодні на уроці.
Номер слайду 4
Основні поняття. Ключові слова – слово або кілька слів, за якими здійснюється пошук потрібних відомостей. Пошукові системи – це програми, призначені для пошуку відомостей в Інтернеті за ключовими словами.
Номер слайду 5
Кожна пошукова система має свій веб-сайт з головною сторінкою, адресу якого потрібно ввести в адресний рядок браузера, наприклад: www.google.com.ua. Спільним для головних сторінок різних пошукових систем є наявність рядка пошуку, до якого користувач із клавіатури повинен вводити ключові слова, і кнопки Шукати (Пошук, Знайти). Результати пошуку за допомогою пошукової системи мають вигляд списку посилань. Пошукова система Google демонструє кількість результатів та час, за який їх знайдено. Рядок пошуку. Об’єкти пошуку. Голосовий пошук. Результати пошуку. Кнопка Пошук
Номер слайду 6
Алгоритм організації пошуку. Визначити ключові слова або словосполучення, за якими буде здійснюватись пошук. Відкрити у вікні браузера веб-сторінку пошукової системи. Ввести ключові слова або словосполучення в поле пошуку на сторінці пошукової системи. Вибрати кнопку Пошук або натиснути клавішу Enter. Переглянути перелік знайдених посилань на сайти. Якщо потрібних відомостей не знайдено, то слід уточнити ключові слова та виконати повторний пошук у цій чи іншій пошуковій системі.
Номер слайду 7
Відкривши веб-сторінку, бажано оцінити її за основними ознаками, щоб упевнитись в надійності поданих матеріалів: Авторитетність джерел та авторів. Точність даних і фактів. Об’єктивність поданих даних. Актуальність даних.
Номер слайду 8
правила безпечного користування Інтернетом: Ніколи не надавайте особистої інформації про себе (прізвище, номер телефону, адресу, номер школи) без дозволу батьків. Якщо на деякій веб-сторінці ви побачите текст образливого змісту або такий, що вас бентежить, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно, зверніться до батьків або вчителів. Деякі веб-сторінки можуть містити посилання на файли, програми сумнівного вмісту. Тому не варто захоплюватися «блуканням» веб-сторінками. Для детальнішого ознайомлення з правилами безпечної роботи в Інтернеті можна скористатись матеріалами сайту On-ляндії — Безпечна веб-країна.
Номер слайду 9
Вправа 1. Знайти відомості про визначні місця Кривого Рогу. Користуючись простим пошуком браузера Google Chrome знайти адресу Театру ім.. Т. Г. Шевченко, Криворізького Державного Цирку. Розглянути визначні місця Кривого Рогу (для цього вибрати у результатах пошуку посилання Зображення). Користуючись Вікіпедією (http://uk.wikipedia.org), дізнайся, які є театри та науково-дослідницькі організації у нашому місті.
Номер слайду 10
Вправа 2. Створення маршруту. Визначити відстань від вашого будинку до Криворізького ботанічного саду. Проклади маршрут автомобільної подорожі від будинку до саду. (у браузері Google Chrome).1. В рядку пошуку введи назву міста та обери пошук на карті, обравши посилання Карти
Номер слайду 11
2. Обираємо кнопку прокласти маршрут ( вводимо у верхній рядок свою адресу, у нижній – кінцевий пункт маршруту) 3. Визнач, яка відстань між початковим і кінцевим пунктами, переглянь, яким транспортом можна дістатись до ботанічного саду.
Номер слайду 12
Підсумки уроку«Закінчи речення» Сьогодні на уроці ми вивчали…Я запам’ятав (запам’ятала) про…Мені було не зрозуміло…Мені сподобалось на уроці…На уроці я навчився…
Номер слайду 13
Домашнє завдання. Читати в підручнику с. 216-220, виконати вправу с.222 «Працюємо в парах».