Навчальна програма гуртка гуманітарного напрямку «Англійська для малечі» спрямована на вихованців віком від 6 до 10 років.

Про матеріал

Навчальна програма реалізується у гуртку гуманітарного напрямку «Англійська для малечі» та спрямована на вихованців віком від 6 до 10 років.

Навчальна програма передбачає 2 рокі навчання:

1-й рік – початковий рівень – 144 год. на рік, 4 год. на тиждень;

1-й рік – основний рівень – 144 год. на рік, 4 год. на тиждень.

Перегляд файлу

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

 

Актуальність навчальної програми пов’язана насамперед із деякими змінами в стратегічних напрямах розвитку сучасної шкільної освіти - спрямуванням навчальної діяльності на вироблення в учнів необхідних життєвих компетентностей, що у майбутньому давали б можливість комфортно почуватися в сучасному світовому мультинаціональному просторі.

Навчальна програма орієнтована на створення максимально комфортних умов, які дозволяють вихованцям молодшого віку успішно пристосуватися до нових вимог сучасного суспільства до особистісних і професійних якостей людини.

  Особливий акцент у змісті програми зроблено на формування розуміння значення іноземної мови в суспільстві, залучення вихованців до діалогу культур та розширення світогляду.

  Навчальна програма реалізується у гуртку гуманітарного напрямку «Англійська для малечі» та спрямована на вихованців віком 6 до 10 років. 

Навчальна програма побудована на:

  •    Закон України  «Про позашкільну освіту»;
  •    програмі «Сходинками до англійської» О. Осадчої (лист МОН України від 11.11.2014 1/11-17866);
  •    програмі «Англійська мова» Л.Токаренко (лист МОН України від 11.11.2014 № 1/11-17866);

Дана навчальна програма не дублює розділи вищезазначених програм, а використовує нові підходи до вживання передових методик у викладанні навчального матеріалу.

Головна мета навчальної програми - формування в учнів комунікативної компетенції, що забезпечується лінгвістичним, мовленнєвим і соціокультурним досвідом, узгодженим з віковими можливостями молодших школярів.

Завдання навчальної програми:

  • зацікавити учнів вивченням іноземної мови,
  • викликати в них позитивне ставлення до предмета,
  • вмотивовувати необхідність і значущість володіння іноземною мовою як неповторним засобом міжкультурного спілкування.

Навчальна програма передбачає 2 рокі навчання:

1-й рік – початковий рівень – 144 год. на рік, 4 год. на тиждень;

 1-й рік основний рівень 144 год. на рік, 4 год. на тиждень.

 

Програма початкового рівня передбачає:

  •    широке використання наочності, різноманітність прийомів навчання, їхня часта зміна;
  •    використання ігрових прийомів навчальної роботи;
  •    репродуктивний характер мовленнєвої діяльності вихованців;
  •    переважання групових та фронтальних форм роботи;
  •    регулярне проведення підсумкових занять з закріплення знань вихованців.

 

 

 

Програма основного рівня передбачає:

  •    широке використання вправ, що стимулюють розвиток логічного мислення; ініціативності вихованців;
  •    переважання вербальної наочності;
  •    зростання ролі самостійної роботи вихованців;
  •    формування навичок самоконтролю та самооцінки виконаної роботи;
  •    використання індивідуальних, парних та групових форм роботи;
  •    виховання працелюбності, старанності, сумлінного ставлення до праці;
  •    використання навчального матеріалу, адаптованого до занять з вихованцями різного рівня підготовленості.
  •    регулярне проведення підсумкових занять з закріплення знань вихованців.
  •    участь вихованців у предметних конкурсах, вікторинах, тренінгах, інших заходах.

 

 

Початковий рівень, перший рік навчання

НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

 

 

Розділ, тема

Кількість годин

теоретичних

практичних

усього

Вступ

2

-

2

Розділ 1. Я, моя родина і друзі

6

18

24

1.1. Знайомство

1

3

4

1.2. Члени сім'ї

2

6

8

1.3. Родинне дерево

2

4

6

1.4. Знайомтеся, мій друг/ моя подруга

1

5

6

Розділ 2. Дозвілля

5

17

22

2.1. Іграшки

2

6

8

2.2. Кольори

1

5

6

2.3. Дії, команди

2

6

8

Розділ 3. Природа

6

18

24

3.1. Тварини

2

6

8

3.2. Пори року

2

6

8

3.3. Погода

2

6

8

Розділ 4. Людина

6

18

24

4.1. Частини тіла

2

6

8

4.2. Предмети одягу

2

6

8

4.3. Гардероб

2

6

8

Розділ 5. Свята та традиції

5

19

24

5.1. Назви свят, вітання

2

6

8

5.2. Продукти харчування

2

8

10

5.3. Святкування

1

5

6

    Розділ 6. Школа

4

16

20

6.1. Шкільне приладдя

2

8

10

6.2. Меблі у класній кімнаті

2

8

10

Підсумок

2

2

4

                                                 Разом

           36

108

144

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ ПРОГРАМИ

Вступ (2 год.)

Ознайомлення з порядком і планом роботи гуртка. Загальні правила безпеки. Правила поведінки в навчальному кабінеті, закладі.

Розділ 1. Я, моя родина і друзі (24 год.)

  1.           Знайомство (4 год.)

Теоретична частина. Перегляд відеоролика «Вітання. Як справи? Звідки ти?»

Практична частина. Відпрацьовування вимовляння фразових одиниць: Hello! Hi! I am… My name is … What’s your name? I am … Good morning /afternoon / evening! Goodbye! Bye-bye! How are you? I’m fine, thank you. Where are you from? I am from…

  1.           Члени сім'ї (8 год.)

Теоретична частина. Ознайомлення вихованців з назвами членів сім’ї. Демонстрація відеоматеріалу з теми «Члени сім'ї»

Практична частина. Вивчення пісні: «My family?» з допомогою техніки «мова тіла» у поміч вихованцям для складання образів, які допомагають краще запам’ятати нові слова і фрази

  1.           Родинне дерево (6 год.)

Теоретична частина. Ознайомлення вихованців з назвами членів родини. Перегляд відеоролика «Different families»

Практична частина. Виконання міні-проекту «My Family Tree»

  1.           Знайомтеся, мій друг/ моя подруга (6 год.)

Теоретична частина. Перегляд відеоролика з теми «Знайомтеся, мій друг/ моя подруга»

Практична частина. Відпрацьовування вимовляння фразових одиниць: This/That is my (dad, friend…) Who is this boy/girl? What is his/her name?

Розділ 2. Дозвілля (26 год.)

2.1. Іграшки (6 год.)

Теоретична частина. Іграшка, як метод соціалізації дитини у житті (іграшки для хлопчиків та  дівчаток). Вивчення назв найбільш популярних іграшок серед дітей цього віку за допомогою демонстрації самих іграшок, карток з їх зображенням та відеоматеріалів. Введення фрази I like to play ball/doll/teddy-bear/blocks/cars.

Практична частина. Закріплення вимовляння фразових мовних одиниць з належною інтонацією та мовленнєвою технікою за допомогою повторення лексики з вивчених тем: «множина іменників», « кольори», а також віршів і пісень. Вивчення пісні: «Old scruffy teddy»

 


 

2.2. Кольори (6 год.)

Теоретична частина. Закріплення понять про особливості звуків фонетики англійської мови та специфікою їхнього вимовляння.

Введення понять: назва кольорів.

Практична частина.

Практична частина: Вивчення адаптованих віршиків. Закріплення                   навичок правильного вимовляння назв кольорів (black, yellow, brown, red, pink, orange…).

     2.3. Дії, команди (6 год.)

Теоретична частина. Поповнення лексичної скарбниці з дієслів задля утворення наказових речень: Принеси мою книгу!; Візьми олівець!; Намалюй це дерево! (Bring me my book!; Take a pen!; Draw this tree!).

Практична частина. Закріплення отриманих навичок у створенні та практичнім використанні наказових речень у рольовій грі

«Robot says», діалогічному мовленні (говоріння).

Розділ 3. Природа (20 год.)

3.1. Тварини (6 год.)

Теоретична частина. Закріплення вимовляння назв тварин хором та індивідуально. Введення понять: «ферма», «зоопарк» (farm, zoo). Демонстрація відео про тварин. Використання лексики широкого спектру.

Практична частина: Закріплення навичок з впізнавання та вимовляння назв тварин завдяки пісні-руханки: «Old MacDonald had a farm» та грі «Відгадай, який я звір!».

3.2. Пори року (6 год.)

Теоретична частина: Введення понять: «пори року», «природа»  задля розширення кругозору вихованців, формування їхньої соціальної позиції, творчого мислення, естетичних вподобань.

Практична частина: Закріплення навичок з правильного використання тематичної лексики у мовленнєвому тренуванні з пори року та природи за вікном навчального кабінету. Аудіо-поема: «Spring to winter»

     3.3. Погода (8 год.)

Теоретична частина: Введення понять: «природа», «погода».

Практична частина: Закріплення навичок з правильного використання тематичної лексики у мовленнєвому тренуванні з природи та погоди Пісня-розмальовка: «Rain, rain go away». Введення цієї практики у кожне подальше заняття з мовленнєвої практики.

Розділ 4. Людина (24 год.)

4.1. Частини тіла (8 год.)

Теоретична частина. Ознайомлення вихованців з назвами частини тіла людини. Демонстрація відеоматеріалу з теми «My Body»

Практична частина. Закріплення тематичної лексики заняття у грі «Style-a-hero»

 

4.2. Предмети одягу (8 год.)

Теоретична частина. Ознайомлення лексики з предметів одягу. Демонстрація відеоматеріалу з теми «Сlothes»

Практична частина. Закріплення тематичної лексики у грі «Teddy Dresser».

     4.3. Гардероб (8 год.)

Теоретична частина. Введення поняття «мій гардероб»

Практична частина. Закріплення навичок з використання лексики за допомогою демонстрації відеоматеріалу «My favourite clothes»

Розділ 5. Свята та традиції (24 год.)

5.1. Назви свят, вітання (8 год.)

Теоретична частина. Перегляд відеоролика «Holidays»

Практична частина. Відпрацьовування вимовляння фразових одиниць:  Happy birthday! Merry Christmas! Happy New Year!...

5.2. Продукти харчування (10 год.)

Теоретична частина. Знайомство з назвами фруктів і овочів та місць, де вони вирощуються задля поширення кругозору. Демонстрація відеоматеріалів з теми «In the Garden» задля поповнення вокабуляру.

Практична частина. Закріплення вимовляння фразових одиниць з метою закріплення навичок з використання нової лексики у грі «Що у  твоєму       кошику?»

     5.3. Святкування (6 год.)

Теоретична частина.  Введення поняття «святкування».

Практична частина. Закріплення навичок з використання лексики за допомогою демонстрації відеоматеріалу «The birthday party» та «We're travelling in a big red bus».

Розділ 6. Школа (20 год.)

6.1. Шкільне приладдя (10 год.)

Теоретична частина. Введення поняття «шкільне приладдя». Знайомство з новою лексикою (school tools, a bag, a desk, a blackboard, a teacher, a book, a pen, a pencil …).

Практична частина: Закріплення навичок з використання лексики теми за допомогою демонстрації відеоматеріалу «Topsy and Tim – classroom tour».

6.2. Меблі у класній кімнаті (10 год.)

Теоретична частина. Введення поняття «меблі у класній кімнаті» та знайомство з новою лексикою (desk, chair, board...)

Практична частина. Закріплення навичок з вживання граматичних структур: Is there..?, Are there …?, There is…, There are…, Where is..?, It is… . Гра «Catch the Fly»

 

 

 

 

ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

 

Сформовані предметні компетенції

Пізнавальна:

  • правильно відтворювати прослуханий матеріал;
  • правильно слухати;
  • правильно вимовляти;
  • реагувати на мову співрозмовника;
  • розуміти значення англійського слова, фрази, речення;
  • реалізувати отриманні знання;
  • доцільно користуватися отриманими знаннями;
  •       декламувати вірші, співати пісні англійською мовою. Практична:
  • давати назви предметів англійською мовою;
  • розповідати міні-монологи з певної тематики;
  • впізнавати мову рухів;
  • реалізувати отримані знання у грі. Творча:
  • самостійно користуватися отриманими навичками;
  • розуміти значення всього викладеного матеріалу;

Соціальна:

  • виявляти заохоченість до подальшого отримання знань з іноземної мови;
  • виявляти легкість у використанні отриманих навичок;
  • виявляти інтерес до подальшого поглиблення знань.

 

Основний рівень, перший рік навчання

НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

 

 

Розділ, тема

Кількість годин

теоретичних

практичних

усього

Вступ

2

-

2

Розділ 1. Я, моя родина і друзі

3

15

18

1.1. Знайомтеся, моя родина

1

3

4

1.2. Члени родини

-

4

4

1.3. Родинне дерево роду

2

4

6

1.4. Знайомтеся, мої друзі

-

4

4

Розділ 2. Відпочинок і дозвілля

3

17

20

2.1. Захоплення

1

3

4

2.2. Розваги

-

4

4

2.3. Спорт

1

5

6

2.4. Поїздка на канікулах

1

5

6

Розділ 3. Людина

3

13

16

3.1. Зовнішність людини

1

7

8

3.2. Професії

2

6

8

Розділ 4. Помешкання

4

12

16

4.1. Дім, квартира (На кухні)

2

6

8

4.2. Умеблювання

1

3

4

4.3. Щоденні обов’язки

1

3

4

Розділ 5. Природа і навколишнє середовище

3

15

18

5.1. Природа, пори року

2

6

8

5.2. Довкілля

1

5

6

5.3. Дикі та свійські тварини

-

4

4

Розділ 6. Подорож

4

14

18

6.1. Види транспорту

1

3

4

6.2. Подорожування

1

5

6

6.3. Подорож до англомовних країн

2

6

8

Розділ 7. Свята та традиції

4

14

18

7.1. Свята, місяці, дні тижня

2

8

10

7.2. Назви продуктів, посуд

2

6

8

    Розділ 8. Шкільне життя

4

12

16

8.1. Навчальні предмети

2

6

8

8.2. Шкільний розклад уроків

2

6

8

Підсумок

-

2

2

                                                 Разом

           21

123

144

 

 

 

ЗМІСТ ПРОГРАМИ

 

Вступ (2 год.)

Ознайомлення з порядком і планом роботи гуртка. Загальні правила безпеки. Правила поведінки в навчальному кабінеті, закладі.

Розділ 1. Я, моя родина і друзі (18 год.)

  1.           Знайомтеся, моя родина (4 год.)

Теоретична частина. Демонстрація відеоматеріалу «Family photo».

Практична частина. Закріплення навичок з правильного використання фразових одиниць: His / Her name is …They are…Who is this boy/girl?

What is his/her name? How old are you? How old is he/she?

  1.           Члени родини (4 год.)

Теоретична частина. Ознайомлення вихованців з назвами членів родини. Демонстрація відеоматеріалу з теми «Члени родини»

Практична частина. Вивчення пісні: «What is a family?» з допомогою техніки «мова тіла» у поміч вихованцям для складання образів, які допомагають краще запам’ятати нові слова і фрази

  1.           Родинне дерево роду (6 год.)

Теоретична частина. Перегляд відеоролика «Different families»

Практична частина. Виконання міні-проекту «My Family Tree»

  1.           Знайомтеся, мої друзі (4 год.)

Теоретична частина. Перегляд відеоролика з теми «Two boys from Syria and Germany»

Практична частина. Відпрацьовування вимовляння фразових одиниць: Where is he/she from? Where do you live? I live at … Street? What is his/her address? Are you from…? Is she/he from…?

Розділ 2. Відпочинок і дозвілля (20 год.)

2.1. Захоплення (4 год.)

Теоретична частина. Введення поняття «хобі» (hobby). Ознайомлення з різноманітністю видів хобі (swimming, running, riding a bike, playing chess, scuba diving, playing the guitar, rollerblading..). Пояснення де і коли можна ними займатись.

Практична частина: Закріплення навичок використання тематичної лексики заняття завдяки проведення усного мовленнєвого опитування «Whаt  is your hobby?»

 


 

2.2. Розваги (4 год.)

Теоретична частина. Перегляд відеоролика з теми розваги: «The camping adventure»

Практична частина. Закріплення навичок з використання лексики теми за допомогою демонстрації відеоматеріалу «Tam is going to take a trip»

     2.3. Спорт (6 год.)

Теоретична частина. Перегляд відеоролика з теми спорт: «Olympics and Paralympics»

Практична частина. Закріплення навичок з використання лексики теми за допомогою демонстрації відеоматеріалу «Charley's guide to scootering»

     2.4. Поїздка на канікулах (6 год.)

Теоретична частина. Перегляд відеоролика з теми поїздка на канікулах: «We're travelling in a big red bus»

Практична частина. Закріплення навичок з використання лексики теми за допомогою демонстрації відеоматеріалу «Buzz and Bob's big adventure».

Розділ 3. Людина (16 год.)

3.1. Зовнішність людини (8 год.)

Теоретична частина. Ознайомлення вихованців з тематичної лексикою «Зовнішність людини».

Практична частина: Закріплення навичок з правильного використання тематичної лексики у мовленнєвому тренуванні. Вивчення пісні: «The scary skeleton».

3.2. Професії (8 год.)

Теоретична частина: Введення поняття: «професії»  задля розширення кругозору вихованців, формування їхньої соціальної позиції. Перегляд відеоролика з теми «People work».

Практична частина: Закріплення навичок з використання лексики теми за допомогою демонстрації відеоматеріалу «What will I be when I grow up?

».

Розділ 4. Помешкання (16 год.)

4.1. Дім, квартира (На кухні) (8 год.)

Теоретична частина: Закріплення понять: дім, житло, квартира, помешкання, кімната. Ознайомлення з поняттям: багатокімнатне житло (a hall, a bedroom, a living-room, a nursary, a bathrooom, a toilet, a balcony, a kitchen, a dining-room) за допомогою відеоматеріалів, карток, паперових макетів кімнат.

Практична частина: Закріплення навичок з коректного вимовляння назв  кімнат та логічного опису дома або квартири на прикладі гри «The House of my Dream».

4.2. Умеблювання (4 год.)

Теоретична частина. Введення поняття «меблі у кімнаті» та знайомство з новою лексикою (desk, bed, wardrobe, mirror ...) Перегляд відеоролика «Home objects»

Практична частина. Закріплення навичок з вживання граматичних структур: Is there..?, Are there …?, There is…, There are…, Where is..?, It is… . Закріплення навичок з використання лексики теми за допомогою демонстрації відеоматеріалу «Renata lives in a big old house».

     4.3. Щоденні обов’язки (4 год.)

Теоретична частина. Введення поняття «обов’язки» (duties) на базі лексики з тем «Мій Дім», «У школі». Використання карток, як дидактичного матеріалу для поліпшення створення образів у запам’ятовуванні нових слів.

Практична частина: Закріплення навичок з використання нової лексики у англійському мовленні у створенні міні-монологів з запропонованої теми ««Як я допомагаю мамі і татові вдома».

Розділ 5. Природа і навколишнє середовище (18 год.)

5.1. Природа, пори року (8 год.)

Теоретична частина: Введення понять: «пори року», «природа»  задля розширення кругозору вихованців, формування їхньої соціальної позиції, творчого мислення, естетичних вподобань. Перегляд відеоролика з теми «Seasons»

Практична частина: Закріплення навичок з правильного використання тематичної лексики у мовленнєвому тренуванні з пори року та природи за вікном навчального кабінету. Закріплення використання лексики теми та правил словотворення у   англійському мовленні. Виконання міні-проекту «Seasons decoration».

5.2. Довкілля (6 год.)

Теоретична частина: Введення поняття «природа, довкілля  та навколишнє середовище». Пояснення важливості цієї проблеми у сьогоденні з точки зору соціальної успішності суспільства. Перегляд відеоролика «World Environment Day».

Практична частина: Закріплення використання лексики теми за допомогою демонстрації відеоматеріалу «Plastic ocean campaigner», «Do your best», «Save the Earth».

     5.3. Дикі та свійські тварини (4 год.)

Теоретична частина. Повторення вивченої лексики з теми та її поповнення, завдяки введенню понять про географічне розповсюдження тварин за місцем мешкання: ліс, джунглі, дощовий ліс, савана, пустеля, південний полюс, північний полюс


 

(wood/ forest, jungle, rainforest, savanna, desert, North Pole, South Pole). Демонстрація відеоматеріалів з теми.

Практична частина: Закріплення навичок користування мовленнєвим матеріалом на практиці (говоріння) у вікторині «Тваринний світ» та демонстрація відеоматеріалу «The great race».

Розділ 6. Подорож (18 год.)

6.1. Види транспорту (4 год.)

Теоретична частина: Знайомство з видами та назвами транспорту. Встановлення правильної уяви з його використання за допомогою відеоматеріалу «Transport».

Практична частина: Закріплення навичок з вимовляння назв транспортних засобів за допомогою гри у іграшковий автодром (I have a toy- car/ I like to go by car/ We like to go by bus) та вивчення пісні «The wheels on the bus»

6.2. Подорожування (6 год.)

Теоретична частина: Введення поняття «подорожування». Пояснення залежності назви слова від виду транспорту, на якому подорож здійснюється (walk – go on foot, have a trip – a short travel often on business, voyage – going on a ship).

Практична частина: Закріплення навичок з використання фрази «to go by» та лексики з теми задля написання маленьких розповідей про подорожування різними видами транспорту у різні пори року. Вивчення пісні «She'll be coming round the mountain».

    6.3. Подорож до англомовних країн (8 год.)

Теоретична частина: Ознайомлення вихованців з географічною назвою та географічним положенням країни, чию мову вони вивчають. Введення країнознавчих понять: острови, океан, море, гори, ріки, верховини, низини, частина (islands, ocean, sea, mountains, rivers, part) за допомогою роботи з мапою, картками, демонстрації відеоматеріалу з теми.

Практична частина: Закріплення користування отриманими навичками з лексики теми та знань з країнознавства у командній грі «Намалюй мапу Британії» та квесту з теми. Демонстрація відеоматеріалу «Top five places that inspired Harry Potter».

 

 

 

 

 

 

Розділ 7. Свята та традиції (18 год.)

7.1. Свята, місяці, дні тижня (10 год.)

Теоретична частина: Розповідь про свята в Україні та Великобританії. Демонстрація відеоматеріалів, читання текстів про походження свят та їх святкування, як введення у країнознавство задля розширення кругозору вихованців та покращення їх соціалізації, та толерантного ставлення до традицій народів інших країн.

Практична частина: Закріплення навичок з понять про українські та англійські свята, їхню схожість та різницю у святкуванні за допомогою спроб вихованців самостійного складання діалогів з включенням до них стверджувальних, заперечних та питальних речень обох типів.

7.2. Назви продуктів, посуд (8 год.)

Теоретична частина. Ознайомлення вихованців з тематичної лексикою «продукти та посуд». Демонстрація відеоматеріалу «Snack time».

Практична частина. Закріплення навичок користування мовленнєвим матеріалом на практиці «Меню на свято», «Святкування в кафе».

Розділ 8. Шкільне життя (16 год.)

8.1. Навчальні предмети (8 год.)

Теоретична частина. Перегляд відеоролика «The school trip»

Практична частина. Закріплення навичок користування мовленнєвим матеріалом на практиці з демонстрацією відеоматеріалу «Superhero High School»

8.2. Шкільний розклад уроків (8 год.)

Теоретична частина: Ознайомлення вихованців з фонетичними особливостями назв предметів та їх етимологію. Вивчення нової лексики з теми «Навчальні предмети»: History, Geography, Maths, Art, Biology, Chemistry, IT Technologies, PE/PT, Literature.

Практична частина: Закріплення навичок використання вивченої лексики шляхом складання вихованцями розкладу шкільних уроків на тиждень англійською (командна робота і в групах).

 

 

 

 

 

 

ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

Сформовані предметні компетенції

 

Пізнавальна:

  • розуміти і орієнтуватись у навколишньому світі;
  • описувати навколишнє і своє середовище;
  • розпізнавати особливості національної та загальнолюдської культури, духовно-моральних основ життя людини;
  • використовувати закономірності різних форм спілкування;
  •       використовувати набуті знання та інші інформаційні джерела.

Практична:

  • орієнтуватись у конкретних мовних і мовленнєвих ситуаціях;
  • складати мін-монологи та мікро-діалоги;
  • користуватись надбаними знаннями. Вміннями та навичками у певній мовній ситуації.

Творча:

  • поєднувати мовні та мовленнєві навички з лексики, граматики;
  •       швидко реагувати в наданому форматі питання з теми.

Соціальна:

  • формувати індивідуальну думку з виниклої суспільної ситуації;
  • активно діяти та організувати власну трудову діяльність;
  • успішно співробітничати з іншими вихованцями у спілкуванні та  виконанні спільних завдань.

 

 

ЛІТЕРАТУРА

  1. ЗАКОН УКРАЇНИ  «Про позашкільну освіту»;
  2. Міністерство освіти і науки України. Головне управління змісту освіти. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Англійська мова 2-11 класи. – К.: Шкільний світ, 2005. - 29-30.
  3. Програма «Сходинками до англійської» О. Осадча. Навчальні програми з позашкільної освіти/Заг. ред. Н. І. Савенко, О. В. Биковська. - Х., 2013.
  4. Програма «Англійська мова» Л. Токаренко. Навчальні програми з позашкільної освіти/Заг. ред. Н. І. Савенко, О. В. Биковська. - Х., 2013.
  5. Міністерство освіти і науки України. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. Іноземні мови 2-11 класи. – К.Перун, 2007 р.

 

  1. Міністерство освіти і науки України. Головне управління змісту освіти. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Англійська мова 2-11 класи. – К.: Шкільний світ, 2005. - 29-30.
  2. Приблизні авторські програми по іноземних мовах // Англійська мова та література. Конюшина Олена Володимирівна 2008. - № 26.
  3. Iнтернет ресурси: eTwinning Plus Ukraine, Всеосвіта/ Національна освітня спільнота, Освітній проект «На Урок» для вчителів, Вritish council/learn english kids, BBC learning English for children, Sesame Street, CBeebies, e-learning for kids/Science-world

 

 

 

 ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ОБЛАДНАННЯ

Матеріали

 

  1. Тематичні плакати.
  2. Тематичний набір іграшок.
  3. Відео- та аудіо матеріали.
  4. Словники, розмовники.
  5. Дидактична та методична література.

Обладнання

  1. Столи.
  2. Стільці (по кількості дітей).
  3. Мультимедийний комплекс
  4. USB флеш-накопичувач
  5. Магнітна дошка.
  6. Маркери для дошки.
  7. Магніти.
  8. Глобус.

 

docx
Додано
9 жовтня 2021
Переглядів
872
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку