Навчальна програма з позашкільної освіти гуманітарного напряму (англійська мова) 4 роки навчання

Про матеріал
Навчальна програма гуртка «Англійська мова для малят» має на меті створення педагогічних умов для формування базових механізмів оволодіння вихованцями уміннями та навичками іншомовного спілкування. У процесі оволодіння іноземною мовою, як засобом комунікації, вихованці зможуть використовувати її з метою полегшення процесу оволодіння іноземною мовою в школі, забезпечення організації змістовного дозвілля за кордоном. Метою програми є сприяння повноцінному, своєчасному розвиткові дитини, збагаченню її інтелектуальної, вольової, емоційної та соціальної сфер у процесі оволодіння іноземною мовою.
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ ХОРТИЦЬКОГО РАЙОНУ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ХОРТИЦЬКОГО РАЙОНУ»

ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

СХВАЛЕНО                                           

 

Протокол засідання науково-

методичної ради КЗ «ЗОІППО»

Запорізької обласної ради

«______» червня 2022р. № 6

 

Голова НМР КЗ «ЗОІППО» ЗОР

 

_____________Олена ВАРЕЦЬКА

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Наказ територіального відділу освіти Хортицького району

Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради

від «______»_________№___

Начальник ТВО Хортицького району

____________Олександр ГОДЖЕК

 

 

 

 

 

Навчальна програма з позашкільної освіти

гуманітарного напряму

(англійська мова)

 

 4 роки навчання

 

Початковий рівень - 2 роки

Основний рівень – 2 роки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Запоріжжя – 2022

Укладач програми:

Балабуха Анастасія Віталіївна – керівник гуртка «Англійська мова для малят» Позашкільного навчального закладу «Центр естетичного виховання Хортицького району» Запорізької міської ради Запорізької області

 

Рецензенти програми:

1. Петраш Олена Євгенівна – керівник гуртка-методист, керівник гуртка з англійської мови «Rainbow» Позашкільного навчального закладу «Центр естетичного виховання Хортицького району» Запорізької міської ради Запорізької області

 

2. Скірко Ганна Захарівна – доцент кафедри дошкільної та початкової освіти Запорізького Національного університету, кандидат педагогічних наук 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснювальна записка

     Важливість вивчення англійської мови в наш час зростає з кожним днем, інтегруючи українське суспільство зі світовим культурним простором. Переваги володіння англійською мовою поширюються як на соціальне, так і на професійне життя кожної людини та є необхідним компонентом освіченості сучасної людини.

     Актуальність вивчення англійської мови на сучасному етапі обумовлена низкою чинників: глобалізацією, розвитком інформаційних технологій, курсом нашої країни на європейську інтеграцію, який відкриває можливості для співпраці наших громадян з країнами Європи. Глобальні зміни відбуваються і в освіті. Концепція Нової української школи – важливість оволодіння дітьми шкільного віку іноземними мовами. Останнім часом віковий поріг вивчення англійської мови все більше знижується. Вивчення іноземних мов молодших школярів, з використанням сучасних методів, спрямоване на розвиток у дитини найбільш потрібних у сучасному світі вмінь: навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, спілкуватися в багатокультурному середовищі, які стануть в майбутньому ключем до успіху. Все вищезазначене обумовлює актуальність навчальної програми позашкільної освіти гуманітарного напряму гуртка англійської мови.

     Метою програми є розкриття творчого потенціалу дитини, сприяння її повноцінному розвитку, збагаченню її інтелектуальної, емоційної, моральної та соціальної сфер у процесі оволодіння засобами іншомовного спілкування. Дана програма сприяє розширенню і поглибленню знань англійської мови,  розвитку комунікативних навичок та формуванню  бажання до подальшого вивчення іноземної мови.

     Згідно з поставленою метою основні завдання програми полягають у формуванні таких життєвих компетентностей вихованців:             

       пізнавальної: оволодіння засобами спілкування (фонетичними, лексичними, граматичними) спрямоване на їхнє практичне застосування в процесі спілкування; оволодіння знаннями про культуру, історію та традиції англомовних країн; вміння порівнювати явища англійської мови з рідною мовою;

       практичної: вміти здійснювати усне спілкування, навчитися читати і розуміти тексти, вміти розуміти на слух основний зміст текстів, відповідно до вікової категорії;

       соціальної: формування культури спілкування англійською мовою, позитивного ставлення до вивчення іноземної мови, культури народів, що розмовляють цією мовою, розвитку доброзичливого ставлення до людей з іншого середовища; розвиток здатності спостерігати за мовними явищами, експериментувати з лексичними одиницями, фразами, зокрема і в мовних іграх, для опанування початкових лінгвістичних знань і норм англійської мови.

       творчої: розвиток ініціативи, творчої уяви, фантазії в процесі комунікативно-творчої діяльності у гуртку.

     Новизна програми полягає у тому, що під час навчання англійської мови  особлива увага приділяється розвитку комунікативних навичок за допомогою використання казок, пісень та ігор, як основного інструменту при формуванні мовленнєвої компетентності учнів молодшого шкільного віку.

     Оригінальність даної програми криється в ефективному доборі способів та методів вивчення іноземної мови, розрахованих на засвоєння дітьми молодшого шкільного віку. Програма не обмежує творчої ініціативи педагога, передбачаючи гнучкість у відборі та розподілі навчального матеріалу відповідно до потреб вихованців та обраних засобів навчання.

Зміст програми має навчально-розвивальний характер, враховує вікові особливості вихованців та орієнтована на вихованців молодшого шкільного віку.

     Програма початкового рівня передбачає два роки навчання 144 год. на рік, 2 години на тиждень, основного рівня - два роки навчання 144 год. на рік, 2 години на тиждень.

Програмою передбачено проведення занять, що базуються на ігровій комунікативній діяльності, яка забезпечує мимовільне запам’ятовування мовного та мовленнєвого матеріалу, розвиток і виховання дітей молодшого шкільного віку. Доцільним є використання активних форм роботи, які мають певні переваги: вони урізноманітнюють навчальну діяльність, підвищують пізнавальну активність вихованців, збагачують творчий досвід дітей, розвивають емоційно-вольову сферу дитини. Ефективними є парна та групова робота, рольові ігри, виконання проєктів, інсценізація, віртуальні подорожі та екскурсії, перегляд відеоматеріалів та мультфільмів, конкурси, вікторини, ігри (рухливі, навчальні, пізнавальні, комунікативні, логічні, рольові, дидактичні, лінгвістичні) тощо

Контроль і оцінювання досягнень в процесі навчання вихованців є одним із важливих засобів мотивації і стимулювання їх навчально-пізнавальної діяльності. Так, позитивна оцінка сприяє розкриттю здібностей та перспектив успіху дитини, створює і підтримує позитивний емоційний настрій, викликає бажання вчитися, сприяє формуванню адекватної самооцінки. Контроль та оцінювання здійснюється з боку педагога та самих вихованців і має заохочувальну, стимулюючу, мотиваційну, розвивальну, корекційну та навчальну функції. Ефективним є взаємооцінювання, що спонукає вихованців критично мислити, перевіряти власні досягнення. Для визначення рівня сформованості вмінь і навичок вихованців використовуються такі форми контролю, як підсумкові заняття, виконання творчих завдань, проведення тематичних свят.

         Зміст програми розроблено з урахуванням принципів науковості, гуманізації, відповідності завдань освіти й виховання дітей молодшого шкільного віку, урахування рівня знань рідної мови, комунікативної спрямованості та анатомо-фізіологічних і психологічних особливостей розвитку дітей.

 

 

 

Початковий рівень

перший рік навчання

Навчально-тематичний план

 

Тема

Кількість годин

теоретичних

практичних

усього

1.

Вступ

8

-

8

2.

Знайомство. Привітання.

2

6

8

3.

Рахунок.

4

4

8

4.

Тварини.

6

12

18

5.

Їжа та напої.

6

8

14

6.

Кольори.

2

8

10

7.

Фрукти.

4

8

12

8.

Овочі.

4

8

12

9.

Дім. Меблі.

6

8

14

10.

Школа. Шкільне приладдя.

4

10

14

11.

Іграшки.

4

6

10

12.

Сім’я.

4

8

12

13.

Підсумок

-

4

4

Разом

54

90

144

 

 

ЗМІСТ ПРОГРАМИ

     1. Вступ. (8год.)

     Ознайомлення з діяльністю гуртка. Знайомство із закладом позашкільної освіти. Правила безпечної поведінки на заняттях. Ознайомлення з поняттям «іноземна мова». Презентація «Казкові герої подорожують англомовними країнами».

  1.        Знайомство. Привітання. (8год.)

     Теоретична частина. Особливості привітання та прощання. Ознайомлення зі словами привітання та прощання англійською та українською мовами. Знайомство та вживання лексико-граматичних зразків за темою. Казки про літери Aa,Tt, Pp та звуки [ei], [t], [i:], [p].

     Практична частина. Рецептивні, репродуктивні ігри, продуктивні (творчі) ігри. Розучування пісень та віршів. Перегдяд відеоматеріалів.

  1.        Рахунок. (8год.)

     Теоретична частина. Числа від 1 до 10. Множина предметів. Казки про літери Ee, Dd, Oo, Gg та звуки [e],[d], [g], [o].

     Практична частина. Репродуктивні, продуктивні (творчі) та дидактичні ігри. Перегляд відео, вивчення пісень та віршів.

     4. Тварини. (18год.)    

     Теоретична частина. Лексика за темою «Свійські тварини». Лексика за темою «Свійські птахи». Лексика за темою «Дикі тварини. Лексико-граматичний зразок It is a ... It is ... Казки про літери Ss, Jj, Ii та звуки [i], [ai], [i:], [dз].

     Практична частина. Ігри, вправи на розвиток фонематичного слуху. Рецептивні, дидактичні та сюжетно-рольові ігри. Перегляд відеоматеріалу, вивчення пісень та віршів за темою.

     5. Їжа та напої. (14год.)

     Теоретична частина. Лексичний матеріал за темою. Лексико-граматичні структури I like/I don`t like… Казки про літери Mm, Bb, Uu, Rr, Ll та звуки [g], [r], [u],[o], [ou], [ei], [ju:], [i], [e], [ai], [ou], [l].

     Практична частина. Ігри, вправи на розвиток фонематичного слуху. Рецептивні та репродуктивні ігри. Перегляд відеоматеріалу, вивчення пісень та віршів за темою.

     6. Кольори. (10год.)

     Теоретична частина. Лексика за темою. Лексико-граматичний зразок What colour is it? It is…Звуки [l], [r], [m].

     Практична частина. Ігри, вправи на розвиток фонематичного слуху. Творчі ігри, вивчення пісні та віршика за темою «Кольори». Перегляд відеоматеріалів.

     7. Фрукти. (12год.)

     Теоретична частина. Лексика за темою. Казки про літери Hh, Yy та звуки [ei], [w], [r], [h]. Лексико-граматична структура I like/I don`t like…

     Практична частина. Ігри, вправи на розвиток  фонематичного слуху. Рецептивні, репродуктивні та продуктивні (творчі) ігри. Перегляд відеоматеріалу, вивчення пісень та віршів за темою.

     8. Овочі. (12год.)

     Теоретична частина. Лексика з теми. Структура Do you like…? Yes, I do./ No, I don`t. Казки про літери Xx, Ww, Qq, Vv. Буквосполучення  sh, ph, ou. Звуки [ks], [r], [w], [v], [f], [l], [au].

     Практична частина. Рецептивні, репродуктивні та продуктивні (творчі) ігри Дидактична та сюжетно-рольова гра. Перегляд відеоматеріалу, вивчення пісень та віршів за темою.

     9. Дім, меблі. (14год.)

     Теоретична частина. Лексика за темою «Дім, меблі». Структура This is a… Казки про літери Сс, Kk, Nn. Звуки [au], [ŋ], [k], [s], [t], [ei], [n].

     Практична частина. Ігри, вправи на розвиток фонематичного слуху. Рецептивні та творчі ігри. Перегляд відеоматеріалу, вивчення пісень та віршів за темою «Дім, меблі».

     10. Школа. Шкільне приладдя. (14год.)

     Теоретична частина. Лексика та лексико-граматичні зразки за темою «Школа». Структура I have got a…Казки про літеру Ff та  звуки [ai], [f], [v], [ou], [o:], [d], [t], [ʃ], [θ], [ð], [r].

     Практична частина. Ігрові вправи на розвиток  фонематичного слуху. Рецептивні, репродуктивні та продуктивні (творчі) ігри. Перегляд відеоматеріалу за темою «Школа. Шкільне приладдя». Вивчення пісень та віршів за темою.

 

     11. Іграшки. (10год.)

     Теоретична частина. Лексика за темою «Іграшки». Казки про буквосполучення th, wh, oo та звуки [kw], [w], [h], [u], [u:], [a:], [θ], [ð].

     Практична частина. Вправа на розвиток фонематичного слуху, рецептивні та творчі ігри. Перегляд відеоматеріалу, вивчення пісень та віршів за темою «Іграшки».

     12. Сім’я. (12год.)

     Теоретична частина. Лексика за темою «Сім’я». Лексико-граматичні зразки I have got а ... It is а ... Казки про літеру Zz та звуки [s], [z], [o:], [3:],[ ei], [oi], [ai], [ju:].

     Практична частина. Ігрові вправи на розвиток  фонематичного слуху. Розучування пісень. Рецептивні та репродуктивні ігри. Перегляд відеоматеріалу, вивчення пісень та віршів за темою «Сім’я».

     13. Підсумок. (4год.)

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.

 

Прогнозований результат

Вихованці мають знати:

-            звуки та букви англійського алфавіту;

-            щоденні формули ввічливості, привітання, звертання, вітання, запрошення, згоди, відмови, співчуття;

-            лексичний матеріал в межах програмного матеріалу;

-            графічне зображення та друковане написання літер;

-            цифри від 1 до 10;

-            назви шкільного приладдя, іграшок;

-            назви їжі, фруктів та овочів;

-            назви членів родини та імена друзів;

-            назви тварин;

-            пісні, вірші, лічилки.

Вихованці мають вміти:

-            використовувати щоденні формули спілкування;

-            розрізняти мовлення іноземною і рідною мовами;

-            ставити елементарні запитання та давати короткі відповіді;

-            розуміти іноземну мову на слух;

-            слухати і розрізняти звуки і звукосполучення;

-            грати в лексичні ігри;

-            малювати та писати друковані літери англійського алфавіту.

       Вихованці мають набути досвід:

-  вміти працювати в парах і групі;

-  співати пісні та декламувати вірші англійською мовою;

- здійснювати усне спілкування в типових ситуаціях навчально-побутової, побутової і культурної сфер спілкування;

- читати і розуміти нескладні тексти різних жанрів.

 

Початковий  рівень

другий рік навчання

Навчально-тематичний план

Тема

Кількість годин

теоретичних

практичних

усього

1.

Вступ

8

-

8

2.

Знайомство. Привітання.

2

6

8

3.

Літери англійського алфавіту.

12

24

36

4.

Вимова і розпізнавання на слух звуків англійської мови.

12

24

36

5.

Вимова, читання та розпізнавання на слух англійських буквосполучень.

8

20

28

6.

Правила читання англійських голосних у відкритому та закритому складах.

6

14

20

7.

Підсумок

-

8

8

Разом

48

96

144

 

ЗМІСТ ПРОГРАМИ

     1. Вступ. (8год.) Ознайомлення з порядком і планом роботи гуртка. Загальні правила безпеки. Правила поведінки в навчальному кабінеті, закладі. Правила дорожнього руху.

     2. Знайомство. Привітання. (8год.)

     Теоретична частина. Введення фразового матеріалу з лексики теми. Повторення  привітання та прощання та лексико-граматичних зразків за темою «Знайомство. Привітання.»

     Практична частина. Закріплення фразових лексичних одиниць на прикладі гри. Вивчення пісень та діалогів, перегляд відеоматеріалів за темою.

     3. Літери англійського алфавіту. (36год.)

     Теоретична частина. Алфавіт. Схожість та відмінність літер англійського та українського алфавітів. Казки про літери англійського алфавіту. Друковане написання літер англійського алфавіту, прописні літери. Слова на кожну літеру англійського алфавіту. Правило вживання артиклю. Структура It is …/It is not… Питальне речення Is it …? (Yes, it is./No, it is not.) Прикметники.

     Практична частина. Розучування пісень про літери англійського алфавіту. Розпізнавання літер та слів на кожну літеру алфавіту. Друковане написання літер англійського алфавіту, прописні літери. Читання, письмо та переклад слів, коротких речень.

 

     4. Вимова і розпізнавання на слух звуків англійської мови. (36год.)

     Теоретична частина. Вимова і розпізнавання на слух звуків англійської мови. Порівняльний аналіз фонетичних явищ англійської та рідної мов. Графічне зображення англійських звуків. Поняття про транскрипцію. Дієсловa to have/has. Присвійний займенник his.

     Практична частина. Фонетичні казки. Ігри на розпізнавання графічного зображення звуків, дидактичні та творчі ігри. Фонетична зарядка «Mr. Tongue». Написання та графічне зображення англійських звуків.

     5. Вимова, читання та розпізнавання на слух англійських буквосполучень. (28год.)

     Теоретична частина. Вимова і розпізнавання на слух англійських буквосполучень. Графічне зображення англійських буквосполучень та правила читання буквосполучень th, ck, all, oo, ow,qu, sh, ch, ar, ir, ur, er, or, ee, ea, igh. Вказівні займенники this/that, прикметники.

     Практична частина. Гра на розпізнавання графічного зображення буквосполучень. Фонетична зарядка. Написання та читання англійських буквосполучень та слів з ними. Перегляд відеоматеріалів. Вивчення пісень про англійські буквосполучення.

     6. Правила читання англійських голосних у відкритому та закритому складах. (20год.)

     Теоретична частина. Ознайомлення з правилами читання англійських голосних у відкритому та закритому складах, наголошений та ненаголошений склад. Вправи на розвиток навичок читання та письма. Структури I can see…/He can see…/You can see… Питальні слова.

     Практична частина. Читання та правопис англійських голосних у різних позиціях в слові. Перегляд відеоматеріалів за темою. Ігри на правила читання. Пісні про англійські голосні.

     7. Підсумок. (8год.)

     Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.

 

Прогнозований результат

Вихованці повинні знати:

-            букви та звуки англійського алфавіту, знаки транскрипції;

-            лексичний матеріал в межах програмного матеріалу, слова на кожну літеру англійського алфавіту;

-         називати й демонструвати предмети, називати їх ознаки, складати словосполучення, речення за зразком;

-         застосовувати найбільш уживані лексично-граматичні структури (зразки мовлення);

-            знати графічне зображення та друковане написання звуків англійської транскрипції;

-            написання літер англійського алфавіту, слів та речень в межах програмного матеріалу ;

-         вірші, лічилки, пісні; розуміти їх зміст.

     Вихованці повинні вміти:

-            ставити запитання та відповідати на запитання, вести коротку бесіду;

-            розуміти на слух матеріал аудіювання, сприймати та розуміти пісенний, драматичний, поетичний матеріал;

-            розпізнавати та писати англійські друковані та прописні літери, знаки транскрипції;

-            будувати фрази за зразком мовлення, потрібну для спілкування;

-            писати, читати та перекладати слова та речення в межах програмного матеріалу;

-            називати предмети та малюнки;

-            грати в лексичні ігри, декламувати вірші англійською, співати пісні, розуміти їх зміст.

     Вихованці мають набути досвід:

     здійснювати усне спілкування в типових ситуаціях навчально-побутової, побутової і культурної сфер спілкування;

     розуміти на слух основний зміст аутентичних текстів;

     читати та розуміти нескладні тексти різних жанрів із розумінням основного змісту;

     співати пісні, декламувати  вірші англійською мовою;

     працювати у парі, в групі.

 

 

Основний рівень

перший рік навчання

Навчально-тематичний план

 

Тема

Кількість годин

теоретичних

практичних

усього

1.

Вступ

8

-

8

2.

Дії. Команди. Модальне дієслово can.

4

6

10

3.

Іграшки. Множина іменників. Дієслова have/has.

4

8

12

4.

Дні тижня. Present Simple Tense.

6

8

14

5.

Пори року. Місяці.

 

4

6

10

6.

Свята. День народження. Прикметники, антоніми.

4

6

10

7.

Зовнішність. Частини тіла. Особові та присвійні займенники.

4

10

14

8.

У будинку. Дієслово to be. Прийменники місця.

4

8

12

9.

Хоббі. Present Continuous Tense.

6

8

14

10.

Школа. Шкільне приладдя. Множина іменників. Числівники 1-20

4

8

12

11.

Продукти харчування. Неозначені артиклі a/an, some/any.

4

8

12

12.

Домогосподарство. Щоденні обов’язки.

4

8

12

13.

Підсумок

-

4

4

Разом

56

88

144

 

ЗМІСТ ПРОГРАМИ

     1. Вступ. (8год.) Ознайомлення з порядком і планом роботи гуртка. Загальні правила безпеки. Правила поведінки в навчальному кабінеті, закладі. Правила дорожнього руху.

     2. Дії. Команди. Модальне дієслово can. (10год.)

     Теоретична частина. Ознайомлення з лексичними одиницями з теми. Казка про модальне дієслово can. Правила вживання модального дієслова can.

     Практична частина. Активізація лексичних одиниць з теми у вимові та на письмі. Перегляд відео, вивчення пісень та віршів з використанням ЛО теми. Ігри на розвиток уваги, пам’яті. Виконання вказівок, команд.

     3. Іграшки. Множина іменників. Дієслова have/has.(12год.)

     Теоретична частина. Лексика за темою «Іграшки». Правила вживання дієслів have/has.

     Практична частина. Рецептивні та дидактичні ігри. Розповідь «Моя улюблена іграшка». Складання та написання речень з дієсловами have/has. Перегляд відео, вивчення пісень та віршів з використанням ЛО теми.

     4. Дні тижня. Present simple tense. (14год.)

     Теоретична частина. Ознайомлення з лексичними одиницями з теми. Казка про правило вживання Present simple tense, питальні речення та короткі відповіді Do you …? - Yes, I do./No, I don`t. Заперечні речення.

     Практична частина. Активізація лексичних одиниць з теми у вимові та на письмі. Перегляд відео, вивчення пісень та віршів з використанням ЛО теми. Вправи на засвоєння  правила вживання Present simple tense у мовленні та на письмі. Розвиток діалогічного мовлення.

     5. Пори року. Місяці. (10год.)

     Теоретична частина. Лексика та лексико-граматичні зразки  за темою. 

     Практична частина. Ігрові вправи на розвиток  фонематичного слуху. Рецептивні, репродуктивні та продуктивні (творчі) ігри. Вірші, пісні про пори року, місяці. Відеоматеріали за темою. Розвиток навичок аудіювання та монологічного мовлення.

     6. Свята. День народження. Прикметники, антоніми. (10год.)

     Теоретична частина. Лексичні одиниці з теми «Свята. День народження». Прикметники. Поняття про синоніми та антоніми.

     Практична частина. Відеоматеріали за темою. Вправи та ігри на розуміння поняття антоніми. Активізація лексичних одиниць теми та прикметників у мовленні та на письмі.

     7. Зовнішність. Частини тіла. Особові та присвійні займенники. (14год.)

     Теоретична частина. Лексика та лексико-граматичні зразки з теми. Правила вживання особових та присвійних займенників.

     Практична частина. Ігри, вправи на розвиток фонематичного слуху. Продуктивні (творчі), дидактичні ігри, граматичні ігри. Перегляд відеоматеріалів за темою. Вивчення пісень та віршів за темою «Зовнішність. Частини тіла».

     8. У будинку. Дієслово to be. Прийменники місця. (12год)

     Теоретична частина. Лексика та лексико-граматичні зразки з теми. Правила вживання дієслова to be та прийменників місця.

     Практична частина. Дидактичні та граматичні ігри. Казка про дієслова to be. Вживання дієслова to be у розповідних, питальних та заперечних реченнях.

Розвиток навичок діалогічного мовлення за схемою: Where is…? He/she is…

     9. Хоббі. Present continuous tense. (14год.)

     Теоретична частина. Лексика та лексико-граматичні зразки з теми. Правила утворення Present continuous tense.

     Практична частина. Казка про Present continuous tense. Активізація лексичних одиниць теми у мовленні та на письмі. Питальні, заперечні та розповідні речення у Present continuous tense. Перегляд відео з теми, відеоігри. Розвиток навичок аудіювання.

     10. Школа. Шкільне приладдя. Множина іменників. Числівники 1-20. (12год.)

     Теоретична частина. Лексика та лексико-граматичні зразки за темою «Школа», «Шкільне приладдя». Правила утворення множини іменників, числівників 1-20.

     Практична частина. Граматична казка про множину іменників. Активізація лексичних одиниць з теми у вимові та на письмі. Дидактичні та репродуктивні ігри. Перегляд відеоматеріалів за темою. Вивчення пісень за темою «Школа».

     11. Продукти харчування. Неозначені артиклі a/an, some/any. (12год.)

     Теоретична частина. Лексика за темою, лексико-граматичний зразок I like…Правила вживання неозначених артиклів a/an, some/any.

     Практична частина. Активізація лексичних та лексико-граматичних одиниць у мовленні та на письмі. Дидактичні, репродуктивні ігри з використанням лексики теми. Розвиток навичок діалогічного мовлення та аудіювання. Граматичні вправи на вживання неозначених артиклів a/an, some/any.

     12. Домогосподарство. Щоденні обов’язки. (12год.)

     Теоретична частина. Правила утворення та вживання Present simple tense. Питальні заперечні та розповідні речення у Present simple tense. Лексичний матеріал за темою « Домогосподарство. Щоденні обов’язки».

     Практична частина. Граматична казка про Present simple tense. Правила вживання Present simple tense  на письмі та у мовленні. Розвиток діалогічного та монологічного мовлення за схемою Do you …? - Yes, I do. No, I don`t. Перегляд відеоматеріалу з теми, відеоігри. Вивчення пісень. Творчі та репродуктивні ігри за темою.

     13. Підсумок. (4год.)

     Повторення та узагальнення вивченого лексичного та граматичного матеріалу.

 

Прогнозований результат

Вихованці повинні знати:

-         щоденні формули: ввічливості, привітання, звертання, вітання, запрошення, згоди, відмови, співчуття;

-         необхідний лексичний та граматичний матеріал для повноцінного спілкування англійською мовою;

-            ставити запитання та відповідати на запитання, вести коротку бесіду;

-            розуміти на слух матеріал аудіювання, сприймати та розуміти пісенний, драматичний, поетичний матеріал;

-            розпізнавати та писати англійські друковані та прописні літери, знаки транскрипції;

-            писати, читати та перекладати слова, речення, невеликі за обсягом тексти в межах програмного матеріалу;

-            назви пір, року, днів тижнів, свят та місяців;

-            щоденні обов’язки та хобі;

-            назви частин тіла;

-            назви продуктів харчування

-            назви шкільного приладдя та команд із рухами;

-            грати в лексичні ігри, декламувати вірші англійською, співати пісні, розуміти їх зміст.

     Вихованці повинні вміти:

-         ставити запитання та відповідати на запитання опонента, вести коротку бесіду, використовувати монологічну та діалогічну мову, розуміти та передавати інформацію;

-         розуміти на слух основний зміст аутентичних текстів;

-         робити проектні роботи.

       Вихованці мають набути досвід:

-         фіксувати та передавати письмово певну інформацію;

-         здійснювати усне спілкування в типових ситуаціях навчально-побутової, побутової та культурної сфер спілкування;

-         читати і розуміти нескладні тексти різних жанрів із повним розумінням основного змісту;

-         грати в лексичні та граматичні ігри, декламувати вірші та співати пісні з використанням лексичного та лексико-граматичного матеріалу.

 

 

Основний рівень

другий рік навчання

Навчально-тематичний план

 

Тема

Кількість годин

теоретичних

практичних

усього

1.

Вступ

8

-

8

2.

Повторення.

Present simple tense/ Present continuous tense.

4

6

10

3.

У квартирі.

Меблі. Прийменники місця.

4

6

10

4.

У місті. Інструкції. Прийменники місця.

6

8

14

5.

Погода. Одяг. Структура I am going to…

4

8

12

6.

Навколо світу. Past simple tense.Неправильні дієслова.

4

10

14

7.

Спорт у нашому житті. Would you like to…?

4

4

8

8.

Тварини. Малюки тварин. Ступені порівняння прикметників.

4

10

14

9.

Свята у світі.

4

8

12

10.

Годинник. Час. Дозвілля.

6

8

14

11.

Розпорядок дня. Числівники 20-100

4

8

12

12.

Професії. Future simple tense.

4

8

12

13.

Підсумок

-

4

4

Разом

56

88

144

 

ЗМІСТ ПРОГРАМИ

     1. Вступ. (8год.) Ознайомлення з порядком і планом роботи гуртка. Загальні правила безпеки. Правила поведінки в навчальному кабінеті, закладі. Правила дорожнього руху.

     2. Повторення. Present simple tense/ Present continuous tense. (10год.)

     Теоретична частина. Повторити граматичні структури Present simple tense/ Present continuous tense та їхнє вживання у розповідних, питальних та заперечних реченнях.

     Практична частина. Правила вживання граматичних структур Present simple tense/ Present continuous tense у розповідних, питальних та заперечних реченнях в усному мовленні та на письмі. Вивчення правил, складання речень за зразком.

     3. У квартирі. Меблі. Прийменники місця. (10год.)

     Теоретична частина. Лексичні одиниці з теми «У квартирі. Меблі.» Прийменники місця.

     Практична частина. Активізація лексичних одиниць з теми «У квартирі. Меблі.» у діалогічному, монологічному мовленні, у читанні та на письмі. Розвиток навичок аудіювання та говоріння. Виконання вправ із вживанням прийменників місця. Перегляд відеоматеріалів за темою.

     4. У місті. Інструкції. Прийменники місця. (14год.)

     Теоретична частина. Лексичні одиниці з теми «У місті. Інструкції.» Прийменники місця. Інтонація та структура спонукальних речень.

     Практична частина. Активізація лексичних одиниць з теми «У місті. Інструкції.» у діалогічному мовленні, у читанні та на письмі. Розвиток навичок аудіювання та говоріння. Вправи на використання  спонукальних речень у мовленні. Виконання інструкцій, складання діалогів за темою.

5. Погода. Одяг. Структура I am going to…(12год.)

     Теоретична частина. Лексичні та лексико-граматичні структури за темою   «Погода. Одяг.» Структура I am going to…

     Практична частина. Виконання вправ на вживання структури I am going to… Активізація лексичних одиниць з теми «Погода. Одяг.» Практикувати у вживанні лексичних одиниць теми та структури I am going to…в монологічному мовленні та на письмі. Вдосконалення навичок монологічного  мовлення.

     6. Навколо світу. Past simple tense. Неправильні дієслова. (14год.)

     Теоретична частина. Лексика за темою «Навколо світу», назви країн, міст та національностей. Past simple tense у розповідних, питальних та заперечних реченнях. Неправильні дієслова.

     Практична частина. Казка про Past simple tense. Активізація лексичних одиниць з теми в усному мовленні та на письмі. Правила утворення та вживання Past simple tense у розповідних, питальних та заперечних реченнях. Правила утворення неправильних дієслів. Відеоматеріали з теми. Вивчення пісні про неправильні дієслова.

     7. Спорт у нашому житті. Would you like to…? (8год.)

     Теоретична частина. Лексика за темою «Спорт у нашому житті». Структура Would you like to…?

     Практична частина. Активізація лексики за темою «Спорт у нашому житті». Правила вживання структури Would you like to…? у діалогічному мовленні та на письмі. Репродуктивні та творчі ігри за темою. Вдосконалення навичок діалогічного мовлення та аудіювання.

     8. Тварини. Малюки тварин. Ступені порівняння прикметників. (14год.)

     Теоретична частина. Лексичний матеріал за темою «Тварини. Малюки тварин.» Ступені порівняння односкладових та двоскладових прикметників. 

     Практична частина.    Активізація лексичного матеріалу за темою «Тварини. Малюки тварин.» Правила утворення ступенів порівняння односкладових та двоскладових прикметників та їхнє вживання у мовленні та на письмі. Перегляд відеоматеріалів за темою. Репродуктивні та дидактичні ігри. Граматичні відеоігри.

     9. Свята у світі. (12год.)

     Теоретична частина. Лексика з теми «Свята у світі, Новий рік, Різдво, Великдень, День матері, День батька, Хеловін, День землі.» Лексико – граматична структура My favourite holiday is…

     Практична частина. Розвиток діалогічного мовлення за схемою What is your favourite holiday? – My favourite holiday is… Відеоматеріали та вивчення пісень та віршів за темою. Творчі та дидактичні ігри за темою. Вдосконалення навичок говоріння.

     10. Годинник. Час. Дозвілля. (14год.)

     Теоретична частина. Лексика з теми «Годинник. Час. Дозвілля.» Структура

It is…o`clock.

     Практична частина. Розвиток діалогічного мовлення за схемою What time is it? -–It`s … o`clock. Відеоматеріали та вивчення пісень та віршів за темою. Відеоігри за темою. Вдосконалення навичок аудіювання та діалогічного мовлення.

     11. Розпорядок дня. Числівники 20-100. (12год.)

     Теоретична частина. Лексика та за лексико-граматичні зразки темою «Розпорядок дня. Числівники 20-100.»

     Практична частина. Рецептивні, дидактичні та творчі ігри. Відеоматеріали за темою. Вдосконалення навичок аудіювання та монологічного мовлення.

     12. Професії. Future simple tense. (12год.)

     Теоретична частина. Лексика за темою «Професії». Лексико-граматичні зразки I will be a …Структура та правила вживання Future simple tense.

     Практична частина. Рецептивні, репродуктивні та творчі ігри «Професія», Дидактичні та сюжетно-рольові ігри. Відеоматеріали та вивчення пісень та віршів за темою. Вдосконалення граматичних навичок та навичок письма.

     13. Підсумок. (4год.)

     Повторення та узагальнення вивченого лексичного та граматичного матеріалу.

 

Прогнозований результат

Вихованці повинні знати:

-         щоденні формули: ввічливості, привітання, звертання, вітання, запрошення, згоди, відмови, співчуття;

-         необхідний лексичний та граматичний матеріал для повноцінного спілкування англійською мовою;

-         назви професій та видів спорту;

-         час за годинником та розпорядок дня;

-         назви країн, їхніх столиць, традиційні свята цих країн;

-         назви споруд у місті та предметів у домі, квартирі;

-         лексику з теми «Одяг. Погода»;

-            ставити запитання та відповідати на запитання, вести коротку бесіду;

-            розуміти на слух матеріал аудіювання, сприймати та розуміти пісенний, драматичний, поетичний матеріал;

-            розпізнавати та писати англійські друковані та прописні літери, знаки транскрипції;

-            писати, читати та перекладати слова, речення, невеликі за обсягом тексти в межах програмного матеріалу;

-            грати в лексичні ігри, декламувати вірші англійською, співати пісні, розуміти їх зміст.

     Вихованці повинні вміти:

-         ставити запитання та відповідати на запитання опонента, вести коротку бесіду, використовувати монологічну та діалогічну мову, розуміти та передавати інформацію;

-         розуміти на слух основний зміст аутентичних текстів;

-         робити проектні роботи.

       Вихованці мають набути досвід:

-         фіксувати та передавати письмово певну інформацію;

-         здійснювати усне спілкування в типових ситуаціях навчально-побутової, побутової та культурної сфер спілкування;

-         читати і розуміти нескладні тексти різних жанрів із повним розумінням основного змісту;

-         грати в лексичні та граматичні ігри, декламувати вірші та співати пісні з використанням лексичного та лексико-граматичного матеріалу.

 

 

 

 

ЛІТЕРАТУРА:

  1.  Англійська мова для дітей дошкільного віку. Програма, методичні рекомендації / Т. М. Шкваріна – К.: Шкільний світ. – 2009. – 112 с.
  2.  Бабенко Н. Англійська мова для дошкільнят і першокласників / Бабенко Н. – Харків: Видавнича група «Основа», 2008. – 178 с.
  3.  Бабенко Н. Уроки англійської мови у початковій школі / Бабенко Н. – Харків: Видавнича група «Основа», 2006. – 176 с.
  4.  Барташніков О. Ігри для початкового навчання англійської мови / Барташніков О. – Тернопіль: «Навчальна книга – Богдан», 2001. – 64 c.
  5. Бондаренко А.В., Долгополова Я.В. Англійська мова у таблицях і схемах для 5-11 класів (фонетика та граматика). Видавництво «Ранок», 2013.
  6. Голіцинський Ю.Б. Граматика. Збірник вправ. Київ. Видавництво «Арій», 2014.
  7. Гусева В. Читайлик. Навчально-методичний посібник з читання англійською мовою для 1, 2 класів. Видавництво «Ранок», 2015.
  8.  Жирова Т.В. EasyEnglish / Т.В. Жирова, В.В. Федієнко. – Х. : Школа, 2014. – 54 с.
  9. Качанова О. В. Усі уроки англійської мови / О. В. Качанова. – Харків:   Видавничагрупа «Основа», 2009. – 351 с.
  10.  Куліш В. Цікава англійська мова / В. Куліш. – Д.: Стакар, 2004. – 98 c.
  11.  Осадча О. Програма «Сходинками до англійської». Навчальні програми            з позашкільної освіти/Заг. ред. Н. І. Савенко, О. В. Биковська. - Х., 2013.
  12.  Роман С. В. Методика навчання англійської мови у початковій школі :           навч. посібник / С. В. Роман. – К. : Ленвіт, 2005. – 86 с.
  13.  Шкваріна Т. Англійська для дошкільнят / Т. Шкваріна. – К. : Шкільний  світ, 2007. – 128с.
  14.  Юлія Іванова, Jim Whalen. Жива граматика англійської мови. New Time/-   Харків, 2018-96 с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Храбренко Олена Анатоліївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
13 листопада 2023
Переглядів
1077
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку