Урок № 52
9 клас
Тема: Сareer choices (Вибір професії)
Мета:
Освітня :
- поглибити та активізувати знання учнів про флору та фауну в усній та писемній мові;
- навчити використовувати нові ЛО в розмовній мові.
Практична :
- практикувати засвоєння нового ЛМ під час виконання комплексу вправ.
Розвиваюча :
- розвивати навички аудіювання, монологічного та діалогічного мовлення;
- розвивати комунікативні здібності, фонематичний слух, пам’ять,
- розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію.
Виховна :
- виховувати культуру спілкування;
- виховувати інтерес до пізнавальної діяльності;
- прищеплювати прагнення використовувати здобуті знання як засобу інтелектуального самоствердження.
Міжпредметні зв'язки: українська мова, економіка.
Внутрішньопредметні зв'язки: лексикологія, граматика.
Тип уроку: урок розвитку мовленнєвих умінь і навичок.
Методи і прийоми: робота з текстом, бесіда, слово вчителя, робота з підручником, робота з унаочненням.
Обладнання: словник, текст, слова й словосполучення на дану тематику, унаочнення.
Список використаних джерел:
1. Карп’юк О.Д. Англійська мова: Підручник для 9-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. (5-й рік навчання) – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2013. – 280с.:іл.
2. Сучасний англо-український та українсько-англійський словник – Х.: «Промінь», 2002. – 736с.
3. Новітній англо-український, українсько-англійський словник. _ Харків: «Промінь», 2008. – 960с.
4. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 10-11 класи. Іно земна мова. Рівень стандарту. Академічний рівень. Профільний рівень.
Часова схема уроку
І. Організаційний момент (0,5хв)
II. Уведення в іншомовну атмосферу (0,5хв)
ІІІ. Оголошення теми та мети уроку (0,5хв)
ІV. Фонетична зарядка (2хв)
V. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання. (5,5хв)
VІ. Вивчення та закріплення навчального матеріалу (34хв)
VІІ. Підготовка до виконання домашнього завдання(1хв)
VІІІ. Підсумок уроку (1хв)
Хід уроку
І. Організаційний момент (0,5хв)
Т: Good morning, children.
P: Good morning
T: Sit down!
ІІ. Уведення в іншомовну атмосферу. Оголошення теми та мети уроку (1хв)
Т:
Today we'll talk about Characteristics of professions. |
Сьогодні ми з вами поговоримо про характеристику професій |
ІІІ. Лексична зарядка (2хв)
Т:
How are you? How is your mood? Do you like the weather outside? What was the weather yesterday? Do you think tomorrow will be warm?
|
Як ваші справи? Як ваш настрій? Чи подобається вам погода за вікном? Яка погода була вчора? Як ви вважаєте, завтра буде тепло? |
Т:
Ким би ви хотіли стати у майбутньому? Ким працює ваш тато? Ким працює ваша мама? Ким ви мріяли стати дитинстві? Які назви професій ви знаєте? |
Whether you want to become in the future? |
ІV. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання. (5,5хв)
Т:
Now check how you have done your homework
Open notebook, where performing the exercise. If someone wants to answer, raise your hand.
Т:
|
Зараз перевіримо, як ви виконали домашнє завдання
Відкрийте зошити, там де виконували вправу. Якщо хтось хоче відповісти, піднімайте руку.
Вдома виконайте вправу 4,5 на сторінці 147 |
V. Вивчення та закріплення навчального матеріалу (34хв)
T:
Образование конструкции …to be going to + infinitive
Для выражения действия в будущем вместо Future Simple часто употребляется глагол to go в форме Present Continuous + инфинитив основного глагола без частицы to = I am/He, she is… going to + infinitive.
Сокращенные формы:
‘m = am Употребление конструкции …to be going to + infinitive 1. Действие в будущем, предпосылки, для свершения которого имеются в настоящем. Примеры:Look at those black clouds in the sky. It’s going to rain. – Посмотрите на те темные тучи на небе. Похоже, что будет дождь. 2. Намерение совершить действие в ближайшем будущем (когда такое решение уже принято).
Примеры:I’m going to have a shower. – Я собираюсь принять душ. 3. В обороте …to be going to + infinitive, инфинитив может употребляться в страдательном залоге. Примеры:Don’t tell her she is going to be fired. – Не говорите ей, что ее собираются уволить (она будет уволена).
|
Т:
Ex 1 p 148
Read the article and be ready to answer the following questions: - What idea has become old-fashioned? - Where will many people work in the future? - Which skills have become very important? |
Прочитайте статтю і будьте готові відповісти на наступні питання: |
Decisions Occupation As a teenager today Expect to work for approximately 40 years Several jobs Jobs available Old-fashioned For several companies instead of just for one Connected
Of full-time jobs or part-time jobs Regular jobs or odd jobs May lose Become unemployed and have to look for new jobs Require Meeting people
A good imagination or travelling a lot, physical strength or working late hours…
Is not easy Are encouraged by their teachers Or follow in someone`s footsteps Other are influenced by certain peopleor certain events
Carefully at all aspects of the job To consider Using words Solving problems may hold a special appeal to you
Aptitudes Abilities or talents It is easy Certain things To focus -In what school subjects do I get the highest marks? - What talents or natural abilities do I seem to have? (painting or taking objects apart and putting them back together) - What do other people think I could do?
Besides Aptitude tests Careers officers Advise young people to get good training in order to have some skills
Drafting Sewing and auto repair
Useful
Leadership skills Teamwork skills Critical thinking Writing and reading skills
Should be at the top of the list
Age Your computer skills need to be good
Prospects
A high school graduate has a better chance Opportunities
Vocational high school Vocational-technical school Through on-the-job training |
рішення |
A career is a professional growth a person does in his or her life, usually in one field
A job is the work that a person does regularly in order to earn money
A profession is a job that requires special training, often a university education.
An occupation is a job or profession. |
Кар'єра професійного зростання людина робить у своєму житті, як правило, в одному полі |
VOCABULARY
An aptitude A career Employment Certain (un)employed To effect To require Available In smb`s footsteps |
|
здатність |
Т:
Ex 2 p 150
.Complete the sentences based on the article |
Доповніть пропозиції, засновані на статті |
It`s never too early to begin…
Changes in the world will… We often speak of full-time jobs or… People may lose their jobs and… Some jobs require… In their career choices some people are influenced by… and a lot of people are encouraged by…, some follow…
Your aptitudes are… Skills are… Specialised training opens up… |
Вона ніколи не буває занадто рано, щоб почати ... |
T:
Ex 3 p 150
Answer the questions |
Дайте відповіді на запитання |
1. What is one of the most important decisions in life of any personality? 2. Is choosing a career easy? 3. What does the phrase ‘to take a good look at yourself’ mean? 4. What questions can help to focus on aptitudes? 5. Who can help young people to get good training? 6. What are the examples of skills that can be useful? 7. Why is education important? 8. Where can you get specialised training? |
1. Що є одним з найважливіших рішень у житті будь особистості? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T:
Ex 4 p 150
Fill in with the words ‘job’, ‘profession’, ‘occupation’ or ‘career’ |
Введіть сюди «робота» словами: «професії», «окупації» або «кар'єри» |
a) – How long had Linda been unemployed? – She is been looking for a … ………… for two months. b) Please write your …………………..on this form and hand it in. c) His ………………………..as a boxer came to an end after that fight. d) My mother is a doctor. I like this ……........... ………………..and I may follow her in her footsteps. |
а) - Як довго Лінда був безробітним? - Вона довго шукали ............... протягом двох місяців. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T:
Ex 5 p 150
a)
In groups, read the list of some important jobs and explain what people in those jobs do. |
У групах, прочитайте список деяких важливих робочих місць і пояснити, що люди в цих робочих місць зробити |
|
Account Account Architect Carpenter Chef Computer operator dentist Designer Editor Electrician Engineer Estate agent Fashion designer Fireman Hairdresser
Interpreter/translator Interior decorator journalist lawyer Machine operator Model (fashion model) musician photographer Physician Physicist Receptionist Social worker Sports instructor Surgeon Travel agent Vet (veterinarian) pharmacist |
|
рахунок
Перекладач / перекладач
|
b)
Refer the jobs above to the characteristics below. |
Див вище з наведеними нижче характеристиками робочих місць. |
1. dangerous jobs 2. jobs which require a university degree 3. jobs which are primarily done by man
4. jobs which are primarily done by women
5. jobs which are most prestigious 6. jobs which are least prestigious 7. jobs which are well paid 8. jobs which are low paid |
1. небезпечні роботи
|
VІІ. Підготовка до виконання домашнього завдання(1хв)
Т:
At home do Ex 6 p 151 |
Вдома виконайте вправу 6 на сторінці 151 |
Choose the adjectives from the box to complete the sentences and characterize the occupations. |
Виберіть прикметники з коробки для завершення пропозиції та охарактеризувати професій. |
VІІІ. Підсумок уроку (1хв)
- It is time to finish our work. Today, you have worked hard and got a good score Lesson is over,good by. |
Сьогодні ви старанно попрацювали і отримали хороші оцінки |