Завдання з української мови та літератури на час призупинення освітнього процесу для 5-А, 5-Б, 6-А класів
Теми уроків з української мови та завдання для 5-А, 5-Б класів
87 |
Спільнокореневі слова та форми слова |
1 |
13.03 |
13.03 |
|
88 |
РМ № 24 Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису тварини |
1 |
17.03 |
17.03 |
|
89 |
РМ № 25 Письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису тварини |
1 |
18.03 |
18.03 |
|
90 |
Префікс і суфікс – значущі частини мови |
1 |
20.03 |
20.03 |
|
Завдання 13.03
Вивчити параграф 45, виконати вправи 402, 405, 404 (один варіант на вибір).
Завдання 17.03
С. 241, виконати вправи 579 (усно), 580 (скласти план)
Завдання 18.03
С. 242, виконати вправи 581 (написати переказ тексту, зробити синтаксичний розбір 1та 2 речень)
Завдання 20.03
Вивчити параграф 46, виконати вправи 407 (усно), 409, 411, 413
Теми уроків з української мови та завдання для 6-А класу
86 |
РМ № 22. Говоріння. Усний твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і особистих вражень «Яким повинен бути справжній друг?» |
1 |
13.03 |
|
87 |
Особливі форми дієслова: дієприкметник, дієприслівник (загальне ознайомлення) |
1 |
16.03 |
|
88 |
Неозначена форма (інфінітив) та особові форми |
1 |
17.03 |
|
89 |
РМ № 23. Усний докладний переказ тексту наукового стилю |
1 |
18.03 |
|
90 |
Неозначена форма дієслова (інфінітив) та особові форми дієслова |
1 |
20.03 |
|
Завдання 13.03
Скласти план і записати в зошити, за планом створити твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і особистих вражень «Яким повинен бути справжній друг?»
Завдання 16.03
Вивчити параграф 48 (вивчити таблицю), виконати вправи 434, 437.
Завдання 17.03
Вивчити параграф 49, виконати вправи 442, 443, 447.
Завдання 18.03
С. 257, виконати вправи 650 (написати план до тексту, зробити синтаксичний розбір 1 речення)
Завдання 20.03
Вивчити параграф 49, виконати вправи 448 (усно), 449 ( Завдання ІІ) ,450
Теми уроків з української літератури та завдання для 5-Б класу
49. |
П. Тичина. «Гаї шумлять», «Блакить мою душу обвіяла». Любов до рідної землі, відповідальність кожної людини за збереження природи. Мелодійність віршів П. Тичини. |
13.03 |
Напам’ять одну поезію |
50. |
Євген Гуцало. Основні відомості про письменника. «Лось». Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва. ТЛ: оповідання. |
18.03 |
|
51. |
Є. Гуцало. «Лось». Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань. |
20.03 |
|
Завдання 13.03
С. 200 - 202, виразно читати вірші, прочитати статтю «Ліричний герой», в зошити записати визначення «ліричний герой», вивчити напамять вірш (на вибір).
Завдання 18.03
С. 203- 210, прочитати та скласти план статті про Євгена Гуцала, читати оповідання «Лось».
Завдання 20.03
С. 210 -211, прочитати статтю «Оповідання», виписати в зошити визначення, відповідати на запитання (усно).
Теми уроків з української літератури та завдання для 6-А класу
49 |
Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків – головних героїв |
1 |
13.03 |
|
50 |
Урок мовленнєвого розвитку №4. Цитатна характеристика головних героїв повісті Ярослава Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» |
1 |
18.03 |
РМ №4 письм. |
51 |
Леся Воронина — сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності ТЛ: сюжет, його елементи |
1 |
20.03 |
|
Завдання 13.03
С. 186 - 193, повість дочитати , відповісти на запитання усно, на 5 письмово
Завдання 18.03
Зробити цитатну характеристику головних героїв повісті (не менш ніж по 5 цитат до кожного героя).
Завдання 20.03
С. 194 -200, прочитати статті «Леся Воронина» та «Сюжет», виписати в зошити всі визначення, читати розділи з І поХІ.