Завдання з української мови та літератури на час призупинення освітнього процесу для 6-А класу з 30.03.2020 по 24.04.2020
Теми уроків з української мови та завдання для 6-А класу
89 |
РМ № 23. Усний докладний переказ тексту художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму |
1 |
30.03 |
|
90 |
Неозначена форма дієслова (інфінітив) та особові форми дієслова |
1 |
31.03 |
|
91 |
Вживання неозначеної форми дієслова для створення стилістичних відтінків висловлювання |
1 |
01.04 |
|
92 |
Доконаний і недоконаний види дієслів |
1 |
03.04 |
|
93 |
РМ № 24. Усний твір-оповідання на основі побаченого або почутого «Саме це я називаю гідним вчинком» з використанням дієслів у різних формах. |
1 |
07.04 |
|
94 |
Часи дієслова. Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі |
1 |
08.04 |
|
95 |
Правопис –ться, -шся в кінці дієслів. Наголос у деяких дієсловах минулого часу |
1 |
10.04 |
|
96 |
Теперішній час. Відмінювання дієслів теперішнього часу |
1 |
13.04 |
|
97 |
Майбутній час. Відмінювання дієслів майбутнього часу |
1 |
14.04 |
|
98 |
Стилістична роль часу дієслів . Вживання форм теперішнього і майбутнього часу замість минулого |
1 |
15.04 |
|
99 |
Вживання форми 2-ої особи однини в художньому стилі та форми 3-ої особи множини у ділових висловлюваннях типу інструкцій. Правильне наголошування дієслів |
1 |
17.04 |
|
100 |
РМ № 25. Складання ділових паперів (інструкція) з дієсловами у 3-й особі множини «Правила поведінки у школі», «Правила безпечної поведінки в кабінеті, спортивній залі тощо» |
1 |
21.04 |
|
101 |
Контрольна робота № 7 за темою «Дієслово» (тестові завдання) |
1 |
22.04 |
|
|
Дієслово (продовження)
|
|
|
|
102 |
Дієслова І та ІІ дієвідмін. Букви е. и в особових закінченнях дієслів І і ІІ дієвідмін |
1 |
24.04 |
|
Завдання 30.03
Скласти план до тексту, записати в зошити, усно переказати.
Хліб на столі…
Ще з пелюшок дитину привчали любити й шанувати хліб. Згадаймо, як у давніші аси немовля разом з материнським молоком уживало хліб: заміст сучасних сосок давали обгорнуту в полотняну тканину м’якушку-смоктунця.
Будь-яке свято чи обряд не обходились без паляниці. Народжувалася дитина – йшли з хлібом; виряджали сина в далеку дорогу – і мати ув’язувала в рушник житній окраєць; справляли весілля чи будували хату – неодмінно приходили з книшем; йдучи на поминки, кожен ніс із собою паляничку; дорогих гостей також зустрічали хлібом-сіллю…
Нині нерідко можна почути: той, хто не голодував, ціни хлібу не знає. Може, в цьому справді є частка істини.
Проте, здається мені, основним критерієм ставлення до хліба є рівень нашої культури. Скажімо, а чи в багатьох родинах стало за святе правило не залишати недоїдків? Більшість, з ким вів мову на цю тему, сприймали зауваги як своєрідну образу: що, мовляв, хліба не вистачає, аби ми скнарами жили? Он у чому, виявляється, скнарість – бережливому ставленні до найсвятішого.
І подвійна біда в тому, що цієї хибної думки дотримуються люди середнього і старшого віку, в котрих свої сім’ї, діти. Чи зуміє немовля освоїти глибоку мораль, перейнятися нею, якщо немає з кого «брати приклад»? Далебі, що ні.
(За В.Скуратівським; 193 слова)
Завдання 31.03
Повторити параграф 49, виконати вправи 440, 441.
Завдання 01.04
Повторити параграф 49, виконати вправи 444, 446 .
Завдання 03.04
Вивчити параграф 52, виконати вправи 473, 476.
Завдання 07.04
(На подвійних чистих аркушах, обсяг роботи 1 сторінка)
Оформлення: Дата уроку
Твір
Назва твору
План
Ці аркуші зберігаєте, приносите після карантину.
Завдання 08.04
Вивчити параграф 53, 55, виконати вправи 482, 484.
Завдання 10.04
С. 187, виконати вправу 499.
Завдання 13.04
Вивчити параграф 54, виконати вправи 493, 495 (ІІ завдання).
Завдання 14.04
Вивчити параграф 56, виконати вправи 510,511.
Завдання 15.04
Повторити параграф 55, виконати вправи 503 (усно), 504.
Завдання 17.04
Повторити стилі мовлення, виконати вправу 522.
Завдання 21.04
Повторити особи дієслів (с.171), скласти інструкцію з дієсловами у 3-й особі множини «Правила поведінки у школі», «Правила безпечної поведінки в кабінеті, спортивній залі тощо»; дієслова підкреслити, (обсяг роботи 10 пунктів).
Завдання 22.04
За планом у нас контрольна робота, та ми з вами проведемо підготовку до контрольної роботи. Повторити параграфи 47-56, всі правила уважно перечитати, вивчити винятки, виконати вправу 438.
Завдання 24.04
Вивчити параграф 57, виконати вправи 523, 525.
Працюйте уважно, достатньо часу приділяйте для вивчення правил, звертайте увагу на винятки, обов’язково підкреслюйте орфограми. Ви – найкращі!!!
Теми уроків з української літератури та завдання для 6-А класу
52 |
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Клим Джура – рятівник світу. Його друзі й вороги |
1 |
01.04 |
|
53 |
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Друзі й вороги Клима Джури |
1 |
03.04 |
|
54 |
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Еволюція Клима від боягуза до супергероя |
1 |
08.04 |
|
55 |
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині |
1 |
10.04 |
|
56 |
Контрольна робота № 5. Пригоди і романтика |
1 |
15.04 |
КР№5 твір |
|
ГУМОРИСТИЧНІ ТВОРИ |
|
|
|
57 |
Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Роль гумору в житті українців |
1 |
17.04 |
|
58 |
Леонід Глібов. «Щука». Визначний український байкар, поет. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки. |
1 |
22.04 |
|
59 |
Леонід Глібов. «Муха і Бджола», «Жаба і Віл». Алегоричні образи |
1 |
24.04 |
|
Завдання 01.04
С.201-206, читати й відповідати на запитання.
Завдання 03.04
С.206-211, читати й відповідати на запитання
Завдання 08.04
С. 206 -211, скласти план до прочитаних розділів.
Завдання 10.04
С. 212 - 213, відповідати на запитання (ІІ та ІІІ рівні письмово).
Завдання 15.04
Контрольний твір. Пишете на подвійних аркушах в лінію
Оформлення:
Дата уроку
Твір
Мій улюблений літературний герой
План
Ці аркуші зберігаєте, приносите після карантину, ми вклеїмо їх в контрольний зошит (олівцем на березі підпишіть).
Завдання 17.04
С. 215 – 218, читати, в зошити записати й вивчити визначення гумор, сатира, байка, алегорія.
Завдання 22.04
С. 218 – 220, виразно читати, відповідати на запитання (усно).
Завдання 24.04
С. 221- 222, виразно читати, відповідати на запитання (усно).
Кожен тиждень надсилаєте виконані завдання мені у Вайбер.