Завдання з української мови та літератури на час призупинення освітнього процесу для 8-Б класу з 30.03.2020 по 24.04.2020
Теми уроків з української мови та завдання для 8-Б класу
51 |
РМ №15. Контрольний письмовий твір-оповідання на основі почутого (з обрамленням) |
1 |
30.03 |
|
52 |
Відокремлення як засіб художнього зображення. |
1 |
02.04 |
|
53 |
Правильна побудова речень із дієприкметниковими і дієприслівниковими зворотами, розділові знаки при них Дієприслівникові звороти як засіб зв'язку речень у тексті. |
1 |
06.04 |
|
54 |
Відокремлені обставини. Умови відокремлення обставин, їхня роль у мовленні. |
1 |
09.04 |
|
55 |
Синтаксичний розбір речення з відокремленими членами. |
1 |
13.04 |
|
56 |
Синонімічність простих речень з відокремленими членами і складних речень. |
1 |
16.04 |
|
57 |
Пряма і непряма мова як способи передачі чужого мовлення. |
1 |
23.04 |
|
31.03 у нас заплановано контрольний твір, не будемо переносити далі, а напишете його на подвійних аркушах у лінію
Оформлення: Перший рядок пропустити для дати
Твір
Ваша назва
План
Аркуші принесете після карантину, підпишіть їх на березі олівцем. Сфотографуйте й мені надішліть.
1. Прочитайте оповідання-зразка з обрамленням.
ДИВОСИЛ
У нашій кухонній шафці далеко за численними пляшечками з лікувальними настоями, які не дуже приємно пахли, у самому куточку стояла маленька запилена баночка з темним вмістом. Коли я поранилась і бабуся оброблювала мою рану, я вирішила запитати її про дивну пляшечку. Замість відповіді я почула цікаву історію-легенду про те зілля, що було всередині посудинки…
Давним-давно одному чоловікові ворожка наворожила, що він помре, якщо доторкнеться до свого сина. Той любив одинака, проте й життям дорожив. Тому звелів відвезти сина у далекі краї, щоб не збувалося оте пророкування ворожки. Лише гінці зрідка доносили вістку про нього.
Минули роки. Одного разу батько одержав звістку, що син ходив на війну, був там поранений і зараз лежить недужий, з дня на день смерті дожидає. Запечалився батько. Найняв найкращих лікарів і послав їх рятувати свого безталанного одинака. Проте нічим лікарі зарадити не змогли. Тоді старий батько сам полинув до сина, сльозами обмив його рани. І сталося диво: рани затяглися і син одужав. Щасливий батько обнімав його, пригортав і не міг натішитися, забувши про слова ворожки.
Та словам тим належало збутися. І батька не стало. Проте він не помер, а перетворився на дивосил - лікувальне зілля...
– Не знаю, – зітхнула бабуся по закінченні, – правда це чи ні, але моя бабуся берегла цю пляшечку, не використавши й жодної краплинки, і я берегтиму.
Після цього бабуся забрала пляшечку з шафи і занесла до своєї кімнати.
2. Складання учнями плану до оповідання.
Схема складного плану твору-оповідання з обрамленням
І. Вступ. Обрамлення (початкова частина).
II. Основна частина. Почуте (зав’язка, кульмінація, розвиток дії, розв’язка).
1. …
2. …
3. …
III. Висновок (завершальна частина).
3. Складання учнями контрольного творуоповідання за поданим обрамленням.
Початок. Прізвища, на жаль, не знаю. Їй було, здається, сімнадцять… Бачу її болісні дитячі очі (війна – не місце для жінок), пам’ятаю, спитав ім’я. Галинка. Медсестро! Сестро! Ти не бачила того бою до кінця…
Ваша історія
Закінчення. Медсестрі Галинці (прізвище невідоме) було лише сімнадцять років… Вона не бачила того бою до кінця…
Як ви вже зрозуміли, початок твору і закінчення вже є, потрібно вигадати історію, яка трапилася між ними. Успіхів.
Обсяг роботи до двох сторінок, але не менше ніж півтори.
Завдання 02.04
Повторити параграф 32, виконати вправи 317,320.
Завдання 06.04
Повторити параграф 32, виконати вправи 313 (усно), 323.
Завдання 09.04
Повторити параграф 35, виконати вправи 352 і 353 (усно), 359.
Завдання 13.04
Вивчити параграф 36, виконати вправи 371 (усно), 375.
Завдання 16.04
Вивчити параграф 37, виконати вправи 379 (усно), 380.
Завдання 23.04
Вивчити параграф 38, виконати вправи 384 і 385 (усно), 386.
Теми уроків з української літератури та завдання для 8-Б класу
51 |
Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк. Справжня дружба, чесність, взаємопідтримка і відповідальність, моральний вибір у житті. |
1 |
30.03 |
|
52 |
Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». «Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті. Проблема особистості в сучасному світі. формулювання власних пропозицій, рішень і виявлення лідерських якостей. |
1 |
02.04 |
|
53 |
РМ №4 Контрольна робота (твір) № 5 за темою «З української прози: М.Коцюбинський, О.Довженко, Ніна Бічуя» |
1 |
06.04 |
КР №5 РМ №4 Пись мово |
|
З української прози. Український гумор |
|
|
|
54 |
В.Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеосіблення. |
1 |
09.04 |
|
55 |
В. Дрозд. «Білий кінь Шептало». Алегоричність образу коня Шептала, характеризує його образу. |
1 |
13.04 |
|
56 |
ПЧ № 4. В. Дрозд. «Ирій». Химерна повість про неповторний світ юності. |
1 |
16.04 |
ПЧ № 4 |
57 |
ВЧ № 2. Виразне читання прозового твору |
1 |
23.04 |
ВЧ № 2 |
Завдання 30.03
С. 154- 165 читати, відповідати на питання.
Завдання 02.04
С. 165- 176 читати, відповідати на питання (11 письмово).
Завдання 06.04
06.04 у нас заплановано контрольний твір, напишете його на подвійних аркушах у лінію
Оформлення: Перший рядок пропустити для дати
Твір
Ваша назва
План
Аркуші принесете після карантину, підпишіть їх на березі олівцем. Сфотографуйте й мені надішліть.
1. Образи Остапа і Соломії - втілення волелюбності українського народу.
2. Моральні чесноти у житті людини, дружби та підтримки батьків (за твором Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» та власними спостереженнями).
Завдання 09.04
С. 177- 185 читати.
Завдання 13.04
С. 185-186 відповідати на запитання, домашнє завдання виконати письмово.
Завдання 16.04
Прочитати В. Дрозд. «Ирій». Химерна повість про неповторний світ юності.У підручниках немає.
Завдання 23.04
Із твору В. Дрозд. «Ирій» вибрати найцікавіший момент, прочитати батькам. Вони, якщо хочуть, можуть оцінити. Оцінку напишете мені у Вайбер. Пам’ятайте про об’єктивність!!!
Працюйте уважно, достатньо часу приділяйте для вивчення або повторення правил, звертайте увагу на винятки, обов’язково підкреслюйте орфограми.
Кожен тиждень надсилаєте виконані завдання мені у Вайбер.