Навчальний матеріал, тестові завдання "Методика використання завдань для поточного і тематичного оцінювання знань"

Про матеріал
В методичній розробці, запропоновані завдання для закріплення програмного матеріалу на уроці, самостійної і домашньої роботи, для поточного і тематичного контролю знань, при підготовці до іспитів і на лабораторно-практичних заняттях. Даний вид завдань можна використовувати після усного закріплення нового матеріалу, на початку уроку перед усним або програмованим опитуванням.
Перегляд файлу

ДНЗ «Лисянський професійний аграрний ліцей»

 

 

 

 

 

Назва матеріалу:

Методика використання завдань для поточного та тематичного оцінювання знань

Обсяг матеріалу – 33 сторінки

 

Викладач: Панасовський Ігор Вікторович

 

 

 

 

 

 

 


Анотація

В методичній розробці, запропоновані завдання для закріплення програмного матеріалу на уроці, самостійної і домашньої роботи, для поточного і тематичного контролю знань, при підготовці до іспитів і на лабораторно-практичних заняттях.

Даний вид завдань можна використовувати після усного закріплення нового матеріалу, на початку уроку перед усним або програмованим опитуванням.

Учням пропонується прочитати запитання і знайти відповідь. Потім один із учнів читає вголос запитання і відповідь, а інші слідкують за відповіддю і вносять корективи.

Учні можуть самостійно працювати над таким завданням, виписуючи в зошит номера правильних відповідей. Через 5-7хв. викладач пропонує декільком учням назвати знайдені ними правильні відповіді і виписує їх на дошці. Для виконання завдань можна використовувати інтерактивні засоби навчання.

Матеріал представлений в методичній розробці, можна використовувати для вивчення механізмів і систем двигуна, закріплення програмованого матеріалу на уроці з будови трактора, самостійної роботи, для поточного і тематичного контролю знань, а також як роздатковий матеріал при використанні елементів інтерактивного навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст

Вступ                                                                                                               3

1. Завдання з вибірковим типом відповідей.                                             

2. Завдання з побудовою логічного звʼязку.

3. Завдання з текстами підстановками.

4. Завдання з конструктивними тестами.

Висновки

Додатки

Словник термінів

Список використаних джерел

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ

Сучасний етап розвитку професійно – технічної освіти характеризується стрімким зростанням обсягу інформації при обмеженій кількості навчального часу і високими вимогами до освіти. Тому набуває особливої актуальності проблема розвитку в учнів механізмів самоосвіти, самовиховання, саморозвитку, які необхідні для становлення фахівця, здатного без сторонньої допомоги оволодіти знаннями і способами фахової діяльності, а також вміннями і навичками під час практичного їх застосування. Дана методрозробка розрахована на максимальне використання можливостей уроку, завдяки чому досягається вищий рівень знань, практичних умінь і навичок.

З багаторічного досвіду своїх колег і власного досвіду пересвідчився, що для успішного вивчення учнями спец предметів, необхідно використовувати різноманітні методики навчання.

Щоб досягти глибокого і свідомого засвоєння знань учнями, треба розробляти методи, які розвивають у них уміння систематично працювати самостійно, постійно перевіряти свої знання і вміння, покладаючись на себе, а не на вчителя.

Велике значення для розвитку активної розумової діяльності в навчанні має не тільки засвоєння навчального матеріалу, а й контроль і самоконтроль знань. Біля 80% уроків теоретичного навчання можна проводити, застосовуючи програмовані завдання із застосуванням інтерактивних засобів навчання.

Програмовані завдання озброюють викладача ще одним цінним методичним прийомом, полегшуючи його працю і працю учнів, створюють ситуацію активно мислячої діяльності, сприяють покращенню якості знань.

 

 

 

 

 

 

 

1. Завдання з вибірковим типом відповідей

 

Приведемо приклад такого завдання по темі: «Розподільний механізм тракторних двигунів» (див. завдання №1).

В завданні №1 вказується, скільки правильних відповідей необхідно знайти на всі запитання, але скільки правильних відповідей на кожне запитання не вказується-це вирішує сам учень, аналізуючи запропоновані відповіді.

Таким чином, випадкове вгадування в цих завданнях практично виключено. Дане завдання можна використовувати для вивчення визначеної теми, після оволодіння учнями системи понять відповідного розділу.

В завданні №2 на кожне запитання потрібно знайти найбільш повну і правильну відповідь.

 

Завдання №1

 

Використовуючи рисунок (див.додаток 1), знайти в цьому завданні 10 правильних відповідей.

1. Які з перерахованих несправностей виникають при роботі двигуна з великим зазором в клапанах ?

а) Двигун димить;

б) сильний стук;

в) двигун різко зупиняється;

г) клапани відкриваються пізніше;

д) підгоряння фаски клапана;

е) зменшення компресії в циліндрі;

є) клапани закриваються раніше;

ж) клапани нещільно закривають гнізда в головці;

з) погіршується наповнення циліндра повітрям;

и) погіршується очистка циліндра від газів;

і) двигун йде "врознос";

ї) зменшується потужність двигуна;

Завдання №2

 

Користуючись рисунками (див. додатки 1,2,3,4) на кожне запитання знайти найбільш повну і правильну відповідь.

2. Як відрізнити впускний клапан від випускного в двигунах:

Д-240, СМД-62, А-41?

а) Діаметр тарілки впускного клапана більший випускного;

б) діаметр тарілки випускного клапана більший впускного;

в) по діаметру стержня і формі тарілок клапанів.

2. Яке призначення розподільного механізму в двигуні?

а) Для відкриття клапанів;

б) для своєчасного відкриття впускних клапанів з метою впуску повітря в циліндри двигуна;

в) для своєчасного відкриття клапанів з метою впуску повітря в циліндр і випуску з нього відпрацьованих газів.

3.Чим утримується клапан в закритому положенні в головці циліндрів двигуна Д-240?

а) Двома пружинами;

б) пружинами, тарілкою і двома сухариками, розміщеними в тарілці пружини;

в) двома конусними сухариками, розміщеними в тарілці пружини. 

4. Чим утримується клапан в закритому положенні в головці двигунів:

СМД-62, А-41?

а) Двома пружинами і тарілкою пружин;

б) пружинами, тарілкою, втулкою сухариків і двома сухариками;

в) двома конусними сухариками, всередині верхньої тарілки пружини.

5.Для чого діаметр впускних клапанів ,часто виконують більшим, ніж

у випускних?

а) Для кращого наповнення циліндрів повітрям;

б) для кращої очистки від відпрацьованих газів;

в) для збільшення розміру кільцевої щілини між клапаном і гніздом

при відкритому клапані.

6. Чим утримується розподільний вал двигуна Д-240 від осьових   переміщень?

а) регулювальним гвинтом і буртиком вала;

б) приливом на кришці розподільних шестерень;

в) упорним кільцем, яке закріплене гвинтами до блоку.

7. Чим утримується розподільний вал двигунів СМД-62 і А-41 від осьового переміщення?

а) Упорною шайбою(упорним фланцем);

б) регулювальним гвинтом і буртиком вала;

в) упором на кришці розподільних шестерень.

8. Які по формі штовхачі застосовують в двигунах:СМД-62,Д-240,

А-41?

а) Циліндричні (СМД-62,Д-240) і роликові(А-41) штовхачі;

б) роликові штовхачі (А-41,СМД-62) і циліндричні(Д-240);

в) циліндричні(СМД-62), грибовидні (Д-240) і роликові штовхачі (А-41).

9. Із яких основних деталей складається розподільний механізм дизельного двигуна?

а) Розподільний вал, штовхачі, штанги, коромисла і клапани;

б) розподільні шестерні, розподільний вал, штовхачі, штанги,

коромисла і клапани;

в) колінчастий вал, розподільні  шестерні, кулачковий вал, штовхачі, штанги, коромисла і клапани.

10. Які деталі механізму газорозподілу передають зусилля від кулачків розподільного валу до штанги?

а) Клапанні пружини;

б) коромисла;

в) штовхачі.

 

 

 

2.Завдання з побудовою логічного звʼязку

 

Суть цього методу полягає в тому, що в завданні написані операції виконання регулювання даного механізму хаотично, невпорядковано.

Учень, працюючи над таким завданням повинен побудувати логічний

ланцюг, тобто правильну послідовність регулювання даного механізму.

Для роботи над таким завданням учням відводиться 8-10хв.

(див.завдання.№3).

 

Завдання №3

 

Використовуючи рисунок (див.додаток 2), виписати номера операцій регулювання зазору в клапанах двигуна Д-240 в послідовності цього регулювання:

1.Обертати колінчастий вал до тих пір, поки впускний клапан першого циліндра відкриється і закриється-це буде відповідати початку такту стиску.

2.Відрегулювати зазор між торцями стержнів обох клапанів першого циліндра і бойками коромисел; величина зазору на прогрітому двигуні для всіх клапанів 0,25мм.

3.Зняти ковпак кришки головки циліндрів і підтягнути гайки кріплення стойок валика коромисел.

4.Викрутити установочний болт із заднього листа і вставити його ненарізаним кінцем в той самий отвір до упору в маховик.

5.Відрегулювати зазор в клапанах третього циліндра.

6.Викрутити установочний болт, вкрутити його ненарізаною частиною в задній лист. Повернути колінчастий вал напівоберти.

7.Повернути колінчастий вал до суміщення установочного болта з отвором на маховику.

8.Установити на місце ковпак кришки головки циліндрів.

9.Знову повернути колінчастий вал на півоберти і відрегулювати зазор в клапанах другого циліндра.

10.Повернути колінчастий вал на півоберти і відрегулювати зазор в клапанах четвертого циліндра.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Завдання з текстами підстановками

 

Тексти підстановки в завданнях виконані у вигляді текстових зразків або речень, в яких пропущені найбільш важливі поняття. Виконати таке завдання учневі не допоможуть намагання вгадати відповідь,так як він повинен по памʼяті дописати пропущені слова і цифри (див.завдання№4).

 

Завдання №4

 

Використовуючи рисунки в приведених нижче реченнях дописати пропущені слова і цифри.

1. Зазори між клапанами і коромислами в двигунах Д-240 і А-41 перевіряють і при необхідності регулюють через кожні….мото-год,

а в двигуні СМД-62-через кожні….мото-год.

2. При регулюванні зазору в клапанах повинен бути знайдений такт…..

3. Для визначення такту стиску в першому циліндрі провертають колінчастий вал до відкриття, а потім до закриття….клапана.

4. В головці циліндрів двигунів СМД-14,Д-240, два крайніх і два середніх клапани (які)……

5. В двигуні А-41 розміщення клапанів наступне:

непарні номера клапанів:1,3,5,7-….парні-…..

6. Розміщення клапанів в обох головках циліндрів двигунів СМД-60,62

однакове, якщо дивитись із сторони форсунок справа-наліво, то непарні номера клапанів:1,3,5 будуть….,а парні:2,4,6 будуть…..

7. Зазор між торцем клапана і бойком коромисла в прогрітому двигуні

 Д-240 повинен бути для впускного….мм, для випускного….мм.

8. Зазори між бойком коромисла і торцем клапана в холодних двигунах

СМД-60,62 повинен бути….мм для всіх клапанів, а в двигуні А-41 для всіх клапанів зазор рівний….мм.

9. Зазори в клапанах чотирициліндрового тракторного двигуна регулюють

згідно….роботи циліндрів…..

10. В двигуні А-41 одночасно з регулюванням зазорів в клапанах  регулюється….механізм.

11. При включеному положенні валика декомпресора регулювальний гвинт викрутити так ,щоб він відійшов від коромисла, а потім регулювальний гвинт закрутити до ….бойка коромисла з клапаном, а потім закрутити на….оберт. Утримуючи гвинт викруткою в цьому положенні, ключем затягнути контргайку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Завдання за допомогою конструктивних текстів

 

Конструктивні тексти складніші, ніж тексти підстановки, так як в них дається тільки запитання або завдання, відповіді на які учні конструюють повністю самостійно.(див.завдання№5).

 

Завдання №5

 

Розгляньте будову кривошипно-шатунного механізму.

Напишіть назву деталей і збірних одиниць, вказаних на рис.1

1.__________________________________________

2.__________________________________________

3.__________________________________________

4.__________________________________________

5.__________________________________________

6.__________________________________________

7.__________________________________________

8.__________________________________________

9.__________________________________________

10._________________________________________

11._________________________________________

12._________________________________________

 

Завдання №6

Розгляньте будову шатунно- поршневої групи. На рис.2 позначте:

 


1-днище поршня;

2-ущільнююча частина (головка поршня);

3-камера згоряння;

4-бобишки поршня;

5-юбка поршня;

6-канавка для стопорного кільця поршневого пальця;

7-стопорне кільце поршневого пальця;

8-поршневий палець;

9-компресійні кільця;

10-маслознімні кільця;

11-верхнюю головку шатуна;

12-стрижень шатуна;

13-втулку;

14-рознімну нижню головку;

15-шатунні вкладиші;

16-шатуний болт;

17-гайку;

18-шплінт.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання №7

 

Розгляньте будову газорозподільного механізму.

Напишіть назву деталей і збірних одиниць,вказаних на рис.3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.___________________________________

2.___________________________________

3.___________________________________

4.___________________________________

5.___________________________________

6.___________________________________

7.___________________________________

8.___________________________________

9.___________________________________

10.__________________________________

11.__________________________________

12.__________________________________

13.__________________________________

14.__________________________________

15.__________________________________

Завдання №7

 

Розгляньте будову повітряної системи охолодження. На рис.4 позначте:

1-кожух;

2-ротор вентилятора;

3-напрямний аппарат;

4-захисну сітку;

5-циліндр двигуна з ребрами;

6-щитки дефлектори;

7-масляний радіатор;

8-тяга керування жалюзі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання №8

 

Розгляньте будову системи мащення двигуна.

Напишіть назву деталей і збірних одиниць, вказаних на рис.5

 

1.________________________________________

2.________________________________________

3.________________________________________

4.________________________________________


5.________________________________________

6.________________________________________

7.________________________________________

8.________________________________________

9.________________________________________

10._______________________________________

11._______________________________________

 

 

 

Завдання №9

 

Розгляньте будову системи живлення дизельного двигуна.

Напишіть назву деталей і збірних одиниць вказаних на рис.6

 

 

 

Рис.6

1._________________________________________

2._________________________________________

3._________________________________________

4._________________________________________

5._________________________________________

6._________________________________________

7._________________________________________

8._________________________________________

9._________________________________________

10.________________________________________

11.________________________________________

12.________________________________________

13.________________________________________

14.________________________________________

15.________________________________________

Завдання №10

 

Розгляньте будову паливного насосу розподільного типу.

Напишіть назву деталей і збірних одиниць, вказаних на рис.7

 

 

 

Рис.7

1.____________________________________________

2.____________________________________________

3.____________________________________________

4.____________________________________________

5.____________________________________________

6.____________________________________________

7.____________________________________________

8.____________________________________________

9.____________________________________________

10.___________________________________________

11.___________________________________________

12.___________________________________________

Завдання №11

 

Розгляньте будову паливного насоса з рядними секціями.

Напишіть назву деталей і збірних одиниць,вказаних на рис.8

 

 

Рис.8

 

1._________________________________________

2._________________________________________

3._________________________________________

4._________________________________________

5._________________________________________

6._________________________________________

7._________________________________________

8._________________________________________

9._________________________________________

10.________________________________________

11.________________________________________

12.________________________________________

 

Завдання №12

 

Розгляньте будову муфти зчеплення.

Напишіть назву деталей і збірних одиниць, зображених на рис.9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1._________________________________________

2._________________________________________

3._________________________________________

4._________________________________________

5._________________________________________

6._________________________________________

7._________________________________________

8._________________________________________

9._________________________________________

10.________________________________________

11.________________________________________

12.________________________________________

Завдання №12

 

Розгляньте будову коробки передач трактора МТЗ-80.

Напишіть назву деталей і збірних одиниць, зображених на рис.10

 

 23   22   21   20   19      18

Рис.10

1.__________________________________________

2.__________________________________________

3.__________________________________________

4.__________________________________________

5.__________________________________________

6.__________________________________________

7.__________________________________________

8.__________________________________________

9.__________________________________________

10._________________________________________

11._________________________________________

12._________________________________________

13._________________________________________

14._________________________________________

15._________________________________________

16._________________________________________

17._________________________________________

18._________________________________________

19._________________________________________

20._________________________________________

21._________________________________________

22._________________________________________

23._________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання №13

 

Розгляньте будову ведучого моста трактора МТЗ-80.

Напишіть назву деталей і збірних одиниць, зображених на рис.11

 

 

 10

 

Рис.11

 

1._____________________________________________

2._____________________________________________

3._____________________________________________

4._____________________________________________

5._____________________________________________

6._____________________________________________

7._____________________________________________

8._____________________________________________

9._____________________________________________

10.____________________________________________

11.____________________________________________

 

 

 

 

Завдання №14

 

Розгляньте будову кінцевої передачі планетарного типу.

Напишіть назву деталей і збірних одиниць, зображених на рис.12

 

 

1._______________________________________

2._______________________________________

3._______________________________________

4._______________________________________

5._______________________________________

6._______________________________________

7._______________________________________

8._______________________________________

9._______________________________________

10.______________________________________

 

 

 

 

 

Завдання №15

 

Розгляньте будову рульового керування трактора Т-150К.

Напишіть назву деталей і збірних одиниць, зображених на рис.13

 

 

1.________________________________________

2.________________________________________

3.________________________________________

4.________________________________________

5.________________________________________

6.________________________________________

7.________________________________________

8.________________________________________

9.________________________________________

10._______________________________________

11._______________________________________

12._______________________________________

13._______________________________________

 

 

Висновок

Щоб підвищити ефективність перевірки знань знань,умінь і навичок, необхідно проводити контроль систематично, диференційовано, обʼєктивно, за допомогою різноманітних методів, супроводжувати оцінку успішності учнів конкретним розбіром позитивних і негативних сторін їх учбової діяльності, знайомити учнів з критеріями оцінки знань, умінь і навичок, своєчасно виправляти недоліки в їх навчанні та виховуванні. Виходячи із задач предмету "Трактори", основна увага повинна бути приділена виявленню якості спеціальних і політехнічних знань учнів та рівня оволодіння практичними уміннями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток1

Додаток 2

Газорозподільний механізм двигуна Д-240:

1-штовхач;2-штанга;3-регулювальний гвинт;4-болт-штуцер трубки підводу масла;5-пробка валика коромисел;6-шайба;7-контргайка регулювального гвинта;8-коромисло;9-стойка валика коромисел;10-пружина валика коромисел;11-валик коромисел;12-верхя опорна шайба пружини клапана;13-сухар;14-зовнішня та внутрішня пружини клапана;15-нижня опорна шайба пружини клапана;16-направляюча втулка клапана;17-клапан;18- тарілка клапана;19-болт привода лічильника мотогодин;20-замкова шайба;21-упорна шайба;22-шестірня розподільного вала;23-фланець;24-упорне кільце;25-опорна шийка розподільного вала;26-кулачок випускного клапана;27-розподільний вал;28-кулачок впускного клапана.

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Словник термінів

Газорозподільний механізм — це елемент двигуна, призначений для своєчасного відкриття й закриття клапанів і відведення відпрацьованих газів.

Д-240 — чотиритактний двигун внутрішнього згоряння, який забезпечує роботу трактора МТЗ-80, МТЗ-82.

Двигун внутрішнього згоряння — складна машина, яка здійснює перетворення теплової енергії в крутильний момент.

Дзеркало циліндра — внутрішня ретельно оброблена та загартована частина циліндра.

ДТ-75 (ДТ-75М, ДТ-75МВ та ін.) — трактори загального призначення, обладнані дизельним, чотиритактним, рядним двигуном, які використовуються в сільському господарстві для перевезення важких вантажів та агрегатування з сільськогосподарськими машинами.

Клапани — це деталі газорозподільного механізму, призначені для відкриття й закриття каналів впуску й випуску.

Колінчастий вал — частина кривошипно-шатунного механізму, призначена для прийому зусилля від поршня і перетворення його у крутильний момент, що передається на трансмісію трактора або іншого транспортного засобу.

Кривошипно-шатунний механізм трактора — це механізм двигуна, призначений для перетворення зворотно-поступального руху поршня в обертовий рух колінчатого валу.

Масляний насос — механізм, призначений для захоплення мастила з картера двигуна й подачі його під тиском у магістраль до фільтра.

Масляні фільтри — це фільтри, які забезпечують очищення мастила від домішок і частинок спрацьованих деталей, що відводяться мастилом.

Маховик — важкий чавунний диск, призначений для забезпечення рівномірного обертання колінчатого валу й допомоги двигуну в подоланні підвищених навантажень при рушанні трактора з місця й під час роботи.

Паливний бак — сталевий штампований резервуар, призначений для зберігання палива в процесі експлуатації двигуна.

Паливний насос високого тиску — це частина системи живлення дизеля, що забезпечує своєчасну й точну подачу палива до форсунок під тиском.

Паливо проводи — це металеві порожні трубочки, що забезпечують з’єднання конструкції паливної системи й подачу палива від бака до фільтрів, насосів і форсунок.

Паливо підкачувальний насос — це насос низького тиску, який забезпечує подачу палива до паливного насоса високого тиску.

Піддон картера — це штампований сталевий корпус, що закриває двигун знизу й призначений як резервуар для мастила.

Повітроочисник — це кілька ступінчастий фільтруючий елемент, що сприяє очищенню повітря від пилу й домішок, які погіршують своєю присутністю роботу дизеля.

Поршневі кільця — це деталі шатунно-поршневої групи, які забезпечують щільне рухоме з’єднання між поршнем і циліндром.

Поршневі пальці — це порожнисті деталі поршневої групи, виготовлені зі сталі й призначені для з’єднання поршня з шатуном.

Поршні — це деталі шатунно-поршневої групи, які сприймають тиск газів і передають їх шатуну.

Розподільний вал — це вал, що забезпечує своєчасне відкриття й закриття клапанів у певній послідовності.

Розподільний паливний насос — це одноплунжерний насос розподільного типу, принцип дії якого полягає в тому, що плунжерна пара подає паливо не в один циліндр, як у рядного багатоплунжерного насоса, а в кілька циліндрів.

Система живлення — це система двигуна, призначена для забезпечення зберігання палива, подачі його до паливної системи, очищення й упорскування в циліндри двигуна, а також для відведення відпрацьованих газів.

Система охолодження двигуна — це система, призначена для підтримування нормальної температури двигуна і недопускання його перегрівання.

Термостат — механізм системи охолодження двигуна, який забезпечує автоматичне регулювання температури води.

Трактори — самохідні транспортні засоби, які використовуються в сільському господарстві як засоби пересування сільськогосподарських машин.

Фази газорозподілу — це періоди від моменту відкриття клапанів до моменту їх закриття, виражені в градусах повороту колінчатого вала.

Фільтри грубого й тонкого очищення — це фільтри, які забезпечують очищення палива від великих і дрібних частинок, домішок, а також води.

Форсунка — це частина паливної системи дизеля, призначена для забезпечення розпилення палива й упорскування його безпосередньо в циліндри двигуна.

Циліндр (гільза) — це напрямна поршня, що виготовлена з легованих чавунів і має ретельно оброблену й загартовану внутрішню поверхню.

Шатун — це деталь шатунно-поршневої групи, що сприймає тиск газів від поршня й передавальне зусилля колінчатому валу.

Штанга — сталевий прут, призначений для передачі зусилля від штовхача до коромисла.

Штовхачі — сталеві деталі механізму, призначені для передачі руху від ексцентрика розподільного вала до коромисла через штангу.

Список використаних джерел

1. Білоконь Я.Ю., Окоча А.І., Войцехівський С.О. Трактори та автомобілі. -  К: Вища освіта, 2003.

2. Сандомирський М. Г. та ін., Трактори і автомобілі. ч. І автотракторні двигуни: Навч. посіб. – К.: Вища школа, 2000.

3. Лебедєв А.Т. та ін. Трактори і автомобілі. III частина. – К.: Вища освіта, 2004.

4. Бойко М. Ф. Трактори та автомобілі. II частина. – К.: Вища освіта, 2001.

5. Сажко В.А. Електрообладнання автомобілів і тракторів. – К.: Каравелла, 2009.

6. Білоконь Я.Ю., Окоча А.І., Войцехівський С.О. Автотранспортні засоби категорій «В» і «С»: Навч. посіб. – К.: Арій, 2009.

7. Білоконь Я.Ю., Тимовський О.А. Дрожні транспортні засоби категорій «М1» і О1»: Навч. посіб. - К.: Школяр, 2013.

8. Погорілець О.М., Волянський М.С. та ін. Гідропривід сільськогосподарської техніки. - К: Вища освіта, 2004.

9. Білоконь Я.Ю., Окоча А.І. Паливо-мастильні та інші експлуатаційні матеріали. – К.: Український центр духовної культури, 2004.

10. Державна установа «Науково-методичний центр інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності вищих навчальних закладів «Агроосвіта» Трактори і автомобілі - методичні рекомендації та навчальні завдання зі спеціальності 5.10010201 «Експлуатація та ремонт машин і обладнання агропромислового виробництва» та «Експлуатація та ремонт меліоративних, будівельних машин і обладнання» для студентів вищих навчальних закладів І – ІІ рівнів акредитації. – К.: «Агроосвіта», 2014.

11. Ружицький М.А., Рябець В.І. та ін. Експлуатація машин і обладнання: Нав. Посіб. - К.: Аграрна освіта, 2011.

12. Головчук А. Ф., Мельниченко В. І. Підручник тракториста-машиніста категорії А і В. - К.: Урожай, 1996-281 с.

 

doc
Додано
16 квітня 2020
Переглядів
1890
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку