"Навчальний план з математики 2кл.(екстернат)"

Про матеріал
Навчальний план з математики 2 кл.для учнів,які навчаються на індивідуальній формі навчання(екстернат)
Перегляд файлу

 

Навчальний план з  математики

для учнів 2 класу

____________________________________________________________________________________________________________________________________,

 

які здобувають освіту за індивідуальною формою навчання

(екстернат)

План складено згідно програми, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 №743-22

За підручником: Світлана Логачевська,Тетяна Логачевська,Ольга Комар.; «Математика» 2 клас

Типова освітня програма для закладів  загальної середньої освіти під керівництвом Шияна Р.Б. з навчанням українською мовою, 1 – 2 класи

Зміст навчальних занять

Очікувані результати

Числа, дії з числами. Величини.

Нумерація чисел першої сотні

-відтворює послідовність чисел у межах сотні;

-читає і записує числа, утворює числа різними способами;

-порівнює числа різними способами;

-визначає розрядний склад двоцифрового числа;

-подає числа у вигляді суми розрядних доданків.

Додавання і віднімання чисел у  межах 100.

-володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100;

-обчислює усно зручним для себе способом;

- прогнозує результат додавання та віднімання;

-перевіряє правильність обчислень.

Знаходження невідомого компонента дії віднімання,.

-визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; -коментує виконання обчислень;

Множення. Знаходження невідомого множника.

- замінює додавання чисел множенням.

- знаходить невідомий множник;

 використовує у мовленні назви компонентів та результатів  дій множення і ділення;

 

Ділення. Знаходження невідомого діленого.

- Суть арифметичної дії ділення.

- Запис, читання виразів на ділення.

- Правильні (істинні) числові рівності.

 - Добирає  ділене у рівності, що містить змінну (ділене). Половина, третина, четверта частина числа, об’єкта.

Ділення нуля. Неможливість

ділення на нуль

- Аналізує результати ділення нуля на будь-яке число;

 - обчислює вирази, що містять множення і ділення з нулем;

- обґрунтовує неможливості ділення будь якого числа на нуль.

Взаємозв’язок між множенням і діленням. Переставний закон множення.

-Встановлює взаємозв’язок між множенням і діленням;

- прогнозує результат множення і ділення,

-Використовує в обчисленнях переставний закон множення.

 

Величини: довжина, маса, місткість, час.

-вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час, використовує їх короткі позначення

-користується інструментами для вимірювання величин;

-користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо.

Гроші

-оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу та в практичній діяльності, використовує їх короткі позначення.

Вирази, рівності, нерівності

Числові вирази.

Буквені вирази.

Числові рівності. Числові нерівності.

-записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів;

-установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами;

-знаходить значення числового виразу та буквеного;

-застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками.

Геометричні фігури

Геометричні фігури об’ємні та плоскі. Прямокутник. Квадрат. Круг. Коло.

-орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає розміщення, напрямок і рух об’єктів;

-розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками;

 -співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур;

- називає елементи геометричних фігур;

-моделює геометричні фігури;

-вимірює сторони геометричних фігур;

-обчислює довжину ламаної, периметр многокутника.

Математичні задачі і дослідження

Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно- зорієнтовані.

-розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом;

- створює допоміжну модель задачі різними способами;

- обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання;

-створює математичну модель задачі

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;

- шукає різні способи розв’язування задачі;

- складає сюжетні задачі на одну і дві дії.

Задачі на 3 дії. Порівняння іменованих чисел, виразу і чисел

- Розв’язує задачі за схемою-«деревом», за планом;

- різні способи розв’язання задач;

- співвідношення між одиницями довжини

Навчальні дослідження

Виділення і впорядкування даних за певною ознакою

-виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей.

-виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; -

вносить дані до таблиць.

Діагностувальна робота

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
НУШ
Додано
9 червня
Переглядів
101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку