Навчальний план з математики
для учнів 2 класу
____________________________________________________________________________________________________________________________________,
які здобувають освіту за індивідуальною формою навчання
(екстернат)
План складено згідно програми, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 №743-22
За підручником: Світлана Логачевська,Тетяна Логачевська,Ольга Комар.; «Математика» 2 клас
Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Шияна Р.Б. з навчанням українською мовою, 1 – 2 класи
Зміст навчальних занять |
Очікувані результати |
Числа, дії з числами. Величини. |
|
Нумерація чисел першої сотні |
-відтворює послідовність чисел у межах сотні; -читає і записує числа, утворює числа різними способами; -порівнює числа різними способами; -визначає розрядний склад двоцифрового числа; -подає числа у вигляді суми розрядних доданків. |
Додавання і віднімання чисел у межах 100. |
-володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; -обчислює усно зручним для себе способом; - прогнозує результат додавання та віднімання; -перевіряє правильність обчислень. |
Знаходження невідомого компонента дії віднімання,. |
-визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; -коментує виконання обчислень; |
Множення. Знаходження невідомого множника. |
- замінює додавання чисел множенням. - знаходить невідомий множник; використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення;
|
Ділення. Знаходження невідомого діленого. |
- Суть арифметичної дії ділення. - Запис, читання виразів на ділення. - Правильні (істинні) числові рівності. - Добирає ділене у рівності, що містить змінну (ділене). Половина, третина, четверта частина числа, об’єкта. |
Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль |
- Аналізує результати ділення нуля на будь-яке число; - обчислює вирази, що містять множення і ділення з нулем; - обґрунтовує неможливості ділення будь якого числа на нуль. |
Взаємозв’язок між множенням і діленням. Переставний закон множення. |
-Встановлює взаємозв’язок між множенням і діленням; - прогнозує результат множення і ділення, -Використовує в обчисленнях переставний закон множення.
|
Величини: довжина, маса, місткість, час. |
-вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час, використовує їх короткі позначення -користується інструментами для вимірювання величин; -користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо. |
Гроші |
-оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу та в практичній діяльності, використовує їх короткі позначення. |
Вирази, рівності, нерівності |
|
Числові вирази. Буквені вирази. Числові рівності. Числові нерівності. |
-записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; -установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; -знаходить значення числового виразу та буквеного; -застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками. |
Геометричні фігури |
|
Геометричні фігури об’ємні та плоскі. Прямокутник. Квадрат. Круг. Коло. |
-орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає розміщення, напрямок і рух об’єктів; -розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; -співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; - називає елементи геометричних фігур; -моделює геометричні фігури; -вимірює сторони геометричних фігур; -обчислює довжину ламаної, периметр многокутника. |
Математичні задачі і дослідження |
|
Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно- зорієнтовані. |
-розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; - створює допоміжну модель задачі різними способами; - обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; -створює математичну модель задачі -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; - шукає різні способи розв’язування задачі; - складає сюжетні задачі на одну і дві дії. |
Задачі на 3 дії. Порівняння іменованих чисел, виразу і чисел |
- Розв’язує задачі за схемою-«деревом», за планом; - різні способи розв’язання задач; - співвідношення між одиницями довжини |
Навчальні дослідження Виділення і впорядкування даних за певною ознакою |
-виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей. -виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; - вносить дані до таблиць. |
Діагностувальна робота |
|