Принципи педагогічної діяльності застосовані під час роботи над проблемою
Включення в навчальний процес Використання
інтерактивних
яскравих прикладів, методів та прийомів фактів, образів
Ділитися з дітьми особистий досвід своїм досвідом учня
Створення ситуації Гумор – успіху на уроці для помічник кожної дитини вчителя
Можна зробити висновок, що основною ланкою навчального, наукового, інформаційного,
особистісно-орієнтованого середовища є не якийсь конкретний засіб чи метод навчання, а спеціально організована система навчання і виховання, яка
дозволяє реалізувати задані функції з найменшими витратами сил, засобів і ресурсів і забезпечити найбільш сприятливі умови роботи в процесі
формування в учнів компетенцій економічної культури, розкрити творчий потенціал особистості.