1. Розфарбуй. Розкажи, що ти бачиш на малюнку.
2. Склади назву професії людини, що все знає про сільськогосподарські культури, розташувавши літери у правильному порядку
6 А |
7 М |
1 А |
3 Р |
5 Н |
4 О |
2 Г |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7
|
Ґрунт удобрювати як? Де посіяти буряк?
Як рослини захищати, від хвороб їх лікувати?
Усе в сільському господарстві агрономи знають,
І за це їх на селі дуже поважають ( Юлія Турчина).
агрономка / агрономиня агроном
3. Поміркуй, яка буква є першою в слові АГРОНОМ. Знайди її та зафарбуй у колір, який тобі покращує настрій.
4. Закінчи рядок із заплющеними очима.
__________________________________________________________________
___________________________________________________________________
5. Закінчи рядок за зразком, використовуючи олівці синього та зеленого кольорів.
6. Домалюй і розфарбуй.
1. Розфарбуй. Розкажи, що ти бачиш на малюнку.
2. Розгадай ребус і дізнайся назву професії людини, головної в бібліотеці, того, хто завжди знає, де потрібна тобі книга.
Ф=О |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Знайди у вірші всі букви Б та обведи їх синім кольором.
Не «Крамниця», не «Аптека»,
А сама «Бібліотека»
Є на вулиці у нас!
І відкрита повсякчас.
Кожен з нас там має право
Узяти книжечку цікаву.
Не «торговець», не «аптекар»,
Буду я – «бібліотекар»! (Юлія Турчина)
бібіліотекарка бібіліотекар
4. Установи закономірність. Закінчи рядочки.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Закінчи рядок із заплющеними очима.
6. Візьми у праву руку олівець зеленого кольору, а в ліву - червоного. Зафарбуй книгу у два кольори, працюючи одночасно двома руками.
ліва рука права рука
1. Розфарбуй. Розкажи, що ти бачиш на малюнку.
2. Розгадай ребус і дізнайся, яка наука вивчає будову Землі, її склад, походження й розвиток.
О=Е Б=Г
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Відгадай загадку. Надрукуй відгадку. Знайди всі букви Г та обведи їх зеленим кольором.
Хоче знати дітвора,
Звідки виросла гора.
Таємниці зніме полог
Мандрівник-герой… _______________________
геологиня геолог
4. Установи закономірність і продовж рядок. Назви фігури.
5. Полічи, скільки геометричних фігур ти помістив/помістила у рядку вправи 4.
|
|
|
|
|
|
6. Подивись на глобус. Розфарбуй та поміркуй, чому потрібно берегти Землю? Як ти можеш це зробити?
1. Розфарбуй. Розкажи, що ти бачиш на малюнку. Поміркуй, чи є люди, які допомагають зробити наше помешкання привабливим і зручним?
2. Склади назву професії, розташувавши літери у відповідному порядку.
6 Н |
7 Е |
1 Д |
3 З |
5 Й |
8 Р |
2 И |
4 А |
9 И |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7
|
8 |
9 |
3. Відгадай загадку. Надрукуй відгадку. Знайди букву Д та обведи її синім кольором.
Нове плаття в мене файне,
Бо створив його… ___________________
дизайнер / модельєр дизайнерка / модельєрка
4. Закінчи рядок з закритими очима.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Закінчи рядочки за зразком у відповідному темпі.
І О І О І |
|
|
|
|
|
|
|
повільно |
швидко |
повільно |
швидко |
повільно |
швидко |
повільно |
швидко |
Д д Д д |
|
|
|
|
|
|
|
швидко |
повільно |
швидко |
повільно |
швидко |
повільно |
швидко |
повільно |
6. Розфарбуй малюнок, працюючи одночасно правою та лівою руками. Використовуй свої улюблені кольори.
ліва рука права рука
1. Розфарбуй. Розкажи, що ти бачиш на малюнку.
2. Обчисли. Розташуй відповіді в порядку зростання та дізнайся назву професії людей, які все знають про різні типи ґрунтів.
Р 1+1= У 6-3= Н 9-5=
О 7-1= Ґ 1+0= І 6+6=
Ц 8+2= Т 2+3= Н 10-2=
З 10-3= В 5+5= А 3+6=
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ґрунтознавець ґрунтознавчиня / ґрунтознавиця
3. Відгадай загадку. Надрукуй відгадку. «Оживи» першу букву слова-відгадки.
|
|
|
|
|
Мене різали, топтали,
І товкли, і перевертали.
Мужньо все стерпів,
Врожаями відплатив. (ґрунт)
4. Установи закономірність. Закінчи рядочки.
Ґ |
О |
Ґ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
. |
! |
? |
. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Закінчи рядочки за зразком у відповідному темпі.
Ґ Ґ Ґ |
|
|
|
|
|
|
|
повільно |
швидко |
повільно |
швидко |
повільно |
швидко |
повільно |
швидко |
|
|
|
|
|
|
|
|
швидко |
повільно |
швидко |
повільно |
швидко |
повільно |
швидко |
повільно |
6. Намалюй дощ. Розфарбуй квіти та ґрунт, працюючи одночасно правою та лівою руками.
ліва рука права рука