Розробка уроку роботи над навчальним проектом "Як економно використовувати воду в повсякденному житті". План створення журналу "Пізнайко". Розробка містить короткий опис тем для обговорення, раніше підготовлених учнями.
Дата проведення: 15.10.2015
ТЕМА: Навчальний проект. Як економно використовувати воду в повсякденному житті.
МЕТА: формувати в учнів екологічну компетентність, уточнювати й розширювати знання дітей про важливість води для людини і всього живого, що вода – це найбільше багатство Землі; розвивати мовлення і мислення учнів, пошуково-дослідні вміння; виховувати бережливе ставлення до води, економного її використання.
ПРОБЛЕМА ПРОЕКТУ:
ОБЛАДНАННЯ: аркуші формату А2, дослідно-пошукові роботи дітей, мелодія для фізхвилинки.
Хід навчального проекту:
Створення позитивного настрою на уроці
Учитель Усміхнися всім навколо:
Небу, сонцю,квітам, людям.
І тоді обов’язково
День тобі веселим буде.
Усміхніться одне одному і починаймо працювати. Для цього згадаємо закони зустрічі.
Не викрикувати. Вести себе спокійно. Бути терплячими. Дати можливість висловити думку своїм однокласникам. Поважати один одного.
II. Повідомлення теми і завдань навчального проекту
1.Учитель Відома здавна рідина,
усяк її вживає.
Буває хмаркою вона,
сніжинкою буває,
бува як скло, крихка, тверда,
звичайна «Підкажіть» (Вода)
2.Об’єднання т а робота в групах (Оформлення 1 сторінки журналу)
Як ви розумієте вислів: «Закрутити міцніше кран, щоб не витік океан»? (Сморода Ірина)
Чому це важливо особисто для мене?
Навіщо я буду працювати над проектом?
Що я зможу зробити, щоб реалізувати ідею проекту?
Що я отримаю у результаті?
Як залучити до дій інших?
IIІ. Реалізація завдань навчального проекту
1.Бесіди:
Вода – це джерело життя. (Голобородько Данііл)
Де зустрічається вода в природі? (Клименко Денис)
Як і для чого люди використовують воду? (Бут Аліна)
Отже, вода потрібна всьому живому на землі. (Оформлення 1 сторінки журналу)
2.Фізкультхвилинка з музичним супроводом «У жирафа пятна»
3. Робота над прислів’ями і поясніть їх значення (Оформлення 2 сторінки журналу)
● Не бруднити криниці, бо схочеш водиці. (Алєксєєнко Амалія)
● Не знаємо, яка цінна вода, доки зникне вона. (Беліцький Ярослав)
4. Зачитування листів до однокласників. «Бережи воду» (Чернета Єлизавета, Отрішко Микола)
IV. Підсумок навчального проекту
Які враження і почуття у вас на кінець зустрічі?
Як же ви будете діяти, щоб заощаджувати воду?
Ти, друже, воду бережи,
Бо без води не зможеш ти.
Вода ж потрібна як людині,
Так і тварині, і рослині.
Вода – це скарб!
Вода – це ти!
Тому її ти бережи!