Метою проекту є:
Проект передбачає метод опитування , роботу в групах і індивідуальну роботу з автентичними матеріалами, дослідження ключових питань . Результатом роботи буде створення презентації, постерів і власного блогу проекту.
Навчальний проект з англійської мови
“Globalization in My Life:
Pros and Cons”
Diversification and
globalization are the
keys to the future.
Fujio Mitarai.
Автор проекту: Дідошак Ярослава Юріївна
Предмет: Англійська мова
Навчальна тема: суспільство. Society
Цільова аудиторія: учні 9-11 класів,16-17 років
Тип проекту: практико-орієнтований, інформативний
За кількістю учасників: груповий
За характером контактів: внутрішній
Тривалість: середньої тривалості 1 місяць по 2 заняття на тиждень
Актуальність проекту.
ХХІ століття характерне переходом від індустріальної ери до епохи знань. Основним виборчим ресурсом стають інформація і знання. Глобалізація стала важливою характеристикою сучасної світової системи, однією з найбільш впливових сил, що визначають хід розвитку нашої планети. Відповідно до сутності глобалізації, жодна дія або процес, що відбувається в суспільстві не можна розглядати відокремленно.
Стислий опис.
Навчальний проект стосується теми з анлійської мови.
Назва проекту: Глобалізація в моєму житті: За і Проти .
Проект розрахований на учнів 9-11 класів, віком 16-17 років.
Метою проекту є:
Проект передбачає метод опитування , роботу в групах і індивідуальну роботу з автентичними матеріалами, дослідження ключових питань . Результатом роботи буде створення презентації, постерів і власного блогу проекту.
Предмет, навчальна тема: Основний предмет-англійська мова.
Тема: “Суспільство”
Державні освітні стандарти:
Аудіювання
– розуміти інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого
(у звукозапису);
– розуміти основний зміст короткого повідомлення.
– розуміти основний зміст прослуханих текстів різного характеру, побудованих на засвоєному матеріалі.
Говоріння
Монологічне мовлення
– логічно і послідовно, відповідно до навчальної ситуації робити розгорнуте повідомлення в межах тематики, визначеній програмою, передавати зміст прочитаного або почутого у формі розповіді, опису;
– давати оцінку прочитаному або почутому;
– робити підготовлене повідомлення, самостійно добираючи матеріал і використовуючи додаткові відомості.
Обсяг висловлювання – не менше 14 речень.
Діалогічне мовлення
– спілкуватися, дотримуючись основних норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;
– брати участь у діалозі, обмінюючись інформацією на основі прочитаного, почутого, побаченого, висловлюючи при цьому свою думку;
Спілкування будується на мовному та мовленнєвому матеріалі, набутому за попередні роки вивчення мови, і відповідає цілям, завданням, умовам спілкування та комунікативного портрета партнера по комунікації в межах програмної тематики.
Висловлення кожного – не менше 9 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.
Читання
– читати (з повним розумінням) тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі;
– знайти необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі);
Обсяг – 600 друкованих знаків.
Письмо
– письмово передати інформацію адекватно цілям, завданням спілкування, правильно оформлюючи повідомлення залежно від його форми ; – описати предмет, особу, події, явища, об’єкти (в межах 14 речень).
Міжпредметні зв’язки: історія, інформатика, правознавство, економіка.
Мета:
Завдання проекту: Objectives
Навчальні цілі та очікувані результати.
Вхідні знання та навички:
Діяльність учнів:
І етап
Підготовчий:
Підготовчий етап:
Формування груп:
ІІ етап
Організація роботи:
ІІІ етап
Пошуковий:
IV етап:
V етап
Підсумковий:
Матеріали та ресурси:
Фотоальбом:
Учасники проекту: учні 9-Б, 11-А класу.
Диференціація навчання
Учні що мають проблеми у навчанні:
Учні, що мають проблеми у навчанні, будуть отримувати посильні завдання. Учні, що мають суто технічного характеру, але вони будуть життєво важливими для досягнення проблеми у навчанні результату всією групою. Такі учні отримуватимуть додаткові роз’яснення щодо їхньої частини роботи. Учням будуть запропоновані документи для самооцінки їх діяльності, контрольні списки, шаблони документів та інструкції, що полегшать їм роботу над проектом.
Обдаровані учні:
Учнів буде заохочено до аналізу та оцінювання додаткової інформації, якщо вона стосується проекту і може допомогти краще розкрити питання. Можливе створення окремої групи обдарованих учнів. Складають тестові завдання для своїх однокласників по даній темі.
Інтернет ресурси:
Стислий опис оцінювання
На початку роботи над проектом:
Впродовж роботи над проектом:
Наприкінці роботи над проектом:
1