Навчальний проект з англійської мови “Globalization in My Life: Pros and Cons”

Про матеріал

Метою проекту є:

  • Формування в учнях прагнення до самостійного пізнання діяльності.
  • Розвиток вміння вирішувати проблеми і грамотно працювати з англомовною пресоюта ресурсами інтернету.
  • Проводити самостійні дослідження

Проект передбачає метод опитування , роботу в групах і індивідуальну роботу з автентичними матеріалами, дослідження ключових питань . Результатом роботи буде створення презентації, постерів і власного блогу проекту.

Перегляд файлу

Навчальний проект з англійської мови

“Globalization in My Life:

Pros and Cons”

 

 

 

 

                                                            Diversification and                                    

                                                            globalization are the                                            

                                                            keys to the future.

                                                                Fujio Mitarai.

 

Автор проекту: Дідошак Ярослава Юріївна

Предмет: Англійська мова

Навчальна тема: суспільство. Society

Цільова аудиторія: учні 9-11 класів,16-17 років

Тип проекту: практико-орієнтований, інформативний

За кількістю учасників: груповий

За характером контактів: внутрішній

Тривалість: середньої тривалості 1 місяць по 2 заняття на тиждень

 

Актуальність проекту.

 ХХІ століття характерне переходом від індустріальної ери до епохи знань. Основним виборчим ресурсом стають інформація і знання. Глобалізація стала важливою характеристикою сучасної світової системи, однією з найбільш впливових сил, що визначають хід розвитку нашої планети. Відповідно до сутності глобалізації, жодна дія або процес, що відбувається в суспільстві не можна розглядати відокремленно.

 

Стислий опис.

Навчальний проект стосується теми з анлійської мови.

Назва проекту: Глобалізація в моєму житті: За і Проти .

Проект розрахований на учнів 9-11 класів, віком 16-17 років.

Метою проекту є:

  • Формування в учнях прагнення до самостійного пізнання діяльності.
  • Розвиток вміння вирішувати проблеми і грамотно працювати з англомовною пресою та ресурсами інтернету.
  • Проводити самостійні дослідження

 Проект передбачає метод опитування , роботу в групах і індивідуальну роботу з автентичними матеріалами, дослідження ключових питань . Результатом роботи буде створення презентації, постерів і власного блогу проекту.

Предмет, навчальна тема: Основний предмет-англійська мова.

Тема: Суспільство

 

 

 

Державні освітні стандарти:

Аудіювання

– розуміти інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого

(у звукозапису);

– розуміти основний зміст короткого повідомлення.

– розуміти основний зміст прослуханих текстів різного характеру, побудованих на засвоєному матеріалі.

Говоріння

Монологічне мовлення

– логічно і послідовно, відповідно до навчальної ситуації робити розгорнуте повідомлення в межах тематики, визначеній програмою, передавати зміст прочитаного або почутого у формі розповіді, опису;

– давати оцінку прочитаному або почутому;

– робити підготовлене повідомлення, самостійно добираючи матеріал і використовуючи додаткові відомості.

Обсяг висловлювання – не менше 14 речень.

Діалогічне мовлення

– спілкуватися, дотримуючись основних норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;

– брати участь у діалозі, обмінюючись інформацією на основі прочитаного, почутого, побаченого, висловлюючи при цьому свою думку;

Спілкування будується на мовному та мовленнєвому матеріалі, набутому за попередні роки вивчення мови, і відповідає цілям, завданням, умовам спілкування та комунікативного портрета партнера по комунікації в межах програмної тематики.

Висловлення кожного – не менше 9 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

Читання

– читати (з повним розумінням) тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі;

– знайти необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі);

Обсяг – 600 друкованих знаків.

Письмо

– письмово передати інформацію адекватно цілям, завданням спілкування, правильно оформлюючи повідомлення залежно від його форми ; – описати предмет, особу, події, явища, об’єкти (в межах 14 речень).

 

 

 

Міжпредметні звязки: історія, інформатика, правознавство, економіка.

Мета:

  • Розвивати творчість, критичне мислення, комунікативні навички та навички співробітництва учнів.
  • Виховувати лідерські якості.
  • Формувати медіа-та  ІКТ-грамотність.

Завдання проекту: Objectives

Навчальні цілі та очікувані результати.

  • Складати план дослідження.
  • Розвивати критичне мислення.
  • Розуміти переваги та недоліки глобалізації.
  • Вдосконалювати свої вміння працювати з джерелами інформації.
  • Використовувати компютерні технології інструменти спілкування і досліджень.
  • Навчитися взаємодіяти під час роботи в групі.

Вхідні знання та навички:

  • Вміння застосовувати тематичні матеріали в практичній діяльності.
  • Вміння володіти інформаційними технологіями.
  • Вміння самостійно добирати матеріал.

 

Діяльність учнів:

І етап

Підготовчий:

  • Ознайомлення учнів з вступною презентацією вчителя.

Підготовчий етап:

  •  Вибір та обговорення теми проекту.
  •  Формулювання проблеми.
  •  Розробка структури проекту.
  •  Обговорення кінцевого продукту та спосіб його презентації.

 

Формування груп:

  • Globalists
  • Anti-globalists

 

 

 

ІІ етап

Організація роботи:

  • Збір інформації.
  • Обговорення перших отриманих результатів.
  • Дослідження циклу виробництва і продажу товару або продукту: “SvitochandRoshen

 

ІІІ етап

Пошуковий:

  • Проміжний контроль.
  • Обговорення способу оформлення проекту.
  • Виготовлення плакату та буклету: Pro Globalization vs Anti-Globalization.

 

IV етап:

  • Власне презентація проекту.
  • Group discussion: Globalization: Pros and Cons.
  • School Globalization posters; Power Point Presentations.

V етап

Підсумковий:

  • Узагальнення результатів.
  • Оцінювання проекту.
  • Презентація блогу проекту “ Globalization in My Life”

Матеріали та ресурси:

  • Презентації учнів
  • Постери
  • Блог проекту: http://globalua.pe.hu/

Фотоальбом:

Учасники проекту: учні 9-Б, 11-А класу.

 

 

 

Диференціація навчання

Учні що мають проблеми у навчанні:

Учні, що мають проблеми у навчанні, будуть отримувати посильні завдання. Учні, що мають суто технічного характеру, але вони будуть життєво важливими для досягнення проблеми у навчанні результату всією групою. Такі учні отримуватимуть додаткові роз’яснення щодо їхньої частини роботи. Учням будуть запропоновані документи для самооцінки їх діяльності, контрольні списки, шаблони документів та інструкції, що полегшать їм роботу над проектом.

Обдаровані учні:

Учнів буде заохочено до аналізу та оцінювання додаткової інформації, якщо вона стосується проекту і може допомогти краще розкрити питання. Можливе створення окремої групи обдарованих учнів. Складають тестові завдання для своїх однокласників по даній темі.

 

Інтернет ресурси:

  1. http://www.google.com.ua/
  2. http://en.wikipedia.org/wiki/Main_Page
  3. http://subject.com.ua/english/topic/index.html

 

Стислий опис оцінювання

 

На початку роботи над проектом:

  • Вхідне тестування за інтернет-опитувальником для з’ясування рівня знань.

 

  • Ознайомлення з дослідницькими роботами, виконаними раніше, та їх оцінкою (якщо такі роботи розміщені на інтернет-блогах) з подальшим їх обговоренням у міні-групах.

 

 

 

 

Впродовж роботи над проектом:

 

  • Вчитель проводить консультації та проміжне оцінювання попередніх результатів;
  • Учні систематично проводять самооцінку своєї роботи.

 

Наприкінці роботи над проектом:

 

  • Учні демонструють виконані роботи (інтернет-сайти, веб-сторінки, блоги), після чого відбувається їх само оцінювання, оцінювання вчителем та іншими групами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання, профільний рівень) 10 клас (Сірик Т.Л., Сірик С.В.)
Додано
9 листопада 2018
Переглядів
914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку