Навчальний проект "Жива і нежива природа навколо нас"

Про матеріал

Навчальний проект "Жива і нежива природа навколо нас" для учнів 5 класу по природознавству. Розроблений згідно чинної програми по природознавству.

Мета проекту: виявити тіла живої та неживої природи у найближчому оточенні. Містить завдання, малюнки до них.

Перегляд файлу

Навчальний проект «Жива і нежива природа навколо нас»

Мета. Виявити тіла живої та неживої природи у найближчому оточенні.

Природа – усе, що оточує людину і виникло без її втручання. (Але через те, що людина втручається в природу, природа зазнає навіть катастрофічних змін і стає іншою).

Жива природа – тіла (організми), які здатні до розмноження.

Нежива природа – тіла, які нездатні розмножуватися.

Тіло – окремий предмет у просторі.

Об’єкт – предмет пізнання, який  нас цікавить.

Завдання на сторінці 23 підручника.

3. Таблиця

Жива природа

Нежива природа

Тварини 

(назва, загальна кількість усіх)

Природні об’єкти  (назва, загальна кількість усіх)

Рослини 

(назва, загальна кількість усіх)

Штучні об’єкти

(назва, загальна кількість усіх)

 

Складіть діаграму за зразком

 

 

 

 Додаткові завдання:

Завдання 1. Накресліть таблицю з двома колонками, запишіть в заголовки колонок Жива природа та Нежива природа, а нижче в кожну колонку запишіть відповідно назви тіл живої і неживої природи з переліку тіл природи: орел, ромашка, камінь, бактерія, ящірка, планета, град, метеорит, печериця, комар, граніт, крейда.

2. Розв'язування логічних завдань «Що зайве? Чому?» •     Небо, Місяць, вода, зорі, пісок, карта.

            Дуб, камінь, Сонце, повітря.

 •     Вітер, річка, білка, веселка, дощ.

            Вовк, лисиця, лікар, чашка, комар.

—    Якою буває природа? (Живою і неживою)

—    Назвіть ознаки живої та неживої природи.

—    Як взаємопов’язані жива і нежива природа?

1. Гра «Що зайве?»

— Розгляньте малюнки.  Який малюнок «зайвий»? Чому? 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Аксененко Иван Ігорович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Навроцька Валентина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
143507
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку