23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Підсумкова самостійна робота по темі "Тіла і речовини навколо нас"

Про матеріал

Підсумкова самостійна робота по темі "Тіла, речовини навколо нас" для опитування учнів 5 класу. Розроблена згідно чинної програми. Містить чотири рівня завдань по з бали кожен. загальна оцінка 12.

Перегляд файлу

Підсумкова самостійна робота по темі «Тіла, речовини  навколо нас» І варіант 1-й рівень . Позначте одну правильну відповідь 

1.   Укажіть, до якої групи належать повітря, нафта, молоко, морська вода: а) чисті речовини; б) штучні суміші; в) природні суміші;  г) органічні речовини.

2.   Зазначте, що є сумішшю: а) вода; б) сахароза; в) компот; г) кисень.

3.   Яка суміш повністю проходитиме через пори паперового фільтра?

а) піску і води; б) крейди і води; в) кухонної солі і води; г) залізних ошурок і води.

4.   Укажіть як називається взаємне поширення частинок однієї речовини між частинками іншої: а) агрегатний стан; б) дифузія; в) випаровування;   г) експеримент.

5.   Зазначте, яка речовина утворена з атомів одного хімічного елемента:

а) вода; б) метан; в) кисень; г) цукор.

6.   Укажіть, якими речовинами є: вода, цукор, кухонна сіль. А) простими; б) складними; в) органічними. 2 -й рівень.  Позначте всі правильні відповіді.

1.  Зазначте, що є чистою речовиною:  а) молоко; б) газована вода; в) озон; г) водень.

2.  Укажіть, що таке: колір, блиск, запах, прозорість:

а) характеристика тіл; б) явища природи; в) фізичні властивості; г) хімічні властивості. 3. Укажіть, яким способом можна розділити суміш води й олії: а) магнітом;

 б) відстоюванням; в) випарюванням; г) фільтруванням.

4.                 Які речовини прийнято називати органічними? Яких речовин – органічних чи неорганічних – у природі більше?

5.                 Яку суміш можна розділити випарюванням: а) піску і залізних ошурків; б) води і питної соди?

6.                 Виберіть із переліку слова, що позначають тіла: стіл, скло, залізо, пенал, ручка, пластик, золото, каблучка, телевізор, алюміній, граніт, пам’ятник.

3- й рівень. Установіть відповідність

1.       А) твердий стан                                    1) нафта

           Б) рідкий стан                                       2) повітря

           В) газуватий                                          3) граніт

4) йогурт

2.Установіть відповідність між символами хімічних елементів та їх вимовою:

А) Н                                                                   1) це

Б) С                                                                    2) о

В) О                                                                    3) ен

                                                                            4) аш

3. Розділіть речовини на прості і складні: кисень, озон, метан, цукор, сіль, вода, золото, залізо, водень, глюкоза.

4- й рівень 

1.    Порівняй суміші і чисті речовини.     

2.    Назви відомі Тобі органічні речовини   та наведи приклади тіл,  до складу яких вони можуть входити.   

    

Підсумкова самостійна робота по темі «Тіла, речовини  навколо нас» ІІ варіант 1-й рівень . Позначте одну правильну відповідь 

1.      Укажіть, до якої групи належать бензин, фарба, майонез, пральний порошок: а) чисті речовини; б) штучні суміші; в) природні суміші;  г) неорганічні речовини.

2.      Зазначте, що є чистою речовиною: а) молоко;б) чай; в) азот;

 г) природний газ.

3.      Як називається процес розділення  сумішей за допомогою нагрівання?

а) фільтрування; б) відстоювання; в) дифузія; г) випарювання.

4.      Що таке характеристики тіл? Що до них належить?

5.      Зазначте, яка речовина утворена з атомів одного хімічного елемента:

а) вода; б) сіль; в) водень; г) сода.

6.      Вибери органічну речовину із переліку речовин: а) сіль, сода, вуглекислий газ, білок, мармур.

2 -й рівень.  Позначте всі правильні відповіді.

1.                Виберіть із переліку слова, що позначають тіла: стілець, папір, залізо, книжка, лінійка, пластик, срібло, телефон, алюміній, фарфор, ваза.

2.                Зазначте, що є чистою речовиною:  а) кефір; б) газована вода; в) кисень; г) водень. 3.  Які речовини прийнято називати  неорганічними? Яких речовин –  органічних чи неорганічних – у природі більше?

4.   Укажіть, яким способом можна розділити суміш залізних і деревних ошурок:

а) відстоюванням; б) фільтруванням; в) випарюванням; г) магнітом.

5.   У переліку: автомобіль, електрична лампа, басейн, м’яч зазначено: 

а) тіла живої природи; б) тіла неживої природи; в) рукотворні або штучні тіла; г) вимірювальні прилади.

6.   Зазначте, що є спільного у футбольного та тенісного м’ячів: а) форма; б) розміри; в) об’єм; г) маса.

3- й рівень. Установіть відповідність 1.Установіть відповідність між назвами і символами хімічних елементів:

А) Оксиген                                                                  1) N

Б) Гідроген                                                                 2) С

В) Карбон                                                                    3) О

                                                                                      4) Н

2.                А) твердий стан                                    1) вода

          Б) рідкий стан                                       2) кисень

          В) газуватий                                          3) залізо

4) сметана

3.                Розділіть речовини на прості і складні: алюміній, озон, метан, гідроген йодид, сода, вода, золото, залізо, водень, сірка.

4- й рівень 

1.   Порівняй прості і складні  речовини.     

2.   Назви відомі Тобі неорганічні речовини   та наведи приклади тіл, до складу яких вони можуть входити.                    

pdf
Додав(-ла)
Йосипенко жен
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку