Підсумкова самостійна робота по темі "Тіла і речовини навколо нас"

Про матеріал

Підсумкова самостійна робота по темі "Тіла, речовини навколо нас" для опитування учнів 5 класу. Розроблена згідно чинної програми. Містить чотири рівня завдань по з бали кожен. загальна оцінка 12.

Перегляд файлу

Підсумкова самостійна робота по темі «Тіла, речовини  навколо нас» І варіант 1-й рівень . Позначте одну правильну відповідь 

1.   Укажіть, до якої групи належать повітря, нафта, молоко, морська вода: а) чисті речовини; б) штучні суміші; в) природні суміші;  г) органічні речовини.

2.   Зазначте, що є сумішшю: а) вода; б) сахароза; в) компот; г) кисень.

3.   Яка суміш повністю проходитиме через пори паперового фільтра?

а) піску і води; б) крейди і води; в) кухонної солі і води; г) залізних ошурок і води.

4.   Укажіть як називається взаємне поширення частинок однієї речовини між частинками іншої: а) агрегатний стан; б) дифузія; в) випаровування;   г) експеримент.

5.   Зазначте, яка речовина утворена з атомів одного хімічного елемента:

а) вода; б) метан; в) кисень; г) цукор.

6.   Укажіть, якими речовинами є: вода, цукор, кухонна сіль. А) простими; б) складними; в) органічними. 2 -й рівень.  Позначте всі правильні відповіді.

1.  Зазначте, що є чистою речовиною:  а) молоко; б) газована вода; в) озон; г) водень.

2.  Укажіть, що таке: колір, блиск, запах, прозорість:

а) характеристика тіл; б) явища природи; в) фізичні властивості; г) хімічні властивості. 3. Укажіть, яким способом можна розділити суміш води й олії: а) магнітом;

 б) відстоюванням; в) випарюванням; г) фільтруванням.

4.                 Які речовини прийнято називати органічними? Яких речовин – органічних чи неорганічних – у природі більше?

5.                 Яку суміш можна розділити випарюванням: а) піску і залізних ошурків; б) води і питної соди?

6.                 Виберіть із переліку слова, що позначають тіла: стіл, скло, залізо, пенал, ручка, пластик, золото, каблучка, телевізор, алюміній, граніт, пам’ятник.

3- й рівень. Установіть відповідність

1.       А) твердий стан                                    1) нафта

           Б) рідкий стан                                       2) повітря

           В) газуватий                                          3) граніт

4) йогурт

2.Установіть відповідність між символами хімічних елементів та їх вимовою:

А) Н                                                                   1) це

Б) С                                                                    2) о

В) О                                                                    3) ен

                                                                            4) аш

3. Розділіть речовини на прості і складні: кисень, озон, метан, цукор, сіль, вода, золото, залізо, водень, глюкоза.

4- й рівень 

1.    Порівняй суміші і чисті речовини.     

2.    Назви відомі Тобі органічні речовини   та наведи приклади тіл,  до складу яких вони можуть входити.   

    

Підсумкова самостійна робота по темі «Тіла, речовини  навколо нас» ІІ варіант 1-й рівень . Позначте одну правильну відповідь 

1.      Укажіть, до якої групи належать бензин, фарба, майонез, пральний порошок: а) чисті речовини; б) штучні суміші; в) природні суміші;  г) неорганічні речовини.

2.      Зазначте, що є чистою речовиною: а) молоко;б) чай; в) азот;

 г) природний газ.

3.      Як називається процес розділення  сумішей за допомогою нагрівання?

а) фільтрування; б) відстоювання; в) дифузія; г) випарювання.

4.      Що таке характеристики тіл? Що до них належить?

5.      Зазначте, яка речовина утворена з атомів одного хімічного елемента:

а) вода; б) сіль; в) водень; г) сода.

6.      Вибери органічну речовину із переліку речовин: а) сіль, сода, вуглекислий газ, білок, мармур.

2 -й рівень.  Позначте всі правильні відповіді.

1.                Виберіть із переліку слова, що позначають тіла: стілець, папір, залізо, книжка, лінійка, пластик, срібло, телефон, алюміній, фарфор, ваза.

2.                Зазначте, що є чистою речовиною:  а) кефір; б) газована вода; в) кисень; г) водень. 3.  Які речовини прийнято називати  неорганічними? Яких речовин –  органічних чи неорганічних – у природі більше?

4.   Укажіть, яким способом можна розділити суміш залізних і деревних ошурок:

а) відстоюванням; б) фільтруванням; в) випарюванням; г) магнітом.

5.   У переліку: автомобіль, електрична лампа, басейн, м’яч зазначено: 

а) тіла живої природи; б) тіла неживої природи; в) рукотворні або штучні тіла; г) вимірювальні прилади.

6.   Зазначте, що є спільного у футбольного та тенісного м’ячів: а) форма; б) розміри; в) об’єм; г) маса.

3- й рівень. Установіть відповідність 1.Установіть відповідність між назвами і символами хімічних елементів:

А) Оксиген                                                                  1) N

Б) Гідроген                                                                 2) С

В) Карбон                                                                    3) О

                                                                                      4) Н

2.                А) твердий стан                                    1) вода

          Б) рідкий стан                                       2) кисень

          В) газуватий                                          3) залізо

4) сметана

3.                Розділіть речовини на прості і складні: алюміній, озон, метан, гідроген йодид, сода, вода, золото, залізо, водень, сірка.

4- й рівень 

1.   Порівняй прості і складні  речовини.     

2.   Назви відомі Тобі неорганічні речовини   та наведи приклади тіл, до складу яких вони можуть входити.                    

pdf
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
641
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку