Навчально-розважальна програма "Міні-міс та міні-містер школи"

Про матеріал

Свято для учнів 5 класу. Складається із конкурсів, які допоможуть різнобічно розкрити дитину як особистість (акторське мистецтво, танець, інтелектуальний конкурс, конкурс на ерудицію, конкурс талантів). Свято допомагає створити середовище, у якому діти зможуть відчути себе маленькими леді та джентльменами.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНКУРСНО-РОЗВАЖАЛЬНА ПРОГРАМА

«МІНІ-МІС І МІНІ-МІСТЕР ШКОЛИ»

(для учнів 5 класу)

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

педагог-організатор СЗШ №96 м. Львова

Тимчишин С. Л.

 

 

 


Сценарій свята «Міні-міс і міні-містер школи»

Під знаком Купідона

Лунає музика. На сцену виходять ведучі (хлопець і дівчина).

Епізод І. Вихід.

Ведуча: Доброго дня, шановні гості!

Ведучий: Сьогодні у нас особливе свято, на якому ми поринемо у дитинство, поговоримо про любов, подивуємось дитячій кмітливості й таланту.

Ведуча: Ми вітаємо вас на наймилішому конкурсі «Міні-міс і міні-містер школи»!

Ведучий: Цього року дивуватиму нас не тільки дівчатка, а й хлопці. Судді вибиратимуть королеву і короля, а наші учасники зроблять все, щоб сподобатись вам, дорогі глядачі, та отримати перемогу.

Ведуча: Судді оцінюватимуть харизматичність, вмілість, кмітливість, акторську майстерність та хореографічну вправність дівчат та хлопців.

Ведучий: Отож зустрічайте учасників та учасниць конкурсу «Міні-міс і містер школи»!

...

Оголошення конкурсантів. Учасники виходять парами та розташовуються на сцені.

Ведучий: Оплески нашим конкурсантам!

Ведуча: А зараз представимо наших суддів...

Представлення суддів.

Ведучий: Ми можемо тільки поспівчувати суддям, адже їм сьогодні буде нелегко вибрати пару переможців серед таких гарних конкурсантів.

Ведуча: Цікаво, що хлопці та дівчатка зараз відчувають? Мабуть, хвилюються… (підходить до однієї пари)(ім’я дівчинки) ти хвилюєшся? А ти … (ім’я хлопчика)?

Я впевнена, всі ви сьогодні гарно виступите і потішите глядачів. Успіху вам!

Ведучий: Отже, журі представлено, конкурсанти на сцені, а це означає, що нас чекає справжній феєрверк емоцій у низці конкурсів нашої програми.

Ведуча: Проведемо під оплески учасників!

Дівчата і хлопці залишають майданчик. Ведучі залишаються на сцені.

Епізод ІІ. Сценки.

Звучить фонова музика.

Ведуча: Любов – це найпрекрасніше почуття на світі! Та особливо ми будемо пам’ятати нашу першу закоханість, як у першому, четвертому чи п’ятому класі нам сподобався той чорнявий хлопчик…

Ведучий: … чи та синьоока дівчинка…

Ведуча: … через кого ми вперше втратили голову.

Ведучий: Зараз ви знову пригадаєте цей стан, пригадаєте різні смішні, але такі милі моменти у серії сценок від наших конкурсантів.

Отож, уявіть собі: ВІН побачив ЇЇ… і безнадійно закохався. Залишилось зробити перший крок і попросити номер телефону…

Сценка №1. «Дай телефончик»

Герої:

3 хлопці, 1 дівчинка

Кінець уроку. Виходять двоє хлопців, щось обговорюють. Тоді виходить красива дівчинка. Сідає, розглядає щось у телефоні. Хлопці дивляться на неї.

Євген (зачаровано): О, а вона прикольна.

Андрій: Угу, гарненька.

Максим: Що, сподобалась новенька?

Євген: Ага, реально класна… Якось би її телефончик попросити…

Максим: Так чого стоїш, іди попроси.

Євген (здивовано): Отак просто? Ні з того ні з сього підійти і попросити?

Андрій: Ну так… Пройдись перед нею туди, сюди, дай комусь по качану…Покажи, який ти крутий.

Максим: Ну давай!

Євген вагається, не хоче йти, Максим його штовхає. Євген набундючився, пішов до дівчинки знайомитись (жартівлива мелодія). Ходить, красується перед нею. Тоді починає бити, штовхати всіх хлопців, які проходять мимо. Всі діти втікають від нього. Дівчинка встає зі стільця, перестрашено на нього дивиться і теж ховається. Коли Євген всіх розігнав, здивовано бачить, що дівчинки немає. Він знаходить її.

Євген: Ей!

Дівчинка злякано ойкнула.

Євген: Новенька, телефончик дай.

Анжеліка (благально): На, тримай!.. (перелякано простягає телефон) І телефон, і навушники… тільки не підходь до мене!.. Будь ласка!

Євген розгублено дивиться на неї. Музика.

На сцену виходять ведучі.

Ведучий: Коли ВІН і ВОНА зустрілись, познайомились, то понад усе прагнуть бути поруч одне з одним та показати свої почуття, і не важливо, яким способом.

Сценка №2. «Махляр».

Герої:

  • 2 дівчинки
  • 2 хлопчики

Одна пара сидять і грають карти, інша пара пробігає повз них і зупиняється поруч, спостерігаючи, як вони грають.

Дарина: Король.

Віктор: Король.

Дарина: Туз.

Віктор: Відбій.

Настя (до Михайла): Дивись, Михайлику, вони в карти грають.

Михайло: Ага.

Спостерігають за гравцями.

Віктор: Десять.

Дарина: Валет.

Віктор: Десять.

Дарина: Ммммм… так. Дама.

Віктор: Валет.

Дарина: Король.

Віктор: Не маю.

Беруть карти з колоди.

Михайло: На що граєте? На гроші?

Віктор (злісно): Ідіть звідси, не заважайте.

Настя (ображено): Михайлику, вони нас проганяють.

Михайло: А ми все одно не підемо.

Гравці на них дивляться, знизали плечима, але продовжують грати далі.

Дарина: Вісім.

Віктор: Дев’ять.

Дарина: Ще одна вісімка.

Віктор: А цю я поб’ю тузом.

Мимо проходять дві дівчинки (Софія і Богдана). Говорять до Дарини.

Дівчата: Даринко, привіт!

Дарина: О, привіт, дівчата!

Поки вони говорять Віктор нишком кладе у відбій дві карти.

Настя і Михайло зачудовано дивляться на це, потім один на одного. Тоді разом говорять.

Настя і Михайло: Даринко, Даринко, він махлює!

Михайло (обурено): Він у відбій дві карти поклав!(показує на відбій)

Дарина: Вітю, це правда?

Віктор: Та брешуть вони! (до малих) А ну геть звідси, малявки!

Настя: А я бачила! Бачила! Ми з Михайликом все бачили!

Віктор: Не слухай цих малявок, вони все видумують(малі показують язика йому). Давай вже закінчимо гру!

Дарина: Ну добре.

Віктор: Валет і ще один валет. Так, я виграв! (потирає руки, Дарина зітхає)

Настя: Дарина, ну Дарина, він же махлює!

Віктор (не звертаючи на це уваги): Покажи скільки в тебе карт (Дарина показує) Ти мені винна… раз, два, три , чотири, п’ять.

Михайло: А п’ять чого? Гривень?

Дарина засоромилась, похилила голову, поправила волосся і підставила щоку. Малі здивовано повідкривали роти. Хлопчик почав цілувати дівчинку в щоку, при цьому рахуючи.

Настя (закриває Михайлу очі і сама схиляє голову та заплющує очі): Михайлику, не дивись. (Михайло хитає головою).

Віктор: …п’ять, шість, сім…

Малі відкривають очі і обурено кричать: Дарина, він знову махлює!

Дарина (роздратовано): Ой, та йдіть ви звідси! (і знову підставляє щоку)

Малі шоковано дивляться один на одного, тоді хапаються за голови та йдуть. Музика.

На сцені ведучі.

Ведуча: Заповітні слова мріє почути кожна дівчина! Зворушливу мить покажуть наші герої у наступній сценці.

Сценка №3. «Освідчення».

Герої:

Дівчинка і хлопчик

За столом сидять хлопчик і дівчинка. Дівчинка дивиться у дзеркало, поправляє волосся, малює губи. Хлопчик дивиться на неї.

Богдана: Ну, Васильку… давай. Зберись і починай. Я тебе слухаю.

Василь: Я… слухай, Богданко, давай завтра. Дуже горло болить. Та й батьки не знають, де я. Шукають, напевно, хвилюються… От чесне слово, завтра.

Богдана (скептично, недовірливо дивиться на нього): Що знову? (грізно) Поки не скажеш, нікуди не підеш, зрозумів? Сам тягнеш час. (Василь зітхає) Ну, (лагідно) сміливіше: «Я»…

Василь (похмуро і неохоче): Я…

Богдана: «Тебе»…

Василь: …тебе…

Богдана (роздратовано): Що це ти мені тут комедію показуєш? А ну давай, як має бути! Чи, може, мені піти (хоче вставати з-за столу)

Василь: Ні-ні-ні (садить її на місце). Я все скажу.

Богдана (ласкаво): Васильку, це ж так просто! Головне щиро! Ну? «Я… тебе…», ну, розумієш? Спробуй!

Василь (важко): Я…

Богдана: Молодець!

Василь: …тебе…

Богдана: Прекрасно!

Василь: …лю…

Богдана: Ну?

Василь: лю…

Богдана: Ну? Ну?

Василь (видихає): лю…люблю.

Богдана (посміхається, дуже рада): Справді?

Василь зітхає, махає головою.

Богдана: Для мене це так несподівано! Не знаю, що й сказати… Мені треба подумати.

Підходить до Василя, присідає біля нього, тягне за щоку, тоді відв’язує його ногу від ніжки стола. Василь щодуху рветься зі сцени, востаннє дивиться на Богдану, тоді зникає за сценою. Богдана стоїть, склавши руки, замріяно дивиться, посміхається, зітхає, тоді йде. Музика.

На сцені ведучі.

Ведучий: Коли ВІН і ВОНА познайомились, пережили страждання від роздумів «любить чи не любить» і щастя від освідчення в коханні, настає важливий день – перше побачення.

Сценка №4. «Перше побачення».

Герої:

  • Дівчинка
  • Мама
  • Бабуся

На сцені столик із ноутбуком. Дівчинка сидить та  розмовляє по телефону.

Олександра: … так, звичайно. Все, Колю. Через годину? Добре.

Сміється, ставить трубку і телефонує знову.

Олександра: Ало, Настю? Уявляєш, хто мене на побачення запросив? Коля! Так-так. Тільки нікому не кажи. Все, мушу бігти.

Телефонує знову.

Олександра: Ало, Віко? Слухай, що я тобі скажу. Знаєш, з ким у мене побачення? Вгадай! З Колею! Уяви: перше побачення! Добре, папа, мені ще треба Олі подзвонити.

Телефонує знову.

Олександра: Олю! Ти зараз впадеш! Тільки не заздри: у мене побачення з Колею! Все, не можу говорити – вже спізнююсь.

Починає красуватись перед дзеркалом, чесатись, приміряти прикраси, одяг. Заходить мама. Спостерігає за донькою.

Мама: А куди це ти зібралась?

Олександра: Мамо, у мене побачення!

Мама: Справді? Ой… А знаєш, яким було наше перше побачення із твоїм татом?

Олександра: Яким?

Мама: Ми гуляли в парку, їли морозиво, він купив мені кульки… (сміються) А потім подарував мені перлове намисто.

Олександра: Перлове?

Мама: Угу. О, пішли, я тобі зараз його покажу! (бере доньку за руку і тягне показувати намисто, витягує його зі шкатулки) Дивись, яка краса (Олександра дивиться із захватом). Візьми, одягни! (допомагає Олександрі одягнути намисто) Подобається?

Олександра: Ага.

Мама: Дивись, не загуби (махає пальцем)

Заходить бабуся.

Бабуся: Дівчата, обід готовий. А що це у вас за збори?

Мама (з радістю): Лесю на побачення запросили.

Бабуся: Ах… Боже! Я пам’ятаю перше побачення з твоїм дідусем! Зараз я тобі дещо покажу. Думаю, тобі сподобається.

Бере іншу скриньку, відкриває, мама і дочка з обох сторін заглядають в неї. Бабуся витягує зі скриньки брошку, показує.

Бабуся: Дивись, на мені була ця брошка (всі милуються нею) Твоєму дідусеві дуже подобалась. Її треба приколоти, вона щаслива (приколює брошку Олександрі на сукню).

Олександра: Дякую, бабусю (щось згадує) Ой, у мене через хвилину побачення! Я спізнююсь!

Переполох, Олександра біжить і відкриває ноутбук, чути мелодію дзвінка зі Skype. Мама і бабуся спостерігають за нею.

Олександра: Привіт, Колю! Я така рада нашому першому побаченню!

Мама і бабуся переглядаються, розводять руками. Музика.

Епізод 3. Танець.

На сцені ведучі.

Ведучий: Ще раз оплески нашим маленьким акторам!

Ведуча: Правда, вони прикольні?

Ведучий: Звичайно.

Ведуча:До речі, а який твій улюблений фільм?

Ведучий: «Залізна людина», а що?

Ведуча: Ех ти… Та дивилась, як наші учасники готуються до наступного конкурсу і згадала свій улюблений фільм «Гордість і упередження» - там був дуже класний танець. Такий романтичний…

Ведучий: От зараз і ти, і наші глядачі будете мати змогу помилуватися танцем наших конкурсантів. Вітаємо оплесками!

Танець учасників конкурсу.

Епізод 4. Брейн-ринг.

Після конкурсу учасники йдуть за куліси. На сцені ведучі.

Ведуча: Ще раз поаплодуємо конкурсантам!

Ведучий: А зараз буде конкурс, якого я вже не міг дочекатись.

Ведуча: Якого саме? Конкурсів сьогодні багато…

Ведучий: Це конкурс, де хлопці покажуть, що вони реально розумніші і крутіші за дівчат – брейн-ринг «Чоловік чи жінка?»

Ведуча: Воу, легше, ти так не розганяйся з судженнями! Зараз ми розберемось хто тут справді крутий. Запрошуємо дівчат і хлопців на сцену!

Оплески.

Ведучий: У нас зібралась команда хлопців і дівчат. Команди будуть виступати по черзі. Кожен учасник буде давати просту відповідь на питання: чоловік або жінка. Завдання суддів – оцінити кожного учасника (1 бал за кожну правильну відповідь), а завдання глядачів – підтримати команди.

Ведуча: Першою буде виступати команда дівчат. На відповіді вам дається 1 хв. Готові? Тоді починаймо?

Питання дівчатам задає ведучий, а хлопцям – ведуча. Кожен учасник відповідає по черзі. Звучання відліку часу.

Запитання для дівчат

  1. Хто зараз мер Києва? (чоловік, Віталій Кличко)
  2. Хто є ведучим програми «Караоке на майдані»? (чоловік, Ігор Кондратюк)
  3. Хто автор відомої пісні «Червона рута»? (чоловік, Володимир Івасюк)
  4. Хто з українських артистів останній виграв конкурс «Євробачення»? (жінка, Джамала)
  5. Хто є автором казки «Фарбований лис…»? (чоловік, Іван Франко)
  6. Хто є правителем сучасної Великобританії? (жінка, королева Єлизавета)
  7. Чиє свято відзначають на другу неділю травня? (жінки, День матері)
  8. Хто зображений на 1 гривні? (охрестив Київську Русь) (чоловік, Володимир Великий)
  9. Хто з казкових героїв був ростом з мізинчик? (хлопчик)
  10. У честь кого названа вежа у Парижі? (чоловіка, Густава Ейфеля)
  11. Хто такий Рататуй в однойменному мультфільмі? (чоловік, щур)
  12. Хто зараз є президентом школи? (...)
  13. Кому колись належала булава? (чоловіку, гетьману)
  14. Якого роду іменник «тюль»? (чоловічого)
  15. Яких вчителів більше у нашій школі: чоловіків чи жінок? (жінок)

Після закінчення часу ведучі запрошують глядачів до оплесків, тоді настає черга команди хлопців.

Запитання для хлопців

  1. Хто був першим Президентом України? (чоловік, Леонід Кравчук)
  2. Хто ведучий програми «Світське життя»? (жінка, Катерина Осадча)
  3. Хто є автором тексту гімну України? (чоловік, Павло Чубинський)
  4. Хто є солістом гурту «Океан Ельзи»? (чоловік, Святослав Вакарчук)
  5. Хто є автором вірша «Конвалія»? (жінка, Леся Українка)
  6. Чиє свято відзначають 14 жовтня? (чоловіків, День козацтва, День захисників України)
  7. Чию назву носить друга від Сонця планета? (жінки, Венера)
  8. Хто отруїв Білосніжку яблуком? (жінка, Зла відьма)
  9. Хто в американському фільмі залишився на Різдво сам удома? (хлопчик, Кевін)
  10. Яка фігура у шахах найважливіша? (чоловік, король)
  11. Хтозображує символ Свободи в Америці? (жінка)
  12. Згідно з етикетом, хто має перший заходити в приміщення? (жінка)
  13. Коромисло – це знаряддя праці, яким частіше користувались чоловіки чи жінки? (жінки)
  14. Якого роду іменник «нежить»? (чоловічого)
  15. Хто у нашій школі є працівниками бібліотеки? (жінки)

Ведуча: Оплески нашим учасникам!

Ведучий: Шановні судді, ви мали оцінити кожного учасника окремо, але нам всім дуже цікаво: чия команда – дівчат чи хлопців – набрала більше правильних  відповідей?

Ведуча: Вітаємо команду переможців!

Епізод 5. «Обмін ролями».

Ведучі та учасники залишаються на сцені.

Ведуча: Ну що ж, всі ми оцінили розум наших учасників, а зараз прийшов час ще й оцінити їхню спритність.

Ведучий: Наступний конкурс – «Обмін ролями»: хлопці виконують певну дію, яку зазвичай роблять дівчата і навпаки – дівчата виконують дію, яка частіше потрібна хлопцям. На все дається 2 хв.

Ведуча: Цього разу почнемо з вас, хлопці. Ви собі не уявляєте, яку інколи мороку мають дівчата зі своїм волоссям, адже кожного дня його треба то вкладати, то робити якусь зачіску, щоб гарно виглядати. Сьогодні ви певним чином опинитесь на місці дівчини: вам потрібно сплести«колосок». Кожен з вас матиме гребінець та гумку.Запрошуємо наших моделей!

Звучить музика, на сцену виходять дівчатка, яким хлопці будуть заплітати «колоски». Спершу хлопцям повинніпоказати, як плететься «колосок».

Ведучий: Вам все зрозуміло? Тоді увага… Час пішов! (музика)

Після закінчення часу.

Ведуча: Стоп! Час вичерпано. Відходьте від своїх моделей. Зараз глянемо, що ви тут натворили. (моделі повертаються спиною до глядачів, щоб показати свої зачіски)

Зараз кожен учасник хай підходить зі своєю моделлю до суддів, щоб вони оцінили роботу.

Учасники по черзі підходять до суддів та демонструють сплетені «колоски». Судді оцінюють.

Ведуча: Оплески команді хлопців!

Дівчатка-моделі йдуть за куліси. Команда хлопців стає позаду команди дівчат.

Ведучий: Настала черга дівчат продемонструвати свою спритність. Дівчата, колись ви одружитесь, у вас буде чоловік, якому ви допомагатимете збиратись на роботу, тому у вас таке завдання: завязати хлопцеві краватку. Запрошуємо сюди хлопців!

На сцену виходять хлопчики, в руках кожен тримає краватку.

Ведучий: Щоб у вас не було ніяких претензій, ми вам також покажемо, як правильно завязувати краватку.

Дівчатам демонструють, як завязується краватка.

Ведуча: Отож, готові? Час пішов!(музика)

Після закінчення часу.

Ведучий: Стоп! Ваш час закінчився. Покажіть глядачам, що у вас вийшло (ведучий може прокоментувати роботи). Зараз кожна з вас зі своїм помічником хай підійде до суддів, щоб вони оцінили роботу.

Учасниці по черзі підходять до суддів та демонструють завязані краватки. Судді оцінюють роботу. Після оцінювання хлопці-помічники йдуть за куліси.

Ведучий: Оплески нашим дівчатам!

Ведуча: Конкурс «Обмін ролями» завершився. Цікавить єдине питання: судді, скажіть чесно, яка команда краще впоралась зі своїм завданням – дівчат чи хлопців?

Судді відповідають.

Ведуча: Дякуємо за відповідь. Оплески нашим конкурсантам!

Під час оплесків дівчата і хлопці йдуть за куліси. Ведучі залишаються на сцені.

Епізод 5. Конкурс талантів.

Ведучий: Настав час останнього, завершального конкурсу, на якому учасники продемонструють свої таланти.

Ведуча: Після цього судді зможуть порадитись та визначити переможців.

Ведучий: Першим на сцені виступить ... Запрошуємо на сцену!...

Ведучі по черзі оголошують учасників.

Ведучий: Подаруємо нашим конкурсантам оплески!

Ведуча: Шановні глядачі, конкурси закінчились і наше свято «Міні-міс і містер школи» підходить до свого завершення.

Ведучий: Шановні судді, ви можете починати радитись та підбивати підсумки конкурсу. Бажаємо вам успіху! (судді йдуть) А поки наші судді визначатимуть номінантів, для вас ми підготували декілька номерів. Зустрічайте …

Виконання позаконкурсних номерів.

Епізод 6. Фінал.

Фонова музика. На сцену виходять ведучі.

Ведуча (до ведучого):Ти знаєш, мені дуже сподобалась тема нашого свята, адже ми так часто забуваємо говорити про дружбу та любов, а тут така гарна нагода згадати про це. А особливо сподобались наші учасники і всі ті номери, які вони підготували…

Ведучий: Дорогі глядачі, настав найочікуваніший момент свята: визначення переможців!

Ведуча: Судді готові оголосити результати, тож запрошуємо на сцену всіх конкурсантів.

Учасники парами виходять на сцену, ведучі ще раз оголошують їхні імена.

Ведучий: А зараз просимо до слова наших вельмишановних суддів!

Судді виходять на сцену, діляться враженнями від свята, тоді починають нагороджувати учасників по-парно (хлопець – дівчина). Допомагають у нагородженні учасники учнівського самоврядування. Звучать фанфари.

Ведуча: Ще раз оплески всім учасникам конкурсу, суддям та оплески вам, дорогі глядачі!

Ведучий: Наш конкурс завершився!

Ведуча: До нових зустрічей!

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Сценарії
Додано
23 серпня 2018
Переглядів
2043
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку