Презентація "Акмеологічний підхід"

Про матеріал

Завдання сучасної школи – навчити жити. Ми маємо виховувати людину, здатну створити своє життя, здатну до самовизначення.

Реалізація акмеологічного підходу в навчанні допоможе практично розв'язати проблему особистісного та професійного успіху, знайти молодою людиною своє місце в житті, реалізувати особисті здібності та задатки.

Учитель-акмеолог повинен володіти не однією, а багатьма стратегіями, уміло поєднуючи їх із методами та прийомами активізації пізнавальної діяльності та створюючи ситуацію успіху на уроках.


Зміст слайдів
Номер слайду 1

Акмеологічний підхід

Номер слайду 2

Завдання сучасної школи – навчити жити. Ми маємо виховувати людину, здатну створити своє життя, здатну до самовизначення.

Номер слайду 3

Реалізація акмеологічного підходу в навчанні допоможе практично розв'язати проблему особистісного та професійного успіху, знайти молодою людиною своє місце в житті, реалізувати особисті здібності та задатки.

Номер слайду 4

Учитель-акмеолог повинен володіти не однією, а багатьма стратегіями, уміло поєднуючи їх із методами та прийомами активізації пізнавальної діяльності та створюючи ситуацію успіху на уроках.

Номер слайду 5

Акмеологічна модель сучасного педагога( За Г. С. Даниловою)

Номер слайду 6

Основними ознаками акмеологічного уроку є: Творчість суб'єктів навчально-виховного процесу. Особистісно зорієнтований підхід . Образотворення, яке виконує психотерапевтичну функцію . Глобалізація навчання. «Олюднення» розширеного образу світу і знаходження свого місця в ньому.

Номер слайду 7

До акмеологічних можна віднести такі технології:

Номер слайду 8

Алгоритм дій:1. Знання подаю не в готовому вигляді, а як проблемну ситуацію через усвідомлення дитиною обмеженості своїх знань і розуміння навчального завдання.2. Під час узагальнення знань даю можливість зробити свідомий вибір і змоделювати поведінку в нестандартних життєвих ситуаціях.3. Від «ізольованого» вивчення учнями системи наукових понять переходжу до включення їх у контекст розв'язання навчальних завдань, значущих для орієнтації в життєвих ситуаціях.4. Від індивідуальної форми засвоєння знань переходжу до колективно-розподіленої, роботи в команді, з поступовим виходом на самостійну навчальну діяльність з елементами самоосвіти і самовиховання.

Номер слайду 9

Акмеологічні засоби :

Номер слайду 10

Прийом «Поезія» ( потрібно на місці крапок написати відповідні слова, потім озвучую оригінал поезіїНародився … на санях. В …містечку Дуклі. Прийшли … у …І принесли … круглий.… у сніговій завіїКрутиться довкола … . У долоні у …Місяць – золотий горіх.

Номер слайду 11

Для активізації пізнавальної діяльності учнів використовую такі прийоми:

Номер слайду 12

Прийоми створення ситуації успіху

Номер слайду 13

Отже, акмеологічні підходи мають такі переваги використання:- формують у школярів уміння самостійно вчитися;- сприяють пізнавальній активності, ініціативі;- програмують індивідуальний підхід до успішної праці;- запобігають перенавантаженню;- сприяють успіху, творчості.

Номер слайду 14

Перед людиною є три шляхи до пізнання: шлях мислення - найбільш благородний, шлях наслідування - найбільш легкий і шлях особистого досвіду - найбільш важкий.

Номер слайду 15

Дякую за увагу!

pptx
Додано
24 серпня 2018
Переглядів
3485
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку