«Навчання на основі власних відкриттів, як один з принципів STEM-освіти»Вчитель хімії та біології вищої категорії,вчитель методист,Рогожнікова Ольга Володимирівна. НВК № 148 «Планета Щастя» м. Дніпро
Номер слайду 2
Краще вчитися розуміти, ніж збирати знання Знати треба необхідний мінімум, розуміти же треба максимально багато. Знання пасивно. Розуміння активно. Знання - те, що видобуто іншими. Розуміння - те, що ти здобуваєш сам.
Номер слайду 3
Всі знають, що це неможливо. Але от приходить той, кому це невідомо — саме він і робить відкриття. Альберт Ейнштейн
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Завдання STEM-освіти: Розвиток інтересу до навчальних предметів природничо - математичного циклу; Формування дослідницьких навичок;Розвиток творчого та критичного мислення;Подолання стереотипів.
Номер слайду 6
Приклади реалізації принципів і завдань STEM-освіти у НПП «Інтелект України»Навчання на основі власних відкриттів: Розв'язування винахідницьких задач;Побудова власних наукових гіпотез; Створення приладів, моделей тощо.
Номер слайду 7
1. Здивувати!Факти, що викликають запитання
Номер слайду 8
2. Власна гіпотеза. Наявні теорії + власні судження
Номер слайду 9
Номер слайду 10
3. Перевірка гіпотези. Моделювання, експеримент, дослід = власна теорія
Номер слайду 11
Особливості STEM-освіти:інтегроване навчання за темами на засадах міждисциплінарного (STEM-предмети) та проектного підходів;навчання на основі власних відкриттів. Наука повинна захоплювати, займатися наукою має бути цікаво, доступно і радісно. Наука це весело!практична спрямованість навчання.посилена увага до вивчення англійської мови.патріотична спрямованість навчання.
Номер слайду 12
Наука – це весело!
Номер слайду 13
Давайте людям більше, ніж вони очікують, і робіть це радісно. Діліться своїми знаннями з дітьми. На сьогодні це єдиний відомий спосіб досягти безсмертя. З повагою, Ольга Рогожнікова.