Навчання впродовж життя.Вільне володіння державною мовою

Про матеріал
Презентація допоможе учням краще засвоїти вивчення як державної так і англійської мови.Прості правила дають можливість вільно спілкуватись, читати та розуміти тексти.Місія школи - навчити учнів впевнено діяти в будь-якій життєвій ситуації.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Навчання впродовж життя. Вільне володіння державною мовою. Солощенко Лариса Володимирівна, вчитель англійської мови. КЗ “Борівський ліцей імені с. закори” зміївської міської ради чугуївського району Харківської області

Номер слайду 2

Навчання впродовж життя. Уміння:визначати власні комунікативні потреби, цілі та способи їх досягненнявикористовувати ефективні прийоми вивчення державної/рідної/іноземної мови з урахуванням власного стилю навчанняпостійно збагачувати власний словниковий запас через використання словників і довідкових ресурсів, зокрема цифровихздійснювати самооцінку результатів діяльності, рефлексіюкористуватися різними видами бібліотек та орієнтуватися в бібліотечних ресурсах

Номер слайду 3

Навчання впродовж життя Ставлення:прагнення вдосконалювати власне мовлення впродовж життя, розвивати мовну інтуїціюруйнування власних мовних і комунікативних бар’єрів, усвідомлення та подолання стереотипіврозуміння ролі читання текстів (зокрема художніх текстів, медіатекстів ) українських і зарубіжних авторів для гармонійного розвитку і самовдосконаленняпрагнення збагачувати читацький і мовленнєвий досвід

Номер слайду 4

Insert (метод активного читання або інтерактивні нотатки) Читаючи, позначаємо: Знаком « V » інформація, яку ви знали. Знаком «!» інформація нова. Знаком «-» інформація не співпадає з тим, що ви знали Знаком «?» інформація потребує додаткового тлумачення та /або вивчення

Номер слайду 5

Асоціювання.

Номер слайду 6

Гронування. Етапи 1. Написати в центрі слово(словосполучення)2. Написати центральне слово (словосполучення чи фразу) посередині аркуша, на слайді, на дошці).3. Записати слова, фрази, які спадають на думку учням з обраної теми. Записати стільки ідей, скільки дозволить час, або доти, доки вони не будуть вичерпані.4. Коли всі ідеї записані, встановити, там, де це можливо, зв’язки між поняттями.

Номер слайду 7

сенкан1 рядок -1 іменник (тема) 2 рядок - 2 прикметники (розкривають тему) 3 рядок – 3 дієслова ( описують дію) 4 рядок - речення (ставлення до теми) 5 рядок - 1 слово-резюме (синонім теми).

Номер слайду 8

Таблиця Донни Огл"Знаю – Хочу знати – Дізнався" (ЗХД)З –що ми знаємо. Х – про що ми хочемо дізнатись. Д– про що ми дізнались, і про що нам залишилось дізнатись

Номер слайду 9

Оцінювальне вікно

Номер слайду 10

Вільне володіння державною мовою. Уміння. Усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів). Здатність реагувати мовними засобами на повний спектр соціальнихікультурних явищ – у навчанні, на роботі, вдома, у вільний час. Усвідомлення ролі ефективного спілкування.

Номер слайду 11

Сформулюйте правила в групах

Номер слайду 12

Вільне володіння мовою відкриває будь-які можливості для кожної людини. Місія школи навчити учнів впевнено діяти в будь-якій життєвій ситуації. Вміння спілкуватися – найцінніший скарб людини

pptx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
20 березня 2023
Переглядів
408
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку