Урок №40. Навчаюся вживати іменники в мовленні. Складання речень. Відгадування загадок.
Мета: продовжувати формувати знання учнів про іменник як частину мови; навчати дітей розпізнавати іменники за питаннями «хто? що?» (істоти – неістоти); формувати вміння складати речення з іменниками; розвивати мовлення, здатність аналізувати та творчо мислити за допомогою загадок; виховувати бережливе ставлення до природи.
Обладнання: мультимедійний комплект, букви з розрізної азбуки, звуко-буквені моделі, шість цеглинок
Хід уроку
Створення позитивного психологічного клімату класу.
Слайд 2
Встаньте,діти, всі скоріше,
Посміхніться всім миліше,
Привітайтесь:"Добрий день!"
Продзвенів дзвінок "Дзелень".
2.АОЗ (актуалізація опорних знань)
Гра «Розумники»
Слайд 3,4,5,6, Хвилинка каліграфії
3.МНД (мотивація навчальної діяльності)
Здогадайтеся, що це за слова
Слайд 7
Викладіть ці слова.
Складіть з цими словами речення. Полічи кількість звуків і букв у другому слові.
3.ВНМ (вивчення нового матеріалу)
Демонстрація навчальної презентації.
Слайд 8,9, 10,11,12 Прочитай текст. На які питання відповідають виділені слова? Інтерективне завдання
Виконання вправи 44. Завдання учні виконують самостійно. Діти читають текст і будують запитання, на які можуть відповідати виділені слова. На наступному етапі роботи — складання і запис двох речень з іменниками ліс і друг.
Слайд13 Фізкультхвилинка
Слайд14 арах. Під час виконання завдань вправи 45.
Під час виконання завдань вправи 45 молодші школярі відгадують загадки і складають одне речення, у якому були б всі слова-відгадки.
Відгадайте загадки. Складіть речення, у якому були б усі слова-відгадки.
Слайд15,16,17 Склади і запиши речення зі словом — назвою улюбленої пори року. Прочитай своє речення для всього класу.
4.ЗВ (закріплення вивченого)
Інтерактивне завдання
5.Рефлексія