Про бібліотеку. Лоренц Катрін та ШерерПаулі «Лисичка йде до бібліотеки»

Про матеріал
Про бібліотеку. Лоренц Катрін та ШерерПаулі «Лисичка йде до бібліотеки» Мета: дати дітям поняття авторські казки; вчити аналізувати зміст твору; давати характеристику героям; розвивати техніку читання; виховувати любов до книги і бережливого ставлення до неї.
Перегляд файлу

Тема: «Лисичка йде до бібліотеки»

Мета: дати дітям поняття авторські казки; вчити аналізувати зміст твору; давати характеристику героям; розвивати техніку читання; виховувати любов до книги і бережливого ставлення до неї

Обладнання: ілюстрації до народних казок «Рукавичка», «Колобок», «Солом’яний бичок», «Колосок», казкові герої лисичка і мишка.

Хід уроку

  1.      Організаційний момент.

Нумо, діти, всі сідаймо тихо,

Домовляймось не шуміти,

Руку гарно піднімати,

На уроці не дрімати,

Знання нові здобувати.

Тож, гаразд, часу не гаймо

Наш урок розпочинаймо.

 

ІІ. Мовленнєва розминка

1.Зарядка для язичка

Де ж наш пустун-язичок?

Ліг на бочок і мовчок.

А ми зараз його розбудимо.

  •       Поплямкаємо губами!
  •       Поклацаємо зубами (щоб міцніші були)!
  •       Посичали гускою: с-с-с-с-с.
  •       Подзижчали комариком: дз-дз-дз-дз.
  •       Пошуміли вітерцем: ш-ш-ш-ш.
  •       Подирчали трактором: др.-др-др-др.

2.  Прочитайте з різним настроєм лічилку (веселим, сумним).

C:\Users\Вчитель 2\Downloads\завантаження (83).jpgC:\Users\Вчитель 2\Downloads\images (67).jpgОдин, два, три, чотири –

Кицю грамоти учили:

Не читати, не писати,

А за мишками ганяти.

- Який настрій вам до вподоби?

  •          

 

         ІІІ. Перевірка творчого завдання.

Діти демонструють намальовані роботи «Моя професія в майбутньому»

         ІV. Мотивація навчальної діяльності.

  •    Діти, а чи любите ви казки?

- А зараз відгадайте з якої казки уривок.

1.  Що за хатка на узліссі?

Вся ворушиться, дрижить

Де не взявсь кабан біжить

Тут і вовк іде й ведмідь

Ще й кожен хоче в хатці жить.

Так вже тісно їм усім - Ось-ось-ось порветься дім.

Що за дім такий лежить

І ворушиться й дрижить?

  1.   Що втекло від баби з дідом?

Не всиділо на вікні,

А зустрілось з зайченятком

 Й ну співать йому пісні?

  1. Я бичок -третячок Смоляний у мене бочок

Із соломи дід зробив Бік смолою засмолив.

  1.    В охайнесенькій хатині Голосистий півник жив,

І від рання до смеркання Працювати він любив Ще жили з ним мишенята,

Круть і Верть їх звали Цілий день ледачі

У полі стрибали До роботи не охочі,

А як їсти тут як тут.

Пригадайте, милі діти!

Як цю казочку зовуть?

  •    А тепер давайте, діти, поглянемо на ілюстрації казок і перевіримо чи правильно ми відгадали казки.
  •      Молодці, я бачу ви справились з цим завданням. А хто придумав ці казки? (не знають автора)

 -Казка народилась у сиву давнину. Вона виникла значно раніше, ніж люди навчились писати. Тому їх не могли записувати, а переказували один одному. Згодом ім’я автора забувалось, казка ставала народною. Але є казки, автори яких відомі. Тому ці казки називають авторськими або літературними.

- А з якою авторською казкою ми вже ознайомилися? (Знайомий сніговик)

V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Опрацювання казки "Лисичка йде до бібліотеки"

1. Прогнозування подій у казці.

- Хто вже знає цю казку? -Хто тут дійові особи?

2. Довідкове бюро

3. Читання казки вчителем

4. Перегляд на мультимедійній дошці мультфільму "Лисичка йде до бібліотеки" з Інтернет –ресурсів.

- Які ваші, діти, враження?

5. Словникова робота:

озирнулася

бібліотека

аудіокнижка

енциклопедія

довідник

фермер

магічний трюк

шлунок

Енциклопедія (грец. enkyklios paideia — навчання за всім колом знань) — наукове або науково-популярне довідкове видання, яке містить найбільш істотну інформацію за всіма (універсальна Е.) або окремими (галузеві Е.) напрямками знань або практичної діяльності.

Довідник  видання, що містить короткі відомості наукового, виробничого або прикладного характеру, розташовані в певному порядку (алфавітному, систематичному, хронологічному і так далі ), зручному для їх швидкого відшукання. Багато С. забезпечуються допоміжними покажчиками (алфавітним, наочним, іменним і ін.).

VI. Фізхвилинка

 Все у Лиски вже в порядку

Вийшла Лиска на зарядку.

Лапки - вгору, лапки - вниз

Й роззиралася геть скрізь

І на місці поскакала,

І присіла і вставала.

Головою покрутила

Вітрячка вона зробила,

Потім лапки опустила

і взялась собі за діло

VІI.Аналіз змісту казки з елементами вибіркового читання

  1. Зачин (читання ланцюжком)
  2. Головна частина.

Подія 1.(читання в особах)

Подія 2. (читання самостійно)

Подія  3,4,5. (вибіркове читання)

-Чи вміла читати лисичка?

- Яку пораду отримала лисичка від мишки?

- Через скільки днів повернулася до бібліотеки лисичка? І з ким?

- Яку книгу порадила мишка?

- Хто зайшов до бібліотеки?

- Яке зауваження зробила мишка лисиці та курочці?

Правила поведінки в бібліотеці

VIІІ. Закріплення та усвідомлення нового матеріалу.

Перекажи казку користуючись лінією часу

ІХ. Підсумок уроку.

  •    Отже наш урок добіг кінця. Якими бувають казки?
  •    З якою казкою ми ознайомилися?
  •    Чого вчить нас ця  казка?

Х. Домашнє завдання.

Читати та переказувати казку. За бажанням намалювати малюнок.


  1. Лисичка і Журавель були:
  2. а) приятелями; б) сусідами; в) родичами.
  3.   Лисичка запросила Журавля:

а) на прогулянку; б) до театру; в) у гості.

  1.   Свою страву Лисичка:

а) насипала у казанок; б) склала у глечик; в) розмазала

по тарілці.

  1.   Усю Лисиччину страву:

а) з'їв Журавель;б) з'їла Лисичка; в) з'їли удвох.

  1.   Коли Журавель запросив на гостину Лисичку, він

подав свою страву:

А) у тарілці; б) у глечику; в) у казанку.

  1.   Після Журавлиної гостини, Лисичка була дуже: а) задоволена; б) сердита; в) сита.
docx
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
3071
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку