Урок з фізичної культури в 4 класі

Про матеріал
Тема: « Вправи для опанування навичками володіння м’ячем» Мета: 1. Збагачувати руховий досвід учнів; 2. Зміцнювати та зберігати здоров’я ,фізичний розвиток; 3. Розвивати комунікативну функцію, сприяти прояву ініціативи. Завдання : 1. Формувати позитивне ставлення учнів до процесу рухової творчості; 2. Сприяти розвитку спритності, швидкості, уваги, товариства під час рухових завдань ; 3. Створити позитивний емоційний настрій під час занять учнів фізичними вправами. Місце проведення: спортивна зала. Інвентар: фішки(конуси), паперові м’ячі, резинові м’ячі, кульки, фітнес-браслет, музичний супровід.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури

Тема: « Вправи для опанування навичками володіння м’ячем»

Мета:

  1. Збагачувати руховий досвід учнів;
  2. Зміцнювати та зберігати здоров’я ,фізичний розвиток;
  3. Розвивати комунікативну функцію, сприяти прояву ініціативи.

Завдання :

     1. Формувати позитивне ставлення учнів до процесу рухової творчості;

  1. Сприяти розвитку спритності, швидкості, уваги, товариства під час рухових завдань ;
  2. Створити позитивний емоційний настрій під час занять учнів фізичними вправами.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: фішки(конуси), паперові м’ячі, резинові м’ячі, кульки, фітнес-браслет, музичний супровід.

ЧАСТИНА УРОКУ

ТРИВАЛІСТЬ[1] / ЧСС уд./хв.

Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності

Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку

ЗМІСТОВНА НАСКРІЗНА ЛІНІЯ: Здоров’я і безпека

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Соціальна та громадянська

Уміння вчитися впродовж життя

ВКЛАД ПРЕДМЕТА В ФОРМУВАННЯ КК

Організація, спілкування, толерантнісь.

Розуміння потреби постійного фізичного вдосконалення

Вступна = адаптаційна

4-5 хв.

 

«Яка хода, такий і настрій» Учні заходять до спортивної зали відповідно до свого настрою ,готуючись до початку уроку.

 

« Путівник» учні стоять у шерензі с заплющеними очима. Вчитель називає завдання, учні їх виконують. Завдання: 2 кроки на північ, лівруч, пів кроки назад, упор присівши, кругом і т.д…. В кінці завдання учні повинні повернутися до в.п., правильно виконуючи всі команди вчителя.

Підготовча = пошукова 17 хв.

6-7 хв.

 

 

«Моя асана, моя вправа» учні формуюють кооцентричні кола. Працюють з карткою, обирають асану, утримують її 7 сек,потім зміна. Можна завдання доповнити своїми вправами.

6-7 хв.

 

«Танцюй голова» учні стоять у колі, лунає музика, танцює задана частина тіла.

 

Основна = тренувальна 15 хв.

12-15 хв.

 

«Знаю,вмію,покажу» учні перешиковуються в дві шеренги. В одних паперові м’ячі, в інших гумові. Учні виконують різноманітні завдання(м’яч літає, але не падає, м’яч котиться ,але не губиться, м’яч  набивається, відбивається і т.д.). Відбувається зміна. Після цього гру ускладнюють в парі(передачі м’яча руками ногами, перекидування м’ячів і т.д.)

«Вхопи мяч першим» учні в парі стоять обличчям один до одного, мяч лежить на фішці. По сигналу вчителя діти повинні вхопити мяча.

«Не загуби кульку» Учні стають у кола, взявшись за руки. Кульку можна відбивати будь якою частиною тіла, окрім рук. Ускладнюють гру двома ,трьома кульками.

Заключна = мотиваційна 5 хв

5 хв.

 

«Правильна постава» учні знаходять місце біля стіни. Виконують коррекційні вправи для профілактики порушень постави.

Похожее изображение

 

«Лайк за урок» учні організовано залишають спортивну залу , ставлять «лайки» відповідно до свого настрою.

 

РАЗОМ:

40 хв.

 

 

 


 

docx
Додано
20 вересня 2019
Переглядів
997
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку