урок з української мови розроблено на основі формування предметних та ключових компетентностей з урахуванням вікових особливостей школярів молодшої ланки та новітніх педагогічних технологій.
Ненаголошені е , и в коренях слів. Розвиток мовлення. Діалог
Номер слайду 2
Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно працювати.
Номер слайду 3
Коли говориш – не…(горлань)Слів поганих не…(вживай)На всі боки не… (крутись)У вічі співрозмовникові … (дивись)Говори спокійно, чемно,Спілкуватись буде нам… (приємно)
Номер слайду 4
Стратегія «Мозкова атака»
Номер слайду 5
Що писати Е чи И?Швидко слово ти зміни. Став під наголос менеІ пиши: чи И, чи Е.
Номер слайду 6
Логічно – слуховий диктант Оркестр – диригент 5. Волосся – гребінець. Білет – лотерея 6. Концерт – оплески. Берег – очерет 7. Ріка – човен. Зима – ожеледь 8. Сесія – депутат Учитель зачитує пари слів
Номер слайду 7
Логічно – слуховий диктант Оркестр – 5. Волосся – Білет – 6. Концерт – Берег – 7. Ріка – Зима – 8. Сесія – Учитель зачитує лише перше слово, а діти по пам’яті записують друге слово й потім пояснюють орфограму.
Номер слайду 8
Асоціативний кущ
Номер слайду 9
Працюємо в групах. Запишіть шість іменників з якими у вас асоціюється дане слово; підберіть до них шість прикметників та 6 дієслів. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Пшениця Зерно. Борошно. Хліб. Здоба. Поля
Номер слайду 10
Досліджуємо медіа. Медіа – це середовище для передавання інформації. Фейк – повідомлення, у якому частково або повністю відсутня правдива інформація.
Номер слайду 11
«Ромашка Блума»
Номер слайду 12
Домашнє завдання. На сторінці 42 виконати вправу 3 Короткий запис в щоденник. С.42, впр. 3