04.03.2024 Зошит для робіт з української мови уч _____ 4 – А класу. Криворізької гімназії № 9__________________Неозначена форма дієсловас. 99 - 101 Вправа 278 (2)
Номер слайду 2
Домашня робота. Вправа 272 Гадаєш (що робиш?), чекає (що робить?), літатимуть (що робитимуть?), плаватимуть (що робитимуть?), бігатимуть (що робитимуть?), станеться (що зробить?), залишиться (що зробить?), зміниться (що зробить?), уявляєш (що робиш?), подумати (що зробити?), вирушати (що робити?), з’явиться (що зробить?), усміхнеться (що зробить?), запитає (що зробить?), спав/спала (що робив/робила?), домчить (що зробить?), побажає (що зробить?).
Номер слайду 3
Четверте березня. Класна робота. Запишіть каліграфічно. Дієслова підкресліть. Нам треба жити кожним днем. Не ждать омріяної дати. Горіть сьогоднішнім вогнем, Бо „потім“ може й не настати. Ліна Костенко Як охарактеризувати підкреслені дієслова? Чи можна визначити їх час? Число? Особу?Неозначена форма дієсловаhttps://youtube.com/watch?v=ju. GBXZTRLi0
ВІЗЬМІТЬ ДО УВАГИ!Неозначену форму дієслова ще називають інфінітив або дієіменник. Скорочено позначають: н. ф. (неозначена форма), інф. (інфінітив)
Номер слайду 7
Вправа 276 Розсудити – робити – руйнувати – будувати – говорити – працювати проковтнутипромовити
Номер слайду 8
Вправа 276 Перевіримо?Розсудити – робити – руйнувати – будувати – говорити – працювати проковтнутипромовити
Номер слайду 9
Вправа 2742. Випишіть дієслова в стовпчик. Визначте, які з них в неозначеній формі. Створив може розрізняти допомагатине можуть озвучувати розпізнає стежить передає
Номер слайду 10
Вправа 274 Перевіримо?Створив може розрізняти допомагатине можуть озвучувати розпізнає стежить передає