Нестандартний показовий урок для дистанційного навчання: "Модний показ у класі"
Тема: Види підліткового та юнацького одягу. Визначення розміру одягу та взуття.
Мета уроку:
-
Ознайомити учнів з різними стилями підліткового та юнацького одягу.
-
Розвинути навички командної роботи, креативності та самовираження.
-
Навчити правильно визначати розмір одягу та взуття.
Хід уроку
I. Організаційний момент (5 хв)
-
Привітання: Вчитель вітає учнів, запитує про їхній настрій і активність.
-
Мотивація: Учні пишуть в чаті один стиль одягу, який їм подобається. Вчитель виділяє кілька відповідей, заохочуючи дискусію.
II. Вступна частина (10 хв)
-
Визначення стилів: Вчитель коротко презентує різні стилі підліткового та юнацького одягу (кежуал, спорт, класика, streetwear, ретро) через презентацію в PowerPoint або Google Slides.
-
Обговорення: Учні діляться, який стиль їм подобається і чому. Вчитель ставить запитання: "Які особливості має ваш улюблений стиль?"
III. Основна частина (30 хв)
-
Створення команд:
-
Формування груп: Учні діляться на 4-5 груп у Zoom/Google Meet (можна використовувати функцію "Breakout Rooms").
-
Завдання: Кожна група отримує стиль одягу, з яким буде працювати. Вчитель надає картки з описами стилів.
-
Креативний процес:
-
Створення образу: Команди мають 20 хвилин на обговорення, як вони можуть втілити обраний стиль. Учні можуть використовувати наявні матеріали (одяг, тканини, аксесуари) з дому для створення віртуального образу.
-
Дослідження: Вчитель пропонує учням скористатися інтернет-ресурсами (Pinterest, Instagram) для натхнення.
-
Підготовка до показу:
-
Кожна команда підготовлює короткий опис свого образу (2-3 речення) та обирає "модель" для демонстрації.
IV. Модний показ (15 хв)
-
Демонстрація образів: Кожна команда по черзі представляє свій образ. "Модель" демонструє віртуальний одяг (можна використати фонові зображення) та розповідає про стиль.
-
Оцінювання: Інші учні можуть писати коментарі в чаті, ставити запитання. Вчитель оцінює креативність та стиль образу.
V. Визначення розміру одягу (10 хв)
-
Теоретичне пояснення: Вчитель демонструє, як правильно знімати мірки (обхват грудей, талії, стегон, довжина рук і ніг) через відео або презентацію.
-
Практика: Учні отримують завдання виміряти себе або батьків, записати результати і поділитися ними в чаті.
VI. Заключна частина (5 хв)
-
Обговорення вражень: Вчитель запитує учнів, що сподобалося під час показу, які образи були найцікавішими. Вони можуть висловити свої думки в чаті.
-
Рефлексія: Учні пишуть короткий коментар про те, що нового вони дізналися про стилі одягу та їх вибір.
Домашнє завдання
-
Творче завдання: Написати коротке есе на тему "Мій стиль у майбутньому", вказавши, який одяг і чому хотіли б носити. Додати малюнки або ескізи, якщо є можливість.
Додаткові ресурси:
-
Вчитель може надіслати учням посилання на відео з модними показами або статті про різні стилі одягу.