Нестандартний показовий урок для дистанційного навчання: "Модний показ у класі"

Про матеріал
Мета уроку: 1. Ознайомити учнів з різними стилями підліткового та юнацького одягу. 2. Розвинути навички командної роботи, креативності та самовираження. 3. Навчити правильно визначати розмір одягу та взуття.
Перегляд файлу

Нестандартний показовий урок для дистанційного навчання: "Модний показ у класі"

Тема: Види підліткового та юнацького одягу. Визначення розміру одягу та взуття.

Мета уроку:

  1. Ознайомити учнів з різними стилями підліткового та юнацького одягу.
  2. Розвинути навички командної роботи, креативності та самовираження.
  3. Навчити правильно визначати розмір одягу та взуття.

Хід уроку

I. Організаційний момент (5 хв)

  • Привітання: Вчитель вітає учнів, запитує про їхній настрій і активність.
  • Мотивація: Учні пишуть в чаті один стиль одягу, який їм подобається. Вчитель виділяє кілька відповідей, заохочуючи дискусію.

II. Вступна частина (10 хв)

  • Визначення стилів: Вчитель коротко презентує різні стилі підліткового та юнацького одягу (кежуал, спорт, класика, streetwear, ретро) через презентацію в PowerPoint або Google Slides.
  • Обговорення: Учні діляться, який стиль їм подобається і чому. Вчитель ставить запитання: "Які особливості має ваш улюблений стиль?"

III. Основна частина (30 хв)

  1. Створення команд:
    • Формування груп: Учні діляться на 4-5 груп у Zoom/Google Meet (можна використовувати функцію "Breakout Rooms").
    • Завдання: Кожна група отримує стиль одягу, з яким буде працювати. Вчитель надає картки з описами стилів.
  2. Креативний процес:
    • Створення образу: Команди мають 20 хвилин на обговорення, як вони можуть втілити обраний стиль. Учні можуть використовувати наявні матеріали (одяг, тканини, аксесуари) з дому для створення віртуального образу.
    • Дослідження: Вчитель пропонує учням скористатися інтернет-ресурсами (Pinterest, Instagram) для натхнення.
  3. Підготовка до показу:
    • Кожна команда підготовлює короткий опис свого образу (2-3 речення) та обирає "модель" для демонстрації.

IV. Модний показ (15 хв)

  • Демонстрація образів: Кожна команда по черзі представляє свій образ. "Модель" демонструє віртуальний одяг (можна використати фонові зображення) та розповідає про стиль.
  • Оцінювання: Інші учні можуть писати коментарі в чаті, ставити запитання. Вчитель оцінює креативність та стиль образу.

V. Визначення розміру одягу (10 хв)

  • Теоретичне пояснення: Вчитель демонструє, як правильно знімати мірки (обхват грудей, талії, стегон, довжина рук і ніг) через відео або презентацію.
  • Практика: Учні отримують завдання виміряти себе або батьків, записати результати і поділитися ними в чаті.

VI. Заключна частина (5 хв)

  • Обговорення вражень: Вчитель запитує учнів, що сподобалося під час показу, які образи були найцікавішими. Вони можуть висловити свої думки в чаті.
  • Рефлексія: Учні пишуть короткий коментар про те, що нового вони дізналися про стилі одягу та їх вибір.

Домашнє завдання

  • Творче завдання: Написати коротке есе на тему "Мій стиль у майбутньому", вказавши, який одяг і чому хотіли б носити. Додати малюнки або ескізи, якщо є можливість.

Додаткові ресурси:

  • Вчитель може надіслати учням посилання на відео з модними показами або статті про різні стилі одягу.

 

docx
Додано
13 жовтня
Переглядів
81
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку