Проект по виготовленню дитячої іграшки «Спіймай кульку»

Про матеріал
Незважаючи на простий задум деякі рішення дались непросто, але результат вартий зусиль. Іграшка є динамічною, захопливою, що розвиває координацію рухів дітей дошкільного віку.
Перегляд файлу

 

 

 

Проект

по виготовленню дитячої іграшки

 «Спіймай кульку»

Учня 8-Б класу

ліцею «Голосіївський» №241 м. Києва

Соловйова Данила

 

 

 

 

Керівник:  Єременко В.В.

вчитель трудового навчання

ліцею «Голосіївський»

№241 м. Києва

 

 

 

2012-2013 рр.

 І. Вступна частина

Для участі учнів 8-х класів в олімпіаді з трудового навчання було запропоновано виготовити  дитячу іграшку. Я вирішив зробити іграшку «Спіймай кульку». Для виконання проекту я склав план роботи.

 

План роботи з виконання проекту.

  1. Обрати тему проекту.
  2. Обговорити проект з батьками на предмет необхідності такого виробу, його практичного застосування, виділення коштів на придбання матеріалів та інструментів.
  3. Переглянути найбільш можливу кількість літератури з обраної теми.
  4. Розглянути різні варіанти виконання практичної частини проекту.
  5. Дібрати і придбати матеріли необхідні для виготовлення котушки.
  6. Розробити необхідну документації для виготовлення виробу.
  7. Виготовити іграшку.
  8. Оформити пояснювальну записку.
  9.  Захистити проект.

ІІ. Основна частина

  1.               Аналіз моделей – аналогів.

Розглянемо види іграшок, які представлені на малюнках.

Малюнок 1. Кульку треба закинути у дерев’яний ящик, який має жолоб і висить на стіні (аналог відомої гри – баскетбол)

 Малюнок 2. Стаканом з пластикової пляшки треба піймати кульки з фольги, що закріплені на регулює мій по довжині нитці.

Малюнок 3. Пластиною з отвором треба піймати кульку, що зафіксована на нитці.

Малюнок 4. Пластина аналогічна малюнку 3, але з трьома отворами різного діаметра.

Малюнок 5. Підкинута кулька ловиться сіткою з ручкою.

Малюнок 6. Широкий конусний стакан ловить кульку на нитці.

Малюнок 7. Ручкою, що закінчується стрижнем треба піймати прив’язану кульку з отвором.

Малюнок 8. Цією іграшкою кульку можна піймати або на стрижень, або в стакани різного діаметра.

Аналізуючи представлені моделі-аналоги, можна зробити висновки, що у кожної моделі є свої переваги і свої недоліки. Наприклад, вільно кинуту кульку треба довго шукати, в пластинах з отвором попадання кульки не фіксується, конусний стакан не зручно тримати, а іграшка з стрижнем та стаканами складна у виготовлені.

  1. Теоретичні відомості.

З огляду  на аналіз моделей-аналогів я вирішив, що іграшка повинна бути простою у виготовлені, зручною, мати фіксовану кульку. Нитка повинна легко міняти довжику, для полегшення попадання.

  1. Конструкція власного виробу

Я вирішив виготовити іграшку у вигляді циліндричного стакана подовженого ручкою з кулькою на нитці, яка може намотуватися на ручку. Конструкція іграшки  представлена на фото.

Для виготовлення виробу необхідні складальне креслення, а також технологічна карта на виготовлення.

  1. Добір матеріалів, інструментів і обладнання.

Матеріали:

1. Деревина. 2.Нитка. 3. Лак.

Інструменти:

1. Різці токарні по дереву. 2. Свердла . 3. Ножівка. 4. Рубанок. 5. Шило. 6. Пензлик.

Обладнання:

1. Токарний верстат для обробки деревини – СТД-120М. 2. Свердлильний верстат.

5. Економічний аналіз виробу та міні-маркетингові дослідження.

Розрахунок матеріальних витрат

Матеріал

Витрати матеріалів

Відправна ціна, грн

Вартість витрат, грн

Брусок (деревина)

50×50×300

1 м3 – 1000

3

Лак

25 мл

500 мл - 50

1,5

Нитка

1 м

50 м – 10

1

Вартість матеріалів

 

 

5,5

Заробітна плата

20

Собівартість виробу

25,5

 

Отже собівартість виробу дорівнює 25 грн 50коп.

Скоротити вартість можливо за рахунок збільшення кількості виробів, майстерності, швидкості виконання. Аналогічні вироби у продажі є, але індивідуальність і неповторність підкорюють покупця.

6. Екологічний аналіз

Деталі свого виробу я виготовив з екологічно чистого, нешкідливого для здоров’я людини матеріалу – деревини.

ІІІ. Висновок

Роботу я виконував із зацікавленістю та захопленням. Те що запланував виконав. Незважаючи на простий задум деякі рішення дались непросто, але результат вартий зусиль. Іграшка є динамічною, захопливою, що розвиває координацію рухів дітей дошкільного віку.

 

1

 

docx
Додано
19 жовтня 2024
Переглядів
173
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку