Нестандартний урок з математики 1 клас "Космічна подорож".
Тема. «Космічна подорож» .Закріплення вивченого матеріалу. Додавання і віднімання в межах 10.
Тема. «Космічна подорож» .Закріплення вивченого матеріалу. Додавання і віднімання в межах 10.
Мета: закріпити та узагальнити знання дітей про нумерацію чисел першого десятка, вправляти у складанні та розв’язуванні прикладів на додавання та віднімання , продовжувати знайомити з сутністю переставного закону додавання; розвивати увагу, мислення учнів; вчити співпрацювати в парі, в групі; виховувати старанність, наполегливість, товарискість.
Обладнання: презентація,числовий промінь, віяла, геоборди, картки.
Хід уроку.
1) Передбачення за опорними словами.
Планети, зірки, галактика, орбіта, комети.
-Сьогодні урок наш буде незвичним. Ми зробимо подорож до невідомих планет у космос. Якщо вдало виконаємо всі завдання, то отримаємо почесне звання « Космонавти 1-А класу». За кожне виконане завдання – отримуємо зірочку.
III. Робота над темою уроку.
2. Робота в парах з геобордами. Вправа «Побудуємо ракету».
-На якому транспорті ми будемо летіти? Правильно, на ракетах.
Космос – простір для нас невідомий, тож в дорозі може статися все. Будьмо готові до цього.
3. Робота в парах . Вправа «Ми - дизайнери».
4. Вправа «Розминка».
- Яке число називають попереднім? наступним?
- Що означає об’єднати предмети?
- Коли об’єднуємо , предметів стає більше чи менше?
- Яку дію виконуємо?
- Що означає вилучити предмети?
-Коли вилучаємо , предметів стає більше чи менше?
- Яку дію виконуємо?
- Як називаються компоненти при додаванні?
- Як знайти невідомий доданок?
- Коли при додаванні одержимо те саме число?
- Коли при відніманні одержимо нуль?
5. Вправа «На старт»
- Полічіть від 10 до 0.
6. Інтерактивна гра «Космічні пригоди.Знайди пару» (віяла)
https://wordwall.net/uk/myactivities
Сатурн - шоста від Сонця, та друга за розмірами після Юпітера
планета Сонячної системи, можливо, найцікавіша. Навколо нього є яскраві кільця, які складаються з дрібних часточок космічного пилу, що обертаються навколо планети. Названа ім'ям давньоримського бога землеробства і врожаю.
3+3= 6
7+1= 8
2+3= 5
5+4= 9
1+6= 7
10-7= 3
4-0= 0
2+0= 2
8-4= 4
Фізкульхвилинка.
https://www.youtube.com/watch?v=sj7YawjYh8A
7. Гра «Знайди ворожий зореліт» (презентація).
-Ось ми на Юпітері. Але, що це? Увага! Я бачу космічні кораблі інопланетян. Мені здається, що вони хочуть завдати нам шкоди. Підготуватись до математичного бою. А нашою зброєю будуть розум та сміливість. Кожен розв’язаний приклад, зупиняє знищуючу ракету у наш бік.
- Вставте пропущені числа.
- Пригадайте, як знайти невідомий доданок?
4+…=9 ( 2, 5, 4) 8+…=9 (2,3,1)
2+…=7 ( 6, 5,4) 4+…=8 (4,5,6)
2+ …=5 (4,3,1) 3+…=6 ( 1,2,3)
8. Робота в групах. Складання прикладів.
Марс – червона планета. Такий колір Марсу надає пісок червоного кольору, якого там дуже багато. Нас зустрічають марсіанські мешканці.
- За малюнком складіть 1 приклад на додавання і 2 на віднімання.
- Який висновок зробили? (Щоб знайти невідомий доданок, потрібно від суми відняти відомий).
Картка №1.
Відповідь:
4+2=6
6-4=2
6-2=4
Картка №2.
2+3=5
5-2=3
5-3=2
Картка №3.
9) Робота в парах. Завдання на логіку.
Нептун - восьма за віддаллю від Сонця і четверта за розміром планета Сонячної системи, що належить до планет-гігантів. Названий ім'ям давньоримського бога морів, має насичений синій колір.
IV. Підсумок уроку.
Політ завершено. Ми повернулися додому. На нашу блакитну планету Землю. У польоті ви добре подолали всі труднощі і випробування. Важким був шлях, але ви досягли кінцевої мети. Повторили матеріал, показали хороші знання, виявили над чим необхідно ще попрацювати. Сьогодні ми отримали почесне звання – «Космонавти 1-А класу»