Нетрадиційні форми роботи з педагогічними кадрами «Методичні посиденьки»

Про матеріал
Надати можливість творчо працюючим педагогам продемонструвати винайдені ними методичні прийоми. Ознайомити слухачів із різноманітними методами розв’язання однієї проблеми.
Перегляд файлу

 

 

Нетрадиційні форми роботи з педагогічними кадрами

«Методичні посиденьки»

 

Мета: надати можливість творчо працюючим педагогам продемонструвати винайдені ними методичні прийоми. Ознайомити слухачів із різноманітними методами розв’язання однієї проблеми.

 

Зал прикрашений у вигляді кафе.

Вихователь-методист: Шановні гості,колеги!Сьогодні на гостини до себе запросила нас вихователь старшої групи закладу дошкільної освіти (прізвище, ім’я, по батькові вихователя). Її досвід «Посієш звичку – пожнеш характер» вивчався, узагальнювався, а зараз запропонований для поширення в практику роботи дошкільної установи та інших закладів дошкільної освіти району.

Зустрічайте, (звернення до вихователя)гостей!

Вихователь: Я дуже рада бачити вас у себе в гостях. Прошу вас підійти до моєї яблуньки, зняти яблуневий цвіт і проходити до мого затишного кафе (вихователі знімають  цвіт, а вішають яблуко). Ви вже, напевне, звернули увагу на те, що на яблуневому цвіті написано початок прислів’я про працю. Продовжіть його, будь ласка:

  • Бджола мала, а й та працює.
  • Без труда нема плода.
  • Добре роби – добре й буде.
  • Недаром говориться, що діло майстра боїться.
  • Під лежачий камінь вода не тече.
  • Хочеш їсти калачі – не сиди на печі.

Вихователь: Дорогі мої колеги! Погляньте: на дворі весна, а на моїй яблуньці, як у казці «Дванадцять місяців», дозріли яблука. Такі гарні, яскраві! Так і хочеться зірвати хоч одне!

Вихователь-методист: Це дійсно незвичайні яблука! А виростили їх ви самі своєю майстерністю, багатим педагогічним досвідом, умінням, кропіткою роботою з дітьми. І зараз ваші колеги доведуть вам це.

(Вихователі читають на яблуках слова подяки за раніше переглянуте заняття. Вихователь дякує всім присутнім).

Вихователь-методист: В певний час кожна людина, озираючись назад, аналізує свої надбання, здобутки, робить певні висновки. От і сьогодні (ім’я, по батькові вихователя) пропонує до вашої уваги творчий звіт з досвіду роботи «Посієш звичку – пожнеш характер».

(Виступ вихователя з творчим звітом)

Вихователь-методист: На згадку про цей день ваші колеги приготували для вас подарунки: свої творчі надбання, методичні посібники, розробки з власного досвіду роботи. І зараз вони вам їх вручать.( Вручення методичних посібників з коментарями)

Вихователь: Я запрошую вас у свою студію на передачу «Говорять діти». пропоную вам пірнути у дитячий світ захоплень. Діти моєї групи приготували запитання для вас. Послухайте їх і дайте відповідь «З якої казки?».

(«Ріпка», «Колобок», «Івасик-Телесик», «Котик і Півник», «Попелюшка», «Колосок»).

1.На городі що за черга?

Дід і Баба тут стоять,

Тягнуть щось поперед себе

І не витягнуть ніяк.

Казку швидко ви впізнайте,

Всіх героїв відгадайте. («Ріпка»)

 

2. Хто кругленький і смачненький

Із віконця скік та скік

Втік від Баби і від Діда

До Лисички на язик? («Колобок»)

 

3. В’ється річка невеличка,

Хлопчик у човні сидить,

З берега матуся кличе,

Щоб обідом пригостить(«Івасик-Телесик»)

 

4. Сидить півник на печі

Їсть смачненькі калачі

Тут лисичка прибігає,

Мерщій півника хапає

Біжить котик рятувати,

В лисиці півника забрати. («Котик та Півник»)

 

 

 

5. Працювала я у хатці,

Танцювала у палаці.

Є така у мене звичка -

Десь губити черевички. («Попелюшка»)

 

6. Знайшов півник колосок,

Змолов борошна мішок.

Спік негайно у печі

Пиріжки та калачі.

Мишенят не пригощав,

Бо жоден з них не помагав. («Колосок»)

Вихователь: А зараз я пропоную вам трохи розважитись і пограти в гру «Склади кросворд». В клітинках по горизонталі ви повинні розмістити відповіді про знаряддя праці, а відгадкою по вертикалі буде слово, зміст якого вказує на основу життя людини.

 

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

1.Треба чималенька сила,

Щоб підняти з гноєм…(вила)

2.В стіну зажене гвіздок

Не цеглина…(молоток)

3.Як донизу іде –

То дзвенить і гуде.

Вгору ж як здіймається –

Плаче – заливається. (відро)

4.Пострибає наче жабка,

По рядочках грядки…(сапка)

Вихователь: Наступна гра «Загадалки». Які види праці ви б порекомендували для певного типу темпераменту?

Вихователь підводить підсумок гри.

Вихователь: Шановні гості, колеги! Я вам вдячна за те, що ви прийшли до мене на посиденьки. Я хочу на згадку подарувати вам композицію, виготовлену руками моїх вихованців та батьків до Великодніх свят, щоб ви змогли прикрасити свою групу.

docx
Додано
20 квітня 2023
Переглядів
288
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку