Нетрадиційні форми роботи з педагогічними кадрами
«Методичні посиденьки»
Мета: надати можливість творчо працюючим педагогам продемонструвати винайдені ними методичні прийоми. Ознайомити слухачів із різноманітними методами розв’язання однієї проблеми.
Зал прикрашений у вигляді кафе.
Вихователь-методист: Шановні гості,колеги!Сьогодні на гостини до себе запросила нас вихователь старшої групи закладу дошкільної освіти (прізвище, ім’я, по батькові вихователя). Її досвід «Посієш звичку – пожнеш характер» вивчався, узагальнювався, а зараз запропонований для поширення в практику роботи дошкільної установи та інших закладів дошкільної освіти району.
Зустрічайте, (звернення до вихователя)гостей!
Вихователь: Я дуже рада бачити вас у себе в гостях. Прошу вас підійти до моєї яблуньки, зняти яблуневий цвіт і проходити до мого затишного кафе (вихователі знімають цвіт, а вішають яблуко). Ви вже, напевне, звернули увагу на те, що на яблуневому цвіті написано початок прислів’я про працю. Продовжіть його, будь ласка:
Вихователь: Дорогі мої колеги! Погляньте: на дворі весна, а на моїй яблуньці, як у казці «Дванадцять місяців», дозріли яблука. Такі гарні, яскраві! Так і хочеться зірвати хоч одне!
Вихователь-методист: Це дійсно незвичайні яблука! А виростили їх ви самі своєю майстерністю, багатим педагогічним досвідом, умінням, кропіткою роботою з дітьми. І зараз ваші колеги доведуть вам це.
(Вихователі читають на яблуках слова подяки за раніше переглянуте заняття. Вихователь дякує всім присутнім).
Вихователь-методист: В певний час кожна людина, озираючись назад, аналізує свої надбання, здобутки, робить певні висновки. От і сьогодні (ім’я, по батькові вихователя) пропонує до вашої уваги творчий звіт з досвіду роботи «Посієш звичку – пожнеш характер».
(Виступ вихователя з творчим звітом)
Вихователь-методист: На згадку про цей день ваші колеги приготували для вас подарунки: свої творчі надбання, методичні посібники, розробки з власного досвіду роботи. І зараз вони вам їх вручать.( Вручення методичних посібників з коментарями)
Вихователь: Я запрошую вас у свою студію на передачу «Говорять діти». пропоную вам пірнути у дитячий світ захоплень. Діти моєї групи приготували запитання для вас. Послухайте їх і дайте відповідь «З якої казки?».
(«Ріпка», «Колобок», «Івасик-Телесик», «Котик і Півник», «Попелюшка», «Колосок»).
1.На городі що за черга?
Дід і Баба тут стоять,
Тягнуть щось поперед себе
І не витягнуть ніяк.
Казку швидко ви впізнайте,
Всіх героїв відгадайте. («Ріпка»)
2. Хто кругленький і смачненький
Із віконця скік та скік
Втік від Баби і від Діда
До Лисички на язик? («Колобок»)
3. В’ється річка невеличка,
Хлопчик у човні сидить,
З берега матуся кличе,
Щоб обідом пригостить(«Івасик-Телесик»)
4. Сидить півник на печі
Їсть смачненькі калачі
Тут лисичка прибігає,
Мерщій півника хапає
Біжить котик рятувати,
В лисиці півника забрати. («Котик та Півник»)
5. Працювала я у хатці,
Танцювала у палаці.
Є така у мене звичка -
Десь губити черевички. («Попелюшка»)
6. Знайшов півник колосок,
Змолов борошна мішок.
Спік негайно у печі
Пиріжки та калачі.
Мишенят не пригощав,
Бо жоден з них не помагав. («Колосок»)
Вихователь: А зараз я пропоную вам трохи розважитись і пограти в гру «Склади кросворд». В клітинках по горизонталі ви повинні розмістити відповіді про знаряддя праці, а відгадкою по вертикалі буде слово, зміст якого вказує на основу життя людини.
|
1 |
|
|
|
|
||
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
||
|
4 |
|
|
|
|
||
1.Треба чималенька сила,
Щоб підняти з гноєм…(вила)
2.В стіну зажене гвіздок
Не цеглина…(молоток)
3.Як донизу іде –
То дзвенить і гуде.
Вгору ж як здіймається –
Плаче – заливається. (відро)
4.Пострибає наче жабка,
По рядочках грядки…(сапка)
Вихователь: Наступна гра «Загадалки». Які види праці ви б порекомендували для певного типу темпераменту?
Вихователь підводить підсумок гри.
Вихователь: Шановні гості, колеги! Я вам вдячна за те, що ви прийшли до мене на посиденьки. Я хочу на згадку подарувати вам композицію, виготовлену руками моїх вихованців та батьків до Великодніх свят, щоб ви змогли прикрасити свою групу.