КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ: NEW CHALLENGES 1
Навчальний рік _____2020-2021________________ Семестр _1_ Вчитель _Струтинська Л.М._____________________________________ Класс 5____Марук Т._____
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії
|
Очікуваний результат Учні вмітимуть: |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Д.З.
WB |
Уроки Дата |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна/писемна взаємодія/продукування |
|||||
STARTER MODULE Get Ready Ключові компетентності: уміти визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови; співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою. |
||||||||
Вступний модуль Я, моя сім’я, друзі Школа. Шкільне життя |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
Надавати персональну інформацію |
Unit A: SB p. 4 – 5 Країни. Національності. |
Дієслово to be GR Ref WB p. 87 |
Слухати, читати та знаходити відповідь |
Знайомство. Привітання |
р. 3 |
1 |
Розпитувати друзів про їх сім’ю |
Unit B: Члени родини. Числівники. Місяці. SB p. 6 – 7 |
Особові та присвійні займенники GR Ref WB p. 87 |
Читати про різних людейСлухати та заповняти прогалини |
Описувати генеалогічне дерево, ставити запитання |
р. 4 – 5 |
1 |
||
Розповідати про свою школу та розклад уроків |
Unit D: Шкільні предмети. Час. SB p. 10 – 11 |
Наказовий спосіб дієслів. GR Ref WB p. 89 |
Читання: Встановлення відповідностей Аудіювання: Інструкції |
Письмо: вживання активної граматики |
р. 7 – 8 |
1 |
||
Тематична |
|
|
|
|||||
MODULE 1 The Challenge Ключові компетентності: уміти засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх; порівнювати та оцінювати мистецькі твори та культурні традиції різних народів. |
||||||||
Модуль 1 The Challenge Види відпочинку; захоплення, вільний час |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.
Пояснює правила поведінки у закладах культури.
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети.
|
Розповідати про свої здібності |
Unit 1:. Здібності. SB p.16 – 17 |
Модальне дієслово can Складносурядні речення GR Ref WB p. 90 |
Читання: короткі тексти (Matching)Timeout 1 p. 89 |
Парна робота: Заповнити таблицю. Розповідати про свої здібності |
р. 12 – 13 |
1 |
Заповнювати анкету |
Unit 2: Норми поведінки та спілкування. SB p. 18 – 19 |
Питальні слова: what, who, where, etc. GR Ref WB p. 90 |
Читання: ЗапитальникАудіювання: Інтерв‘юTimeout 2 p. 89 |
Письмо: Запитання Парна робота: Відповіді на особисті запитання |
р. 14 – 15 |
1 |
||
Проводити співбесіду, інтерв’ю |
Unit 3: Перша зустріч. SB p. 20 – 21 |
Дієслово to be – запитання |
Читання та аудіювання: Діалог Timeout 3 p. 90 |
Письмо: Заповнювати форму. Парна робота |
р. 16 – 17 |
1 |
||
Описувати своє хобі |
Study Corner 1 SB p. 22 |
Заповнення пропусків
|
|
Language Check 1 WB p. 18 |
p. 18 |
1 |
||
Контрольна робота №1. Тематична |
|
|
|
|||||
MODULE 2 Exercise Ключові компетентності: самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її; генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя. |
||||||||
Модуль 2 Exercise Відпочинок і дозвілля Одяг (види одягу) Харчування (продукти харчування) |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду. Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом. |
Запитувати про преференції у спорті |
Get Ready: Види спорту SB p. 23 |
Наказовий спосіб дієслів |
Аудіювання: Поради
|
Парна робота: Говорити про види спорту і вправи |
р. 19 |
1 |
Описувати одяг |
Unit 4: Зовнішність та одяг. SB p. 24 – 25 |
Структура have got/has got GR Ref WB p. 91 |
Читання: Інтерв‘юTimeout 4 p. 90 |
Письмо: Складносурядні речення Парна робота: Діалоги |
р. 20 – 21 |
1 |
||
Розпитувати друга про улюблену страву |
Unit 5: Їжа та напої SB p. 26 – 27 |
Злічувані та незлічувані іменники. (some, any) GR Ref WB p. 91 |
Читання та аудіювання: Спорт та харчуванняTimeout 5 p. 91 |
Говоріння: Розповвідати про свої улюблені страви |
р. 22 – 23 |
1 |
||
Контрольна робота №2. Тематична |
|
1 |
||||||
Контроль говоріння |
|
1 |
||||||
Контроль письма |
|
|
||||||
Контроль аудіювання |
|
1 |
||||||
Контроль читання |
|
|
||||||
Підсумковий урок |
|
1 |
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ: NEW CHALLENGES 1
Навчальний рік _____________________ Семестр _2_ Вчитель ______________________________________ Класс _________
MODULE 4 Out and about Ключові компетентності: розробляти, презентувати та обґрунтовувати проекти, спрямовані на збереження довкілля; співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; організовувати свій час і навчальний простір. |
|||||||||
Модуль 4 Out and About Рідне місто/ село місцезнаходженняШкільне життя (навчальні предмети, розклад уроків; урок іноземної мови) |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети.
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.
Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. |
Описувати різні місця у своєму рідному місті або містечку |
Get Ready: Типи споруд SB p. 41 |
Present simple
|
Аудіювання: Діалоги
|
Парна робота: Говорити про види спорту і вправи |
р. 37 |
1 |
|
Надавати інформацію щодо частоти виконання різних дій |
Unit 10: Вільний час SB p. 42 – 43 |
Прислівники частоти: always, sometimes, often, etc. та їх місце у реченні GR Ref WB p. 92 |
Читання та аудіювання: Веб-сторінка,опитувальникTimeout 10 p. 93 |
Розповідати про діяльність у свій вільний час. Парна робота: Діалоги |
р. 38 – 39 |
3 |
|||
Розпитувати про наявність історичних та цікавих місць |
Unit 11: Подорож у минуле. Музеї SB p. 44 – 45 |
Структури: there is / there are + some/any GR Ref WB p. 92 – 93 |
Читання: Діалог (T/F)Аудіювання: Опитування Timeout 11 p. 94 |
Письмо: споруди та їх місцезнаходження Говоріння: Діалоги |
р. 40 – 41 |
3 |
|||
Надавати інструкції щодо напрямку руху |
Unit 12: Вихід у місто SB p. 46 – 47 |
Asking for and giving directions |
Читання та аудіювання: Діалог Timeout 12 p. 94 |
Говоріння: Питати та показувати дорогу. Письмо: Записка другові |
p. 42 – 43 |
3 |
|||
Reading Corner 2: Limericks WB p. 44 – 45 |
|
1 |
|||||||
Across Cultures 2: SB p. 48 – 49 |
Шкільне життя. Шкільні предмети. |
Проектна робота: Ідеальний шкільний день: SB p. 49 |
2 |
||||||
Study Corner 4 SB p. 50 |
|
Language Check 4 WB p. 46 |
2 |
||||||
Quick Test 4 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM) |
|
1 |
|||||||
Module Test 4 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM) |
|
1 |
|||||||
Контроль навичок: Progress Test 2 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM) //Аналіз контрольної роботи |
|
2 |
|||||||
|
|
|
|||||||
MODULE 5 The Weather Ключові компетентності: описувати іноземною мовою природні явища, технології, аналізувати та оцінювати їх роль у життєдіяльності людини; використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань; співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою. |
|||||||||
Модуль 5 The Weather Природа (погода)
|
Робить повідомлення про складні погодні умови.
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону.
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
Розрізняти детальну інфрмацію у прогнозі погоди |
Get Ready: Погода SB p. 51 |
Вимова слів. Інтонація |
Аудіювання: Прогноз погоди (Matching) |
Говорити про свої погоду |
р. 47 |
2 |
|
Описувати події що відбувають у теперішньому часі |
Unit 13: Пори року. Погода. SB p.52 – 53 |
Present continuous (твердження) GR Ref WB p. 93 |
Читання: короткі тексти (Matching)Timeout 13 p. 94 |
Парна робота: Описувати погоду та одяг Письмо: Why-questions |
р. 48 – 49 |
3 |
|||
Розказувати що коїться навколо |
Unit 14: Торнадо SB p. 54 – 55 |
Present continuous (питання) GR Ref WB p. 93 – 94 |
Читання та аудіювання: Радіо попередження Timeout 14 p. 95 |
Письмо: Запитання Парна робота: Описувати теперішні події |
р. 50 – 51 |
3 |
|||
Писати листівку другові |
Unit 15: У магазині SB p. 56 – 57 |
Present continuous |
Читання та аудіювання: Діалог Timeout 15 p. 95 |
Письмо: Листівка Парна робота: Рольова гра |
р. 52 – 53 |
3 |
|||
Надавати пораду щодо найкращого методу опанування новою лексикою |
Study Corner 5 SB p. 58 |
Заповнення пропусків Побудова речень |
|
Language Check 5 WB p. 54 |
р. 54 |
2 |
|||
Quick Test 5 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM) |
|
|
1 |
||||||
Module Test 5 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM) |
|
|
1 |
||||||
Узагальнюючий урок: Teacher’s Book: Resources Multi-ROM: Photocopiable activities |
|
|
1 |
||||||
|
|
|
|
||||||
MODULE 6 Expeditions Ключові компетентності: генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя; співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; формулювати власну позицію; розробляти, презентувати та обґрунтовувати проекти, спрямовані на збереження довкілля. |
|||||||||
Модуль 6 Expeditions Подорож (загальні відомості про Велику Британію та Україну) Покупки (відвідування магазинів)
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву. |
Розуміти основну інформацію про різні експедиції та подорожі |
Get Ready: Види транспорту SB p. 59 |
Present simple
|
Аудіювання: Поради
|
Парна робота: Говорити про види спорту і вправи |
р. 55 |
1 |
|
Розповідати про космічні дослідження |
Unit 16: Космічна станція SB p. 60 – 61 |
Минулий час дієслова to be: was, were GR Ref WB p. 94 |
Читання: Текст про МКСTimeout 16 p. 96 |
Письмо: Питання у минулому часі Парна робота: Діалоги |
р. 56 – 57 |
3 |
|||
Усвідомлювати необхідній благодійних заходів та акцій |
Unit 17: Благодійна подорож SB p. 62 – 63 |
Past Simple правильних дієслів (твердження) GR Ref WB p. 94 |
Читання та аудіювання: Стаття у журналі (Gap Fill)Timeout 17 p. 96 |
Говоріння: Розповідати про свій відпочинок Письмо: Заповнення пропусків |
р. 58 – 59 |
3 |
|||
Писати коротку нотатку |
Unit 18: Експедиція SB p. 64 – 65 |
Наказовий спосіб дієслів Робити пропозиції |
Читання та аудіювання: Діалог Timeout 18 p. 97 |
Говоріння: Робити пропозиції Письмо: Коротка записка |
р. 60 – 61 |
3 |
|||
Reading Corner 3: Expeditions WB p. 62 – 63 (T/F; Matching; Multiple Choice) |
|
1 |
|||||||
Across Cultures 3: SB p. 66 – 67 |
Запрошуємо до Великої Британії |
Проектна робота: Моя країна SB p. 67 |
3 |
||||||
Study Corner 6 SB p. 68 |
|
Language Check 6 WB p. 64 |
2 |
||||||
Quick Test 6 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM) |
|
1 |
|||||||
Module Test 6 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM) |
|
1 |
|||||||
Контроль навичок: Progress Test 3 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM) //Аналіз контрольної роботи |
|
2 |
|||||||
|
|
|
|||||||
MODULE 7 Helping Ключові компетентності: пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови; розвивати екологічне мислення під час опрацюванні тем, текстів, новин, комунікативних ситуацій, аудіо- та відеоматеріалів; описувати іноземною мовою природні явища, технології, аналізувати та оцінювати їх роль у життєдіяльності людини; розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, |
|||||||||
Модуль 7 Helping Природа і погода (навколишнє середовище)
|
Обговорює переваги екологічних видів транспорту.
Планує краєзнавчу подорож.
Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні.
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
Усвідомлювати необхідність надання допомоги іншим |
Get Ready: Допомога SB p. 69 |
Present simple |
Аудіювання: Короткі тексти (нотатки) |
Говоріння: Робота з опитувальником |
р. 65 |
2 |
|
Знаходити інформацію про фауну України, що знаходиться у небезпеці чи на межі вимирання |
Unit 19:. Рідкісні тварини SB p.70 – 71 |
Past Simple непр. дієслів (твердження) GR Ref WB p. 95 |
Аудіювання: Опис тваринЧитання: Веб-сторінкаTimeout 19 p. 98 |
Говоріння: Розповідати про минулі події |
р. 66 – 67 |
3 |
|||
Розпитувати друга про події у минулому |
Unit 20: Змінимо світ на краще SB p. 72 – 73 |
Past Simple(питання, заперечні речення) GR Ref WB p. 95 |
Читання: Інтерв‘ю (T/F)Timeout 20 p. 98 |
Письмо: Запитання Парна робота: Відповіді на особисті запитання |
р. 68 – 69 |
3 |
|||
Писати імейл |
Unit 21: Громадські роботи SB p. 74 – 75 |
Модальне дієслово can Прохання |
Читання та аудіювання: Діалог Timeout 21 p. 98 |
Письмо: Електронний лист Парна робота: Прохання |
р. 70 – 71 |
3 |
|||
Ставити типові питання вчителеві що постають під час проведення уроку |
Study Corner 7 SB p. 76 |
Заповнення пропусків |
|
Language Check 7 WB p. 72 |
р. 72 |
2 |
|||
Quick Test 7 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM) |
|
|
1 |
||||||
Module Test 7 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM) |
|
|
1 |
||||||
Узагальнюючий урок: Teacher’s Book: Resources Multi-ROM: Photocopiable activities |
|
|
1 |
||||||
|
|
|
|
||||||
MODULE 8 Television Ключові компетентності: висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва; порівнювати та оцінювати мистецькі твори та культурні традиції різних народів; формулювати власну позицію; організовувати свій час і навчальний простір. |
|||||||||
Модуль 8 Television Засоби масової інформації (телебачення) Свята і традиції (національні свята України та Великої Британії) |
Пояснює правила поведінки у закладах культури.
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
Надавати відповідь на питання про телебачення |
Get Ready: Телебачення SB p. 77 |
Present simple Структура would like
|
Аудіювання: Короткі текстиЧитання: Опитувальник |
Говоріння: Робота з опитувальником |
р. 73 |
1 |
|
Описувати теле-індустрію України |
Unit 22: Програма телепередач SB p. 78 – 79 |
Ступені порівняння прикметників GR Ref WB p. 95 Дієприкметники |
Читання: ТВ оглядTimeout 22 p. 99 |
Говоріння: Висловлювати свою точку зору |
р. 74 – 75 |
3 |
|||
Розказувати другові про плани на канікули |
Unit 23: Ток-шоу SB p. 80 – 81 |
Структура going to GR Ref WB p. 96
|
Читання: Інтерв‘ю (T/F/NI)Timeout 23 p. 99 |
Парна робота: Плани на майбутнє Письмо: Запитання |
р. 76 – 77 |
3 |
|||
писати запрошення |
Unit 24: Час розваг. Вечірка SB p. 82 – 83 |
|
Читання та аудіювання: Діалог Timeout 24 p. 99 |
Письмо: Запрошення Говоріння: Рольова гра |
р. 78 – 79 |
3 |
|||
Reading Corner 4: The Battle of Newton Road WB p. 80 – 81 (T/F; Ordering) |
|
1 |
|||||||
Across Cultures 4: SB p. 84 – 85 |
Національні свята |
Проектна робота: Національні свята України SB p. 85 |
2 |
||||||
Study Corner 8 SB p. 86 |
|
Language Check 8 WB p. 82 |
2 |
||||||
Quick Test 8 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM) |
|
1 |
|||||||
Module Test 8 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM) |
|
1 |
|||||||
Контроль навичок: Progress Test 4 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM) //Аналіз контрольної роботи |
|
2 |
|||||||