«НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РЕЗУЛЬТАТИ ПРАКТИЧНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ»

Про матеріал
Основне завдання НУШ – зробити так, аби діти змогли використовувати набуті в школі знання, вміння та навички у практичному житті.
Перегляд файлу

 

 

 

              ПРЕЗЕНТАЦІЯ

 

 

«НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РЕЗУЛЬТАТИ ПРАКТИЧНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                        Підготувала

                                        заступник директора з навчально-виховної роботи,

                                        учитель початкових класів

                                        Коваль Наталія Василівна

 

 

 

 

 

 

 НУШ- нова українська школа - ключова реформа Міністерства освіти і науки, головна мета якої – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме дітям не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті. НУШ – це школа, до якої  діти повинні йти із задоволенням. Тут мають прислухатися до їхньої думки, вчити критично мислити, не боятись висловлювати власну позицію та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж має подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.

Реформу НУШ розраховано на роки. Проте зміни  розпочалися, починаючи з 2018 року.

Основне завдання НУШ – зробити так, аби діти змогли використовувати

набуті в школі знання, вміння та навички у практичному житті.

Як тепер виглядають заняття?

 

 

 

  

 

  

 

  • у першокласників немає оцінок, домашніх завдань;
  • «парти не стоять у три ряди; ставимо їх колом, буквою «П», часто

проводимо презентації, використовуючи технічні засоби навчання;

  • тепер діти можуть виконувати завдання на килимку, рухатися, грати,

працювати в колі, групах, парах;

  • проводиться багато прогулянок та  навчальних занять на свіжому повітрі;
  • навчання поділено на тематичні тижні;
  • предметних уроків стало менше. Залишилися як окремі дисципліни

українська мова, іноземна (англійська) мова, математика, фізична культура, образотворче мистецтво, музика. Знання з решти освітніх галузей діти отримують на заняттях  курсу «Я досліджую світ»;

  • навчання розпочинається з ранкової зустрічі.

       У початковій школі навчання поділяють на два періоди.

Перший адаптаційно-ігровий (1-2 й клас), не оцінюється.

Другий період (3-4 клас), мають сформуватися почуття відповідальності  та

самостійність.

     На цьому шляху усі учасники освітнього процесу мають тісно співпрацювати, тому  що Нова українська школа передбачає тісну співпрацю з батьками. Лише за злагоджених, партнерських дій  можна досягти добрих результатів.

Які навчальні осередки є у класі НУШ?

Осередок для навчально- пізнавальної діяльності

Саме тут діти  роблять свої перші кроки у навчанні. У цьому осередку

розміщують парти так,  щоб  можна було легко їх переміщувати для групової

чи індивідуальної роботи здобувачів освіти.

Можна розмістити невеликий стенд для інформації, який безпосередньо

стосується життя класу. Наприклад, календар днів народжень  здобувачів освіти, розклад навчальних занять, план цікавих позаурочних заходів.

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

Змінні тематичні осередки

Цей осередок відводиться для вивчення нової теми та предмету загалом,

наприклад, математики. Він оформляється креативно, так, щоб  здобувачі освіти самі хотіли підійти ближче та усе роздивитися.

 

Куточок настрою

Куточок настрою допомагає дітям управляти своїми запланованими

святами, урочистостями, загальношкільними заходами. До речі, кожен  здобувач освіти, виставляє навпроти свого прізвища смайлик, який показує, що він відчуває: захоплення, здивування, смуток, радість. А вчитель зможе слідкувати за тим, як змінюється настрій дітей упродовж дня.

 

Художньо-творча діяльність

Тут все дуже просто. Готуємо невеличку виставку дитячих робіт.

 

  

 

 

 

 

  

 

 

Осередок для проведення дослідів

Це осередок, який розпалює дослідницькі здібності наших  здобувачів освіти. А досліджувати доводиться багато чого!  Для початку діти спостерігають за

особливостями росту кімнатних рослин.

  

 

 

 

 

  

 

Осередок відпочинку

В  цьому осередку є невеличкий столик, за яким бажаючі діти

грають у різноманітні настільні ігри, складають пазли, ЛЕГО. Тут

розкладають інвентар для рухливих ігор.

 

 

Дитяча класна бібліотечка

Це своя міні-бібліотечка, де можна швидко знайти цікаву чи співзвучну з

темою  навчального заняття  книжечку, просто почитати.

 

Осередок учителя

Осередок учителя – це маленький оазис, професійний простір, де учитель

планує, оцінює, аналізує і завершує свою працю. Педагог може використовувати цей простір для проведення індивідуальних розмов зі своїми  дітьми.

 

Наступний етап, яким  починається день у новій українській школі – це

РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ, де діти обмінюються новинами та інформацією.

 

Багато часу учителі відводять прогулянкам на свіжому повітрі.

 

Навчання поділено ТЕМАТИЧНІ ТИЖНІ (кожен тиждень має назву).

 

РОБОТИ   ДІТЕЙ   є підсумком тематичного тижня.

 

             Тематичний тиждень "Ми-українці. Ми - європейці"

 

                          Тематичний тиждень "Транспорт"

 

 

                Тематичний тиждень «Світ рослин»

      

                           Тематичний тиждень «Зимові свята»

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
21 лютого 2023
Переглядів
127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку