КАЗКОВІ ПЕРЕВЕРТНІ
-1-
Персонажи: 3 порсят, Волк, Дед Мороз, Снегурочка
На екрані з’являється титульна сторінка презентації файл №1
«Новорічна казка - 2019»
під муз. № 1.0 захдять ВОВК та троє ПОРОСЯТ
ВСЕ вместе поют:
ЗДРАВСТВУЙТЕ, РЕБЯТА!
МЫ К ВАМ ПРИШЛИ СЕГОДНЯ.
НаФ-НаФ
- ПОЗДРАВИТЬ С НОВЫМ ГОДОМ.
ВЕСЬ ШКОЛЬНЫЙ ЛЕКТОРАТ.
ВСЕ
ЧТОБ ВЕСЕЛЕЕ БЫЛО
МЫ ВАМ РАССКАЖЕМ СКАЗКУ,
ВОЛК
ИЗВЕСТНУЮ ВСЕМ СКАЗКУ
ВСЕ О ТРОЙКЕ ПОРОСЯТ
И НАШЕ ВЫСТУПЛЕНИЕ,
КОНЕЧНО, БЕЗ СОМНЕНИЯ
ПОМОЖЕТ НАСТРОЕНИЕ
ХОРОШЕЕ СОЗДАТЬ
ПОСКОЛЬКУ ЭТА СКАЗКА,
ДОДУМАНАЯ НАМИ
ПРЕДСТАНЕТ ПО-ДРУГОМУ
ДЛЯ ВАС, НА НОВЫЙ ЛАД.
ВСЕ
СМОТРИТЕ И СЛУШАЙТЕ!
презентація файл №2
(на 2-м плане, возле своих домиков поросята веселятся и играют. На переднем плане
появляется ВОЛК.)
ВОЛК поёт на мелодию «Песня про зайцев» муз. № 2
В темно-синьому лісі, де ялини лапаті
Укриваються снігом у зимові часи
Збудували домівки три брати-порости
Сподівємось, цю казку, знають тут усі?
На останню строчку ПОРОСЯТА співають та дразнять ВОВКА
А нам все одно, а нам все одно
Нас вовчисько злий зовсім не ляка
Хай лиш з лісу він свій покаже ніс
Ми швидесенько намнем йому бока.
ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ т.д.
ВОЛК на поросят -- Р-Р-Р-Р-Р-Р…………………..
(поросята с визгом разбегаются по своим домикам муз. № 2 .1 )
ВОЛК: -- ЯКІ НАГЛЮЧІ ПОРОСЯТА! АЛЕ Ж ТАКІ АПЕТИТНІ!!!!
поёт под минус. «Ничего на свете лучше нету» муз. № 3
НИЧЕГО НА СВЕТЕ ЛУЧШЕ НЕ-ЕТУ,
ЧЕМ ЖЕВАТЬ СВИНИНУ НА РАССВЕ-ЕТЕ.
НИ КАКИХ ПРЕГРАД Я НЕ БОЮ-УСЬ,
К ПОРОСЯТАМ ТОЧНО ДОБЕРУ-У-УСЬ
К ПОРОСЯТАМ ТОЧНО ДОБЕРУ-У-УСЬ!
-2-
(продолжение той же минусовки ПОРСЯТА выскакивают и снова дразнят ВОЛКА)
ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ ЛЯ-ЛЯ, ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ ЛЯ-ЛЯ………
ВОЛК снова рычит на поросят, поросята прячутся
ВОВК
- Я ДАЮ ВАМ ЧАС ПОГРАТИ, ЖИРКУ ПОБІЛЬШИ НАГУЛЯТИ.
ДО РУМ’ЯНОСТІ ПІДСМАЖУ, А ПОКИ ЩО СПАТИ ЛЯЖУ!
(уходит)
НАФ-НАФ
- ЧТО НАМ ВОЛК И ЕГО ЗУБЫ
МЫ СЕЙЧАС КАН-КАН ВАМ ВРУБИМ1
БРАТЦЫ, ТАНЕЦ НАЧИНАЙ,
ПОЗАДОРНЕЙ ЗАЖИГАЙ!
(танцуют кан-кан) муз. № 4
НАФ-НАФ – ОЙ, НАСТРИБАЛИСЯ, НАТАНЦЮВАЛИСЯ, А ЩО НОВИЙ РІК НА НОСІ ГЕТЬ ЗАБУЛИ !!!!…
НУФ-НУФ – ТАК-ТАК ТРЕБА ГОТУВАТИСЯ, ЩОБ ГІДНО ТА ВЕСЕЛО ВІДСВЯТКУВАТИ.
НИФ-НИФ – ТО З ЧОГО ПОЧИНАТИ БУДЕМО?
НАФ-НАФ – З ПЕРШУ ТРЕБА ВИРІШИТИ ДЕ СВЯТКУВАТИ БУДЕМО…
НУФ-НУФ – ЗНАЮ, ЗНАЮ !.... МИ ШВИДЕСЕНЬКО ЗРОБИМО СОЛОМ’ЯНУ ХАТКУ І В НІЙ ЗУСТРІНЕМО НОВИЙ РІК!!!!
НИФ-НИФ – ТА ЯКОСЬ – НЕСЕРЙОЗНО… ПОТРІБЕН БІЛЬШ МІЦНІШИЙ БУДМАТЕРІАЛ. Я ПРОПОНУЮ… КУРІНЬ З ГІЛОЧОК ТА ЛИСТЯ – ШВИДКО, НЕ ДОРОГО…
НАФ-НАФ – НІ, НІ, НІ !! ЯКЩО ВЖЕ БУДУВАТИ, ТО ЯКІСНЕ, ТА МІЦНЕ ЖИТЛО – З КАМЕНЮ !!!
НУФ-НУФ – ТА НАВІЩО ТА МОРОКА?!
НИФ-НИФ – ПРОПОНУЮ БУДУВАТИ КОЖНОМУ СВОЄ!
НАФ-НАФ – НЕХАЙ БУДЕ ПО ВАШОМУ, ДО ЗУСТРІЧІ….
(НАФ-НАФ ТА НИФ-НИФ ЗНИКАЮТЬ ЗА КУЛІСАМИ, НА СЦЕНІ ЗАЛИШАЄТЬСЯ НУФ-НУФ )
НУФ-НУФ - З ЧОГО Ж ПОЧАТИ?... ДРУЗІ (ЗВЕРТАЄТЬСЯ ДО ГЛЯДАЧІВ), А ЧИ НЕ ДОПОМОЖЕТЕ ВИ МЕНІ ?
І ЧАС ЗГАЄТЕ, І ЗІ МНОЮ ПОГРАЄТЕ?!!!… ДО РЕЧІ, СКАЖУ ВАМ ПО СЕКРЕТУ, ЩО ТОЙ КЛАС, У ЯКОГО НАПРИКІНЦІ КАЗКИ БУДЕ НАЙБІЛЬША КІЛЬКІСТЬ ФІШОК, ОТРИМАЄ СУПЕР- ПРИЗ!
ОДЖЕ, СПОДІВАЮСЬ ВИ НА СВІЙ ВІК ЗНАЄТЕ ВЖЕ БАГАТО КАЗОК? А ОСКІЛЬКИ НОВІЙ РІК – ЦЕ КАЗКОВЕ СВЯТО, ТО Й ГРА У МЕНЕ НЕ ЗВИЧАЙНА, КАЗКОВА.
КОЖЕН ЖМУТ СОЛОМИ – ЦЕ НАЗВА ПЕВНОЇ КАЗКИ. (на екрані будується хатка файл в програме PAINT«пост ройка солом .д.») І ХТО ПЕРШИЙ ЇЇ ВІДГАДАЄ ПРАВИЛЬНО ОТРИМАЄ ФІШКУ. Я БУДУ ГОВОРИТИ НАЗВУ КАЗКИ, ЯКА АСОЦІАТИВНО БУДЕ ВКАЗУВАТИ НА ОРИГІНАЛЬНУ НАЗВУ.
НАПРИКЛАД:
*Я ГОВОРЮ «РОГАЛИК», А ВИ ВІДГАДУЄТЕ, ЩО ЦЕ КАЗКА «КОЛОБОК»
АБО
*Я ГОВОРЮ «ПРЕКРАСНА ГУСКА», А ВИ ВІДГАДУЄТЕ, ЩО ЦЕ КАЗКА «ГИДКЕ КАЧЕНЯ»
ЗРОМІЛО? ТОЖ ПОЇХАЛИ!!!!
ГРА «Казкові перевертні» зі жмутів соломи будується хатка.
З’являється НИФ-НИФ (В РУКАХ КОНВЕРТ ТА БІНОКЛЬ):
(НА ЕКРАНІ -СОЛОМ’ЯНА ХАТКА презентація файл №3 )
-3-
НУФ-НУФ
(НИФ-НИФ ДАЄ НУФ-НУФУ БІНОКЛЬ, НУФ-НУФ ДИВИТЬСЯ У БІНОКЛЬ В СТОРОНУ ЕКРАНУ НА ЯКОМУ З’ЯВЛЯЄТЬСЯ КУРІНЬ З ГІЛОЧОК презентація файл №4 )
НУФ-НУФ
НИФ-НИФ
НУФ-НУФ
НИФ-НИФ звертається до глядачів:
На екрані з’являються ребуси, учні відгадують, отримують фішки.
З’являється НАФ-НАФ , а за ним тягнуться змійкою 8 або 16 зв’язаних між собою хустинок
(по 2 або по 4 хустинки на клас).
НУФ-НУФ
НАФ-НАФ бере бінокль, дивиться на екран
НИФ-НИФ
НУФ-НУФ
НАФ-НАФ
НИФ-НИФ
Гра «Платочки»: для гри потрібно по 1 або по 2 пари з кожного класу. Кожен учасник гри одягає та зав’язує собі платочок. Грає музика, пари танцюють. Тільки но музика зупиниться, кожен учасник повинен зняти з себе платочок і вдягнути та зав’язати його своєму партнеру, тобто обмінятися платочками. Пара, яка зробить це останньою залишає танцювальний майданчик. Гра продовжується до тих пір, поки на танц. майданчику не залишиться пара-переможець. Переможці отримують по одній фішці.(гру можна повторити де-кілька разів)
муз. № 4.1
З’являється ВОВК:
Я Ж ТАК СПАВ, ТА РОБУДИЛИ…
НЕДОСПАВШИ ДУЖЕ ЗЛЮЧИЙ,
ДУЖЕ ЗЛЮЧИЧИЙ І КУСЮЧИЙ.
ПРОБАЧАТИ Я НЕ ЗВИК
Й БУДЕ ЗАРАЗ З ВАС ШАШЛИК!!!!!
ПОРОСЯТА:
СІРИЙ ВОВЧЕ ЗАЧЕКАЙ, НАС ЗУБАМИ НЕ ЛЯКАЙ.
МИ, ТИМ ЧАСОМ, ПРАЦЮВАЛИ. ОСЬ ХАТИНКИ БУДУВАЛИ.
СВЯТО ЙДЕ ВЖЕ НА ПОРІГ, В НИХ ЗУСТРІНЕМ НОВИЙ РІК.
З НАМИ КРАЩЕ НЕ СВАРИСЬ, ОСЬ ХАТИНКИ ПОДИВИСЬ.
-4-
НА ЕКРАНІ З’ЯВЛЯЄТЬСЯ СОЛОМ’ЯНА ХАТКА презентація файл №3
НУФ-НУФ поёт под мелодию «Шаланды полные кефали….» муз. № 5
ЛЕЖАЛА НА ПОЛЯХ СОЛОМА,
НУФ-НУФ РЕШИЛ ПОСТРОИТЬ ДОМ.
КАК ЖИТЬ БЕЗ ДОМА ПОРОСЁНКУ?
ИМЕЮТ КРЫШУ ВСЕ КРУГОМ.
ВРЕМЕНИ ПРОШЛО СОВСЕМ НЕМНОГО
ОЧЕНЬ БЫСТРО ДОМ ПОСТРОИЛ Я.
С БРАТОМ БУДЕМ ПЕТЬ И ВЕСЕЛИТЬСЯ.
НЕ СТРАШНЫ НИ ВОЛК МНЕ, НИ ЗИМА.-----2р
НА ЕКРАНІ З’ЯВЛЯЄТЬСЯ КУРІНЬ З ГІЛОЧОК презентація файл №4
НИФ-НИФ поёт под мелодию «Если б я был султан…» муз. № 6
БЕЗ ПИЛЫ И ГВОЗДЯ ДОМ ПОСТРОИЛ Я
И НА ЭТО УШЛО У МЕНЯ ПОЛДНЯ.
Я В БЛИЖАЙШЕМ ЛЕСУ ВЕТОЧЕК СОБРАЛ
И ВЕРЁВКАМИ ИХ ПЛОТНО ЗАВЯЗАЛ.
НИФ-НИФ В СТРОИТЕЛЬСТВЕ ЗНАЕТ ЛИ ТОЛК?
НЕ СТРАШЕН НИ СНЕГ МНЕ, НИ ДОЖДЬ, И НИ
ВОЛК.---2р
ВОВК :
ЧИ Я, ЧИ ВІТРИ ЯК ПОДУЮТЬ, ХАТИНКИ ВАШІ НЕ ВРЯТУЮТЬ!
(СМІЄТЬСЯ І ЗВЕРТАЄТЬСЯ ДО ГЛЯДАЧІВ)
НАФ-НАФ: ПІДТРУНЮЮЧИ
З’являється кам’ний будиночок презентація файл № 6,
Постипенно приближаясь к ВОЛКУ НАФ-НАФ поёт на мелодию «У моря, у синего моря…»
муз. № 7
ПОСТРОИЛ Я ДОМ ОЧЕНЬ ПРОЧНЫЙ
РАБОТАЛ НАД НИМ ДНЁМ И НОЧЬЮ.
Я КЛАДКУ КИРПИЧНУЮ ПРОЧНО ЛОЖИЛ
ПОТРАТИТЬ ПРИШЛОСЬ МНОГО СИЛ.
Я ЗНАЮ, Я ЗНАЮ, Я ЗНАЮ
МОЙ ДОМИК НИКТО НЕ СЛАМАЕТ.
НА КРЕПКИЙ ЗАМОК Я ЗАПРУ СВОЮ ДВЕРЬ –
НЕ ЛЕЗЬ К НАМ ЗЛОЙ ВОЛК, ХИТРЫЙ ЗВЕРЬ!
В цей час ВОВК починає дути на будиночок, НАФ_НАФ продовжує співати.
ТЫ ДУТЬ БУДЕШЬ СИЛЬНО, КАК ВЕТЕР НОРД-ВЕСТ,
ТРЕЩАТЬ БУДУТ СОСНЫ ЕЛИ,
Дотрагивается рукой с булавкой до живота (надутый шарик под одеждой) волка, живот лопается. Волк падает.
И ЛОПНИТ ЖИВОТ ТВОЙ И ЗНАТЬ БУДУТ ВСЕ,
ЧТО СВИНКИ ТЕБЯ ОДОЛЕЛИ.
На проигрыш к НАФ-НАФУ подбегают НИФ-НИФ и НУФ-НУФ,
последний куплет поют поросята вместе .
И СКАЖЕМ ТЕБЕ СТРАШНЫЙ, ЗЛОЙ, СЕРЫЙ ВОЛК
НЕ ВЫЙДЕТ, КАК С ТЕМИ ДОМАМИ
ХОТЬ ДУЙ, ХОТЬ НЕ ДУЙ, А СТОЯТЬ БУДТ ДОМ
И ЛУЧШЕ ДРУЖИТЬ ТЕБЕ С НАМИ!
На последние слова ВОЛК поднимается, ПОРОСЯТА протягивают ВОЛКУ свои руки, как мушкитёры, ВОЛК свою руку кладёт сверху.
-4-
ВОВК :
Добре, добре переконали. Якщо запрошуєте, то із задоволенням приєднаюся до вашої компанії! Тільки ось для справжнього відчуття Нового року чогось не вистачає…. (чеше потилицю)
НУФ-НУФ:
НИФ-НИФ:
НАФ-НАФ
НУФ-НУФ:
НИФ-НИФ:
Всі кличуть Діда Мороза та Снігуроньку
З’являються Діда Мороз та Снігуронька муз. № 8
1)Д.М.:
Я Дід мороз — червоний ніс.
Всім гарну вісточку приніс.
У цей казковий, дивний час
Чарівний рік іде до нас!
Вітаю всіх! Вітаю всіх!
Нехай лунає щирий сміх!
Хай щастя йде у кожний дім
Та буде затишно у нім!
2)Сн.:
Щастя вам в Новому році,
Сонця, радості й тепла.
Щоб у вас на кожнім кроці
Усмішка, як мак, цвіла.
З Новим роком, друзі щирі,
Хлопці і дівчата!
Проживіть цей рік у мирі
Гарно і крилато!
3)Д.М.: Не пускайте сварку в хату
Й близько до порогу.
Хай дзвенять пісні крилато
й кличуть вас в дорогу.
Хай мир панує в кожній хаті,
Щоб стали ми усі багаті…
4)Сн.: І добрі, щирі та красиві,
Здорові, радісні, щасливі.
Щоб успіхи були відмінні,
Щоб був порядок в Україні.
Усі здоровими були
Й добро у серденьку несли!
5)Д.М.:
До вас ми в гості завітали.
Ми знаємо, ви нас чекали
Призи-дарунки через ліс (показує мішок, піднімаючи у гору)
Для переможців я приніс.
Сн.:
Але, перш ніж порахувати отримані фішки, ми запрошуємо вас пограти ще в одну гру. З кожного класу потрібно вибрати ЯЛИНКУ (дівчинка, чи хлопчик не важливо). ЯЛИНОК повинно бути по кількості класів.
(З кожного класу виходить по 1-й ЯЛИНЦІ, Сн. та Д.М. розташовують їх по одній лінії, на однаковій відстані перед сценою. ЯЛИНКИ повинні стояти у такому положенні).
Отже, по команді: 1, 2, 3 – гру почали…. По одному гравцю з кожного класу біжать до своєї ялинки і прикрашають її тільки однією прикрасою, потім повертаються до свого класу і тільки тоді біжить наступний гравець. Прикраси можуть бути різноманітні, аби чіплялися на ЯЛИНКУ: заколки, бантики, ремінці, ланцюжки, намисто, шапки, одяг
і т. ін….. ПРИКРАСИ не мають падати на підлогу. Якщо якась прикраса вплала на підлогу, вона вважається розбитою і не зараховується. Якщо з якогось класу вискочило відразу 2 гравця, то обидва повертаються на свої місця і тільки тоді хтось один біжить до своєї ялинки. Гра закінчується по закінченні музики. Фішку отримує той клас, у якої більше прикрас на ялинці. Зрозуміло? Починаємо!!
Гра «Прикрась ялинку» муз. № 9
По закінченні гри, підраховуються усі фішки, класу – переможцю вручають приз.
Д.М. та Сн. Запрошують усіх на Новорічну дискотеку.
презентація файл № 7