новорічна сценка для учнів 8-9 класів

Про матеріал

розвивати і тренувати слухову увагу, пам'ять і мислення, орієнтування у просторі, емоційну та рухову чутливість,музичні навички зокрема початкове звукоутворення в підспівуванні, та рух під музику.

Виховувати інтерес і любов до музики, бажання слухати її, збагачувати музичні враження, почуття доброти, естетичний смак.

Навчити емоційно реагувати на музику.

Перегляд файлу

Під звуки мелодії «1. В гостях у казки»

Ведучий: Ну що ж почнемо свою нехитру розповідь.  Сподіваємось, що не поб’єте ви нас. В недалекому царстві, в славному граді – государстві  жив-був цар, баламут та свістопляс.

(Виходить цар не поспішаючи «2. Царь»)

 

Ведучий: І дружина його, цариця - імператриця, розписна молодиця

(музика «3. Мама люба»)

 

Ведучий: І була у них донька, красуня

(музика «4. Страшная»).

 

Ведучий: Красуня я сказала

(музика «5. Красива, мила ..)

 

Ведучий: І жили вони в своєму царстві – государстві  розкошуючи. І ось одного разу, приходить донька до царя- батюшки  і каже

(музика «6. Сьогодні я піду на дискотеку»)

 

Ведучий: Задумалися цар з царицею. Ну що поробиш, раз приспічило !? Пора нареченого вибирати. Був у царя один кандидат на прикметі, знатний султан з країни далекої, східної. Вже дуже любив цар східні солодощі

(музика «7. Девушка красивая»)

Ведучий: Не сподобалася царівні перспектива стати четвертою дружиною. Аж надто нахабними виявилися запити султана. І каже вона царю-батюшці  з матінкою

(музика «8. А я не хочу по расчету ...»)

 

Ведучий: Дізнався про бажання царівни Кощій кістлявий, і теж пришкутильгав свататися

(музика Басков «9. Я буду руки твої цілувати ..»)

 

Ведучий: А царівна йому у відповідь і каже:

(музика «10. ну навіщо ти мені потрібен такий!»)

 

Ведучий: Образився Кощій. Кістками загримів

(11. звук грому).

 

Ведучий: Не поступається, на своєму наполягає

(музика Фактор 2 «12. Красуня»).

 

Ведучий: Та так і пішов ні з чим

(музика «13. Ех, життя моє бляшанка ...»)

 

Ведучий: Довго чи коротко, жив в ту пору неподалік багатий, але старий боярин

(музика «14. Лускунчик»).

 

Ведучий: Прийшов і він до царівни, щастя свого спробувати, ледве дійшов бідолаха, потом весь обливається. Але діалог їх не пішов з самого початку

(музика «15.А я люблю військових, красивих здоровенних»)

 

Ведучий: І погнала вона його за шию. Засумувала царівна. Так що ж це таке! Немає ні любові ні щастя ... Думає: «ось якщо прийде ще хтось ...»

(музика Лоліла «16.Пошлю его на ...»)

 

Ведучий: Мріє царівна про свого судженого ... І тут з'являється ВІН ... через якого промочила 50 подушок і 65 ковдр. Прийшов зараза

(виходить наречений) (музика «17. О боже, який чоловік ...»)

 

Ведучий: І тут царівна оторопіла, але не розгубилася

(музика Кіркорова «18.Зайка моя»)

 

Ведучий: Зітхнули вони всі з полегшанням  і зажили довго та щасливо!

(музика «19.Щастя»)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Саніна Надія Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Nagornyuk Nina
    Дякую за гарну роботу
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Матюшок Оксана
    Дуже гарна розробка.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 вересня 2018
Переглядів
3793
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку