29 травня о 18:00Вебінар: Філософія для дітей: закордонні та українські практики

Новорічний квест у 1 класі

Про матеріал
Квест для учнів 1 класу Нової української школи. Класний керівник у цікавому форматі пропонує дітям знайти новорічні подарунки, долаючи першкоди та виконуючи певні завдання. Використовується групова робота та закріплюються раніше отримані знання. Кожен школяр отримує подарунок.
Перегляд файлу

1 клас

Новорічний квест

Вчитель Камардіна Віта Анатоліївна

Тема квесту «В пошуках новорічних подарунків»

Мета: узагальнити знання з різних предметів 1 класу; розвивати зв’язне мовлення, увагу, кмітливість, пам’ять, мислення, обчислювальні навички; виховувати чесність, товариськість, бажання пізнавати.

Обладнання: мішок, дзеркало, записка, літери на магнітах, пазли (5 наборів), цукерки 5 видів, аркуші А4 для кожної дитини, хокейні клюшки, клубок ниток, стрілки, коробочки з горішками, фольга, 3 аркуша з зображенням ялинки, паперові ялинкові іграшки з написаними прикладами, стаканчики паперові з написаними цифрами, паперові «пігулки» з написаними прикладами, звукові моделі, аркуші зі словами, на зворотному боці яких частинки ілюстрації медсестри, набори LEGO-цеглинок, аркуші з прикладами для кожної команди, таблиця кольорових цеглинок з підписаними числами, алфавіт, таблиця з числами, дві подушки, 5 наборів одягу козака (шаровари, сорочка, шапка), 5 порцій вареників, 5 мисок із мукою, аркуш із написаним ребусом, стрічки з написаними частинами прислів’їв, таємний лист, гуаш, аркуш з написаними літерами, сніжки (справжні), санчата або тарілки для катання з гірки, відеозапис фізкультхвилинки «Танці – зігріванці», аудіозапис пісень англійською мовою, подарунки.

І. Вступна частина

- Шановні діти! Сьогодні наш урок буде незвичайним і почнеться в музичній залі.

ІІ. Новорічне дефіле

За бажанням учні можуть прийти в карнавальних костюмах. Під новорічні та різдвяні мелодії школярі демонструють костюми.

  • Як завжди під Новий рік дітки отримують подарунки. Нам теж Дід Мороз передав мішок солодощів. Ура!
  • Давайте знайдемо цей мішок!

Дівчатка та хлопчики знаходять порожній мішок, у ньому дзеркало й записка. Щоб прочитати текст, треба використати дзеркальне відображення. Діти вибирають учня, який гарно читає:

Доброго ранку!

Подарунки я віддав. Хочу, щоб їх знайшли розумні, кмітливі, спритні школярі. Відгадайте, в кого вони? А для цього знайдіть букви імені цієї людини. Дорогу далі знайдете, рухаючись по стрілочках.

                                                                              Дід Мороз

ІІІ. Загадаю – відгадай

Стрілки приводять до дверей з написом: «Загадаю – відгадай!»

Стукаємо в двері, промовляємо: «Доброго ранку! Нам потрібні букви! Допоможіть нам, будь ласка!»

Виходить Королева Зима.

Королева Зима. Букву вам, звичайно, дам!

                              Допоможу школярам.

                              Загадки ви відгадайте,

                                Тоді  літеру тримайте!

1. Кружляє ніжно білий пух,
Міняє зайчик свій кожух,
Вдягає лиска рукавички,
Співають весело синички,
Ведмідь в барлозі вже дріма,
Яка пора скажіть? …
(Зима)

2. Розсипає з неба сніг
Білим килимом до ніг.
Миколайчики приносить,
Новий рік у гості просить.
(Грудень)

3. Веселий Дід Мороз в руках
Несе нам подарунки.
І на засніжених шибках
Малює візерунки.
Або ще й носа обпече
До холоду незвичним.
Тому, що скрізь мороз січе –
Цей місяць зветься…
(Січнем)

4. Мороз і завірюха –
Замерзли щічки й вуха.
Хто з місяців лютує,
Над нами бешкетує?
(Лютий) 

5. Я падаю на ваши хати.
Я білий-білий, волохатий.
Я приліпаю вам до ніг
І називаюсь просто....
(сніг)

6. На долоню зірка впала,
Я дмухнув – вона розтала.
То не зірка вже, краплинка,
А була вона …
(сніжинка)

7. На долоню зірка впала,
Я дмухнув – вона розтала.
То не зірка вже, краплинка,
А була вона …
(сніжинка)

8. Прозора, як скло, не вставиш у вікно
( крига )

9. Влітку відпочивають, взимку дітей катають.
(санчата)

10. За селом була вона
Вся блискуча, чарівна,
По слизьких її боках
Діти їдуть в ковзанах.
(ковзанка)

11. По стежині, по дорозі
Бігти я у них не в змозі,
По снігу не йдуть як слід:
До вподоби – тільки лід.
(ковзани)

12. Дві дощечки, дві сестри несуть мене із гори
(лижі)

13. Узимку хто,
Скажіть мені,
Малює квіти
На вікні?
(Мороз)

14. Біла морква взимку росте
(бурулька)

15. Їжачок на неї схожий, 
На ній листя не знайдеш. 
Зелена, струнка та красива, 
А на Новий рік – важлива. 
(Ялинка)

- Всі загадки відгадали. Тримайте букву «А». Я хочу нагородити вас цукерками (5 різновидів цукерок, діти вибирають по одній.) Тепер обєднайтеся так, щоб у групі в усіх були однакові цукерки. Оберіть командира. (Командири отримують конверти) 

- А яка була остання відгадка? Так, ялинка. Тож, вам потрібно знайти ялинки. А де їх шукати, ви зрозумієте, коли складете пазли.

- Дякуємо!

ІV. Обчислюй – не позіхай!

Пазли складають – виходить фото класу. Діти йдуть до класу. Біля дверей кожен отримує паперову іграшку з прикладом.  На дошці прикріплені 3 ялинки з верхівками 10,9, 8. Школярів зустрічає професор математики.

Професор математики.

Прикрасьте правильно ялинку.

Тримайте LEGO-цеглинки.

Вежу побудуйте,

Наполегливо працюйте.

Кожна група отримує приклади.

 

 

 

 

 

 

7

5

9

1

6

8

 

9 – 4 =

6 + 3 =

2 + 6 =

8 – 1 =

2 + 4 =

9 – 8 =

 

 

 

 

 

 

 

Професор математики: Літеру тримайте! (Дає літеру «А»)

                                            Далі поспішайте!

А куди вам мандрувати,

Постарайтесь відгадати.

Вам абетка допоможе.

Хто лічити букви зможе?    

22

20

19

21

23

С

П

О

Р

Т

  • Отож, куди поспішаємо далі?

V. Спорт – запорука здоровя

У спортивній залі школярів зустрічають козаки Вернидуб, Крутивус, Вернигора.

Козаки: Силу, спритність покажіть!

                Вправність вміло доведіть!

                Потім літеру тримайте,

                Далі впевнено рушайте!

Проводиться 1) хто швидше одягне шаровари, сорочку, шапку;

                        2) бій подушками;

                        3) хто швидше зїсть вареники.

Від кожної команди вибирають козаки по одному представнику на кожний конкурс.

4) знайди букву в мисці з мукою (5 мисок з мукою, лише в одній – буква «І». Знайти літеру без рук. Витягти зубами)

Козаки. Ось тримайте ви клубок.

Йдіть по стежці із ниток.

Згортаючи клубок ниток, діти приходять до їдальні, де їх чекає Білочка.

VІ. Коли хліб – тоді й розум

Білочка: Добрий день, малята!

Любі хлопчики й дівчата!

Мудрість народну вивчайте –

Розумнішими ставайте!

Завдання: зєднати початок і кінцівку прислівя.

Без їжі…

… голова стоїть прямо.

На ситім тулубі…

… хлібові сестриця.

Паляниця - …

… ніж жити чужиною.

Краще їсти хліб з водою, …

… і віл не потягне.

З неба хліб …

… там домівка наша.

Без солі – несмачно, …

… така й паляниця.

Де хліб-сіль-каша, …

… без хліба – неситно.

Яка пшениця, …

… не падає.

  • А тепер розгадайте ребус.

  (Горіх)

Білочка дає діткам баночку з горіхами, загорнутими в фольгу. Серед горішків захована ще одна літера «І».

Білочка:  А куди далі йти вам підкаже таємний лист. (Білочка дає аркуш і гуаш. На листку парафіновою свічкою зроблено напис «Музична зала». Зафарбувавши аркуш, можна прочитати написане)

VІІ. Кому добре – той співає!

Дітей зустрічає свинка Пеппа.

Свинка Пеппа: Добрий день, мої артисти!

                             Ви прийшли сюди поїсти?

Діти: Ні!

Свинка Пеппа: Тоді будем танцювати,

Потім літеру шукати!

Школярі виконують «Танці-зігріванці», потім шукають літеру (у свинки на шиї на  ниточці буква «П»)

Свинка Пеппа: А куди вам мандрувати,

Спробуйте ви відгадати.

Звукові моделі ви сладіть –

І картинку оживіть!

На стіні прикріплений аркуші зі словами. Хто правильно складає звукову модель, той перевертає аркуш. У процесі роботи, отримуємо малюнок медсестри.

Ліки

Шприц

Вітамін

Чистий

Мило

Вода

 

                       

Діти йдуть до кабінету медсестри. Там їх зустрічає лікар Айболить

VІІІ. Здоровому все здорово!

Лікар Айболить: Любі хлопчики й дівчата!

Я трудився вже багато!

Та прибігли мишенята,

Всі пігулки розкидали,

Навіть не поприбирали!

Ви всі ліки поскладайте,

Потім з буквою рушайте.

На столику стоять стаканчики з цифрами 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10. На підлозі розкидані кружечки-пігулки з прикладами. Діти мають обчислити приклади й покласти до відповідного стаканчика. Лікар Айболить дає літеру «И».

Лікар Айболить. Якщо ви переставите букви, то здогадаєтеся, куди йти далі.

С Й Н Б Е А

Школярі йдуть до басейну.

ІХ. У здоровому тілі – здоровий дух.

У переході до басейна дітей зустрічає Золота Рибка.

Золота Рибка: Добрий день, мої хороші!

Які гарні та пригожі!

Покажіть свої уміння,

Попрацюйте всі сумлінно.

Кожен із школярів отримує аркуш паперу. Разом складають човники з паперу. За допомогою хокейної клюшки кожен має перемістити човник із одного «берега» басейну до протилежного. Після завдання діти отримують букву «Р».

Вмикається пісенька «Jingle Bells»

Золота Рибка: Сhildren!

                           Еnglish class!

Діти йдуть до класу англійської мови. Їх зустрічає Мері Поппінс.

 

Мері Поппінс: Good afternoon!

 

Школярі співають пісню англійською мовою «We Wish You A Merry Christmas»

Good tidings we bring
To you and your kin;
Good tidings for Christmas
And a happy New Year!

We wish you a Merry Christmas
We wish you a Merry Christmas
We wish you a Merry Christmas
And a happy New Year.

Bring us pudding
Bring us pudding
Bring us pudding
And a cup of good cheer

We won't go 'til we get some
We won't go 'til we get some
We won't go until we get some
So bring it out here!

We wish you a Merry Christmas
We wish you a Merry Christmas
We wish you a Merry Christmas
And a happy New Year
And a happy New Year

We wish you a Merry Christmas
We wish you a Merry Christmas
We wish you a Merry Christmas
And a happy New Year.

Merry Christmas…

 

Здобувачі освіти отримують літеру «Н».

Мері Поппінс: Послухайте слова:

snow

snowman

snowflake.

Як ви гадаєте, куди вам іти далі?

Далі школярі одягаються та йдуть на подвіря.

Х. І побігли до санчат купа наших всіх малят!

1) Катання з гірки

2) Ліплення снігової баби

3) Знайди букву в сніжках (на нашому майданчику заздалегідь наліпити сніжків, в одному літера «Н», сніжки розкласти в різних куточках майданчика, в павільйоні.

ХІ. Подарунки

Школярі заходять до класу, на дошку прикріплюємо букви (вони на магнітах)

А  П  І  Н            І   И  А   Р   Н

ПАНІ                   ІРИНА

Йдемо в кабінет пані Ірини, вона в костюмі Снігуроньки. Роздає подарунки й листи від Діда Мороза (листи можна згенерувати кожному на сайті «Розвиток дитини»).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
19 січня
Переглядів
204
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку