Новорічний квест "У пошуках скарбів" для старшокласників

Про матеріал

Квест допоможе організувати Новорічний розважальний вечір для старшокласників (8-11 кл.), під час якого найстарші учні школи із задоволенням водитимуть хороводи, примірятимуть карнавальні костюми, прикрашатимуть ялинку у пошуках скарбів.

Перегляд файлу

Новорічний квест для старшокласників

Тема: У пошуках скарбів

Мета:

Виховна -  виховувати почуття справжньої дружби і підтримки між однокласниками, сприяти об’єднанню класних колективів.

Навчальна – навчити здобувачів освіти  працювати в команді та змістовно  організовувати своє дозвілля.

Розвиваюча – розвивати творчі та інтелектуальні здібності учнів, активність,  кмітливість, комунікабельність і креативність дітей.

Завдання заходу: -  привітати всіх старшокласників з Новим роком;

  •                   створити святкову Новорічну атмосферу у закладі, стимулювати піднесений настрій учнівського колективу;
  •                   змусити здобувачів освіти старшої школи поринути у дитинство,  пригадати дитячі Новорічні хороводи,  розшифрувати певне місце на обумовленій території, виконати на цьому місці певні дії для  отримання підказки до виконання наступного завдання у пошуках Новорічного скарбу.

Форма проведення: Новорічна пошукова гра-квест

Хід виховного заходу

І. Вступна частина

Ведучий: Незабаром Новий рік

Переступить наш поріг.

Хай до вас він завітає

З тим, щосерце забажає.

Ведучий: Хай лунають жарти всюди.

Тут зібрались веселі люди.

Танці, вірші, пісні, сміх

Прозвучать отут для всіх.

-З Новим роком!

-З Новим роком!

 

Ведучий: Сьогодні для суму в нас місця не буде.

Радість і сміх пануватимуть всюди.

Запрошуємо вас танцювати, співати,

Щоб настрій веселий, бадьорий всім мати.

Ведучий: Дід мороз вирішив нагородити найкмітливіших учнів 8-11-х класів і зібрати їх для цього в одному місці, тут у спортивному залі, біля ялинки.

Ведучий: Але ... Дідусь відправив лише листа до нашої школи замість подарунків.

Ведучий (зачитує лист):

Доброго дня, шановні старшокласники! Я знаю ви давно вже не вірите у моє існування, не пишете мені листів, не чекаєте Новорічного дива. Але в цьому році ви проявили себе найспритнішими та найкмітливішими учнями і я вирішив нагородити вас за це. Проте, щоб знайти ваші подарунки, я дам для вас  кілька завдань. Як тільки ви їх виконаєте, відразу отримаєте свій Новорічний подарунок. Не забувайте, що спритність і винахідливість – це далеко не головні якості в людині. Доброта, здатність прийти на допомогу у важкій ситуації, командна гра зроблять ваш шлях легшим і приємнішим. Бажаю вам успіху!

                                                                                                              Ваш Дід Мороз

ІІ. Основна частина

Ведучий: Тож розпочинаємо пошук Новорічних скарбів. Пропонуємо вам уважно послухати правила гри.

Ведуча: Після того, як ви назвете свої  команди,  представите  себе, ми пропонуємо обрати капітанів команд

Ведучий: Після цього кожна команда отримає свій маршрутний лист, де прописані всі станції, які розміщені на території школи. Завдання для команд-відвідати кожну станцію за тим порядком, яким  вони записані у маршрутному листі. Пропускати станції заборонено. На кожній станції є відповідальна людина, яка повинна поставити свій підпис після того, як ви виконаєте відповідні завдання. На останній станції ви отримаєте підказки про скарб, але за кожну додаькову підказку вам потрібно буде виконати додаткове завдання. Переможцем стане та команда, яка першою знайде схований скарб.

Ведуча: Якщо  ви почуєте три довгих   дзвінка. Це означає, що скарб знайдено і всі команди збираються тут для Новорічної дискотеки.

Ведуча: Команди сформовані. Зараз кожна команда представить свою назву і девіз. Отож, для представлення ми запрошуємо команду 8-А класу. Вашим капітаном        є________________________. Ваша назва? Ваш девіз?

Ведучий:  Зустрічаємо команду 9-А класу. Вашим капітаном  буде ________________ Ваша назва? Ваш девіз?

Ведуча: Вітайте команду 9-Б класу . Вашим капітаном буде _______________________ Ваша назва? Ваш девіз?

Ведучий: Оплески команді 10 класу. Вашим капітаном буде _______________________ Ваша назва? Ваш девіз?

Ведуча: І найдосвідченіша команда 11класу. Вашим капітаном буде __________________ Ваша назва? Ваш девіз?

Ведучий: Та команда, яка найшвидше справиться із завданнями, отримає карту  і знайде скарб, має з’явитися  тут для нагородження. Тоді пролунає три довгих дзвінка і всі команди повинні зібратися знову тут, у цій залі. Глядачі, вболівальники можуть спостерігати за станцією «Вітальна», яка розміщена тут, у спортивному залі або відвідати будь- яку іншу станцію на території школи.

Ведучий: Щоб роботу розпочати,

Загадку треба відгадати.

Стоїть зелена і розкішна,

Зелена в неї сукня пишна.

Йде на галявину стежинка,

А там – прикрашена…(ялинка)

Ведучий: Отже, перше завдання – на ялинці. Ви можете його взяти.

(Капітани команд шукають і знімають конверт з ялинки, вивчають карту, читають свій маршрутний лист, біжать по своїх станціях виконувати завдання. Коли з’являється команда-переможець, лунає три довгих дзвінка, всі збираються у спортивному залі, ведучий вітає її)

ІІІ. Заключна частина

Дід Мороз:  Рік Новий — казковий час!

Хай здивує щастям вас.

Рік добра і рік кохання,

Тож приймайте привітання:

Будьте добрі та здорові,

Побажаємо любові,

Світла й радощів багато,

Щоб життя було, як свято!

Отож, клад знайдено, перемогла команда____________, ______класу. Вітаємо!

(нагородження команд)

Скінчилось наше свято,

Нам розставатись час.

Хай Новий рік багатий

І щасливий іде до вас.

Іще раз зі святом щиро вітаю вас,

І радісно повідомляю, що дискотеки зараз час.

Хто не хоче танцювати, може додому прямувати,

Ну а хто хоче продовжити свято, запрошуємо потанцювати.

Ще про правила поведінки  хочемо нагадати:

Хлопушками, пітардами та різними піротехнічними засобами не стріляти,

Бажаємо гарного настрою і гарно вам погуляти!

А вас, маестро,  просимо ритмічну  музику нам дати!

(Новорічна дискотека)

 

 

 

Орієнтовний маршрутний лист

Маршрутний лист №1

№ з\п

Назва станції

Відповідальні учні

Відповідальний вчитель

Підпис

1

Вітальна

 

 

 

2

Сніговик

 

 

 

3

Новорічна маска

 

 

 

4

Лови сніжок

 

 

 

5

Рукавиці і ґудзики

 

 

 

6

Красуня-ялинка

 

 

 

7

Літературна

 

 

 

8

Хороводна

 

 

 

9

Новорічні загадки

 

 

 

 

Завдання  для станцій

Станція «Вітальна».

Рік Новий уже ступає впевненим кроком,

Ваше завдання привітати всіх присутніх в залі  з Новим роком.

Вірш за зразком вам треба написати, одягнути елементи новорічних костюмів та його прочитати.

Члени команди мають скласти вітальний вірш за запропонованим шаблоном, одягти елементи Новорічних костюмів (Діда Мороза, Снігуроньки, Сніговика, Баби Яги, Нового року) та привітати глядачів з Новим  роком своїм віршем.

______________________________________________________ милі,

_______________________________________________________ силі,

_______________________________________________________ вас.

_______________________________________________________ в здоров'ї,

________________________________________________________ любові

_______________________________________________________ час.

________________________________________________________ вітаю,

________________________________________________________ вам,

________________________________________________________ бажаю,

________________________________________________________ гостям.

Станція «Сніговик».

Ваша зіронька яскрава та, що від ялини справа,

Засіяє в той же час, як сніговик буде у нас.

(Необхідно приготувати по три повітряні кульки, фломастери та скотч для кожної команди.)

 Завдання команд: надути кульки, склеїти сніговика, намалювати йому очі, ніс, рот, одягнути шапку, зав’язати шарф та сфотографуватися зі своїм сніговиком.

Сніговика гуртом зліпили,

Яскраву зірку засвітили.

А тепер часу не гаймо, -

Загадку знову відгадаймо.

Він сюрприз, його чекають

І дарують, і приймають

Яскравий, зв’язаний пакунок

Зветься, звісно…

 (У подарунковій коробці лежить якийсь продукт, завдання команди, з’їсти те, що у коробці і прибрати за собою)

Станція «Лови сніжок».

Взимку в сніжки залюбки пограй, хутчіше снігу назбирай.

В командах обираються по одному «сніжколову». «Сніжколови» отримують по великому відру. «Сніжколов» стає навпроти своєї команди, члени якої починають кидати сніжки, намагаючись поцілити в відро свого «Сніжколова». Кожен учасник кидає сніжки до тієї пори поки не влучить 5 разів.

Станція «Новорічна маска»

Щоб могла яскраво зірка Новорічна засіяти, потрібно маску відгадати.

Ведучий прикріплює зображення якогось героя, відомої людини, персонажа чи тварини гравцеві на спину. Гравець повертається спиною до команди і задає різні питання, на які отримує відповіді лише «так» або «ні». Наприклад, «Це тварина?» — Ні. — Людина? — Ні. — Птах? — Так! — Домашня? — Так / ні. — Вона стрибає? — Ні. — Крякає? — Так! — Це качка!

На наступного гравця одягається інша маска. Потрібно відгадати 3 маски.

Станція «Рукавиці і ґудзики» 

Як лиш холодніше стало,

Їх на руки повдягали.

Це не сукня, не спідничка,

Гріє руку … (рукавичка)

Щоби зорі всі світили,

Треба, щоб ви все зробили.

Рукавички одягніть

І весь одяг застібніть.

Одному з учасників видаються товсті зимові рукавиці. Його завдання — якнайшвидше застебнути ґудзики на сорочці чи халаті, який одягається поверх одягу партнера по грі.

Станція  «Красуня-ялинка»                                                                                                       Команда  отримує стрічку, гірлянду, мішуру та новорічні іграшки. Завдання команди  прикрасити «ялинку», роль якої буде виконувати один із учасників команди. В конкурсі оцінюється швидкість виконання та краса «ялинки».

Станція «Літературна»

У картотеці бібліотеки потрібно знайти назву книги, в якій розміщене завдання, знайти саму книгу і виконати наступне  завдання: прочитати уривок на вказаній  сторінці як Дід Мороз, як Баба Яга, як Снігуронька, весело, плаксивоі т.д.

Станція «Хороводна»

 Пригадайте дитинство, заспівайте  5 Новорічних пісень, танцюючи хоровод навколо ялинки.

Станція «Новорічні загадки»

Розмісти букви учасникам гри на спину, завдання: скласти слова і стати в такому порядку, щоб координатор міг прочитати їх.

ЗОРМО (мороз)

НІКАСИНЖ (сніжинка)

ОТУРВИХНА (хуртовина)

АМЗИ (зима)

ХАВІРЮЗА (завірюха)

КАРУЛЬБУ (бурулька)

 

Підказка №1

Скарб знаходиться там де постійно діє правило «Citius. Altius. Fortius.»

Якщо ви хочете підказку наступну, то потрібно виконати додаткове завдання. Зверніться до педагога-організатора.              

Підказка №2

«Citius. Altius. Fortius.»- це олімпійський девіз, який означає «Швидше. Вище. Сильніше».

Підказка №3

Щоби клад вам відшукати,

Загадку треба відгадати.

Стоїть красива і розкішна,

Зелена в неї сукня пишна.

Йде на галявину стежинка,

А там – прикрашена…

 

(Скарб під ялинкою)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Сіконенко Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Тріль Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Грига Оксана Василівна
    Дякую за ідею! Сценарій - супер!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 листопада 2021
Переглядів
18893
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку