Нуль, як компонент додавання.

Про матеріал
Нуль, як компонент додавання. Тип уроку: формування і вдосконалення умінь і навичок.
Перегляд файлу

  Тема: Нуль, як компонент додавання. Побудова прямої, що проходить через дві точки (для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку).

Мета: ознайомити учнів із властивостями додавання 0; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики. На основі практичних вправ і малюнків розглянути випадки додавання 0. Продовжувати закріплювати нумерацію в межах 10. Розвивати логічне мислення, спостережливість, кмітливість. Виховувати почуття колективізму, охайність, старанність в роботі. Початкове ознайомлення з прямою лінією та її важливою властивістю.

Тип уроку: формування і вдосконалення умінь і навичок.

Засоби навчання. Лічильні палички, дві склянки, 3 олівці, таблиці, картки.

Хід уроку

 І.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться.

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок!

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Весела лічба

• Гляньте, білочка одна

Визирає із дупла.

Ще одна стрибнула з гілки,

А за нею ще три білки.

Ми просимо, діти милі,

Щоб ви білок полічили.

• Каже мати-квочка:

— «У мене три дочки

Та два синочки».

Скільки ж діточок у квочки?

2. Математичний диктант

— Запишіть цифру 5.

— Запишіть «сусідів» числа 4.

— Запишіть попереднє число до числа 6.

— Запишіть наступне число до числа 2.

3. Гра «Число загубилось»(на картках)

Порядкова і кількісна лічба.

4. Робота з числовим рядом

— Прочитайте числа від 0 до 10; від 10 до 0.

— Назвіть «сусідів» числа 1 (0; 2).

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ.

Діти, сьогодні на уроці ми розглянемо випадки додавання 0.

Завдання 1

Учитель ставить на стіл дві склянки. У першій — 3 олівця, а друга — порожня.

— Скільки олівців у першій склянці? Скільки у другій? Скільки олівців разом у двох склянках? Як це можна записати рівністю? (Учні пишуть: 3 + 0 = 4).

Який висновок можна зробити? (Якщо до числа додати нуль, отримаємо те саме число. 

Завдання 2

Через дві різні точки можна провести одну й тільки одну пряму лінію.

Робота з картками.

Фізхвилинка .(Вчитель виконує рухи руками учня)

Вранці сонечко встає(підняти обруч вгору)

Світлом осяває.

Увечері воно заходить(опустити обруч вниз)

Нічка наступає.

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Розв'язування прикладів

2+0         7+0

4 + 0       6+0                    

2. Побудувати пряму, що проходять через одну точку

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
24 жовтня 2020
Переглядів
1007
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку