Нумерація чисел першої сотні

Про матеріал
Працюю за науково-педагогічним проектом "Інтелект України". Розробка уроку за зошитом з друкованою основою.
Перегляд файлу

 

Урок  математики

1 клас

за науково-педагогічним проектом

«Інтелект України»

 

 

 Підготувала

вчитель початкових класів

НВК №1 м.Покровська

Левченко Ольга Сергіївна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок  математики

  1 клас

               за науково-педагогічним проектом

«Інтелект України»

Тема: Нумерація чисел першої сотні. Додавання та віднімання чисел. Просторові фігури.

Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про нумерацію чисел першої сотні; актуалізувати вміння учнів лічити в межах 100, формувати уявлення про натуральні числа як такі, що використовуються у лічбі предметів, формувати уявлення про натуральний ряд чисел; актуалізувати поняття одноцифрового і двоцифрового числа, розрядів десятків та одиниць, уявлення про позиційний принцип запису двоцифрових чисел; формувати вміння записувати двоцифрові числа, подавати їх у вигляді суми розрядних доданків; ознайомити з просторовими  фігурами; виховувати інтерес до математики.

Обладнання:  зошит з друкованою основою, інтерактивна дошка, відеозаписи.

Хід уроку

1. Організація класу до уроку та створення ситуації психологічного комфорту.

1.1. Привітання

Проспівав дзвінок –

Починається урок.

З ласки,

Маминої казки,

З щирого старання,

Цікавого навчання.

Клас готовий працювати? (Так)

Додавати й віднімати?       (Так)

На розряди розкладати?    (Так)

Вчасно руку піднімати?     (Так)

Вирази й задачі розв’язати? (Так)

Дзвінок до роботи уже кличе нас.

Країною знань мандрувати нам час.

Працюймо завзято і дружно усі,

Щоб всі розумничками були у кінці.

1.2. Перевірка готовності робочих місць до уроку математики.

Для початку давайте перевіримо чи все в нас готово до уроку.

1.3. Створення ситуації психологічного комфорту та позитивного емоційного настрою.

- Яким би ви хотіли бачити наш урок? (Успішним, радісним, оригінальним, корисним)

- А щоб урок у нас був таким, якими повинні бути ви на уроці? (уважними, слухняними, старанними…)

2.Актуалізація опорних знань

2.1.  Усний рахунок  з використанням шести цеглинок, будуючи кольорову вежу з відповідями знизу вверх.

( Можна запропонувати різні завдання: скласти вежу відповідей у порядку зростання, у порядку спадання, за впізнанням кольорів та інше)

https://naurok.com.ua/library/prezentacia-usnij-rahunok-dodavanna-i-vidnimanna-v-mezah-10-118577.html

2.2.Робота з будиночком чисел від 1 до 100. (№1, 2)

— Прочитай у таблиці числа від 72 до 80, від 86 до 94.

—Обведи числа ,у яких кількість десятків на три менша від кількості одиниць. Назви їх.

3.Вивчення нового матеріалу

3.1. Робота в робочому зошиті.

3.1.1. Робота з правилом.

(Прочитай прискорюючи темп. Відтвори з пам’яті)

 

 

 

3.1.2.Завдання №3

Діти, подивіться  на наше наступне завдання №3.Підкажіть кому потрібна наша допомога? Хто нас чекає? (Незнайко)Чому йому дали таке ім’я? Давайте разом допоможемо Незнайкові, напишемо  числа  в порядку спадання.

67   27  70  89  50  100  19

 

3.1.2.Завдання №4

Хвалько зменшував число на 1.Визнач число, яке має стояти першим.

 

 

Розумнички, гарно впорались з завданням.

3.1.3.Завдання №5.Правило Мудрої Сови.

А зараз всі приготували свої очі «фотоапаратики» , подивилися на нашу інтерактивну дошку. Тітонька Сова приготувала нам довідку. Увага на екран! Фотографуємо правило!

 (Перегляд відео, читання разом, читання самостійно пошепки)

Діти, ми з вами дуже швидко допомогли Незнайкові, а на с.4 нас чекає дуже сумний Хвалько. Йому теж потрібна наша допомога.

Завдання: Із чисел 11, 14, 25 склади приклади на додавання. Перевір дії додавання діями віднімання.

11+14=25

25-11=14

25-14=11

Фізхвилинка

Для розминочки з-за парт

Ми виходимо: на старт! 

Біг на місці – веселіше!

Покажіть-но, хто хутчіше?

Починаймо присідати:

Низько-низько, щоб дістати

Ручками та й до підлоги.

Що, стомилися вже ноги?

Ну тоді не присідаймо!

Ми всі – літачки. Літаймо!

Полетіли всі по колу,

Що ж ми бачимо довкола?

Он дерева захитались,

Бо вітриська налякались.

Будем вітра проганяти,

Нумо тишу закликати!

Тихо-тихо ми сідаймо,

Й працювати починаймо.

3.1.4.Задача №6.

Ми дуже плідно працювали з  прикладами, час попрацювати над задачами. Задача №6.

1)Ознайомлення з текстом задачі.

Ганнуся стоїть на доріжці між Сашком та Михайликом. Від Сашка до Ганнусі 8 кроків, від Сашка до Михайлика- 12 кроків.  Скільки кроків від Ганнусі до Михайлика?

2) Аналіз змісту задачі

3) Пошук шляхів розв`язання.

4)Запис розв`язання і відповіді.

3.1.5.Задача №7.

 Зараз ми з вами спробуємо себе в ролі автора нашого зошита. Складемо за малюнком та стислим записом задачу  та запропонуємо однокласникам  розв’язати її усно.

 

 

 

4. Закріплення і узагальнення знань учнів, формування вмінь і навичок.

4.1 Розв’язування задачі № 8.

1)Ознайомлення з текстом задачі.

Оленка знайшла 7 грибів, потім – 2, а згодом іще 5.Скільки грибів знайшла Оленка?

2) Аналіз змісту задачі

-Про що задача?

-Що відомо?

-Що треба знайти? Чи можемо дати відповідь на запитання задачі? Чому?)

3) Пошук шляхів розв`язання.

4)Запис розв`язання і відповіді. (Під  коментування учня записуємо розв’язання у великий робочий зошит)

4.2 Ознайомлення з правилом

(с.5 завдання 9.Читають разом з вчителем, потім пошепки та вголос)

 

 

 

4.3 Робота з сигнальними картками.

(Діти показують картку з відповідними цифрами, записують в порожні клітинки)

Скільки кубиків у кожній фігурі?

 

 

 

 

 

 

 

5. Підсумок уроку.

5.1.Великі перегони (с.6)

Ти – учасник великих перегонів. Обери автомобіль, на якому братимеш участь у авторалі. Обведи його. За 4 хвилини розв’яжи приклади та порівняй вирази. Бажаю успіхів, перегони розпочались!

5.2. Підсумкова бесіда.

5.3Вербальне оцінювання учнів.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 лютого 2020
Переглядів
4409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку