30 березня о 15:00Вебінар: Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи

НУШ 1 клас Математика Тема "Десяток. Розв’язування задач."

Про матеріал
До тематичного тижня "Спорт" ОР: ознайомити учнів з новою лічильною одиницею — десятком; відтворює послідовність чисел, записує їх, читає; орієнтується в математичній термінології; прогнозує й записує результати математичних дій; використовує у мовленні назви компонентів та результатів арифметичних дій додавання і віднімання; знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане; розуміє сутність різницевого порівняння чисел;
Перегляд файлу

Матем.        Дата _________________

Тема. Десяток. Розвязування задач.

ОР:  ознайомити учнів з новою лічильною одиницею — десятком;  відтворює послідовність чисел, записує їх, читає; орієнтується в математичній термінології; прогнозує й записує результати математичних дій; використовує у мовленні назви компонентів та результатів арифметичних дій додавання і віднімання; знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане; розуміє сутність різницевого порівняння чисел; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше; користується в обчисленнях переставним законом додавання; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; створює допоміжну модель задачі; робить висновки.

Хід уроку:

 І. Ок

Про бокс

Клас – ринг, тренування, спаринг, турнір ….

ІІ. АОЗ

Тренування

1. Вставити пропущені числа. Картка

1 2 ... 4 ... ... 7 ... 9 ...

2. Знайдичисла, які менше числа 6.

1, 5 ,9 ,10, 3, 2, 4.

https://learningapps.org/display?v=paq6k080c20

3.Опитування

по командах Спаринг

назви чисел при «+»

назви чисел при «-«

Щоб зменшити число на кілька одиниць, потрібно….

Щоб збільшити число на кілька одиниць, потрібно…..

Коли додаємо, то знаходимо …

Коли віднімаємо, то знаходимо…

Якщо задача запитує «На скільки?», виконуємо дію…

Якщо задача запитує, «Скільки разом?», виконуємо дію…

В спаринзі перемогу отримала команда…

4. М.д.

Стаємо на «лапи». Відпрацювання ударів

Знайти суму чисел 3 і 1 і зменшити на 2.  (2)

Різницю чисел 10 і 5, збільшити на 2.  (7)

Записати «сусідів» числа 3. (2, 4)

Число 10 зменшити на 8. (2)

Число 1 збільшити на 1. (2)

Записати різницю чисел 5 і 3 . (2)

Записати на скільки число 5 менше, ніж 2. (3)

Перевірка ЛЕГО

Які відповіді однакові? (2). Скільки їх є? Знайдіть їх суму. (10).

ІІІ. Повідомлення теми.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Підготовча робота. Вправи з паличками

— Покладіть 8 паличок. Додайте ще 1.

— Скільки стало паличок?

— Як отримати 9 паличок?

— Складіть приклад.

— Покладіть 9 паличок. Додайте ще 1. Скільки стало?

— Як утворили число 10 із числа 9?

— Відрахуйте 10 паличок. Зв’яжіть їх у пучок (обмотати ниткою).

— 10 одиниць утворюють нову лічильну одиницю — десяток.

Діти, а що можна лічити десятками? (Відповіді учнів)

Десятками можна рахувати яйця, ґудзики, горіхи  та інші предмети.

Отже, десяток =10.

Фізкультхвилинка

2. Колективна робота

Всі спортсмени вживають вітами і нам буде корисно.

Полічи кількість й запиши десятками. (картка або екран)

Отже, … 10= 1 дес., 30= 3 дес.

Висновок: якщо предметів багато, їх зручно лічити десятками.

2. Утворення чисел другого десятка

— Покладіть на десяток паличок зверху ще 1. Скільки стало ? (Десяток і 1)

— Як називається число, яке йде за числом 10?

— Скільки десятків і скільки одиниць утворили одинадцять?

— Як утворити наступне число? (Покласти ще 1 паличку)

— Як прочитати нове число? (12)

Змагання в боксі має 12 раундів.

Фізкультхвилинка

V. Закріплення

1. Робота біля дошки

Відпрацьовуємо удар джеб – прямий удар. Якщо боксер не має такого удару, то це не боксер. Тому ми маємо вправно відпрацювати його.

Визначення кількості десятків і одиниць в числах:

12, 17, 19, 15, 18.

Отже,…

Відпрацьовуємо удар аперкот – удар знизу

Записати цифрами: 1 дес., 1 дес.3 одн., 1 дес.9 одн., 2 дес., 1 дес.6 одн.

Перевірка.

Отже, …

5. Розв’язання задачі

Обєднання в групи: рукавички, бинти, капа. Правила роботи в групах.

С. 79, №4

Перевірка: будьте уважними, слухайте, чи у вас таке ж питання до задачі.

6. Задача на розвиток логічного мислення

Судоку. Потрібно розвивати мислення, бо бокс – це спорт , в якому требу думати, прораховувати удари, швидкість, точність, відстань.

 

 

 

 

 

 

 

 

VI. Рефлексія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 лютого
Переглядів
631
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку