Матем. Дата _________________
Тема. Десяток. Розв’язування задач.
ОР: ознайомити учнів з новою лічильною одиницею — десятком; відтворює послідовність чисел, записує їх, читає; орієнтується в математичній термінології; прогнозує й записує результати математичних дій; використовує у мовленні назви компонентів та результатів арифметичних дій додавання і віднімання; знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане; розуміє сутність різницевого порівняння чисел; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше; користується в обчисленнях переставним законом додавання; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; створює допоміжну модель задачі; робить висновки.
Хід уроку:
І. Ок
Про бокс
Клас – ринг, тренування, спаринг, турнір ….
ІІ. АОЗ
Тренування
1. Вставити пропущені числа. Картка
1 2 ... 4 ... ... 7 ... 9 ...
2. Знайдичисла, які менше числа 6.
1, 5 ,9 ,10, 3, 2, 4.
https://learningapps.org/display?v=paq6k080c20
3.Опитування
по командах Спаринг
назви чисел при «+»
назви чисел при «-«
Щоб зменшити число на кілька одиниць, потрібно….
Щоб збільшити число на кілька одиниць, потрібно…..
Коли додаємо, то знаходимо …
Коли віднімаємо, то знаходимо…
Якщо задача запитує «На скільки?», виконуємо дію…
Якщо задача запитує, «Скільки разом?», виконуємо дію…
В спаринзі перемогу отримала команда…
4. М.д.
Стаємо на «лапи». Відпрацювання ударів
Знайти суму чисел 3 і 1 і зменшити на 2. (2)
Різницю чисел 10 і 5, збільшити на 2. (7)
Записати «сусідів» числа 3. (2, 4)
Число 10 зменшити на 8. (2)
Число 1 збільшити на 1. (2)
Записати різницю чисел 5 і 3 . (2)
Записати на скільки число 5 менше, ніж 2. (3)
Перевірка ЛЕГО
Які відповіді однакові? (2). Скільки їх є? Знайдіть їх суму. (10).
ІІІ. Повідомлення теми.
IV. Вивчення нового матеріалу
1. Підготовча робота. Вправи з паличками
— Покладіть 8 паличок. Додайте ще 1.
— Скільки стало паличок?
— Як отримати 9 паличок?
— Складіть приклад.
— Покладіть 9 паличок. Додайте ще 1. Скільки стало?
— Як утворили число 10 із числа 9?
— Відрахуйте 10 паличок. Зв’яжіть їх у пучок (обмотати ниткою).
— 10 одиниць утворюють нову лічильну одиницю — десяток.
Діти, а що можна лічити десятками? (Відповіді учнів)
Десятками можна рахувати яйця, ґудзики, горіхи та інші предмети.
Отже, десяток =10.
Фізкультхвилинка
2. Колективна робота
Всі спортсмени вживають вітами і нам буде корисно.
Полічи кількість й запиши десятками. (картка або екран)
Отже, … 10= 1 дес., 30= 3 дес.
Висновок: якщо предметів багато, їх зручно лічити десятками.
2. Утворення чисел другого десятка
— Покладіть на десяток паличок зверху ще 1. Скільки стало ? (Десяток і 1)
— Як називається число, яке йде за числом 10?
— Скільки десятків і скільки одиниць утворили одинадцять?
— Як утворити наступне число? (Покласти ще 1 паличку)
— Як прочитати нове число? (12)
Змагання в боксі має 12 раундів.
Фізкультхвилинка
V. Закріплення
1. Робота біля дошки
Відпрацьовуємо удар джеб – прямий удар. Якщо боксер не має такого удару, то це не боксер. Тому ми маємо вправно відпрацювати його.
Визначення кількості десятків і одиниць в числах:
12, 17, 19, 15, 18.
Отже,…
Відпрацьовуємо удар аперкот – удар знизу
Записати цифрами: 1 дес., 1 дес.3 одн., 1 дес.9 одн., 2 дес., 1 дес.6 одн.
Перевірка.
Отже, …
5. Розв’язання задачі
Об’єднання в групи: рукавички, бинти, капа. Правила роботи в групах.
С. 79, №4
Перевірка: будьте уважними, слухайте, чи у вас таке ж питання до задачі.
6. Задача на розвиток логічного мислення
Судоку. Потрібно розвивати мислення, бо бокс – це спорт , в якому требу думати, прораховувати удари, швидкість, точність, відстань.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VI. Рефлексія
Додаток