НУШ 1 клас Навчання грамоти. Читання. Тема "Звук [у], буква «у». Звуковий аналіз слів."

Про матеріал
ОР: з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них; виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції; слухає й розуміє коротке монологічне висловлення; відповідає на запитання за змістом; розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався; сприймає зміст і форму простих медіапродуктів, бере участь в їх обговоренні; має уявлення про мовні звуки; розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння; правильно вимовляє тверді й м’які приголосні звуки; відтворює ланцюжок звуків у почутому слові; розрізняє звуки і букви; має уявлення про склад, вимовляє слова по складах; має уявлення про наголос, визначає на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу; розрізнює наголошений і ненаголошені склади в слові; має уявлення про речення; визначає кількість слів у реченні; збагачує активний словник.
Перегляд файлу

Навч.гр. Читання    Дата 11.10

Тема: Звук [у], буква «у». Звуковий аналіз слів.

ОР: з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них; виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції; слухає й розуміє коротке монологічне висловлення; відповідає на запитання за змістом; розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався; сприймає зміст і форму простих медіапродуктів, бере участь в їх обговоренні; має уявлення про мовні звуки; розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння; правильно вимовляє тверді й м’які приголосні звуки; відтворює ланцюжок звуків у почутому слові; розрізняє звуки і букви; має уявлення про склад, вимовляє слова по складах; має уявлення про наголос, визначає на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу; розрізнює наголошений і ненаголошені склади в слові; має уявлення про речення; визначає кількість слів у реченні; збагачує активний словник.

Хід уроку:

Хід уроку:

І. Ок

Хто молодці? Ми.

Хто активні? Ми.

Хто працьовиті? Ми.

Хто наполегливі? Ми.

 

Тема нашого дня Захисники України. Кожен, хто зараз захищає нашу неньку Україну, далеко від рідного дому, але вони памятають своїх близьких, друзів, вони страшенно скучили за домівкою, вони хочуть мирного життя в нашій державі.

У мене є друзі, що зараз на Сході країни боронять наші кордони.

Знайомство

Літнарович Вячеслав

Віктор і Борис

Їм немає дороги назад. Вони впевнено йдуть до перемоги.

Воїни вирішили провести флешмоб «Ми в школі» через соцмережі.

Словникова робота

Флешмоб - це несподівана поява групи людей у заздалегідь запланованому місці. Після закінчення запланованої акції її учасники розчиняються в натовпі перехожих людей, що і викликає ефект раптовості[1]. Зазвичай флешмоби організовано через всемере́жжя чи інші сучасні засоби комунікації.

Сьогодні ми будемо на відеозвязку з ними. Вони, ніби побувають в школі, відчують тепло наших сердець і побачать, які ми вправні учні.

Я вмикаю камеру… Ми готові до онлайн трансляції…

Привітайтеся із захисниками нашої країни.

То ж працюватимемо на повну, докладемо максимум зусиль.

Бажаю вам успіху!

ІІ. АОЗ

  1. Артикуляційні вправи.

Яка тема нашого тижня? (Батьківщина. Україна, рідна земля.)

Там, де зараз хлопці, лунають постріли… А так хочеться почути спів пташок

Покажіть співучу пташку.

Давайте зробимо «парканчик», щоб вороги не дісталися до нас.

(Посмішка, зімкнуті зуби.)

Чистомовки

«Наша Батьківщина»

Ке – ке – ке – там, де море глибоке

Пи – пи – пи – де широкі степи

Ля – ля -  ля  – там  наша рідна земля

Ід-ід-ід – разом Захід і Схід

ЇНа – їна – їна – це наша Україна

Ви молодці.

  1. Опитування

З чого складається мовлення (спілкування людей за допомогою мови)? (Із речень.)

З чого складається речення? (Зі слів.)

Скільки слів може бути в реченні? (1 і більше.)

На що ми ділимо слова? (На склади.)

Скільки складів може бути в слові? (1 і більше.)

Як називається склад, що ми вимовляємо з більшою силою голосу? (Наголошений.)

Які звуки є в українській мові? (Голосні й приголосні.)

Приголосні бувають… (тверді й мякі.)

Якими фішками вони позначаються?

Ми чуємо… (звуки.)

Ми бачимо … (букви).

Які звуки ми вивчили? ([а] [о] [і] [и])

Якими буквами вони позначаються?

Де «живуть» ці букви?

Підсумок.

 

  1. Робота зі словом

Діти, нажаль, наші нові друзі можуть лише нам писати, і ось вони надіслали повідомлення, що після війни буде МИР. Вони обіцяють!

То що нам пообіцяли захисники?

Мир

Вимовте слово

поділіть на склади

поставте питання

наголос

послідовне називання звуків

коротка характеристика

добір фішки     LEGO

  1. Складання речення

В Україні буде мир.

«Жива» схема. + *доповнення речення (В нашій Україні буде мир.)

Чи змінилась кількість слів у реченні? Чому?

Мир буде, бо ми зараз покажемо, які у нас є літаки.

Фізкультхвилинка. Літачок з LEGO

ІІІ. ПТ

Сьогодні ми познайомимося ще з одним звуком.

Яким?

А ви зараз дізнаєтеся….

ІV. Вивчення теми

  1. Виділення нового звука на основі «живого» мовлення.

Нам надійшло повідомлення. Віктор нас запитує, чи знаємо ми, такі маленькі діти, в якій країні ми живемо? (Відповіді дітей.)

Яким звуком починається слово «Україна»?

  1. Артикуляція звука+дзеркало. Коротка характеристика звука: чи можемо цей звук проспівати? Чи потрапляє повітря на перешкоду при вимові?

Отже, це голосний звук. Добір фішки.

  1. Аналітичні вправи зі звуком

Впізнавання виучуваного звука в названих вчителем словах + позиція

Україна, указка, пудра, дерево, кут, кукурудза, зубр.

Самостійний добір слів з виучуваним звуком + позиція.

  1. Синтетичні вправи

Утворення слів

Му…(ха), ку..(чері), лу…(па)

 

Ми так швидко працювали, що наші друзі просять відпочинку.

Фізкультхвилинка (відео)

  1. Ознайомлення з новою буквою. Розгляд букви. Порівняння друкованої малої та великої літер, встановлення схожості та відмінності. Знаходження спільних ознак у формі оточуючих предметів.

 

  1. Місце знаходження букви на набірному полотні. Де «живе» літера?

 

  1. Мейкерство

 

Робота в групах по 4

Обєднання в групи

Правила роботи в групах

Завдання: змайструвати літеру У.

1-ша група – прапорців (уточнити, що це за предмет, що означають кольори)

2 -га група – з предметів, що є в класі (подушки)

3-тя група – з учасників групи

Перевірка

Зосередження уваги

  1. Читання. Буквар, с. 47

Букви

Речення

Цікавинка про зозулю

Відео

Аналіз відео: діти, якою мовою говорять на відео? Англійською.

Як ви вважаєте, автором відео є українець чи англієць? (англієць)

Важливо вчити англійську мову, ви зможете дивитися відео зарубіжних авторів й одразу перекладати те, про що йдеться у відео.

А Борис пише, що й читати зможете вправно.

  1. Моделювання мовних одиниць (магнітні дошки)

Робота в групах курка, лебідь, зозуля

Правила роботи в групах

Моделювання слів курка, лебідь, зозуля

Я теж моделюю слово «дупло»  з помилкою, учні перевіряють.

  1. РЗМ

Діти, Вячеслав нам пише, що дуже любить казки… Давайте прочитаємо йому казку.

Читання малюнками

Аналіз

Про кого «прочитали»? (Про качура.)

З ким качур приятелював? (З мурахою)

Чи змогла дружба перемогти ворога?

VІ. Рефлексія

Промовте слово ДРУЖБА

Чи в ньому виучуваний звук? Позиція. Якою буквою позначаємо [у]? Буквою «у».

Тож, будьмо дружніми, відважними, щоб захистити нашу Україну від ворога.

Чи знадобляться отримані знання вам в житті? Де?

Нам час прощатися з нашими новими друзями, флешмоб добіг кінця. Камеру вимикаю.

Дякую вам за урок сьогодні не тільки я, а й Вячеслав, Віктор і Борис.

 

 

docx
Додано
10 жовтня
Переглядів
94
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку