Які казки ми читали на попередніх уроках?Хто є автором тих казок?Перекажіть уривок, як павучок врятував ведмедя.
Номер слайду 6
Хочеш їсти калачі, не лежи на печі. Як ви розумієте прислів’я?Я вчора їздила в село до своєї бабусіі вона дала нам мішечок. Сказала, що розв’язати ми його зможемо, якщо будемовправно працювати. Вам цікаво що там? Мені теж.
Номер слайду 7
А ще бабуся загада мені загадки… Я не змогла їх відгадати. Може ви спробуєте.«Ко-ко-ко»— лунає зранку. Принесе нам до сніданку Пташка золоте яйце — І корисне, і смачне. Що ж оце за чаботурка? Це ряба матуся… На дворі і на току — Скрізь луна :»Ку-ку-рі-ку!» Гордо птах цей походжає, Дуже пишний хвостик має, Шпори, гребінець чарівний… Що за птах цей, дітки? …Попищали, попищали, Дружно просо поклювали — І до матері стрибочком Жовті збіглися клубочки. Заховались під крило, Наче їх і не було. Треба загадку кінчати, Ці клубочки — то…Невеличка та сіренька В норці мешкаю тихенько. Уночі по хаті – нир, Я шукаю сало й сир. Учні визначають тему уроку
Номер слайду 8
Угорська народна казка. Курочка, мишка та півник
Номер слайду 9
Первинний синтезкероване читання з передбаченням. Об’єднання в групи (курочка, півник, мишка);правила роботи в групі. Словникова робота!
Номер слайду 10
від слів “Жили собі…” до слів “Замісила курочка тісто сама” від слів “Хто затопить піч?” до слів “Хліб я з’їм сама зі своїми курчатами” від слів “Так і сталося” до слів “Ото був смачний обід”
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Поставте питання слова кукурудза. Це назва істоти чи неістоти?А чи їдять кури кукурудзу?А люди?Які страви ми можемо приготувати з кукурудзи?
Номер слайду 13
Коротка бесіда узагальнюючого характеру. Назвіть героїв казки? Курочка знайшла насіння кукурудзи? А яка є українська народна казка зі схожим сюжетом?Аналіз казки: Читання “ланцюжком”, “естафетою”, мовчазне. Бесіда за прочитаним. Робота з ілюстрацією до казки. До якої частини казки намальована ілюстрація. Підтвердіть словами з казки. Офтальмологічна пауза (наступний слайд)Читання з помічником.
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Вторинний синтез. Узагальнююча бесіда. Тема. Головна думка. Ставлення автора до героїв. Ваше ставлення героїв. Висновок. РЗМГра “Я на телебаченні”Пояснити прислів’я “Хто не працює, той не їсть”, “Без роботи день роком стає”
Номер слайду 16
Рефлексія. Що я візьму корисного для себе Що мене засмутило. Що мене порадувало Що я не візьму для себе
Номер слайду 17
Самооцінка ЛЕГОФормувальне оцінювання. Мішечок. Як ви гадаєте, що там?
Номер слайду 18
Чарівні зернини, які будуть допомагати вам приймати правильні рішення в житті, цінувати працю інших, будити у вас бажання допомагати іншим. Хай щастить!