Урок читання 2 клас НУШ
за підручником Наталія Богданець-Білоскаленко . Українська мова та читання
Розробила вчитель початкових класів
КЗ « Верхньокам’янська ЗОШ І – ІІ ступенів»
Званівської сільської ради
Бахмутського району Донецької області
Стиранець Алла Володимирівна
Тема. За В. Сенцовським «Як лопату вчили працювати»
Мета: вчити учнів свідомо і виразно читати невеликий художній текст, розуміти прочитане; удосконалювати вміння давати повні відповіді на запитання до тексту, розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення. Виховувати бажання допомагати батькам, не лінуватися.
Обладнання: презентація «Як я допомагаю вдома», картки для розчитування, прислів’я для роботи в парах.
Хід уроку
І. Організаційний момент. Створення ситуації успіху.
Станемо в коло і розітремо свої долоньки. Що ви відчули?
-Передамо один одному своє тепло потиском руки.
Закриємо очі і пошепки за мною промовимо:
-У нас хороший настрій.
- Ми всі готові до уроку.
- Бажаємо собі і друзям успіху.
ІІ. Мовна розминка
1. Щоденні 5. Читання для себе.
ІІІ. Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.
Вправа «Передбачення»
І V. Робота над темою уроку.
Читання «ланцюжком». (- Що в цьому творі казкове? Чи могла лопата сама працювати, якби Андрій не доклав до цього зусиль?)
Читання з ЛЕГО. Мама, Андрій, лопата. ( в тексті знайти і зачитати речення, в яких є слова відповідного кольору ЛЕГО)
Щоденні 5. «Читання для когось»
Робота в малих групах (Читання в особах). Ідеї для письменників. «Як я допомагаю вдома». Презентація фото та міні- творів (3-4 речення).
Шануй батька та неньку – буде тобі скрізь гладенько.
Який дуб – такий тин; який батько- такий син.
Без труда – нема плода.
5. Робота в зошитах
V. Підсумок. Рефлексія
Ми сьогодні читали оповідання про Андрійка, який навчив лопату працювати. Як ви думаєте, яка головна думка цього оповідання?
Продовжіть речення: Я зрозуміла (зрозумів)…