Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Читання «Як лопату вчили працювати»За В. Сенцовським.

Про матеріал
Інтегрований урок читання у 2 класі НУШ за освітньою програмою О.Я. Савченко. За підручником "Українська мова та читання" Наталії Богданець - Білоскаленко. Київ "Грамота" 2019
Перегляд файлу

Урок читання         2 клас       НУШ

за підручником  Наталія Богданець-Білоскаленко . Українська мова та читання

                                                    Розробила  вчитель  початкових класів

                                                       КЗ « Верхньокам’янська ЗОШ І – ІІ ступенів»

                                                   Званівської сільської ради

                                                   Бахмутського району Донецької області

                                                    Стиранець Алла Володимирівна

 

Тема. За В. Сенцовським «Як лопату вчили працювати»

Мета: вчити учнів свідомо і виразно читати невеликий художній текст, розуміти прочитане; удосконалювати вміння давати повні відповіді на запитання до тексту, розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення. Виховувати бажання допомагати батькам, не лінуватися.

Обладнання: презентація «Як я допомагаю вдома», картки для розчитування, прислів’я для роботи в парах.

Хід уроку

І. Організаційний момент.  Створення ситуації успіху.

Станемо в коло і розітремо свої долоньки. Що ви відчули?

-Передамо один одному своє тепло потиском руки.

Закриємо очі і пошепки  за мною промовимо:

-У нас хороший настрій.

- Ми всі готові до уроку.

- Бажаємо собі і друзям успіху.

ІІ. Мовна розминка

   1. Щоденні 5. Читання для себе.

C:\Users\User\Desktop\003.jpg

ІІІ. Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.

  • Діти, сьогодні ми будемо читати оповідання «Як лопату вчили працювати»

Вправа «Передбачення»

  • Як ви розумієте заголовок тексту?
  • Коли ми прочитаємо це оповідання, ви зрозумієте, чому саме так автор назвав цей текст.

І V. Робота над темою уроку.

  1. Виразне читання тексту вчителем.
  2. Бесіда за змістом
  • Що вам найбільше сподобалося у творі?
  • Що мама придумала, щоб Андрій їй допомагав?
  1. Вправи на розвиток техніки читання.

Читання «ланцюжком». (- Що в цьому творі казкове? Чи могла лопата сама працювати, якби Андрій не доклав до цього зусиль?)

Читання з ЛЕГО. Мама, Андрій, лопата. ( в тексті знайти і зачитати речення,  в яких є слова відповідного кольору ЛЕГО)

Щоденні 5. «Читання для когось»

Робота в малих групах (Читання в особах). Ідеї для письменників. «Як я допомагаю вдома». Презентація фото та міні- творів (3-4 речення).

  1. Робота над прислів’ями. ( Щоденні 5 «Читання з другом»: скласти з частин прислів’я).

Шануй батька та неньку – буде тобі скрізь гладенько.

Який дуб – такий тин; який батько- такий син.

Без труда – нема плода.

      5. Робота в зошитах

V. Підсумок. Рефлексія

Ми сьогодні читали оповідання про Андрійка, який навчив лопату працювати. Як ви думаєте, яка головна думка цього оповідання?

Продовжіть речення: Я зрозуміла (зрозумів)…

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сідненко Валентина Олександрівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 листопада 2020
Переглядів
819
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку