18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Читання «Як лопату вчили працювати»За В. Сенцовським.

Про матеріал
Інтегрований урок читання у 2 класі НУШ за освітньою програмою О.Я. Савченко. За підручником "Українська мова та читання" Наталії Богданець - Білоскаленко. Київ "Грамота" 2019
Перегляд файлу

Урок читання         2 клас       НУШ

за підручником  Наталія Богданець-Білоскаленко . Українська мова та читання

                                                    Розробила  вчитель  початкових класів

                                                       КЗ « Верхньокам’янська ЗОШ І – ІІ ступенів»

                                                   Званівської сільської ради

                                                   Бахмутського району Донецької області

                                                    Стиранець Алла Володимирівна

 

Тема. За В. Сенцовським «Як лопату вчили працювати»

Мета: вчити учнів свідомо і виразно читати невеликий художній текст, розуміти прочитане; удосконалювати вміння давати повні відповіді на запитання до тексту, розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення. Виховувати бажання допомагати батькам, не лінуватися.

Обладнання: презентація «Як я допомагаю вдома», картки для розчитування, прислів’я для роботи в парах.

Хід уроку

І. Організаційний момент.  Створення ситуації успіху.

Станемо в коло і розітремо свої долоньки. Що ви відчули?

-Передамо один одному своє тепло потиском руки.

Закриємо очі і пошепки  за мною промовимо:

-У нас хороший настрій.

- Ми всі готові до уроку.

- Бажаємо собі і друзям успіху.

ІІ. Мовна розминка

   1. Щоденні 5. Читання для себе.

C:\Users\User\Desktop\003.jpg

ІІІ. Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.

  • Діти, сьогодні ми будемо читати оповідання «Як лопату вчили працювати»

Вправа «Передбачення»

  • Як ви розумієте заголовок тексту?
  • Коли ми прочитаємо це оповідання, ви зрозумієте, чому саме так автор назвав цей текст.

І V. Робота над темою уроку.

  1. Виразне читання тексту вчителем.
  2. Бесіда за змістом
  • Що вам найбільше сподобалося у творі?
  • Що мама придумала, щоб Андрій їй допомагав?
  1. Вправи на розвиток техніки читання.

Читання «ланцюжком». (- Що в цьому творі казкове? Чи могла лопата сама працювати, якби Андрій не доклав до цього зусиль?)

Читання з ЛЕГО. Мама, Андрій, лопата. ( в тексті знайти і зачитати речення,  в яких є слова відповідного кольору ЛЕГО)

Щоденні 5. «Читання для когось»

Робота в малих групах (Читання в особах). Ідеї для письменників. «Як я допомагаю вдома». Презентація фото та міні- творів (3-4 речення).

  1. Робота над прислів’ями. ( Щоденні 5 «Читання з другом»: скласти з частин прислів’я).

Шануй батька та неньку – буде тобі скрізь гладенько.

Який дуб – такий тин; який батько- такий син.

Без труда – нема плода.

      5. Робота в зошитах

V. Підсумок. Рефлексія

Ми сьогодні читали оповідання про Андрійка, який навчив лопату працювати. Як ви думаєте, яка головна думка цього оповідання?

Продовжіть речення: Я зрозуміла (зрозумів)…

 

docx
Додано
22 листопада 2020
Переглядів
219
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку