НУШ.2клас.Урок.Літеретурне читання. Тема:"У лісі ми гриби збирали.Тамара Коломієць "На галяві".

Про матеріал
У сучасному світі успіх людини залежить від уміння розв’язувати складні проблеми.Такі проблеми мають міждисциплінарний характер.Для їх вирішення потрібно вміти інтегрувати знання з різних наукових галузей. Згідно з Концепцією Нової української школи,навчальний матеріал можна інтегрувати в змісті споріднених предметів у вигляді модулів. Інтегроване навчання-це навчанн ,яке грунтується на комплексному підході.З позиції НУШ-інтегроване навчання реалізується на засадах тематичного та діяльнісного підходів. Тематичне навчання-це навчання на основі інтеграції змісту навчального матеріалу з різних навчальних дисциплін навколо однієї теми. Плануючи тематичний день,учитель об’єднує блоки знань із різних навчальних предметів,тем навколо однієї проблеми з метою інформаційного та емоційного збагачення сприймання,мислення,почуттів учня.Таке навчання забезпечує формування в молодшого школяра цілісної картини світу,здатності сприймати предмети і явища різнобічно,системно,емоційно.
Перегляд файлу

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема:У лісі ми гриби збирали.Тамара Коломієць «На галяві».

Мета:Продовжити ознайомлення учнів із осінньою красою природи;навчати виразно читати вірші;аналізувати прочитане;розвивати критичне мислення;уміння висловлювати свою думку;прививати любов до природи рідного краю.

Хід уроку.

І.Вступна частина.

Організація класу.

ІІ.Основна частина

1.Перевірка домашнього завдання.

2.Актуалізація опорних знань.

Інсценізація уривку із Свята осені –Грибне королівство.

ГРИБ

Гей,грибний загоне мій,не барись,ставай у стрій!

Я-гриб боровик,маскуватися звик

 можеш ліс обійти,щоб мене знайти.

А знайти удасться,знай всміхнулось щастя,

Бо смачнішого нема між грибами усіма.

І краивий і м’ясистий,щей статечний ,ніби пан.

З Києва мене туристи возять аж за океан.

Печериця

По-нашому,я-печериця,

А по-французьки-шампіньйон.

Хоч тонконога,білолиця,але витримую фасон.

Засмажете мене в сметані,й куди тому боровику,

Мене шукайте на світанні у лісі,в полф,у саду.

Сироїжка

Я-сироїжка,біла ніжка.

У різний колір чепурюсь.

Така тендітна,така ніжна,у руки візьмеш-я кришусь.

Хоча кришусь,хоча тендітна,а кажуть дуже апетитна.

Лисички

Я-лисичка,жовте личко,ростом зовсім невеличка.

Я-красуня,дуже чиста,не ховаюся у листі.

Хто на слід мій натрапляє-повний кошик назбирає.

Опеньки

Ми-опеньки,ніжки тоненькі.

Якщо більші виростаєм-парасольки розкриваєм.

Лий дощику,лий-мені ти не страшний.

І на пні і коло пня нас великая рідня.

Маслюк

Я-маслюк,жовто-бура шапка,

Росту там де глиця.

Під соснові залажу шишки.

Люблю запах живиці.

Мухомор

Я-мухомор-людомор,червоний,наче помідор.

Кашкет цяцькований,розлогий,а сам стрункий і довгоногий.

Серед урочища грибного не знайдеш красеня такого.

Та я отруйний,пам’ятай,мене побачиш-обминай!

Гриб

-Гей гриби,мої гриби,шоколадні шапочки!

В стрій усі ставаймо,у ліс вирушаймо!

3.Мотивація навчальної діяльності.

Щоденні 5    Робота зі словами.

Складіть з літер слова.

С О Ь Н І

Т О Л С К И

Щ Д О

Р К Г И О Б

Вправа « Асоціативний кущ»

Щоденні 5.Письмо для себе.

 

Загальна характеристика грибів. - Острів знаньТема: Рослини в житті людини. Гриби. Їстівні та неїстівні гриби

 Гра «Варимо грибну юшку.»

Щоденні 5   Читання для когось.

Вірш  Михайла Стельмаха « Гриб діткам купив шапки»(читає учень)

ГРИБ ДІТКАМ  КУПИВ ШАПКИ

Гриб діткам купив шапки.

Повдягалися грибки

І стають аж на носочки,

Щоб їх бачили в лісочку.

Гриб говорить їм: —

Дітки,

Не спинайтесь на носки,

Не показуйте шапки:

Ходить баба за дубами —

Попадете в борщ грибами.

 

Вибрати для юшки грибочки.

 

Видеообзор и фото Кастрюля Peterhof PH 15800-22 3,7 л Эмаль. Купить Кастрюля  Peterhof PH 15800-22 3,7 л Эмаль. Цена, доставка по Украине - Киев,  Харьков, Днепропетровск, Одесса. Товар находится в архивеРізноманітність організмів | Тест з природознавства – «На Урок»Безпека життя та охорона праці Єдина виховна година з безпеки  життєдіяльності на зимовий канікулярний період (18.12 – 19.12.2019) Літній  лекторій з безпеки Якщо ви хочете, щоб ваш відпочинок біля водойм і озер  приносив тільки користь і ...

4.Повідомлення теми уроку.

-Сьогодні ми ознайомимося з віршем Тамари Коломієць «На галяві».

5.Вивчення нового матеріалу.

1)Робота над віршем.

 * Вправа «Передбачення» за заголовком та малюнком.

* Робота зі словами.Стіна слів.

ОПЕЦЬОК-товстий,незграбний.

ЗАБАРИТИСЯ-не встигнути.

Щоденні 5 Слухання

  • Читання вірша вчителем.
  • Щоденні 5 Читання для себе.

Самостійне читання вірша учнями.

РУХАНКА Ми ішли до лісу.

Ми ішли,ішли ,ішли

Грибочки знайшли.

Зупинилися,присіли,зірвали,встали,в кошик поклали

І дальше пішли.

  • Вправа «Вільний мікрофон»

-Хто є героями вірша?

-Що робили гриби?

-Куди гриби заглядали?

-Для чого вони туди заглядали?

-Куди заховались сироїжки,опеньочки,боровик?

-У кого просив допомого боровик?

-Чому вони заховалися?

* Конкурс на кращого читача вірша.

6.Закріплення вивченого.

1)Хвилинка-цікавинка.

 

http://udpss.sumy.ua/images/Files_For_Views/Aud/Gryb.jpg

Факт №1 - Гриби старші за динозаврів

Гриби є дуже давніми організмами. Їх існування починається 400 мільонів років тому, задовго до появи динозаврів. Це найдавніші мешканці планети.

Факт №2 - Гриби дуже живучі

Де тільки не ростуть гриби! Вони можуть існувати в самих неймовірних умовах. Гриби живуть, як в живих організмах, так і на висоті 30000 метрів над землею, витримують будь-які типи опромінення і можуть розвиватися навіть на сірчаній кислоті.

Факт №3 - Тварини чи рослини?

Багато хто вважає, що гриби – це особливий вид рослин, але насправді гриби рослинами не вважаються. В 1960 році вони були виділені в окреме самостійне царство грибів. Гриби, також як і тварини, харчуються тільки готовими органічними речовинами, а те, що гриби ростуть на протязі всього свого життя споріднює їх з рослинами.

                                                                         Факт №4 - Усі гриби досі ще не порахували

Вчені вважають гриби найрізноманітнішими живими істотами на нашій планеті. При приблизному підрахунку виходить, що грибів близько 2 мільйонів видів.

Факт №5 - Грибні рекорди

Самий великий білий гриб було знайдено в Америці (штат Вісконсін) в 1985 році. Він важив 140 кг і мав охоплення два метри.

Факт №6 - Гриб може «пробити» асфальт

У період росту тиск гриба досягає семи атмосфер (що дорівнює тиску в шинах самоскида-десятитонника). Тому, м'який капелюшок гриба може пробитися не тільки крізь асфальт і бетон, а й через більш тверді поверхні, такі як мармур і залізо.

Факт №7 - Гриби - цілителі і «батьки» антибіотиків

Гриби з глибокої давнини використовувалися, як лікарські засоби. Зараз у багатьох будинках росте в банках «чайний» або «молочний» гриб, напій з якого, підвищує імунітет і бореться із запальними захворюваннями.

У 1940 році А. Флеммінг з дріжджових грибів виділив пеніцилін, відкривши еру антибіотиків.

Факт №8 - Гриби - хижаки

Гриби живляться черв'яками, розставляючи на них пастки. Якщо черв'як торкнеться такої пастки, то прилипає до неї і тут же виявляється обплутаним нитками грибниці. Врятуватися немає жодних шансів.

 

2)Вправа СЕНКАН

 

гриби - презентація з природознавства

 

ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

1.Рефлексія.

На який грибок я хочу перетворитися.

Якщо сподобався урок ,то на Їстівний,якщо ні ,то на отруйний.

Діти вибирають грибок і прикріплюють до малюнка Ліс.

2.Домашнє завдання.

Намалювати ілюстрацію до вірша Тамари Коломієць На галяві.

 

docx
До підручника
Літературне читання 2 клас (М. Зоряна)
Додано
2 грудня 2020
Переглядів
2194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку