НУШ 6 УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА КОНТРОЛЬНА РОБОТА №2
Діагностична робота № 2 за темою «Колискові пісні. Літературні пісні»
(комбіновані тестові завдання)
1 в
І РІВЕНЬ 3 Б
А ліричний твір для заспокоєння, присипляння дітей
Б ліричний твір, фантастичного змісту
В твір спокійного настрою
Г "сонний" твір
2.Для колискової пісні характерні:
А. котики-воркотики
Б голуби, зозулі
В місяць і зорі
Г Сон і Дрімота
А це пісня, створена коллективом
Б пісня, написана конкретною людиною
В пісня зимового циклу
А урочиста пісня
Б невеликий віршовий твір, що співається
В пісні, що виконуються під час обрядів
А «Щедрик, щедрик», «Ще не вмерла України»
Б «Молитва», «Ой хто, хто Миколая любить»
В «Молитва», «Ще не вмерла України»
6 Вийшов на небі місяць ясний,
Зорі сяють, світ прекрасний,
Люля-люляй, янголятко,
Засинай, моє дитятко...
У поданому уривку нема художніх засобів...
А повтори звуків
Б вигуки і пестливі слова
В епітети та метафори
Г анафора
ІІ РІВЕНЬ
2 б
Назва пісні
1) «Молитва»
2) «Ще не вмерла України…»
3) «Як тебе не любити, Києвемій»
4) «Ой у лузі червона калина похилилася»
Характеристика пісні
А) гімн січових стрільців
Б) Державний Гімн України
В) духовний гімн українського народу
"чиста любов до краю"? 1б
А) «Молитва»
Б) «Ой у лузі червона калина похилилася»
В) «Як тебе не любити, Києвемій»
Г) «Ще не вмерла України…»
ІІІ Достатній рівень
1. За мотивами останнього куплету народної козацької пісні XVII ст.
«Розлилися круті бережечки» написана пісня... 0,5
А) «Молитва»
Б) «Ой у лузі червона калина похилилася»
В) «Як тебе не любити, Києвемій»
Г) «Ще не вмерла України…»
2 Прочитайте сенкан до слова Київ. Складіть свій сенкан про це місто. Схема сенкану: 2 б.
Іменник
Прикметники (2)
Дієслова (3)
Речення. (1) Ставлення до предмету.
Київ…
Величний, гомінкий.
Вабить, захоплює, закохує.
Одне з найстародавніших міст Європи.
ІV Високий рівень
10-12 речень
Діагностична робота № 2 за темою «Колискові пісні. Літературні пісні»
(комбіновані тестові завдання)
ІІ в
І РІВЕНЬ 3 Б
1.. Ой ти, коте, коточок,
не ходи рано в садочок,
не полохай дівочок,
нехай зів'ють віночок
із рутоньки, із м'ятоньки,
з хрещатого барвіночку...
Роль епітета в уривку буде виконувати слово:
А коточок
Б не полохай
В хрещатого
Г м'ятоньку
а в ніженьки ходусеньки,
а в рученьки ладусеньки...
У представленому уривку головним художнім засобом є:
А Звертання
Б метафори
В епітети
Г пестливі слова
3. Які елементи на малюнку підказують, що
це колискова?
А голуби
Б колиска
В дитина
Г калина
4. ПРАВИЛЬНИМ є твердження, що твір «Ой у
лузі червона калина похилилася»
А) за жанром — стрілецька пісня
Б) має філософське спрямування
В) став духовним гімном українців
Г) написаний 1862р. П. Чубинським
5. Що означає слово тан у пісні «Ой у лузі червона калина похилилася»?
А) кисломолочнийкавказькийнапій
Б) зброя, похідне від слова танк
В) коротка форма слова танець
Г) історичний дворянський титул
6. Гімн — це ...
А) урочистапісня, що зародилася ще вСтародавній Греції
Б) урочиста пісня, що зародилася ще вСтародавньому Римі
В) урочистапісня, що зародилася ще вСтародавній Індії
Г) урочиста пісня, що зародилася ще вКиїській Русі
ІІ РІВІЕНЬ 3 Б
1 Прочитайте сенкан до слова Україна . Складіть свій сенкан про нашу державу. Схема сенкану: 2 б.
Іменник
Прикметники (2)
Дієслова (3)
Речення. (1) Ставлення до предмету.
Україна
Сильна, мальовнича
Захоплює, закохує, любить
Україна - назавжди в моєму серці!
«Ще не вмерла України…» як текст Державного ГімнуУкраїни.
А) перший куплет пісні
Б) перший і другий куплет пісні
В) перший куплет і приспівпісні
Г) всю пісню
ІІІ Достатній рівень
1. Установіть відповідність між піснею та її автором
Назва пісні
1) «Молитва»
2) «Ще не вмерла України…»
3) «Як тебе не любити, Києве мій»
4) «Ой у лузі червона калина похилилася»
автор пісні
А) Павло Чубинський,Михайло Вербицький
Б) Олександр Кониський,Микола Лисенко
В) Степан Чарнецький,Григорій Трух
Г) Ігор Шамо, Дмитро Луценко
2 Стрільцькі українські пісні намагаються Україну… (С. Чарнецький «Ой у лузі червона калина похилилася»):
а) зробити багатою;
б) розвеселити і возвеличити;
в) уквітчати калиновим цвітом.
ІV Високий рівень