УКРАЇНСЬКА МОВА
За підручником І. Большакової, М. Пристінської
(5 годин на тиждень)
І семестр
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
|
МОВА І МОВЛЕННЯ |
|||
1 |
Я вивчаю українську мову. Читання слів, словосполучень, речень. (с.6) |
01.09 |
|
2 |
Українська мова - державна мова України. |
|
|
3 |
Я у школі. Розвиток мовлення: «Школа майбутнього». «Робот я і робот Доллі» (Григорій Фалькович) (с.7) |
|
|
4 |
Мова і мовлення. Усне і писемне мовлення (с.8) |
|
|
5 |
Книга — мій друг. Робота з дитячою книжкою: книжки, які я прочитав / прочитала влітку (с.9) |
|
|
6 |
Усне мовлення. Усна народна творчість. Загадка (напам'ять) (с.10) |
|
|
7 |
Усна народна творчість . Розвиток мовлення. Загадка (с.11) |
|
|
8 |
Скоромовка. (напам'ять) Вибір слів. Сила голосу і швидкість мовлення (с.12) |
|
|
9 |
Лічилка.(напам'ять) Пісня-потішка. Робота з дитячою книжкою: скоромовки, загадки, лічилки (с.13) |
|
|
10 |
Письмо як засіб спілкування (с.14) |
|
|
11 |
Письмо як засіб спілкування. Розвиток мовлення. Лист (с.15-16) |
|
|
12 |
Монолог і діалог. Діалог. Робота з дитячою книжкою: дитячі гуморески (с.17-18) |
|
|
13 |
Діалог. Українська народна казка «Півник і двоє мишенят»(с.18-19) |
|
|
14 |
Діалог. Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу» (с.20) |
|
|
15 |
Повторюємо. Слово (с.21) |
|
|
16 |
Повторюємо. Речення. Вірш-небилиця. «Картина» (Платон Воронько) (с.22-23) |
|
|
17 |
Самооцінювання з теми «Мова і мовлення». Комбінована діагностична робота |
|
|
18 |
Аналіз діагностичної роботи Повторюємо. Текст. «Два метеликі» (Василь Сухомлинський), «В ліс метелики летіли» (Олеся Мамчич) (с.23-24) |
|
|
19 |
Підсумковий урок з розділу «Мова і мовлення» |
|
|
|
ЗВУКИ І БУКВИ |
|
|
20 |
Звуки. Казки народів світу. «Учений кіт» (за мотивами італійської народної казки). Робота з дитячою книжкою: казки народів світу (с.25-26) |
|
|
21 |
Звуки і букви. Абетка. «Юрасева іграшка» (Галина Демченко) (с.27-28) |
|
|
22 |
Абетка. Словники. Робота з дитячою книжкою: дитячі словники (с.28-29) |
|
|
23 |
Абетка. Казки народні й авторські. «Лисичка і журавель» (за Іваном Франком) (с.30-31) |
|
|
24 |
Абетка. Авторська казка. «Хвалькувата миша» (за Джанні Родарі) (с.32-33) |
|
|
25 |
Голосні і приголосні звуки. Позначення голосних звуків буквами (с.34-35) |
|
|
26 |
Буква ї. Звуко-буквений аналіз. Поширення речень за питаннями. «Каже білочці їжак» (Петро Сорока) (с.35-36) |
|
|
27 |
Склад. Наголос. Наголошені й ненаголошені склади (с.36-38) |
|
|
28 |
Склад. Наголос. Абзац. План. «Мій домашній улюбленець» (Дмитро Кузьменко) (с.38-39) |
|
|
29 |
Перенос слів із рядка в рядок. Оповідання. Заголовок. «Добре, що сонечко сяє» (В. Сухомлинський) Робота з дитячою книжкою: оповідання В. Сухомлинського про дітей (с.40-41) |
|
|
30 |
Приголосні звуки. Тверді та м’які приголосні звуки. «Хоробрі хробаки» (Григорій Фалькович) (с.42-43) |
|
|
31 |
Казки. Абзац. План тексту. «Лис і кіт» (за мотивами казки братів Грімм) (с.44-45) |
|
|
32 |
Пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. «Дракон» (Дмитро Кузьменко) (с.45-47) |
|
|
33 |
Перенос слів з ь і ьо. Вірш. Рима. «Дивна звичка» (Анатолій Костецький) (с.48-50) |
|
|
34 |
Вірш. Рима. «Дивна звичка» (Анатолій Костецький) (с.48-50) |
|
|
35 |
Вірш. Рима.(продовження) «Дивна звичка» (Анатолій Костецький) (с.48-50) |
|
|
36 |
Буква й. Поділ слів для переносу (с.51-52) |
|
|
37 |
Буквосполучення йо та ьо. Дискусія (с.53) |
|
|
38 |
М’який подовжений приголосний звук. (с.54) |
|
|
39 |
М’який подовжений приголосний звук. Факти і думки. Текст-опис (с.54) |
|
|
40 |
Перенос слів з м’яким подовженим приголосним (с.55) |
|
|
41 |
Розвиток мовлення. Оголошення (с.56) |
|
|
42 |
Апостроф. Розрізнення слів з апострофом (с.57) |
|
|
43 |
Апостроф. Перенос слів (с.58-59) |
|
|
44 |
Апостроф. Перенос слів. Розвиток мовлення. Записка (с.59-60) |
|
|
45 |
Оповідання. Заголовок. «Моя бабуся — супергероїня» (за Марлуз фон Лон) (с.60-61) |
|
|
46 |
Дзвінки та глухі приголосні звуки (с.62-63) |
|
|
47 |
Дзвінки та глухі приголосні звуки. Розвиток мовлення. Улюблена справа або гра (с.63-64) |
|
|
48 |
Перенос слів зі збігом приголосних. Вірш. Головна думка. Робота з дитячою книжкою: вірші сучасних українських авторів для дітей. «Котик пік оладки» (Олеся Мамчич) (с.64-65) |
|
|
49 |
Звуки [дж], [дз]. Перенос слів зі сполученнями дж, дз (с.65-66) |
|
|
50 |
Оповідання. Переказ. «Парасолька» (за Наталкою Малетич) (с.67-68) |
|
|
51 |
Самооцінювання з теми «Звуки і букви». Тестова діагностична робота з мовної теми «Звуки і букви») |
|
|
52 |
Аналіз діагностичної роботи Підсумковий урок з розділу «Звуки і букви » |
|
|
СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА |
|||
53 |
Слово. Лексичне значення слова (с.69) |
|
|
54 |
Вірші-небилиці. Правда і вигадка. «Що воно за диво?» (Микола Сингаївський). Робота з дитячою книжкою: вірші-небилиці (с.70) |
|
|
55 |
Слова з прямим і переносним значенням (с.71) |
|
|
56 |
Оповідання. Правда і вигадка. «Щедра кишеня» (за Оксаною Кротюк) (с.72-73) |
|
|
57 |
Слова однозначні й багатозначні (с.73-74) |
|
|
58 |
Омоніми. Переносне значення слів (с.75) |
|
|
59 |
Багатозначні слова й омоніми. Вірші Грицька Бойка (с.76) |
|
|
60 |
Оповідання. Казка. Порівнюємо оповідання і казку. «Урятував сонечко» (за Василем Сухомлинським). «Сонечко» (за Оксаною Іваненко) (с.77-78) |
|
|
61 |
Слова, близькі за значенням (с.78-79) |
|
|
62 |
Слова, протилежні за значенням Розвиток мовлення. Діалог.(с.79-80) |
|
|
63 |
Слова, протилежні за значенням. Мета читання. Головний герой. «Так багато книжок!» (за Жілем Тібо) (с.80-82) |
|
|
64 |
Слова, протилежні за значенням. Мета читання. Головний герой. «Так багато книжок!» (за Жілем Тібо) (с.80-82) |
|
|
65 |
Самооцінювання з теми «Слово. Значення слова». Діагностична робота : списування. |
|
|
БУДОВА СЛОВА |
|||
66 |
Аналіз діагностичної роботи Будова слова. Закінчення. Основа. Як визначити закінчення й основу слова 9 (с.83) |
|
|
67 |
Будова слова. Закінчення. Основа. Зв’язок слів у реченні (с.84-85) |
|
|
68 |
Будова слова. Закінчення. Основа. Оповідання . Головна думка «Чий песик?» (за Анатолієм Григоруком) (с.85-86) |
|
|
69 |
Будова слова. Корінь. Споріднені слова. Розвиток мовлення. Інструкція (с.86-87) |
|
|
70 |
Комікс. Тема і головна думка. Розвиток мовлення: комікси (с.88) |
|
|
71 |
Самооцінювання з теми «Будова слова». Діагностична робота : диктант. |
|
|
72 |
Аналіз діагностичної роботи Корінь. Споріднені слова (с.89) |
|
|
73 |
Корінь. Споріднені слова. Лічилка*. «Лис зустрів у лісі лиса»* (Євген Гуцало) (с.90) |
|
|
74 |
Корінь. Споріднені слова. Досліджуємо медіа. Газети. Робота з дитячою книжкою: газета для дітей (с.91-92) |
|
|
75 |
Форма слова і споріднені слова. «Снігова казка» (Тамара Коломієць) (с.93) |
|
|
76 |
Форма слова. Слова-помічники і їх роль у реченні. |
|
|
77 |
Зимові свята. Колядки. Щедрівки (напам'ять) (с.94) |
|
|
78 |
Зимові свята. Колядки. Щедрівки. Вірш. Автор. Художні засоби. (напам'ять) (с.94) |
|
|
79 |
Підсумок з теми. Вірш «Зимові канікули» (Григорій Фалькович) (с.95) |
|
|
80 |
Повторення вивченого за рік |
|
|
81 |
Підсумковий урок за І семестр |
|
|